abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 november 2015 @ 08:45:44 #121
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_157804190
Van de website:

quote:
Ryan Thomas: ‘Hogerop? Ik zit voorlopig goed bij PEC Zwolle’

Roda JC werd zaterdagavond te kijk gezet door een ouderwets ontketend PEC Zwolle. Grote smaakmaker was de kleine aanvaller Ryan Thomas (20). De Nieuw-Zeelandse international ontwikkelde zich stormachtig sinds zijn komst naar Nederland twee jaar geleden, maar voelt zich nog niet klaar in Zwolle.

Was het moeilijk voor jou om je afgelopen week op voetbal te concentreren?

‘Nou, zoals iedereen schrik ook ik als ik hoor wat er allemaal gaande is in de wereld. Ik was onderweg met de nationale ploeg van Nieuw-Zeeland tijdens de aanslagen in Parijs, maar ook in
mijn eigen land was dat natuurlijk dagenlang het onderwerp van gesprek. Wij kunnen ons zulke taferelen al helemaal niet voorstellen, hebben daar ook totaal geen ervaring mee. Het enige waarover Nieuw-Zeelanders zich zorgen moeten maken, zijn aardbevingen. De hele wereld is nu bang, maar in angst kun je niet leven. Je moet toch zorgen dat je de draad weer oppakt. Voetbal is ons beroep, de taak voor ons als spelers is dat wij onze hoofden leegmaken voor een wedstrijd en ons vol op de sport richten. Tegen Roda JC is dat goed gelukt.’

Zo’n makkelijke avond had jij vast niet verwacht.

‘Dat kun je wel zeggen. Roda JC in zijn eigen stadion leek me een zware tegenstander, maar binnen de kortste keren stonden we al met 0-2 voor. Voor ons stond er best wel wat druk op. Wij kwamen uit een lange serie zonder overwinning en moesten bij Roda, toch een team dat een stuk lager op de ranglijst staat, een goed resultaat zien te halen. In aanloop naar die wedstrijd hebben we als groep bij elkaar gezeten. We spraken af gegroepeerd te verdedigen én aan te vallen. Dat is gelukt. Iedereen vocht voor het elftal, met een prima wedstrijd tot gevolg.’

Jijzelf was de uitblinker, en niet alleen door je twee goals. Het was wel tijd dat je weer ging scoren.

‘Zeker, dat was me dit seizoen nog niet gelukt. Ik had er nog één of twee meer kunnen maken tegen Roda, maar ik ben blij met die twee goals.’

De club gaat je contract opwaarderen en met een jaar verlengen tot de zomer van 2019. Ben jij nog niet toe aan een stap hogerop?

‘Ik vind van niet. Als ik nu naar een grotere club ga, is de kans aanwezig dat ik daar op de bank moet zitten. Bij PEC kan ik me nog altijd ontwikkelen. Ik voel hier veel vertrouwen. Sowieso van de trainer, maar ook van de club. Dat blijkt uit het nieuwe contract. We zijn er bijna uit. Als ik elke wedstrijd twee keer blijf scoren, kan alles in een stroomversnelling raken, maar voorlopig zit ik goed bij PEC.’

Zondag komt met Ajax een geliefde tegenstander naar Zwolle.

‘Yeah, the biggest game of the season! Tegen hen hebben we het de laatste jaren vaak goed gedaan. Wij hebben de boel weer op de rails en zullen met vertrouwen aan de aftrap verschijnen. Wij zijn klaar voor Ajax.’
pi_157815173
Jeu..Zwollenaren...al een beetje met beide benen op de grond na het success de afgelopen 2 jaar want eerlijkheidshalve vind ik het dit seizoen met PEC Zwolle beetje van pieken en dalen...
pi_157816123
quote:
6s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:51 schreef Iwanius het volgende:
Jeu..Zwollenaren...al een beetje met beide benen op de grond na het success de afgelopen 2 jaar want eerlijkheidshalve vind ik het dit seizoen met PEC Zwolle beetje van pieken en dalen...
Vorige twee seizoenen waren er ook gigantische dalen hoor. Volgens mij zijn Zwollenaren de enigen die een beetje realistisch naar de club kijken.
pi_157879632
quote:
Ajax nog zonder Bazoer en El Ghazi tegen PEC Zwolle

Riechedly Bazoer en Anwar El Ghazi zijn niet tijdig fit voor het uitduel met PEC Zwolle van zondag (aftrap 14.30 uur). Thulani Serero maakt wel weer deel uit van de Ajax-selectie.
Ten opzichte van het bezoek aan Celtic in Groep A van de Europa League donderdag (1-2) voerde trainer Frank de Boer vier wijzigingen door. John Heitinga, Andre Onana en Ricardo van Rhijn vallen af, terwijl Serero zijn rentree maakt in de wedstrijdselectie.

Joël Veltman was ook mee afgereisd naar Schotland, maar haakte op het laatste moment ziek af. De verdediger is weer hersteld en blijft bij de selectie. Datzelfde geldt voor talenten Vaclav Cerny, die tegen Celtic zijn eerste Ajax-doelpunt maakte, en Donny van de Beek.
Dat kan geen kwaad. Vooral Bazoer is een topper. Je ziet dat het hele middenveld van Ajax stabieler wordt als hij er bij is.

Geblesseerden Zwolle:

quote:
Rick Dekker (enkel), Bart Schenkeveld, Mustafa Saymak, Athanasios Karagounis (allen knie), Onzeker: Ouasim Bouy (knie).
Verder is Becker er wel bij, maar speelt hij in elk geval niet vanaf de aftrap omdat hij niet genoeg is hersteld van een blessure.

ForzaPECZwolle twitterde op vrijdag 27-11-2015 om 14:02:22 Opstelling PEC Zwolle: Begois; Van Polen, Marcellis, Sainsbury, Van Hintum; Lam, Brama; Menig, Marinus, Thomas; Veldwijk. #ZWOaja reageer retweet
pi_157902050
Kansloos weer. Was bijna net zo erg als tegen Feyenoord, alleen die waren efficiënter.
pi_157902154
Kan me niet voorstellen dat je als speler zijnde de wedstrijd met een juiste mindset speelt als je direct na het laatste fluitsignaal gaat lopen lachen en dollen met de tegenstander na een 0-2 nederlaag in eigen huis.
pi_157902197
Wat een armoedig elftal.
pi_157902362
De wedstrijd was precies toegesneden op het weer: miezerig. Denk je dat ze de rug weten te rechten na het eerste doelpunt (seriously Begois :?) Dan hoop je stilletjes op een late 1-1, krijg je door miezerig verdedigen 0-2 om de oren. Volkomen terechte afgang gezien het vertoonde spel.

Tegen Roda was dus een leuke, eenmalige opleving. Jammer hoor. :{
mag het weten
pi_157902583
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 16:35 schreef Joosie200 het volgende:
De wedstrijd was precies toegesneden op het weer: miezerig. Denk je dat ze de rug weten te rechten na het eerste doelpunt (seriously Begois :?) Dan hoop je stilletjes op een late 1-1, krijg je door miezerig verdedigen 0-2 om de oren. Volkomen terechte afgang gezien het vertoonde spel.

Tegen Roda was dus een leuke, eenmalige opleving. Jammer hoor. :{
Dit ja. Zonder Bouy en Thomas ook geen enkele creativiteit in het elftal.
pi_157903021
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 16:35 schreef Joosie200 het volgende:
Volkomen terechte afgang gezien het vertoonde spel.
Jij vindt een 0-2 thuis tegen Ajax een afgang :?

Volkomen terechte overwinning voor Ajax trouwens. En wat is Begois slecht idd ;(
Willem-Jan van Puffelen
  zondag 29 november 2015 @ 17:12:52 #132
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_157903212
Misschien hadden jullie met Bouy achterin moeten spelen.
pi_157903985
quote:
11s.gif Op zondag 29 november 2015 17:06 schreef Rauzer het volgende:

[..]

Jij vindt een 0-2 thuis tegen Ajax een afgang :?

Volkomen terechte overwinning voor Ajax trouwens. En wat is Begois slecht idd ;(
Thuis op zo'n manier de punten meegeven aan Ajax vind ik wel een afgang. Juist omdat ze vorige week nog zo mooi Roda wisten op te rollen uit. Zit nogal een groot contrast tussen beide wedstrijden in een weekje tijd.
mag het weten
pi_157904036
quote:
6s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:51 schreef Iwanius het volgende:
Jeu..Zwollenaren...al een beetje met beide benen op de grond na het success de afgelopen 2 jaar want eerlijkheidshalve vind ik het dit seizoen met PEC Zwolle beetje van pieken en dalen...
Ik wel. Dat was me voor de wedstrijd tegen Roda ook al wel duidelijk. Het wordt gewoon anoniem meedraaien in de anonieme middenmoot dit seizoen. Prijzen kan PEC wel vergeten, degradatie is ook niet erg aannemelijk. De kans dat PEC ergens tussen plek 7 en 14 eindigt, lijkt me enorm groot.
pi_157904163
quote:
11s.gif Op zondag 29 november 2015 17:06 schreef Rauzer het volgende:

[..]

Jij vindt een 0-2 thuis tegen Ajax een afgang :?

Volkomen terechte overwinning voor Ajax trouwens. En wat is Begois slecht idd ;(
De uitslag is geen afgang, het vertoonde spel wel. En doe nou niet met de massa mee, Begois keept al het hele seizoen voldoende. Vandaag was het niet al te best. Maar alsnog hebben we niets beters.
  zondag 29 november 2015 @ 17:50:25 #136
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_157904218
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Misschien hadden jullie met Bouy achterin moeten spelen.
Loopt niet zo te trollen en/of dingen te schreeuwen die nergens op slaan.

Bouy is geblesseerd. Punt.
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_157904290
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 17:50 schreef Mkr het volgende:

[..]

Loopt niet zo te trollen en/of dingen te schreeuwen die nergens op slaan.

Bouy is geblesseerd. Punt.
Gun dan ook geen aandacht aan zulke zwakzinnigen.
  Redactie Sport zondag 29 november 2015 @ 20:12:54 #138
274204 crew  Mexicanobakker
pi_157907800
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Misschien hadden jullie met Bouy achterin moeten spelen.
Ja of met Saymak
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 29 november 2015 @ 20:53:57 #139
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_157909021
Bagger wedstrijd, Veldwijk weer erg matig en Blom had het half goed half fout de hele wedstrijd. Als je geel geeft voor een simpele overtreding van Sainsbury mag je ook wel geel geven voor iemand die nog even gefrustreerd natrapt tegen iemand zijn rug. Jammer van Begois zijn fout maar ik heb nog steeds liever hem op doel dan van der Hart, die ziet er echt nooit goed uit.
pi_157915332
Zaterdagavond was het ook beter in het stadion. Heb mijn vriendin ten huwelijk gevraagd op de middenstip :) ^O^ Van Polen kwam nog even langs om de ring af te geven. Topgozer.



  maandag 30 november 2015 @ 07:50:35 #141
131603 Afwazig
Serious business
pi_157915496
Gefeliciteerd Mono & Moira ^O^
  PR en moderator maandag 30 november 2015 @ 08:37:40 #143
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_157915740
Was echt een superleuke verrassing _O_ Werd ook eerst dronken gevoerd voor ik geblinddoekt op het stadion afgeleverd werd :')

Maar Bram _O_ Van _O_ Polen _O_ :9~

Hij heeft ook nog een videoboodschap achtergelaten. Echt zo tof dat Mono dit allemaal heeft geregeld en dat zelfs Bram eraan mee wilde doen :D

Mono is een held O+ :D *; ^)
Was gister bij de wedstrijd wel een gek besef dat we daar de avond ervoor zelf gewoon nog stonden :D







Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator maandag 30 november 2015 @ 09:18:58 #144
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157916095
quote:
14s.gif Op maandag 30 november 2015 07:16 schreef Monopoly het volgende:
Zaterdagavond was het ook beter in het stadion. Heb mijn vriendin ten huwelijk gevraagd op de middenstip :) ^O^ Van Polen kwam nog even langs om de ring af te geven. Topgozer.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaaw aaaaw aaaaaaw Mono O+ Moira O+
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_157916163
Gvd wat een mooi huwelijksaanzoek! Veel geluk samen :)

Overigens lijkt de PEC hype wel wat te zijn gaan liggen.. lijkt er niet meer op helaas :(
pi_157916173
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 09:23 schreef nickhguitar het volgende:
Gvd wat een mooi huwelijksaanzoek! Veel geluk samen :)

Overigens lijkt de PEC hype wel wat te zijn gaan liggen.. lijkt er niet meer op helaas :(
Hebben door de blessure van Saymak eigenlijk alleen Thomas als goede en creatieve speler.
  maandag 30 november 2015 @ 09:39:39 #147
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_157916376
Lekker bezig Mono! Geweldige locatie ook! Gefeliciteerd!

Heeft die Menig nooit bij Ajax geleerd om op tijd te schieten/overspelen? Man man man man man wat was dat drama. :'( Hopelijk krijgt Veldwijk geen contract, want hij is gewoon echt matig.
  maandag 30 november 2015 @ 09:47:15 #148
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_157916481
quote:
14s.gif Op maandag 30 november 2015 07:16 schreef Monopoly het volgende:
Zaterdagavond was het ook beter in het stadion. Heb mijn vriendin ten huwelijk gevraagd op de middenstip :) ^O^ Van Polen kwam nog even langs om de ring af te geven. Topgozer.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd allebei! Supertof :D
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_157918162
quote:
14s.gif Op maandag 30 november 2015 07:16 schreef Monopoly het volgende:
Zaterdagavond was het ook beter in het stadion. Heb mijn vriendin ten huwelijk gevraagd op de middenstip :) ^O^ Van Polen kwam nog even langs om de ring af te geven. Topgozer.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:D. Tof ouwe baas, gefeliciteerd jullie twee.
pi_157919114
Feli mono en moira. :)
Gino ♥
pi_157919904
Thanks! ^O^
pi_157919999
Gefeliciteerd Mono en Moira. ^O^ *O*

Bruiloft ook in het stadion? :+
pi_157920108
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 13:26 schreef Intellectueel het volgende:
Gefeliciteerd Mono en Moira. ^O^ *O*

Bruiloft ook in het stadion? :+
Hahahaha, wie weet. Lekker makkelijk wokken daarna :+
Zien we tegen die tijd wel. Zou wel leuk zijn, kan de gehele selectie joinen met de party daarna. Lijkt me wel lachen :D
  maandag 30 november 2015 @ 13:36:32 #154
202014 JJH
Knetter. O+
pi_157920209
Va harte! :D ^O^ ``
  PR en moderator maandag 30 november 2015 @ 13:36:44 #155
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_157920218
quote:
14s.gif Op maandag 30 november 2015 13:30 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Hahahaha, wie weet. Lekker makkelijk wokken daarna :+
Zien we tegen die tijd wel. Zou wel leuk zijn, kan de gehele selectie joinen met de party daarna. Lijkt me wel lachen :D
Sowieso Bram uitnodigen op de bruiloft _O_ :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 3 december 2015 @ 08:17:48 #156
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_157981419
ForzaPECZwolle twitterde op woensdag 02-12-2015 om 20:40:17 PEC Zwolle heeft over 2014/2015 toch zwarte cijfers geschreven. De club verwachtte eerder nog het boekjaar verlies te lijden. reageer retweet
Mooie dingen.

Komt uit het volgende stuk "Door de ogen van de veurzitter"

quote:
Ook deze jaargang kruipt voorzitter Adriaan Visser weer in de pen om een column te schrijven over het wel en wee van de club. Hieronder lees je zijn bijdrage over onder andere de sportieve prestaties, de ontwikkeling op het gebied van commercie en een interessant onderzoek naar de groeipotentie van de club.

Sportief
Ondanks de 0-2 nederlaag tegen Ajax van afgelopen zondag staat PEC Zwolle momenteel op een puike achtste positie op de ranglijst. Een knappe prestatie van de technische staf en spelers, zeker gezien de grote hoeveelheid wijzigingen die de afgelopen zomer in de selectie zijn doorgevoerd. Persoonlijk kan ik genieten van de ontwikkeling die onze veelal jeugdige spelers doormaken: Ryan Thomas die in Kerkrade een dijk van een wedstrijd speelt, Kingsley Ehizibue die steeds meer minuten maakt én de tandem Rick Dekker en Wouter Marinus die beiden nagenoeg geruisloos een plek op het middenveld hebben bemachtigd. Het toont eens te meer de waarde van een gedegen voetbalacademie en goede scouting aan. Tot aan de winterstop spelen we nog een drietal pittige wedstrijden. De spelersbus rijdt nog naar Nijmegen en Eindhoven voor respectievelijk uitwedstrijden tegen N.E.C. en PSV. Ook ontvangen we in de tussentijd nog bezoek uit Alkmaar in de vorm van AZ. Drie wedstrijden waarin onze spelers hun huid ongetwijfeld duur gaan verkopen om tot resultaat te komen. Ik ben dan ook zeer benieuwd met welke klassering we de winterstop in gaan! Op sportief vlak gaat de situatie bij FC Twente mij overigens aan het hart. Als buitenstaander kan en wil ik niet oordelen over de gebeurtenissen in De Grolsch Veste. Wel vind ik het oprecht vervelend voor de trouwe achterban en de medewerkers van de club waarvan velen een verleden bij ons in Zwolle hebben. Ik gun onze provinciegenoot het beste, op die twee wedstrijden in het seizoen na, en hoop dan ook oprecht dat deze mooie club spoedig in rustig(er) vaarwater terechtkomt.

Commercieel
Op commercieel gebied heeft PEC Zwolle de afgelopen periode flinke stappen voorwaarts gezet. Recentelijk werd het contract met MAC³PARK getekend, waarmee de naam van ons stadion vanaf 1 juli 2016 wordt gewijzigd. Het IJsseldelta stadion wordt vanaf die datum omgedoopt in MAC³PARK stadion. Ondanks de weerstand die dit in eerste instantie opriep bij een gedeelte van de achterban, is dit een belangrijke stap in de groei van de club. Via deze weg boren we een nieuwe vorm van inkomsten aan. Dit levert ‘nieuw’ geld op wat vervolgens weer geïnvesteerd kan worden in PEC Zwolle. Ook vond er op de hoofdtribune rond de wedstrijd tegen Heracles Almelo een thema-avond plaats. De businessclub werd helemaal omgebouwd tot een ware jaren 80 discotheek, met gigantische discoballen en mooie PEC Zwolle retro-shirts uit die jaren. Door deze thema-avond werd een extra beleving aan de businessclub toegevoegd, iets wat met gejuich ontvangen werd door onze sponsoren. Dezelfde businessclub heeft de komende periode overigens weer een mooie actie op touw gezet. Blijf ook in het seizoen 2016/2017 als sponsor bij PEC Zwolle en krijg per extra business stoel een half jaar gratis toegang! Interesse om hier meer over te weten te komen; stuur een e-mail naar commercie@peczwolle.nl voor nadere informatie. Ook voor potentiele supporters hebben we een actie in het leven geroepen. Het is dit seizoen weer mogelijk om een halve seizoenkaart aan te schaffen voor de Klaas Drost-tribune of vak 32A op De Stentor-tribune. Nadere informatie hierover vind je hier op de website.

Jaarrekening
Begin deze week heeft de club de jaarrekening over het seizoen 2014/2015 en de begroting over het seizoen 2015/2016 ingediend bij de KNVB. Beide rapportages zijn inmiddels goedgekeurd door respectievelijk onze huidige externe accountant (Ten Kate Huizinga) en de vanaf het seizoen 2015/2016 nieuwe externe accountant (BDO). Medio december gaan wij deze rapportages finaal bespreken met het stichtingsbestuur, waarna we zoals gebruikelijk ook de lezers van deze column verder zullen informeren. Als eerste informatie wil ik alvast prijsgeven dat de rapportages in lijn zijn met ons eerder geschetste beeld, en zelfs dat de finale cijfers over het seizoen 2014/2015 er wat beter uitzien dan oorspronkelijk verwacht (van een klein negatief naar een klein positief resultaat).

Onderzoek Hypercube
De afgelopen periode heeft het bedrijf Hypercube onderzoek gedaan naar de groeipotentie van PEC Zwolle. Dit rapport, puur op basis van statistieken en feiten, heeft de club diverse inzichten gegeven op het gebied van het stadion, nieuwe sponsoren, supporters en de potentiele groei. Zo kwam uit het onderzoek naar voren dat PEC Zwolle de groei van de afgelopen jaren nooit had kunnen bewerkstelligen zonder het nieuwe stadion en het goede verzorgingsgebied waarin het ligt. Er is relatief weinig concurrentie in de nabije omgeving. BVO’s die Eredivisie spelen liggen stuk voor stuk op ongeveer een uur rijden van onze Hanzestad. Wel heeft PEC Zwolle in dit verzorgingsgebied enige ‘concurrentie’ van het hogere amateurvoetbal. De kaart van het gebied om ons verzorgingsgebied toont aan dat er nog veel groei valt te behalen in bijvoorbeeld Flevoland. Een regio waar we ons, mede door de eerder genoemde overeenkomst met MAC³PARK, meer op richten. De laatste paar seizoenen zien we ook een tendens dat er steeds meer supporters en sponsoren uit bijvoorbeeld Kampen, Dalfsen, Meppel en Steenwijk de weg naar Zwolle weten te vinden. Ontwikkelingen waar wij als club zeer content mee zijn. Naast informatie over onze achterban, geeft het rapport ook inzichten voor onze commerciële afdeling. Zo weet de club nu, dat er uit bepaalde branches nog meer business mogelijk is. Dat zijn de branches waarin we onder het landelijk gemiddelde scoren zoals bijvoorbeeld de sectoren bouwnijverheid en vervoer. Aan de andere kant zijn er ook branches aan te wijzen, waar PEC Zwolle juist beter op scoort dan het landelijk gemiddelde. Dit zijn bijvoorbeeld de detailhandel en zakelijke diensten.

In algemene zin wordt gesteld dat PEC Zwolle met het huidige stadion, de achterban en potentie een redelijk gezond bestaan kan leven in het “rechter rijtje” van de Eredivisie. Dit gegeven is natuurlijk op basis van een gemiddelde. Soms zal er een uitschieter zijn, in de positieve of negatieve zin. Wil de club structureel een hogere positie in de Eredivisie bewerkstelligen, dus de zo gewenste middenmootpositie innemen in die Eredivisie (plek 8 tot 12 op de ranglijst) dan is uitbreiding van het stadion noodzakelijk. Op die manier kan de inkomstenstroom dermate vergroot worden, dat er sportief stappen gezet kunnen worden. Het spreekt voor zich dat de club momenteel bezig is deze opties te overwegen. Tot slot wil ik de algemene conclusie van het rapport met jullie delen. Simpelweg omdat het mooi is, zo af en toe even stil te staan bij waar we met elkaar vandaan komen:

,,PEC Zwolle heeft de afgelopen seizoenen een zeer sterke ontwikkeling doorgemaakt van een (sub)topper in de Jupiler League naar een stabiele bewoner van de Eredivisie!"

Met sportieve groet,
Adriaan Visser
Voorzitter PEC Zwolle
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 december 2015 @ 15:19:47 #157
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_158010919
scorito twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 14:15:22 PEC Zwolle zonder Van Hintum, Thomas, Dekker, Becker, El Hasnaoui, Saymak, Karagounis en Schenkeveld tegen NEC #neczwo #topcoach #weekspel reageer retweet
Behoorlijke lijst.
pi_158031550
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:19 schreef Pino112 het volgende:
scorito twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 14:15:22 PEC Zwolle zonder Van Hintum, Thomas, Dekker, Becker, El Hasnaoui, Saymak, Karagounis en Schenkeveld tegen NEC #neczwo #topcoach #weekspel reageer retweet
Behoorlijke lijst.
Zeg dat wel, heel zuur. NEC mist geen dragende spelers.

Wordt een pittige wedstrijd maar ik verwacht wel kansen. NEC is relatief ongevaarlijk maar wel solide achterin.

Nog leuk oud-spelersnieuws: Soufian Moro zou gisteren namens Fortuna in de basis starten tegen VVV maar dat ging niet door... Omdat hij in de file stond. :')
pi_158036440
Morgen gaan we 3-0 op de waffel. Komt niet goed.
  zaterdag 5 december 2015 @ 18:24:42 #160
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_158037508
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:40 schreef Monopoly het volgende:
Morgen gaan we 3-0 op de waffel. Komt niet goed.
Ik zie wel kansen hoor. We hebben waarschijnlijk een nog best behoorlijk elftal staan morgen. Met Nijland in de basis!

ForzaPECZwolle twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 15:27:51 Vermoedelijke opstelling PEC Zwolle: Begois; Marcellis, Sainsbury, Lam, Van Polen; Brama, Bouy; Ehizibue, Nijland, Menig; Veldwijk. #necZWO reageer retweet
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')