Ik ben geen PVV'er. ik ben gewoon vluchtelingennieuwsmoe. Ik wil Pauw hoe het eerst was.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:09 schreef Van_Poppel het volgende: [..] Je hoeft niet te kijken he.
Er is ongetwijfeld ook een Powned-show voor jullie PVV-ers.
Zal vannacht ook niet vroeg worden met Katja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij heeft Jeroen het laat gemaakt op de woonboot vannacht.
Gelukkig gaat morgennacht de wintertijd in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal vannacht ook niet vroeg worden met Katja.
Toch opvallend dat je dan pas sinds kort je schijt komt verspreiden in dit topique.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben geen PVV'er. ik ben gewoon vluchtelingennieuwsmoe. Ik wil Pauw hoe het eerst was.
Gebeurt mij te vaak dat journalisten hun mening geven in conflictgebieden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
stel je eens voor dat die je niet zint idd
waarom zou je dat doen als je geld kunt verdienen met weinig extra moeite?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gebeurt mij te vaak dat journalisten hun mening geven in conflictgebieden.
Versla het verdomde conflict en hou je bek verder.
Ik kijk al een tijd mee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch opvallend dat je dan pas sinds kort je schijt komt verspreiden in dit topique.
Vluchtelingenproblematiek is nu een hot item. Logisch dus dat ze het daarover hebben. Er worden overigens ook genoeg mensen uitgenodigd die daar kritisch over zijn (o.a Ed aus Holland).quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben geen PVV'er. ik ben gewoon vluchtelingennieuwsmoe. Ik wil Pauw hoe het eerst was.
Omdat je als journalist je mening voor je moet houdenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
waarom zou je dat doen als je geld kunt verdienen met weinig extra moeite?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |