Hmm, ja, via internet kreeg ik nu basketbal, maar via de F1-player zie ik het nu wel.quote:
Dit dustwitter:Olav_Mol twitterde op zaterdag 24-10-2015 om 16:56:57Niemand verplicht een rijder met 300km door de regen te knallen, als je met 81 km/u de snelste bent, sta je gewoon bovenaan. simpel #GPUSA reageer retweet
Precies, de mannen met de grootste ballen durven nu het hardste te gaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:03 schreef WEST het volgende:
Dit dustwitter:Olav_Mol twitterde op zaterdag 24-10-2015 om 16:56:57Niemand verplicht een rijder met 300km door de regen te knallen, als je met 81 km/u de snelste bent, sta je gewoon bovenaan. simpel #GPUSA reageer retweet
Hebben de F4-tjes daar niet ook al gereden?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:05 schreef Nattekat het volgende:
Dit wordt de traagste tijd ooit in de geschiedenis van het circuit
In theorie wel, alleen in de praktijk wordt het verschil alleen kleiner.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:07 schreef Meike26 het volgende:
Wat ik mij nu afvraag, is het nu ook zo dat de teams met minder vermogen ook meer voordeel hebben = minder vermogen op natte baan ?
Nee, zowel TR als RBR niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:07 schreef SnowOokami het volgende:
Hebben de RB's al de nieuwe motoren?
Het vermogen maakt wat minder uit, maar mij lijkt het dat je met de motor die de soepelste vermogensafgifte heeft het beste uit bent.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:07 schreef Meike26 het volgende:
Wat ik mij nu afvraag, is het nu ook zo dat de teams met minder vermogen ook meer voordeel hebben = minder vermogen op natte baan ?
Complot van het team om hem geen WK te laten wordenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:07 schreef Nattekat het volgende:
Rosberg heeft in zijn eerste ronde alweer een vleugel naar de knoppen gereden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |