het was hem niet gegundquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom deed die Conservatoriumgast geen instrument eigenlijk?
quote:
Ik ben het hele optreden nu alweer vergeten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik sluit me aan bij Anouk... heb er he-le-maal niks mee!
ik denk dat ze alle eerdere kandidaten hebben gebeld maar zelfs die wilden waren niet genoeg daarom hebben ze ook Xfactor maar bij langs gebeld.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:54 schreef Kinga het volgende:
En dan te bedenken dat 9 van de 10 herkansers door the voice zijn opgebeld waarschijnlijk of ze niet nog es wilden opdraven.
Ik vind het alleen jammer dat ze alsnog knuffeltquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Anouk is voor mij de beste coach ever, uit alle seizoenen of andere programma's.
Eerlijkheid, ze snapt het.
Over 2 seizoenen zijn ze bij de afvallers van k3 zoekt k3quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat ze alle eerdere kandidaten hebben gebeld maar zelfs die wilden waren niet genoeg daarom hebben ze ook Xfactor maar bij langs gebeld.
Mee eens. Ze zit daar echt omdat ze wil dat mensen iets opsteken van hun ervaring, of het nou op een succes uitloopt of niet. Ze zit er niet om de winnaar van een wedstrijd te zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Anouk is voor mij de beste coach ever, uit alle seizoenen of andere programma's.
Eerlijkheid, ze snapt het.
Echt he. Met dr "ik schud alleen handjes"quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind het alleen jammer dat ze alsnog knuffelt
oeh, dan zie ik ook eindelijk eens degenen die ik alleen in de reclames zie dat Gertje niet in hu schoenen wil staan......quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Over 2 seizoenen zijn ze bij de afvallers van k3 zoekt k3
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh, dan zie ik ook eindelijk eens degenen die ik alleen in de reclames zie dat Gertje niet in hu schoenen wil staan......
Ja, ik snap het echt niet ook, die verandering...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:56 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Echt he. Met dr "ik schud alleen handjes"
je kan haar huid voelen als je je tv beeldbuis aait?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:56 schreef hunter2011 het volgende:
Mooi zacht babyhuidje heeft dit meisje
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:57 schreef Kinga het volgende:
Hoe ze daar staat. Alsof ze haar sjaal is vergeten in een sneeuwstorm.
ze is bang dat er iemand draait en dat ze nog een keer moet... denk dat zij uit de playbackshow van Henny is komen opdraven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:57 schreef Kinga het volgende:
Hoe ze daar staat. Alsof ze haar sjaal is vergeten in een sneeuwstorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |