quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik vrees dat men dit niet kan overtreffen. Maar laat mij gaat verrassen.
quote:Mokhtar op weg naar Midden-Oosten
Youness Mokhtar van FC Twente is op weg naar Saudi-Arabië. De Enschedese club heeft een deal bereikt met Al-Nassr.
Mokhtar levert FC Twente een miljoen euro op. Alleen de koopovereenkomst moet nog getekend worden door de Saudi's, die met Mokhtar een contract voor drie seizoenen zijn overeengekomen. Al-Nassr geldt in Saudi-Arabië als topclub en werd de afgelopen twee seizoenen telkens kampioen.
FC Twente nam Mokhtar medio 2013 over van PEC Zwolle. Namens de Tukkers kwam de in Utrecht geboren aanvaller tot acht doelpunten in 57 competitiewedstrijden. Dit seizoen kwam de 23-jarige dribbelaar nog niet in actie voor de hoofdmacht.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:39 schreef Mkr het volgende:
Beloften winnen vanavond met 0-3 bij/van Jong Heracles. Nu 9 uit 3.
oa. Nijland scoorde en Saintbury heeft weer 45 min gespeeld. Goede dingen!
Nog wat nieuws rondom de uitgaande transfers:quote:PEC Zwolle hoopt deze week het papierwerk rond de komst van Gustavo Hebling op orde te krijgen. De Braziliaanse middenvelder wordt voor twee seizoenen gehuurd van Paris Saint-Germain.
'We hopen de papieren met PSG op korte termijn in orde in te maken', aldus technisch directeur Gerard Nijkamp tegenover Voetbal International. 'Hij heeft de laatste tijd niet veel gespeeld, maar is wel trainingsfit. Bovendien kun je op basis van kwaliteit veel goedmaken.' Nijkamp laat verder weten dat PEC in principe klaar is op de transfermarkt.
Zaakwaarnemer Mino Raiola attendeerde PEC eerder deze zomer op zijn cliënt Hebling. Dankzij de hulp van Paris Saint-Germain troefde de verliezend bekerfinalist van het voorbije seizoen de concurrentie af en kan het tot medio 2017 op de diensten van de veebelovende Braziliaan rekenen.
En de selectie volgens @forzapeczwolle:twitter:ForzaPECZwolle twitterde op dinsdag 25-08-2015 om 18:24:44om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.PEC Zwolle heeft deze zomer een recordbedrag (bijna 3 miljoen) ontvangen uit transfers via Lukoki, Drost, Reijnen, Botteghin en Mokhtar. reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
twitter:ForzaAZ_ twitterde op woensdag 26-08-2015 om 12:44:47om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.BREAKING: Ben Rienstra van PEC op weg naar AZ. De 25 jarige middenvelder speelde al eerder in de jeugd bij AZ. http://t.co/NRHj73pc4v reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:40 schreef Mkr het volgende:
Hoop niet dat dit gerucht waar is:twitter:ForzaAZ_ twitterde op woensdag 26-08-2015 om 12:44:47om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.BREAKING: Ben Rienstra van PEC op weg naar AZ. De 25 jarige middenvelder speelde al eerder in de jeugd bij AZ. http://t.co/NRHj73pc4v reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
twitter:OnsAZAlkmaar twitterde op woensdag 26-08-2015 om 11:01:42om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Broodje aap verhaal #BenRienstra reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan het me ook niet voorstellen eigenlijk. Met de huidige bezetting op het middenveld is het totaal niet wenselijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:54 schreef Intellectueel het volgende:
[..]twitter:OnsAZAlkmaar twitterde op woensdag 26-08-2015 om 11:01:42om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Broodje aap verhaal #BenRienstra reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:01 schreef Intellectueel het volgende:
Jans gaat daar natuurlijk ook nooit mee akkoord.
Toch wel vrees ikquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:07 schreef Tchock het volgende:
Dat zou echt een aderlating zijn. Hoop dat onsAZ goed op de hoogte is.
twitter:sportstentorzwo twitterde op woensdag 26-08-2015 om 15:04:53om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.middenvelder Ben Rienstra zal PEC Zwolle ook verlaten, hij is bijna rond met AZ @PECZwolle #transfer reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op woensdag 26-08-2015 om 15:03:10om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.BREAKING! Ben Rienstra vertrekt bij PEC Zwolle. De man in vorm is op weg naar AZ. (AD) http://t.co/goiehY8Y26 reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klote. Nu in een week tijd een waardige vervanger zoeken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:09 schreef Intellectueel het volgende:
Daar moet echt een flink transfersom tegenover staan want anders begrijp ik er helemaal niets van.
Gaat moeilijk worden, of PEC moet al een vervanger op het oog hebben. Mokotjo terug zou leuk zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:09 schreef Mkr het volgende:
[..]
Klote. Nu in een week tijd een waardige vervanger zoeken.
Lijkt mij ook niet. Nu mag er wel een hoog bedrag tegenover staan, want je bent je sterkhouder kwijt. Miljoentje of 2 lijkt mij niet onrealistisch.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:14 schreef Mkr het volgende:
Ik snap dit niet. 3 miljoen binnen van andere transfers. Geld kan dan toch niet de reden zijn lijkt me?
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op woensdag 26-08-2015 om 15:15:18om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.PEC Zwolle en AZ hebben een akkoord bereikt. Rienstra moet alleen zelf nog tot overeenstemming komen met de club uit zijn geboorteplaats. reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat moeten we met een nieuwe CVtwitter:ForzaPECZwolle twitterde op woensdag 26-08-2015 om 15:17:28om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.PEC Zwolle wil zich nu versterken met een linksbenige centrale verdediger. Jan Wuyens van AZ is een belangrijke optie. reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je zit niet voor niets in categorie 1 he. Dus echt goed qua geld zal het wel niet gaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:14 schreef Mkr het volgende:
Ik snap dit niet. 3 miljoen binnen van andere transfers. Geld kan dan toch niet de reden zijn lijkt me?
Dat valt reuze mee. de verwachting is dat we na de volgende 2 momenten uit cat.1 zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je zit niet voor niets in categorie 1 he. Dus echt goed qua geld zal het wel niet gaan.
Dat geldt niet enkel voor Rienstra. Veel spelers die zich bij PEC in de kijker hebben gespeeld, konden nauwelijks potten breken bij hun voormalige clubs. En ironisch gezien lijken veel van die spelers, nadat ze bij PEC zijn weggekocht, ook moeite te hebben om elders hun draai te vinden. Ik noem een Achenteh, Mokhtar, Mokotjo, Klich, Lachman, etc.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:43 schreef hafcfan het volgende:
Ik snap het nog niet. Bij Heracles was het echt een grijze muis die het spel alleen maar vertraagde. Knap dat hij zich bij jullie zo heeft ontwikkeld.
Dat zeiden ze bij twente ook ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:51 schreef Mkr het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. de verwachting is dat we na de volgende 2 momenten uit cat.1 zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop