Wat de mogelijke K3'tjes betreft ben ik het eigenlijk helemaal met je eens. Ik blijf het hele gedoe ook vanuit een narratief perspectief willen bekijken. Daarmee bedoel ik: als je een K3-sitcom wil maken of nieuwe K3-films of musicals, dan heb je drie karakters nodig die tegen elkaar kunnen afsteken. Demi en Nora lieten wat mij betreft op bootcamp zien dat zij dat ook snappen: het actje met Nora die "de knappe cameraman" in de boeien moest slaan en dus een beetje de mannengek is, terwijl Demi daar juist de stoere meid speelt - dat werkte heel goed.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:52 schreef UltraR het volgende:
Edit:
Nu ik m'n overwegingen over de nieuwe groep nog eens las kom ik opeens tot de volgende optie:
Demi, Lauren, Hanne
Daar zou ik wel vrolijk van worden! En lijkt me ook een aardige verdeling qua types. Al steekt Demi er dan wel letterlijk twee koppen bovenuit en heb je het haarkleur issue.
Thoughts?
Ik gok ook op deze combinatiequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lauren, Hanne en Jindra/Klaasje. 100%
Goed en realistisch verhaal. Alleen is het voor Lauren volgens mij K3 of weer studeren. Ze had zich al teruggetrokken uit het wereldje en was gestopt met haar solo-carrière (Lauren Anny J) toen deze unieke mogelijkheid zich voordeed.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:20 schreef YPPY het volgende:
Mijn gok is Marthe, Hanne en Klaasje. Het concept staat, dus je heb geen karakters nodig die dat neer gaan zetten. Die kunnen groeien in de tijd na de tour. Zeker nu Marthe wat meer zelfvertrouwen krijgt, gaat die vanzelf wat meer naar voren komen. Voor Studio 100 lijkt het me financieel gunstiger om Lauren iets anders te laten doen, eventueel met Sara samen. Een spelshow ofzo. Teveel ervaring en eigen mening is alleen maar lastig als je een bestaand concept verder wilt laten gaan. Zoals ze nu zijn, kun je ze al makkelijk naar typetjes schrijven voor een serie: Hanne de scout die stoer en jongensachtig is, Marthe degene met ervaring die het allemaal wel weet en Klaasje de brave naïeveling. Zo Gert, je kunt verhaallijnen bestellen via de pm.
Ze heeft gymnasium gedaan, heb ik gelezen (als je onder haar echte naam 'Alieke' zoekt vind je zulke dingen). Ruimschoots intelligent genoeg, dus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:44 schreef Maartenfr12 het volgende:
Klaasje: Knap, redelijk spontaan, intelligentie betwijfelbaar, en humor nog geen enkele keer gezien.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 02:59 schreef female81 het volgende:
[..](als je onder haar echte naam 'Alieke' zoekt vind je zulke dingen).
Haha ik heb zelf een zeer christelijke achtergrond (heb er nu overigens niets meer mee) en Alieke is echt zo'n christelijke refo-naam. Ik vind haar ook echt zo'n christelijk meisje die nooit een keer zal schelden of een schunnige grap zou maken ofzo. Maar toch vind ik haar nog steeds wel leuk, ze heeft echt fantastische ogen. Ziet er heel mooi uit. Dat ze gymnasium doet had ik niet direct verwacht.quote:Op zondag 25 oktober 2015 02:59 schreef female81 het volgende:
[..]
Ze heeft gymnasium gedaan, heb ik gelezen (als je onder haar echte naam 'Alieke' zoekt vind je zulke dingen). Ruimschoots intelligent genoeg, dus.
http://www.piano3daagse.n(...)nds/44-alieke-meijer
Nog een plus: dat ze les geeft aan kinderen/jongeren, toont aan dat ze er affiniteit mee heeft. Is erg handig als je in K3 wilt. Kon ze nou maar wat beter zingen.
Volgens mij zijn Kristel en Karen allebei toch wel vrij slim hoor. Kristel heeft regentaat Nederlands , geschiedenis en economie gehaald, dat is een vrij hoge Belgische graad toch? Jij weet dat ongetwijfeld beter dan ik. Karen heeft de opleiding moderne talen afgerond.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:53 schreef nicolasvermeersch het volgende:
Wat is een doopnaam? Op haar rijbewijs staat Klaasje?
Maar op haar identiteitskaart/paspoort staat dan Alieke?
Wat betreft intelligentie: Karen en Kristel zijn ook écht niet zo slim hoor. Ondertussen zijn het "oudere" vrouwen die al jaren intens begeleid worden en enorm gegroeid zijn. Mocht je Karen op haar 19e op zo'n podium zetten, je zou er negatief door verrast zijn. Als je ziet hoe Marthe al open gebloeid is op enkele weken/maanden, ben ik benieuwd wat dat zou geven na 5 jaar.
Daar staat ook Klaasje op. Roepnaam zal dan Alieke zijn. Marketingtechnisch wel slim om hier voor Klaasje te gaan denk ik.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:53 schreef nicolasvermeersch het volgende:
Wat is een doopnaam? Op haar rijbewijs staat Klaasje?
Maar op haar identiteitskaart/paspoort staat dan Alieke?
Ik heb FF de meest genoemde combinaties door de (social) mediamonitortool gehaald.quote:Op zondag 25 oktober 2015 02:15 schreef rowan634 het volgende:
gebeurt nooit, maar ik zou hiervoor gaan![]()
[ afbeelding ]
Komen nog een paar andere factoren bij kijken ook. De publieke opinie zet de jury namelijk zwaar onder druk, terwijl die sowieso al vrij enthousiast over de favorieten zijn. Dat speelt echt wel mee in hun hoofden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb FF de meest genoemde combinaties door de (social) mediamonitortool gehaald.
Vorige week was de combi Klaasje - Hanne - Lauren favoriet.
Deze week lijkt Klaasje - Hanne - Marthe de favoriete combi te zijn. Gevolgd door Klaasje - Hanne - Lauren, Jindra - Hanne - Lauren en op gepaste afstand Demi - Lisa - Hanne.
Opvallend is het sentiment van Jindra. Die scoort in zowel positieve, als negatieve zin hoog. Ze wordt echter nauwelijks in combinaties met andere deelnemers genoemd.
Conclusie: Jindra/Klaasje - Marthe/Lauren - Hanne lijkt de meest waarschijnlijke combinatie te zijn.
Mij verbaasde het totaal niet. Typisch iemand die zich onbenulliger voor doet dan ze is, omdat te (openlijk) diepzinnig en/of elitair zijn niet zo handig is als je in K3 wilt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
Dat ze gymnasium doet had ik niet direct verwacht.
Haha elitair valt wel mee toch? Jij denkt echt dat ze het bewust doet? Kan me dat bijna niet voorstellen, anders acteert ze dat heel goed. Haar ouders hoef ik in ieder geval nooit meer te zien, daar werd ik wel echt droevig van.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:59 schreef female81 het volgende:
[..]
Mij verbaasde het totaal niet. Typisch iemand die zich onbenulliger voor doet dan ze is, omdat te (openlijk) diepzinnig en/of elitair niet zo handig is als je in K3 wilt.
Ze lijkt me zeker niet dom, beetje naïef wel.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:59 schreef female81 het volgende:
[..]
Mij verbaasde het totaal niet. Typisch iemand die zich onbenulliger voor doet dan ze is, omdat te (openlijk) diepzinnig en/of elitair niet zo handig is als je in K3 wilt.
Ik herken heel veel uit je verhaal. Ben zelf ook opgegroeid met die mentaliteit. Ik was min of meer verplicht om atheneum te gaan doen, wat ik overigens zelf nooit een probleem vond. Maar in de kerk waar ik vroeger heenging deed 70 procent van mijn leeftijdsgenoten gewoon VWO. Ondertussen allemaal wel gewoon volhouden dat de evolutietheorie onzin is en dat de wereld in 6 dagen is geschapen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:07 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ze lijkt me zeker niet dom, beetje naïef wel.
Maar dat ze gymnasium heeft gedaan zegt in die christelijke kringen niet zo heel veel. Ik kom zelf uit een gereformeerde familie en dat is echt een duidelijk voorbeeld van het feit dat presteren op school/studiegebied vooral afhangt van inzet en discipline en wat minder van pure intelligentie.
Daarin zitten vooral meer orthodox protestanten in Nederland heel goed vanwege hun typische calvinistische opvoeding: presteren, presteren, presteren. Wat doen met je talenten. En daar komen dan dus al snel hogere opleidingen uit naar voren rollen. Zie het genoeg in mijn vroegere gereformeerde omgeving. Allemaal hoog opgeleiden, maar stiekem zo stom als het achtereind van een paard omdat ze totaal niet zelfstandig kritisch kunnen nadenken. Ze kunnen alleen heel goed gedisciplineerd feitjes leren, en dat is waar het Nederlands schoolsysteem op is gebaseerd.
Tot zover even behoorlijk offtopic over Klaasje haar intelligentie en achtergrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |