Trap er m'n hond nog van af. Blijkbaar heb ik een iets hogere standaard dan jij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Alsof jullie niet dit zouden doen
[ afbeelding ]
Gatverdegatverquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee, ik kijk nooit naar Koffietijd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:52 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Koffietijd heeft meer niveau dan Voetbal Inside
• Eens
• Oneens
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Louter.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of mensen ook wel eens klappen als jij ergens binnenloopt.
Heb je daarom nog geen seks gehad?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Trap er m'n hond nog van af. Blijkbaar heb ik een iets hogere standaard dan jij.
Casualquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:53 schreef opperkleurder het volgende:
Ik geniet van een KelSo Imperial India Pale Ale.
Dus jij werkt met demente bejaarden?quote:
Er is een floormanager. Ik ben er een keer geweest.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:53 schreef Pascalus het volgende:
Hangt daar zo'n bordje met "applaus"?
Dit is feitelijk onjuist. Ik maak me derhalve meer zorgen om jou, jij schijnt nogal viesdik te zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je daarom nog geen seks gehad?
Lookquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Koffie is vies.
Stijn vindt dit look.
You've got the lookquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Koffie is vies.
Stijn vindt dit look.
Wil jij vrienden met me worden op Untappd?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:53 schreef opperkleurder het volgende:
Ik geniet van een KelSo Imperial India Pale Ale.
Heyquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:54 schreef xzaz het volgende:
Hey parlement van noord Korea is er niks bij
Is goed. Vooral dat soort vrouwen blijven negeren. Bah vies vrouwenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit is feitelijk onjuist. Ik maak me derhalve meer zorgen om jou, jij schijnt nogal viesdik te zijn.
Bij deze wil ik je vragen geen leugens te verspreiden over mijn goede vriend Ajacied422.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Koffie is vies.
Stijn vindt dit ook.
Zeker, mijn username is dezelfde als hier.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wil jij vrienden met me worden op Untappd?
Die gozer niet maar Sensi zou toch wel graag volledig uit elkaar trekken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Een vrouw is iets anders dan zo'n simpele kut waar jij op valt, zoal die Sensi. Misschien kun je dit beter met JR bespreken, die valt ook op tokkies.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is goed. Vooral dat soort vrouwen blijven negeren. Bah vies vrouwen
Wat is jouw type dan? Cupmaatje A, vieze acne en een scheve neus?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een vrouw is iets anders dan zo'n simpele kut waar jij op valt, zoal die Sensi. Misschien kun je dit beter met JR bespreken, die valt ook op tokkies.
ff volgenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:56 schreef Caland het volgende:
Royston Drenthe op snapchat is trouwens wel genot om te volgen.
JR zou een matras nog neuken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een vrouw is iets anders dan zo'n simpele kut waar jij op valt, zoal die Sensi. Misschien kun je dit beter met JR bespreken, die valt ook op tokkies.
klopt goede coach welquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
Frank de Boer is een waardeloze trainer.
Kom vechten danquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
Frank de Boer is een waardeloze trainer.
Royston zou uitstekend renderen in het Kerstboom 2.0 systeem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:56 schreef Caland het volgende:
Zou het zo'n FOK!ker zijn die steeds roept dat hij alleen maar modellen doet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat is jouw type dan? Cupmaatje A, vieze acne en een scheve neus?
Een vrouw met een IQ dat hoger is dan 43 is al een begin.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Beter dan Dijks, snap niet dat mensen iets in die jongen zien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Royston zou uitstekend renderen in het Kerstboom 2.0 systeem.
Naam?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:56 schreef Caland het volgende:
We kijk naar uiterlijk. Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een vrouw met een IQ dat hoger is dan 43 is al een begin.
Nee, zo'n FOK!ker ben ik want ik doe natuurlijk alleen maar modellenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou het zo'n FOK!ker zijn die steeds roept dat hij alleen maar modellen doet?
Beste gast, leuker dan Kieft en Kraayquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het leuk dat Boskamp er weer is.
baasquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, zo'n FOK!ker ben ik want ik doe natuurlijk alleen maar modellen
Ik ook. Dat maakt de vrijdag helemaal perfect.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het leuk dat Boskamp er weer is.
Kieft staat bij mij op 2.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beste gast, leuker dan Kieft en Kraay
Kraay en Bossie zijn imo even gezelligquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beste gast, leuker dan Kieft en Kraay
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Jan er is,, kijk ik swsquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Dat maakt de vrijdag helemaal perfect.
We kijk naar uiterlijk. Nu snap ik waarom jij Sensi zo ziet zitten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We kijk naar uiterlijk. Wat heeft dat ermee te maken?
Goed begin van het weekend inderdaad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Dat maakt de vrijdag helemaal perfect.
Dat is Brabants.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We kijk naar uiterlijk. Nu snap ik waarom jij Sensi zo ziet zitten.
Verbeek mag eens in de maand wel aanschuiven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kraay en Bossie zijn imo even gezellig
Hansie, Bossie en Wimpie zijn alle 3 gewoon A-categoriequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kraay en Bossie zijn imo even gezellig
Je snapt het weer eens niet, schattig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja, want we kennen haar persoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |