Ik ben geen PVV'er. ik ben gewoon vluchtelingennieuwsmoe. Ik wil Pauw hoe het eerst was.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:09 schreef Van_Poppel het volgende: [..] Je hoeft niet te kijken he.
Er is ongetwijfeld ook een Powned-show voor jullie PVV-ers.
Zal vannacht ook niet vroeg worden met Katja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij heeft Jeroen het laat gemaakt op de woonboot vannacht.
Gelukkig gaat morgennacht de wintertijd in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal vannacht ook niet vroeg worden met Katja.
Toch opvallend dat je dan pas sinds kort je schijt komt verspreiden in dit topique.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben geen PVV'er. ik ben gewoon vluchtelingennieuwsmoe. Ik wil Pauw hoe het eerst was.
Gebeurt mij te vaak dat journalisten hun mening geven in conflictgebieden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
stel je eens voor dat die je niet zint idd
waarom zou je dat doen als je geld kunt verdienen met weinig extra moeite?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gebeurt mij te vaak dat journalisten hun mening geven in conflictgebieden.
Versla het verdomde conflict en hou je bek verder.
Ik kijk al een tijd mee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch opvallend dat je dan pas sinds kort je schijt komt verspreiden in dit topique.
Vluchtelingenproblematiek is nu een hot item. Logisch dus dat ze het daarover hebben. Er worden overigens ook genoeg mensen uitgenodigd die daar kritisch over zijn (o.a Ed aus Holland).quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben geen PVV'er. ik ben gewoon vluchtelingennieuwsmoe. Ik wil Pauw hoe het eerst was.
Omdat je als journalist je mening voor je moet houdenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
waarom zou je dat doen als je geld kunt verdienen met weinig extra moeite?
Arnold Karskens mag zijn mening niet meer geven en dat is nog wel dé journalist in conflictgebieden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gebeurt mij te vaak dat journalisten hun mening geven in conflictgebieden.
Versla het verdomde conflict en hou je bek verder.
Dat hoeft helemaal niet, zolang je feit maar van mening scheidt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat je als journalist je mening voor je moet houden
de linkse ziektequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:16 schreef hpeopjes het volgende:
Tsjonge, wat ziet die Zegers eruit zeg! Heeft hij kanker ofzo? TBC?
Geen idee ik kijk liever naar Katja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:16 schreef hpeopjes het volgende:
Prullenbakkentering.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:16 schreef hpeopjes het volgende:
Neuh, we moeten in Nederland juist wat minder spastisch doen over gekleurde journalistiek. Neem een voorbeeld aan het VK, daar geven bijna alle media bijv. een stemadvies bij verkiezingen. Prima.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat je als journalist je mening voor je moet houden
Ik ken Zegers alleen nog van die Koefnoen-persiflages.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:19 schreef Pedroso het volgende:
Chris Zegers ziet er niet anders uit dan anders de laatste jaren.
Die kale staatsmongool moet ook zijn rechtse opruiende mening voor zich houdenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Arnold Karskens mag zijn mening niet meer geven en dat is nog wel dé journalist in conflictgebieden.
Ja het VK is een paradijsquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Neuh, we moeten in Nederland juist wat minder spastisch doen over gekleurde journalistiek. Neem een voorbeeld aan het VK, daar geven bijna alle media bijv. een stemadvies bij verkiezingen. Prima.
Arnold Karskens is vooral een walgelijke optoerkraaierquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Arnold Karskens mag zijn mening niet meer geven en dat is nog wel dé journalist in conflictgebieden.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Arnold Karskens is vooral een walgelijke optoerkraaier
Arnold is een soort Regilio Tuur.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:20 schreef Szura het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij is de eerste persoon die besmet is met het down syndroom.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:23 schreef matthijst het volgende:
Tering die kop van Zegers idd. Slaapt ie niet meer ofzo, of klappen gehad van een mongooltje?
Uiteraard. Wel goed dat dat beeld op deze manier ontmaskerd wordt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:24 schreef Pedroso het volgende:
Dit soort TV programma's is er ook niet voor om de waarheid te laten zien maar om te scoren. Zo werkt dat nu eenmaal in televisieland.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:24 schreef Pedroso het volgende:
Dit soort TV programma's is er ook niet voor om de waarheid te laten zien maar om te scoren. Zo werkt dat nu eenmaal in televisieland.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:24 schreef Pedroso het volgende:
Veel op stap geweest met Wendy van Dijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:23 schreef matthijst het volgende:
Tering die kop van Zegers idd. Slaapt ie niet meer ofzo, of klappen gehad van een mongooltje?
Vast uit het broekje van Wendy gesnoven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Veel op stap geweest met Wendy van Dijk.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Veel op stap geweest met Wendy van Dijk.
Niet gillend, maar ik blijf ook niet rustig zitten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij bent er zo eentje die keihard gillend wegrent...
Vrouwen zonder armen en benen, geil.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon uitbuiting, net als dat BNN programma over daten met mensen zonder armen en benen.
Seks is raar, ik snap niet wat mensen daar leuk aan vinden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:27 schreef luxerobots het volgende:
Hoe komt dat aan hier op fok? Zelfs mongolen hebben seks.
Ja, en wanneer zij in de Ushi-rol zit dan stopt ze er een paling in. Kun je dan ook uit haar onderlichaam trekken. En het smaakt heerlijk zoet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vast uit het broekje van Wendy gesnoven.
Ik heb liever een dag goed weer, of een patatje speciaal.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Seks is raar, ik snap niet wat mensen daar leuk aan vinden.
Zo is dat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb liever een dag goed weer, of een patatje speciaal.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet gillend, maar ik blijf ook niet rustig zitten.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vrouwen zonder armen en benen, geil.
Ok Geer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vind Katja maar overrated en echt niet zo bijzonder.
Homoquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de onderkant ziet.
Katja is het op één na beste (nr. 1 is Georgina) wat GTST ooit heeft voortgebracht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Komen wel vaak blote tieten in voor, functioneel uiteraard.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:35 schreef Tagliano het volgende:
Nederlandse taal in film en serie vind ik toch altijd maar moeizaam
Dat is dan ook een van de weinige redenen om ernaar te kijkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Komen wel vaak blote tieten in voor, functioneel uiteraard.
Niet zo gek als je een domme Turk bentquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:35 schreef Tagliano het volgende:
Nederlandse taal in film en serie vind ik toch altijd maar moeizaam
Volbloed Ariër dit datquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Niet zo gek als je een domme Turk bent
Jeroen heeft Chris geneukt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:37 schreef Grunge. het volgende:
Jeroen heeft vaak ex-neukertjes aan tafel trouwens.
Moet kunnen.
Woordgrapjes incomingquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:37 schreef luxerobots het volgende:
Katja wil zo graag op de inhoud serieus genomen worden
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Niet zo gek als je een domme Turk bent
Andersom.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Jeroen heeft Chris geneukt?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Neehee. Katja natuurlijk, omstreeks 2000. Evenals Sophie en Daphne, en wie weet wie nog meer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
: Oquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:38 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Neehee. Katja natuurlijk, omstreeks 2000. Evenals Sophie en Daphne, en wie weet wie nog meer.
Met Daphne heeft ie idd een tijd samengewoond. Welke Sophie bedoel je ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:38 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Neehee. Katja natuurlijk, omstreeks 2000. Evenals Sophie en Daphne, en wie weet wie nog meer.
Hilbrand. Met Daphne was het serieus trouwens. Mooie vrouw is dat trouwens ook zeg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Met Daphne heeft ie idd een tijd samengewoond. Welke Sophie bedoel je ?
Loretta Schrijver, Manuela Kempquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:38 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Van Katja en Pauw geloof ik niets.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:40 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hilbrand. Met Daphne was het serieus trouwens. Mooie vrouw is dat trouwens ook zeg.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnenkort loopt hij rond als een skelet.
Met een surfplankquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnenkort loopt hij rond als een skelet.
Jeroen heeft ook wat met Sophie gehad ? Dat is weer nieuw voor me. Maar kijk er niet van op aangezien half Hilversum ooit wel is op de woonboot van Pauw is geweest.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:40 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hilbrand. Met Daphne was het serieus trouwens. Mooie vrouw is dat trouwens ook zeg.
Dat zijn de meeste homo's.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vond hem echt slecht in het verbergen van zijn geaardheid.
Dibi zit maandag bij de koffieclub van Matthijs en Dieuwke.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:45 schreef monkyyy het volgende:
Binnenkort Dibi in Pauw, leg hem het vuur aan de schenen Jeroen!
Leg mij het vuur aan de schenen Jeroen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:45 schreef monkyyy het volgende:
Binnenkort Dibi in Pauw, leg hem het vuur aan de schenen Jeroen!
Over de knie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:45 schreef monkyyy het volgende:
Binnenkort Dibi in Pauw, leg hem het vuur aan de schenen hierover Jeroen!
Jij wil te graag.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:46 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Leg mij het vuur aan de schenen Jeroen.
Veren in de bips en in een panter G string op de boot in Amsterdam.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:46 schreef marcodej het volgende:
Het moet geen dingetje zijn, maar waarom maken die homo's er altijd zelf ook een dingetje van?
Heb jij dat dan wel gedaan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:48 schreef Grunge. het volgende:
Hebben jullie weleens naar de Kindertelefoon gebeld?
Jazeker, één keer. Kwam ik zelf nog met de oplossing. Oh, en voor de gein, later. Uiteraard speelde dit alles zich af tussen 10-14.quote:
Welk probleem had je?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:50 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Jazeker, één keer. Kwam ik zelf nog met de oplossing. Oh, en voor de gein, later. Uiteraard speelde dit alles zich af tussen 10-14.
Ook dat is een absolute topshow inderdaad ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie lovende verhalen over Fargod S02
Het moet wel de meeest schaamteloze baan zijn: werken bij de kindertelefoon.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:50 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Jazeker, één keer. Kwam ik zelf nog met de oplossing. Oh, en voor de gein, later. Uiteraard speelde dit alles zich af tussen 10-14.
Nog maar 2 afleveringen, dat kan nog kapot.quote:
Oh, ja hoor!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar je bent goed hersteld toch? Behalve dat je nu op fok zit.
Ja, het heet niet voor niets "De week van"quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:51 schreef Mani89 het volgende:
Is dit een onderwerp waar Katja uit haar dagboek mag voorlezen?
Kan, maar dat Fight Club gedoe aan het einde vond ik vrij stom bij Mr. Robot.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nog maar 2 afleveringen, dat kan nog kapot.
+1quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik kijk alleen naar Katja zelf , wat het zegt boeit me niet zo
Eens.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:51 schreef Coco98 het volgende:
Ik ken deze serie nog niet, lijkt me wel wat.
Welke mis je nog?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
ontmoeteenvluchteling.nl
Mijn bingokaart is bijna vol.
M'n hele wereldbeeld zal wel veranderen inderdaad, netzoals bij Fightclubquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Super vette serie. Echt een aanrader!
Na kijken wel in BNW posten
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Downloaden, zo zo. Op het randje hoor, Spec.
Wellicht... Elliot heeft een aparte, maar niet geheel vreemde visie op de wereld.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
M'n hele wereldbeeld zal wel veranderen inderdaad, netzoals bij Fightclub
True that.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:58 schreef Tagliano het volgende:
Vorig jaar zaten we iedere vrijdag te kijken naar Dolf, Pauw is wel ietwat beter geworden
Oh godquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:58 schreef Tagliano het volgende:
Vorig jaar zaten we iedere vrijdag te kijken naar Dolf, Pauw is wel ietwat beter geworden
Ik vermoed kort pittige kapselsquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:59 schreef Grunge. het volgende:
[..]
True that.
Hallo zeg, wat voor mensen gaan er nu naar een show van Dolf vraag ik me af?
Met Dolf kun je wel weer lachen, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:58 schreef Tagliano het volgende:
En toch vind ik Dolf best wel grappig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:59 schreef Grunge. het volgende:
[..]
True that.
Hallo zeg, wat voor mensen gaan er nu naar een show van Dolf vraag ik me af?
Niet op vrijdag bij Pauw in mijn belevingquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Met Dolf kun je wel weer lachen, dat dan weer wel.
Oh, jeetje. Doe mij Spec maarquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
En toch vind ik Dolf best wel grappig.
Van die mannetjes zonder enige vorm van zelfvertrouwen die volledig onder de duim gehouden worden jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:00 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En hun arme, arme mannen zonder ruggegraat.
Ik hoef het niet te zien eerlijk gezegd, tenzij Jeroen er afgeknipt wordt.quote:
Dit kon nog weleens interessant worden.quote:Moeten inspraakavonden over AZC's openbaar blijven?
Tegenstanders van de komst van asielzoekers, zoals de rechts-extremistische Nederlandse Volks-Unie (NVU) en AZC-Alert, gaan bewust naar inspraakavonden door het hele land om de komst van azc's te beïnvloeden. Dat bevestigde Constant Kusters, voorman van de NVU. Een doorn in het oog van Bernt Schneiders, voorzitter van het Nederlands Genootschap van Burgemeesters. Inspraakavonden zijn uitsluitend voor omwonenden. Moeten de inspraakavonden wel of niet openbaar blijven? Vanavond gaan Kusters en Schneider met elkaar in discussie.
Berndt Schneider met Constant Kusters in debat over inspraakavonden omtrent asielzoekers.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Jeroen Akkermans
Malik Azmani
Berndt Schneider
Constant Kusters
Sarena Solari
De Jeugd Van Tegnewoordig
Sanne Wallis de Vries
Ja, waar is Michiel Smit eigenlijk gebleven? die kwam naar verluid ook op Fokquote:Op maandag 26 oktober 2015 20:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Berndt Schneider met Constant Kusters in debat over inspraakavonden omtrent asielzoekers.
Rechts kan zich geen betere vertegenwoordiger wensen dan Kusters
Het gaat om het feit dat de NVU die avonden afgaat. Dan is het niet zo gek om de leider van de NVU uit te nodigen. Verder is het een enorme grafmongool natuurlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Berndt Schneider met Constant Kusters in debat over inspraakavonden omtrent asielzoekers.
Rechts kan zich geen betere vertegenwoordiger wensen dan Kusters
Die knul met de opgespoten lippen. Tikkeltje kansloze vent wat mij betreft.....quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, waar is Michiel Smit eigenlijk gebleven? die kwam naar verluid ook op Fok
En deze baas, wanneer mag die eens langskomen?quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, waar is Michiel Smit eigenlijk gebleven? die kwam naar verluid ook op Fok
Ontmoet een Gelukszoekerquote:Op maandag 26 oktober 2015 20:31 schreef Morendo het volgende:
Waarom is Akkermans uitgenodigd? En Sanne WdV heeft zeker een asielzoeker ontmoet?
Hij komt nog best redelijk over.quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En deze baas, wanneer mag die eens langskomen?
Vond het wel een karakter uit Koefnoen net zoals die Custersquote:Op maandag 26 oktober 2015 20:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die knul met de opgespoten lippen. Tikkeltje kansloze vent wat mij betreft.....
Wel een hipsterlook met ballen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:31 schreef Morendo het volgende:
En Sanne WdV heeft zeker een asielzoeker ontmoet?
quote:Sanne Wallis de Vries bezocht vluchtelingen op Leros
Twee weken geleden organiseerde Sanne Wallis de Vries een benefietconcert voor de vluchtelingen op het Griekse eiland Leros. Deze week bracht ze het geld er naartoe en zag ze met eigen ogen de schrijnende situatie waar de vluchtelingen inzitten. Zo is er een groot gebrek aan simpele dingen zoals wc-papier, schoon ondergoed en babymelk. Ook moeten 500 mannen en vrouwen het met één lekkend toilet doen. Vanavond is ze te gast en vertelt ze wat er nog nodig is om de vluchtelingen op het eiland op te kunnen vangen.
Een volwassen man die zich kleedt naar een 20ste eeuwse dictator die zo'n 80 miljoen doden op zijn geweten heeft. Voor de rest inderdaad een beste kerel.quote:
Zijn uiterlijk is een tikkeltje ongelukkig ja.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:39 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Een volwassen man die zich kleedt naar een 20ste eeuwse dictator die zo'n 80 miljoen doden op zijn geweten heeft. Voor de rest inderdaad een beste kerel.
Zijn uiterlijk is geheel doorslaggevend voor karakterduiding.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn uiterlijk is een tikkeltje ongelukkig ja.
Dat denk ik ook ja.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:41 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zijn uiterlijk is geheel doorslaggevend voor karakterduiding.
Dit is Koefnoen mag ik hopenquote:Op maandag 26 oktober 2015 20:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Helaas, google Stefan Wijkamp.quote:
Lijkt me een prima recept voor een topshow.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:43 schreef Intellectueel het volgende:
Kusters werd overigens een aantal jaren geleden ook geïnterviewd door Sophie Hilbrandt voor een BNN-programma waarvan ik de naam even ben vergeten. Niet een al te bijster intelligent figuur moet ik zeggen.
Arme man werd ook nog eens ontslagen toen hij met SS-speldjes op zijn werk verscheen. Maar lijkt mij buiten zijn abjecte overtuiging geen onaardig figuur.quote:
Ik denk dat hij autistisch is.quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:45 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Arme man werd ook nog eens ontslagen toen hij met SS-speldjes op zijn werk verscheen. Maar lijkt mij buiten zijn abjecte overtuiging geen onaardig figuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |