Dat haar!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:20 schreef Negentiendertig het volgende:
Wat voor figuur is dit nou weer
I know, sorry! Ik probeerde een nieuw topic te openen, maar lukte niet mobiel. Had al een post in FB achtergelatenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat haar!!!!!!!!!!
ow en je had de lapo
die zou ik ook wel willen verkrachtenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Tweedehands roos? Anders een goedkope en sparen voor Miele?
Hij verkracht Hozier
De riedeltjes en de lange adem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:24 schreef Cee het volgende:
The fuck, hoe hoorde Anouk dat hij donker is?
eensquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Laatste seconde drukken mogen ze afschaffen
waarom?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Laatste seconde drukken mogen ze afschaffen
Stemquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:24 schreef Cee het volgende:
Gay, denk ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:24 schreef Cee het volgende:
Ze bedacht zich dat ze de helft moet dumpen bij de battles/quote:
Te flauw voor woorden, en ze blijven het maar doen.quote:
omdat vervelend. gewoon draaien zodra je het mooi vindt. geen twijfel blabla blaquote:
Dit ja, wtf is dat nou zegquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Die moeder is wel dom, talentloos jong op de wereld geschopt en dan stimuleren om te stoppen met school
volgens mij moet Anouk nog een heleboel kandidaten kiezenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze bedacht zich dat ze de helft moet dumpen bij de battles/
Ja maar dit is halve soul.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Wat meer soul bij de live shows vind ik wel leuk.
Dat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat vervelend. gewoon draaien zodra je het mooi vindt. geen twijfel blabla bla
laatste moment drukken is niet zo raar als bij het eerste gezongen woord drukken.. je neemt de tijd om te denken & luisterenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Te flauw voor woorden, en ze blijven het maar doen.
Oh dat heb ik niet zo bijgehouden, dan ramt ze gewoon willekeurig op die knop.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
volgens mij moet Anouk nog een heleboel kandidaten kiezen
en dan juist bij de volgende hoge noot in de mist gaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat vervelend. gewoon draaien zodra je het mooi vindt. geen twijfel blabla bla
uitkering aanvragen natuurlijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Die moeder is wel dom, talentloos jong op de wereld geschopt en dan stimuleren om te stoppen met school
dat komt omdat blijquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en dan juist bij de volgende hoge noot in de mist gaan
Orpheus had altijd wel veel potentie, had die beter niet uit kunnen stappen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:27 schreef Cee het volgende:
Wat ik storend vind is dat z'n witte pluk aan dezelfde kant zit als z'n stomme oorbel, breng dan wat evenwicht in je tokus, gek.
Hey patjequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom? Dit is toch al de tweede vanavond die al in de liveshows van the voice heeft gestaan? (ik schakel net in)
jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom? Dit is toch al de tweede vanavond die al in de liveshows van the voice heeft gestaan? (ik schakel net in)
zonder recycling blijven er niet genoeg mensen over die aan de voice mee willen doenquote:
vandaar ook de premie voor opgavequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zonder recycling blijven er niet genoeg mensen over die aan de voice mee willen doen
Mien godde.. stom gemonteerd dan ook.. dat ze dat niet even verspreiden over de afleveringen..quote:
nee hoor, bij hem mag hetquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:29 schreef Peter het volgende:
Hoofdtooi op, leren jasje met franjes aan en hup, een indiaan. Of ben ik te hard?
Ja, best wel, maar hij is niet zo goed dus hij komt nooit aan winnetoe.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:29 schreef Peter het volgende:
Hoofdtooi op, leren jasje met franjes aan en hup, een indiaan. Of ben ik te hard?
Mylene de la Haye!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:29 schreef Uccie het volgende:
Is er dit seizoen ook een echte hasbeen geweest? Dus iemand die echt een carrière pré talentenshow tijdperk had?
godverquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, best wel, maar hij is niet zo goed dus hij komt nooit aan winnetoe.
Tommie Christiaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:29 schreef Uccie het volgende:
Is er dit seizoen ook een echte hasbeen geweest? Dus iemand die echt een carrière pré talentenshow tijdperk had?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, best wel, maar hij is niet zo goed dus hij komt nooit aan winnetoe.
echtquote:
quote:
moet ik dan even terugzienquote:
ohhh ja die ken ik welquote:
Daar gaat m'n drinken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:30 schreef Negentiendertig het volgende:
Hij lijkt echt sprekend op een panfluitartiest die hier altijd voor de supermarkt staat.
Ik was vooral verbaasd dat zij nog panfluitartiesten bij de supermarkt heeft!!quote:
Dat edit ome John er wel weer uit verderopquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Marco heeft een team van 130 man?
Lalaloempiaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:30 schreef Negentiendertig het volgende:
Hij lijkt echt sprekend op een panfluitartiest die hier altijd voor de supermarkt staat.
Inderdaad ja, tegenwoordig zijn het vooral Colombianen met contrabassen hier.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was vooral verbaasd dat zij nog panfluitartiesten bij de supermarkt heeft!!
Ik ook, maar hij staat er al járen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb alleen een daklozenkrantverkoper staan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:32 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij staat er al járen.
Een van de weinige goede dingen aan charlyquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:32 schreef Stickertje het volgende:
charly is afgegleden naar de anti zwarte piet beweging
hier staat een oude vrouw die elke dag door dr vent met een dikke BMW wordt gebracht en ze belt zeer regelmatig met een iphone zodat ze niet eens tijd heeft om te bedelenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is wel een seizoen van draaistoelcriminelen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:33 schreef Cee het volgende:
Kelvin, godsamme, volgens mij ook al een recidivist.
luxe hoor , hier is het nog steeds een dronkenlap op een muurtje die een frans bauer liedje zingtquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad ja, tegenwoordig zijn het vooral Colombianen met contrabassen hier.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Een van de weinige goede dingen aan charly
In haar geval heeft ze inmiddels ruimte voor de hele Gobi.quote:
Beter dan het origineel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
luxe hoor , hier is het nog steeds een dronkenlap op een muurtje die een frans bauer liedje zingt
ik moest ook ff googlen aangezien geen van beiden hier op de bank ze kenden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:34 schreef Cee het volgende:
Oh jee ik heb blijkbaar weer een boyband-hype gemist.
een 'rock' bandje dat nog minder rock is dan sum41quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:34 schreef Cee het volgende:
Oh jee ik heb blijkbaar weer een boyband-hype gemist.
The Vamps blijkbaarquote:
Alsof je een frikandel door de gang gooit, zo groot istie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
In haar geval heeft ze inmiddels ruimte voor de hele Gobi.
Hij schijnt enorm stinkende zweetvoeten te hebbenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:32 schreef Stickertje het volgende:
charly is afgegleden naar de anti zwarte piet beweging
Dat zij nog mannen kan vinden die de kantjes raken...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alsof je een frikandel door de gang gooit, zo groot istie.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:35 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Wie is dit? Lijkt op zo'n kuttelikkertje. Een chihuahua
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind 'm een beetje op een chihuahua lijken.
Alleen met hulpstukken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zij nog mannen kan vinden die de kantjes raken...
ik vind er dit seizoen eigenlijk heel stiekem niemand echt uit springen.quote:
Ik vind alles maar matig vanavond.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:44 schreef Cee het volgende:
Zou leuk zijn als hij 5 homo-vrienden met zich meenam, dan was hij het Schaap met de vijf poten.
HAHAHAquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:44 schreef Cee het volgende:
Zou leuk zijn als hij 5 homo-vrienden met zich meenam, dan was hij het Schaap met de vijf poten.
Vies jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:45 schreef wuuht het volgende:
Kop vol met putten van de acne die hij heeft gehad![]()
![]()
![]()
Love me for a reason in de originele eerste clip versie jaquote:
Ja voor ballet waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
En dit heeft conservatorium gedaan?
Ik denk dat hij conciërge was.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Alleen auditie hopelijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik ken veel liedjes, maar 'Ronan Keating' ken ik niet
Het is wel netjes gezongen. Veel te netjes.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Anouk is niet voor niets gestopt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:47 schreef Kinga het volgende:
Conservatorium en dan krijg je dit... wat een blamage.
misschien komt zijn stem bij andere muziek beter uit de verfquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
dat is een ding dat zeker is.quote:
quote:
Zware stem jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:51 schreef Nizno het volgende:
apart stemgeluid, ja meid dat heb je zelf ook. als je praat
het was hem niet gegundquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom deed die Conservatoriumgast geen instrument eigenlijk?
quote:
Ik ben het hele optreden nu alweer vergeten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik sluit me aan bij Anouk... heb er he-le-maal niks mee!
ik denk dat ze alle eerdere kandidaten hebben gebeld maar zelfs die wilden waren niet genoeg daarom hebben ze ook Xfactor maar bij langs gebeld.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:54 schreef Kinga het volgende:
En dan te bedenken dat 9 van de 10 herkansers door the voice zijn opgebeld waarschijnlijk of ze niet nog es wilden opdraven.
Ik vind het alleen jammer dat ze alsnog knuffeltquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Anouk is voor mij de beste coach ever, uit alle seizoenen of andere programma's.
Eerlijkheid, ze snapt het.
Over 2 seizoenen zijn ze bij de afvallers van k3 zoekt k3quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat ze alle eerdere kandidaten hebben gebeld maar zelfs die wilden waren niet genoeg daarom hebben ze ook Xfactor maar bij langs gebeld.
Mee eens. Ze zit daar echt omdat ze wil dat mensen iets opsteken van hun ervaring, of het nou op een succes uitloopt of niet. Ze zit er niet om de winnaar van een wedstrijd te zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Anouk is voor mij de beste coach ever, uit alle seizoenen of andere programma's.
Eerlijkheid, ze snapt het.
Echt he. Met dr "ik schud alleen handjes"quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind het alleen jammer dat ze alsnog knuffelt
oeh, dan zie ik ook eindelijk eens degenen die ik alleen in de reclames zie dat Gertje niet in hu schoenen wil staan......quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Over 2 seizoenen zijn ze bij de afvallers van k3 zoekt k3
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh, dan zie ik ook eindelijk eens degenen die ik alleen in de reclames zie dat Gertje niet in hu schoenen wil staan......
Ja, ik snap het echt niet ook, die verandering...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:56 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Echt he. Met dr "ik schud alleen handjes"
je kan haar huid voelen als je je tv beeldbuis aait?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:56 schreef hunter2011 het volgende:
Mooi zacht babyhuidje heeft dit meisje
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:57 schreef Kinga het volgende:
Hoe ze daar staat. Alsof ze haar sjaal is vergeten in een sneeuwstorm.
ze is bang dat er iemand draait en dat ze nog een keer moet... denk dat zij uit de playbackshow van Henny is komen opdraven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:57 schreef Kinga het volgende:
Hoe ze daar staat. Alsof ze haar sjaal is vergeten in een sneeuwstorm.
you mad bro?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:59 schreef wuuht het volgende:
ohh en dan haalt ze natuurlijk opeens uit en dan gaan ze drukken
Eerste keer van de avondquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:59 schreef wuuht het volgende:
ohh en dan haalt ze natuurlijk opeens uit en dan gaan ze drukken
euh, hij kan wel meer nummers spontaan juist hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:01 schreef Cee het volgende:
Wat spontaan dat hij juist dat nummer kan.
ze staat rechtop dat klinkt zoveel mooier dan zo in elkaar... in elkaar is niet klein houden maar is timide.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:02 schreef wuuht het volgende:
ja toch een islamiet he, zo tegen vrouwen doen
ik vind het een heel prettig geluidquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:02 schreef Negentiendertig het volgende:
Klinkt wel leuk enzo, maar niet staande ovatie-waardig wmb
mee eensquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:02 schreef Negentiendertig het volgende:
Klinkt wel leuk enzo, maar niet staande ovatie-waardig wmb
Gelijk heeft hij, zwijgen moet die slome doosquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:02 schreef wuuht het volgende:
ja toch een islamiet he, zo tegen vrouwen doen
Nee hè.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou.. vond t net mooier... dit is geen gas geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |