abonnement Unibet Coolblue
pi_157055033
quote:
VTM heeft ze wel. :)
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 23:33:44 #52
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_157055293
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 23:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die had in een ander pittig meidengroepje gepast.
Niet liedjes zingen voor kleuters :N
ze mag best pittig zijn :Y ik vind het niet leuk dat K3 een groepje wordt met dames die eruit zien als 14 -O-
TEAM TAFEL
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 23:48:37 #53
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157055675
Hééééé. Ik vond dat optreden van Lauren, Jindra en Hanne echt niet geweldig. De "nieuwe versie" zorgde er vooral voor dat het ritme van het nummer echt helemaal naar de haaien was. Dus dat was spijtig. Bij "Drums gaan boem" zit alles wel echt gewoon in de muziek, het feit dat ze over basgitaren zingen komt dus niet over als het een soort Stomp!-spektakel wordt. Op zich wel een leuk idee, en ik verwachtte wel zoiets, maar niet zo melodieus. De herwerkte versie van "Eén klein kusje" was de enige herwerkte versie die ook echt klopte met het nummer.
Dat Andrews-Sisters-stijltje is iets wat K3 wel nog echt zou kunnen gebruiken in een nieuw nummertje, een beetje Candyman van Christina Aguilera.

Ik hoop dat iedereen volgende week weer even solo moet zingen want dat Hanne en Lauren zich zo weinig moeten bewijzen vind ik ook best spijtig. Je vergeet oprecht dat zij er ook nog zijn, althans ik wel.

Van de solo's vond ik Demi's nummerkeuze het leukst - niet per se omdat die met de opdracht te maken had, maar gewoon omdat het wel het leukste nummertje is. Ze stoot af en toe eens wat onhandig tegen een microfoon of zet af en toe een verkeerd pasje, maar dat vind ik dan ook wel weer charmant. Ik zie haar ook echt in De Drie Biggetjes als het stoere biggetje dat verliefd wordt op de stoere wolf. In een combinatie zoals Klaasje, Lauren en Hanne zie ik bijvoorbeeld niemand bij wie die rol zou passen.

De solo van Nora was betreurenswaardig - vooral omdat je weet dat alle andere kandidaten met dat nummer wel écht plezier zouden hebben gehad. Lisa staat wel echt als de beste performer op het podium, ook al haalde ze hier de hoogte niet altijd. Ik denk dat ik van haar solo eigenlijk het meest moest lachen. Klaasje vind ik slecht ademhalen, maar haar solo kon er inderdaad best mee door - al kwam hier de geluidsmix heel slecht binnen zodat ik haar stem op bepaalde momenten helemaal niet meer kon horen. En Suzan stond er, maar die opmerking dat ze beter op haar eentje is dan in een groepje maakte het voor mij ook wel duidelijk dat ze mocht vertrekken.

Van Marthe word ook ik elke week echt gelukkiger. Ze groeit, en dat zie je. Bij haar auditie zag ik helemaal niets in dat kleine schattige meisje dat wat ongemakkelijk stond te bewegen, maar nu is het voor mij duidelijk dat ze bij de sterkste zangeressen hoort. Ik ben nog steeds niet de grootste fan, maar na dit optreden zou ik het haar wel durven gunnen.
pi_157055941
Nu begonnen met inhalen, maar goh... Lauren mag wéér de opening openen?
  Donald Duck held zaterdag 24 oktober 2015 @ 00:01:51 #55
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_157056050
Dat deuntje van 10.000 luchtballonnen zit er ook al helemaal in zeg. Slimme zet om dat nu al zo bekend te laten klinken door het als programma-tune te gebruiken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 00:18:43 #56
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_157056365

kippenvel, bij die 5 seconden Kathleen O+ :P :P
TEAM TAFEL
  Donald Duck held zaterdag 24 oktober 2015 @ 00:23:22 #57
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_157056443
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 00:18 schreef rowan634 het volgende:

kippenvel, bij die 5 seconden Kathleen O+ :P :P
Komt uit de 5 jaar K3 special. Staan verschillende stukjes van op Youtube
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 00:23:53 #58
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157056454
Tijdens het groepsnummer van Lauren, Jindra en Hanne ging er halverwege ook even iets mis. Iemand in de regiekamer gooide perongeluk een compleet verkeerd effectje op de schermen en de lichtbakken. Ik vond het erg raar, maar nu ik het herbekijk zie ik pas wat er misging. Plots verscheen er "de lijnen zijn gesloten" op de schermen en er klonk een geluidseffectje - een preset voor later in de show dus. Het is vrij duidelijk te zien op 1:39


Volgens mij wil er iemand bij het laatste refreintje ook "en niet meer te stuiten" beginnen zingen in plaats van "je hart binnenstebuiten". Héééé, ik vind dit echt een heel nare versie.
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 00:25:50 #59
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_157056489
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 00:23 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Komt uit de 5 jaar K3 special. Staan verschillende stukjes van op Youtube
I know, die special heb ik zoooo vaak gekeken vroeger. Zóó perfect waren ze O+ qua looks, stemmen, chemie O+
TEAM TAFEL
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 00:34:40 #60
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_157056621
woeps dubbelpost
TEAM TAFEL
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 00:46:03 #61
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157056795
Tijd voor een nieuw overzicht! Wie heeft er intussen al met wie samengezongen? In het groen staat het groepje dat nu door de kijkers werd doorgestemd.



Ik heb er ook even bijgezet wie we al solo hebben gehoord. Ik heb Hanne daarom ook maar één solo-puntje gegeven, vanwege dat wildcard-nummer vorige week. Dat wil in principe zeggen dat Lauren ondertussen het best wordt bevonden, maar doordat we haar nu zo weinig zien, hebben de kijkers volgens mij niet echt een band met d'r.
pi_157056929
Bij gebrek aan stream maar even de uitzending terug gekeken in de vorm van Youtube optredens.
Suzan was een tof wijf ('hoe voelt het?' 'ja, hetzelfde als vorige week!' _O_ ) maar ik zag er geen K3 in.

Klaasje kan ik nog steeds niets mee, maar Jindra zag er naast Hanne en Lauren wat ouderlijk uit bij het groepsoptreden, en toch ook zonder pony een wat harde uitstraling, zeker voor de blonde van de drie.

Wel schattig hoe aangeslagen de meiden steeds zijn bij de eliminatie.
pi_157057032
http://vtm.be/k3-zoekt-k3(...)etitie#hash-video-hl|block-vtmhelper-vtm-program-videos|135161

Solo van Hanne vind ik dit keer heel acceptabel.
pi_157057371
https://instagram.com/p/9MAvxvHtqA/

Ik dacht serieus ff dat 't Irene (of Carlo) voor de Tv Kantine was.. ;(
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 01:47:55 #65
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157057522
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 23:57 schreef Maartel het volgende:
Nu begonnen met inhalen, maar goh... Lauren mag wéér de opening openen?
En Lisa zingt ook net als vorige week de laatste solozin van het intronummer. Ik voel een complot aankomen.
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 02:20:14 #66
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157057661
Ik zie ook net op de website van VTM dat er de voorbije weken gestemd is voor de 8 leukste liedjes van K3 en dat er nu gestemd kan worden voor welke kandidate welk liedje moet zingen.

Of dat nou écht invloed heeft of niet valt te bekijken, maar ik vind het wel leuk! Tegelijk ook wel gek dat ze dat niet even op het einde van het programma hebben vermeld.

Lijkt me dat er volgende week dus 8 solonummers op het menu staan!
pi_157057756
Mijn K3 is:

Klaasje (blond)
Jindra (rood, ik denk wel dat ze hiermee zou staan)
Lauren (zwart)
pi_157057766
Overigens belachelijk dat Nora er nog in zit, overduidelijk de slechtste vanavond

Ik denk dat ze wat gepusht wordt om een multiculturele K3 te krijgen. Prima dat ze een kleurtje bij K3 willen, maar dan moet het wel verdiend worden door haar prestaties en niet omwille van positieve discriminatie. :) En het is niet dat het de eerste keer was dat ze uit de toon viel he, vorige keer vond ik ook al niet zo denderend. Ze ziet er wel uit als een K3 meisje, maar haar stem is er (nog) niet klaar voor.
pi_157057963
Zouden ze daar bij Studio 100 onderhand geen slapeloze nachten hebben wat betreft het toekomstige blonde groepslid?

Ze hebben verdorie +6000 meisjes gekeurd, en de enige twee blondines die nog over zijn hebben beiden duidelijk niet het complete pakket. De ene heeft het te hoog in d'r bol en de ander klinkt wankel. Ik ga na gisterenavond steeds meer twijfelen of Klaasje op den duur echt het gewenste zangniveau kan bereiken; genoeg om per dag meerdere concerten uit te zingen. Goed, de nieuwe K3-tjes hoeven niet persé op het niveau van Whitney Houston te zitten, maar toch. Er is een bodem.

Maar ja, nog altijd veel liever Klaasje dan Jindra, ook al zingt die beter.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2015 06:36:12 ]
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 09:32:10 #70
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_157058399
Mijn K3 is Marthe, Lauren en Klaasje. Niet dat ik nou fan ben van Klaasje, absoluut niet. Maar ze heeft haar uiterlijk mee en de kinderen vinden haar volgens mij wel erg leuk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_157058729
Koentje Wauters gaat voor

En ik denk dat Studio 100 er momenteel ook zo over denkt.
pi_157058842
Wat is er mis met Jindra? Zij en Lauren zijn de enige waarvan ik overtuigd ben dat ze mentaal de enorme druk van K3 zijn aankunnen.
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
pi_157059018
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 10:19 schreef showtimer het volgende:
Koentje Wauters gaat voor [ afbeelding ]

En ik denk dat Studio 100 er momenteel ook zo over denkt.
Moet eerlijk zeggen dat ik dit ook een leuke samenstelling zou vinden.
Ik snap de hele hype rondom Lauren niet zo. Ik ben nog steeds de opmerking tijdens de bootcamp niet vergeten: mijn naam is lauren en ik heb 2 Nederlandse vriendinnen meegenomen.
Ik denk dat zij beter solo door kan gaan in andere Studio 100 projecten
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:17:30 #74
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157059969
Nora -O- Qua looks/feeling ben ik nog steeds blij met haar maar ze heeft de stem duidelijk niet.
Nu moet ik type verkapte racist dat om alles zeurt over positieve discriminatie en politieke correctheid nog gelijk moet gaan geven ook onderhand. :'(

Hanne moet zich onderhand eens gaan bewijzen, Lauren is een beetje greedy soms maar wel tof. Klaasje en Jindra vind ik beide prima, alletwee niet perfect. Lisa/Marthe (ik verwar ze nog steeds) heeft potentie.
Kan Studio100 nog terug, geef Josje gewoon die salarisverhoging waar het toch duidelijk deels mee te maken heeft gehad dat ze stoppen. :9

[ Bericht 1% gewijzigd door DumpTruck op 24-10-2015 12:36:07 ]
Schapen zijn relax.
pi_157060445
Dat was een interessante show gisteravond.
Voor mij persoonlijk is er één en ander door elkaar gehusseld en dat ligt vooral aan:

Jindra
Vanaf de audities altijd mijn favoriet geweest. Verdedigde haar vorige week nog te vuur en te zwaard tegen de kritiek. Ze was helemaal zichzelf, en waar de haters daar arrogantie in zagen, zag ik professionaliteit en zelfverzekerdheid. Ook haar tranen vorige week waren oprecht. Ze was altijd echt.
Maar gisteren constateerde ik opeens een grote verandering. Jindra was niet meer zichzelf. Ongetwijfeld vanwege alle haat speelde ze opeens een rol. Ze deed haar best meer op de rest te lijken, te doen alsof ze er ook echt helemaal bijhoort. Het kwam geforceerd op me over, en waar ik geen enkel probleem had met haar echte karakter loopt ze nu een flinke deuk op voor mij.
Net haar solo repetitie geluisterd (te vinden op VTM), en ze blijft wel zonder twijfel de beste zangeres. Maar wees alsjeblieft gewoon jezelf! Ik heb opeens moeite haar nog in een K3 groepje te zien.

Lauren
Niet zo heel veel over te zeggen. Want ja, we zien haar nauwelijks nu ze de enige is die nog geen solo heeft hoeven zingen. Wat een domme opzet van het programma! Ze verdwijnt volkomen uit beeld.
Haar repetitie bleek prima.

Hanne
Mjah, qua looks is ze m'n favoriete K3'tje. Echt het perfecte K3 plaatje wat mij betreft. Maar haar repetitie was weer niet meer dan wel aardig. Krijg er een bonte avond gevoel bij.
Wat wel sterk in haar voordeel spreekt is dat ik denk dat ze vrij makkelijk aansluiting zal kunnen vinden in zo'n beetje elke groepsopzet. Een beetje als schakel tussen de stoerdere zelfverzekerde meisjes en de lieve aaibare meisjes.

Nora
'Positieve' discriminatie in optima forma. Kan niet zingen. Heb sinds haar auditie niets goeds meer van haar gehoord. En als ik Gert gisteren hoorde heeft ze ook nog eens een slechte werkethiek. De enige reden dat ze er nog inzit is haar achtergrond.
Mijn angst dat de politieke multiculti correctheid haar helemaal tot in K3 zou krijgen is na gisteravond gelukkig wel behoorlijk afgezwakt.

Klaasje
Ietsje positiever over gaan denken sinds gisteren. Ze is natuurlijk gewoon een enorme stunner qua looks, maar gisteren vond ik haar zang ook redelijk te pruimen. Mijn grootste probleem met haar blijft haar saaie braafheid die zo typisch is voor een domineesdochter zoals zij.

Suzan
Onterecht dat zij het veld moest ruimen en niet Nora. Maar ze had toch nooit K3 gehaald. Ik had haar alleen wel graag eens een rustiger ballad-achtig nummer willen horen zingen. Tijdens de bootcamp toen ze dat engeltje/bengeltje nummer zong in de roze jurkjes had ze één rustig zangmoment waarbij ik voor het eerst vond dat ze een erg mooie stem had.

Marthe
Poeh, die werd ff gepusht gisteren zeg. Daar lusten de honden geen brood van. Ze zong het mooi, maar ik werd zeker niet tot tranen geroerd zoals de jury. Wat dat betreft raakten Klaasje en Demi me meer. Verder, tja, sorry, echt de minst mooie kandidate. Wil je dat nou op beddengoed en broodtrommel? Ook weer erg braaf en burgerlijk. Dat is wel wat populair is he? Bah.

Lisa
Wie? ... oh ja, Lisa. Dat is waar ook. Te bizar. Ik vind haar oprecht de kandidate die het best aan alle voorwaarden voor K3 voldoet, complete pakketje. Maar ze blijft totaal niet bij me hangen! Ik weet niet waarom. Maar gisteren na de opening gingen zes kandidates op de banken zitten en het eerste trio ging zich omkleden voor hun optreden. Ik zat even na te denken welke drie er ontbraken (en dus het eerste trio vormden). En kon alleen op Klaasje en Nora komen...
Toen kwamen ze op en dacht ik; "oh ja, tuurlijk! Lisa."
Perfecte Lisa die op de één of andere manier totaal geen indruk achterlaat.

Demi
Ik presenteer mijn nieuwe favoriet! Demi zingt zo mooi, natuurlijk en relaxt. En deze meid heeft tenminste pit en karakter! Ik word helemaal door haar ingepakt.
Haar grote probleem is niet zozeer dat ze geen K3'tje zou kunnen zijn, mij lijkt dat ze dat juist heel leuk en verfrissend zou kunnen doen, maar dat ze denk ik lastig in te delen is in een groepje qua karakters van de andere meiden.

Nieuwe K3
Op de sociale media lijkt zich er een zeer uitgesproken voorkeur af te tekenen voor Hanne, Klaasje en Marthe. Maar my god, wat is dat een totale overkill aan schattige, brave aaibaarheid. Dit zou ik echt een ontzettende afknapper vinden. Vooral ook als je het afzet tegen de huidige K3 waarin toch echt drie stevige karakters zitten met de nodige scherpe randjes.
Maar ik vrees met grote vrezen als ik de enorme populariteit van dit trio op facebook en twitter zo zie...

Je zou het iets dragelijker kunnen maken met Lauren ipv Marthe.
Dus Hanne, Klaasje en Lauren. Daar zou ik echt al wat beter mee kunnen leven.

Mijn persoonlijke favoriete trio zou zijn: Demi, Jindra (die in deze groep echt zichzelf zou kunnen zijn vermoed ik) en ofwel Lauren ofwel Hanne.
Ik denk alleen dat Hanne volkomen weg zou vallen in een groepje met de zelfs voor Nederlandse begrippen stevige karakters van Demi en Jindra. En bij het groepje Demi, Jindra en Lauren heb je zonder twijfel kwalitatief de beste groep te pakken (ik zou dan een nieuwe K3 fan zijn) maar kan je je afvragen of dat nog wel echt K3 genoemd kan worden, en of die drie karakters niet met elkaar zullen gaan botsen.

Edit:
Nu ik m'n overwegingen over de nieuwe groep nog eens las kom ik opeens tot de volgende optie:
Demi, Lauren, Hanne
Daar zou ik wel vrolijk van worden! En lijkt me ook een aardige verdeling qua types. Al steekt Demi er dan wel letterlijk twee koppen bovenuit en heb je het haarkleur issue.

Thoughts?

[ Bericht 0% gewijzigd door UltraR op 24-10-2015 14:49:40 ]
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')