godverquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, best wel, maar hij is niet zo goed dus hij komt nooit aan winnetoe.
Tommie Christiaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:29 schreef Uccie het volgende:
Is er dit seizoen ook een echte hasbeen geweest? Dus iemand die echt een carrière pré talentenshow tijdperk had?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, best wel, maar hij is niet zo goed dus hij komt nooit aan winnetoe.
echtquote:
quote:
moet ik dan even terugzienquote:
ohhh ja die ken ik welquote:
Daar gaat m'n drinken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:30 schreef Negentiendertig het volgende:
Hij lijkt echt sprekend op een panfluitartiest die hier altijd voor de supermarkt staat.
Ik was vooral verbaasd dat zij nog panfluitartiesten bij de supermarkt heeft!!quote:
Dat edit ome John er wel weer uit verderopquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Marco heeft een team van 130 man?
Lalaloempiaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:30 schreef Negentiendertig het volgende:
Hij lijkt echt sprekend op een panfluitartiest die hier altijd voor de supermarkt staat.
Inderdaad ja, tegenwoordig zijn het vooral Colombianen met contrabassen hier.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was vooral verbaasd dat zij nog panfluitartiesten bij de supermarkt heeft!!
Ik ook, maar hij staat er al járen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was vooral verbaasd dat zij nog panfluitartiesten bij de supermarkt heeft!!
Ik heb alleen een daklozenkrantverkoper staan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:32 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij staat er al járen.
Een van de weinige goede dingen aan charlyquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:32 schreef Stickertje het volgende:
charly is afgegleden naar de anti zwarte piet beweging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |