SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links:
Max Verstappen
Scuderia Toro Rosso
Formula 1
Max Verstappen on F1.com
Official news message on F1.comWho the fuck can sleep with all this shit going on?
of degene die het topic op slot gooide weet niet dat hij dan ook een nieuwe moet aanmaken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 01:11 schreef APK het volgende:
Al 5 uur geen nieuw topic?
Max niet meer boeiend?
Moet is dwang hè....quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:39 schreef WEST het volgende:
[..]
of degene die het topic op slot gooide weet niet dat hij dan ook een nieuwe moet aanmaken.
Dan weet je wel gelijk dat moet jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Moet is dwang hè....
Ik FOK! mobiel en ben niet bij machte om een fatsoenlijke OP te maken.
Regende het in Silverstone niet?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:52 schreef Nattekat het volgende:
Hij heeft nog nooit een F1-race in de regen gereden
Ja dus? Ik zeg toch ook dat hij nooit een hele race in de F1 in de regen gereden heeft?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen viel hij uit in de openinsfase.
Max viel in de 4de ronde uit ofzo en toen regende het niet of nauwelijksquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dus? Ik zeg toch ook dat hij nooit een hele race in de F1 in de regen gereden heeft?
En dan zeg jij dat hij nooit een race in de regen gereden heeft. Dat is onjuist. Hij heeft in Silverstone gereden en toen regende het.
Dus jij hebt geen gelijk en ik wel
Hij heeft een race gereden waarin het regende, maar hij heeft niet in de regen geredenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dus? Ik zeg toch ook dat hij nooit een hele race in de F1 in de regen gereden heeft?
En dan zeg jij dat hij nooit een race in de regen gereden heeft. Dat is onjuist. Hij heeft in Silverstone gereden en toen regende het.
Jij maakt er ook wel een kunst van om gelijk te hebben zeg. pfffquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ditquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb nog nooit zo zitten smeken om een random klapband bij 1,2 of 3
of Vettel en rosbergen een momentje in de laatste ronde...quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
ja, even een Kimi'tjequote:Op zondag 25 oktober 2015 23:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
of Vettel en rosbergen een momentje in de laatste ronde...
Ik was bang dat zijn banden het niet zouden houden en dat hij twee rondjes voor het einde door iedereen voorbij gereden zou worden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
Kimi die huilie deed op de radio, priceless!quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
Maar hij laat zich pok de kaas niet van het brood eten, geeft geen millimeter op als het niet hoeft! Geweldige verdedigende lijnen ook naast geweldige inhaalacties.
Klopt.. Voornamelijk dus dat je een ex wereldkampioen weet te tergen die niet weet waar hij het zoeken moet en je hem nerveus maakt.. Dan doe je wel wat goed hoor..quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
Maar hij laat zich pok de kaas niet van het brood eten, geeft geen millimeter op als het niet hoeft! Geweldige verdedigende lijnen ook naast geweldige inhaalacties.
wat deed Kimi de vorige race dan?quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:30 schreef motorbloempje het volgende:
"als dat mag tegenwoordig ga ik het ook zo doen hoooorrrrrrr"
Volgens mij nog niet. Althans een maandje of wat geleden nog niet en was hij heel stellig in om zijn diploma wel nog te halen ivm belangrijkheid enzo. Wel op een priveschool, maar dat spreekt voor zich, hij reist al jaren de wereld over met zn paquote:Op maandag 26 oktober 2015 00:03 schreef THEFXR het volgende:
wanneer is hij eigenlijk met school gestopt?
wow, dat hij daar nog de tijd voor heeft als fulltime coureur.quote:Op maandag 26 oktober 2015 00:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet. Althans een maandje of wat geleden nog niet en was hij heel stellig in om zijn diploma wel nog te halen ivm belangrijkheid enzo. Wel op een priveschool, maar dat spreekt voor zich, hij reist al jaren de wereld over met zn pa
Echt ja? Vond dat juist niet echt spannend. De soft kunnen veel langer mee dan 28 rondjes en de wear op dit circuit was echt minimaal.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ik was bang dat zijn banden het niet zouden houden en dat hij twee rondjes voor het einde door iedereen voorbij gereden zou worden.
Werd er gewoon onrustig van![]()
Ze slijten nu gewoon wat homogener.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:05 schreef Geralt het volgende:
In het verleden (als in een paar jaar terug) hadden die banden echt een cliff waar men tegenaan reed.
Dan was het op tijd van 2 rondjes ineens 10 plekken terug vallen als je daaroverheen ging.
De banden van nu hebben dat veel minder heb ik het idee. Ik heb in elk geval dit jaar niet iemand op het einde ineens zooo snel terug zien vallen als een paar jaar terug een aantal keer gebeurde.
Alleen jammer dat hij het de volgende bocht totaal verkloottequote:Op maandag 26 oktober 2015 07:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij haalde vettel natuurlijk ook nog in.
Niet dusquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:29 schreef SnowOokami het volgende:
Trouwens... Ik dacht trouwens dat Max na Vettel alsnog de pits in ging dus dat hij nog wel had gewisseld. (bij de laatste SC)
Ongetwijfeld. Maar neem het nou maar aan dat Max tijdens de laatst SC geen stop meer heeft gemaaktquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:47 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Kunnen we dat ergens terug vinden?welke pitstops er zijn gemaakt..
Dat dacht ik ook..maar het was Sainz die ging pitte.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:29 schreef SnowOokami het volgende:
Trouwens... Ik dacht trouwens dat Max na Vettel alsnog de pits in ging dus dat hij nog wel had gewisseld. (bij de laatste SC)
Niet bij de laatste SCquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:50 schreef Geralt het volgende:
Hij viel terug tot achter Vettel toch die daarvoor wel naar binnen was geweest?
Nope, anders had hij ook zijn bandjes niet hoeven managenquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:50 schreef Geralt het volgende:
Hij viel terug tot achter Vettel toch die daarvoor wel naar binnen was geweest?
op de site van de FIAquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:47 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Kunnen we dat ergens terug vinden?welke pitstops er zijn gemaakt..
De eerste was vanwege de opdrogende baan en de tweede was achter de eerste SC (die van de gestopte Ericsson dus)quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:58 schreef Geralt het volgende:
Max wel 2 stops gemaakt dus. Of dat achter de 2de SC was weet ik niet meer vanwege jubelstemming, bier en nootjes
I > S > Squote:Op maandag 26 oktober 2015 12:58 schreef Geralt het volgende:
Max wel 2 stops gemaakt dus. Of dat achter de 2de SC was weet ik niet meer vanwege jubelstemming, bier en nootjes
Hij heeft lang op het tweede setje gereden iigquote:Op maandag 26 oktober 2015 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
I > S > S
Die tweede was tijdens de eerste SC.
maak je geen zorgen heeft hij al gedaanquote:Op maandag 26 oktober 2015 15:06 schreef Zinedinho het volgende:
Heeft Max zijn Nederlanderschap eigenlijk al geclaimd? Straks jatten die Belgen hem nog van ons..
Hij kreeg volgens mij via de radio door dat hij net binnen het 'critical window' oid van zijn banden reed.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:34 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Echt ja? Vond dat juist niet echt spannend. De soft kunnen veel langer mee dan 28 rondjes en de wear op dit circuit was echt minimaal.
Dat heb ik niet gehoord, ik zag amper tire wear op de baan en hij had nog 2x met VSC/SC gereden.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Hij kreeg volgens mij via de radio door dat hij net binnen het 'critical window' oid van zijn banden reed.
Daar kon ik mij wel iets bij voorstellen.
Hij kreeg idd het bericht dat zijn banden cruciaal zouden zijn tegen het einde. In de laatste 2 ronden verloor die ook ruim een seconde per ronde tegenover Perez die even oude banden had maar op mediums reed. Terwijl de Max de ronden daarvoor slechts een 10e verloor per ronde. Volgens Jos waren de banden ook helemaal op toen die de wagen binnenbracht.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:09 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehoord, ik zag amper tire wear op de baan en hij had nog 2x met VSC/SC gereden.
Dacht trouwens dat Vettel op Spa met de Soft reed... zie nu dat ie met de Medium reedhttp://www.theguardian.co(...)i-belgian-gp-failure
Misschien had ik me toch zorgen moeten maken haha
twitter:OlympicStatman twitterde op maandag 26-10-2015 om 23:19:24@heywoodu BBC radio - "It could be difficult for Rosberg, I know they (Mercedes) have an eye on Verstappen for the future" reageer retweet
Hoe zit het eigenlijk met de twee grote Spaanse sponsoren die wél een plaats hebben op oa. de bolide en teamkleding van Toro Rosso?quote:
Cepsa is al langer sponsor. Estrella weet ik niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met de twee grote Spaanse sponsoren die wél een plaats hebben op oa. de bolide en teamkleding van Toro Rosso?
Hebben die een contract met Toro Rosso op de voorwaarde dat er een Spaanse coureur een stoeltje heeft?
Iemand die het weet?
Het gaat dan natuurlijk om Cepsa en Estrella Galicia.
Is Estrella Galicia er niet later pas bijgekomen, nadat Sainz Jr. tekende bij TR?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met de twee grote Spaanse sponsoren die wél een plaats hebben op oa. de bolide en teamkleding van Toro Rosso?
Hebben die een contract met Toro Rosso op de voorwaarde dat er een Spaanse coureur een stoeltje heeft?
Iemand die het weet?
Het gaat dan natuurlijk om Cepsa en Estrella Galicia.
Prachtig hoe Max daar met Vettel aan het stoeien is zeg!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:54 schreef kipknots het volgende:
Leuk filmpje vanuit de auto van Kimi:
http://videa.hu/videok/sp(...)5-t-zTZHvgWj9wwf5Wbk
Die 2e inhaalactie hebben wij op tv niet gezienquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:08 schreef Boarderzip het volgende:
[..]
Prachtig hoe Max daar met Vettel aan het stoeien is zeg!
Prachtig ja, de nieuwe F1 koning in wording die Max.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:52 schreef Abdus18 het volgende:
Zo zou je ze toch om de leiding willen zien vechtenmooi man
Ook Kudo's voor Vettel in dit filmpje, zit toch echt wel wat wederzijds respect in. Lekker fair racen met zn allen, heerlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2015 09:07 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Prachtig ja, de nieuwe F1 koning in wording die Max.
ja die jongen heeft net zn rijbewijs, logisch dat ze bang is.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:25 schreef Geralt het volgende:
Vriendinnetje knijpt hem behoorlijk terwijl ze zelf ook coureur is![]()
Er naast zitten is wat anders dan zelf rijden.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 11:25 schreef Geralt het volgende:
Vriendinnetje knijpt hem behoorlijk terwijl ze zelf ook coureur is![]()
Godverdomme wat een gaaf filmpje zoquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:54 schreef kipknots het volgende:
Leuk filmpje vanuit de auto van Kimi:
http://videa.hu/videok/sp(...)5-t-zTZHvgWj9wwf5Wbk
wel 8 euro verzendkostenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:45 schreef Fiorano het volgende:
https://www.redbullshop.com/en/twitter15k/ alleen vandaag STR shirtje voor 15 Euro
Ik heb maar 1 besteld, had er pas 1.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:45 schreef Fiorano het volgende:
https://www.redbullshop.com/en/twitter15k/ alleen vandaag STR shirtje voor 15 Euro
aah, dus ze stoppen er mee?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:45 schreef Fiorano het volgende:
Precies, en vaak zijn coureurs ook een soort van controlfreaks als het over besturing van een auto gaat. Dus als ze dan ineens alle controle bij iemand anders moeten leggen...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er naast zitten is wat anders dan zelf rijden.
Ook maar een paar besteld. Bedankt voor de link.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:45 schreef Fiorano het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:26 schreef Peterselieman het volgende:
tong, wanneer plaats je eens iets met een bronverwijzing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |