Dinsdag precies 38 weken. En dat wishful thinking dat iemand gedraaid was klopt. Ze liggen nu gezellig allebei in stuit. Ze leiden je niet in met een tweeling. Mocht ik weeen krijgen dan mag ik het proberen maar het eindigt waarschijnlijk toch in een keizersnedequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:23 schreef SaskiaR het volgende: [..] Wowww spannernd! Dan ben je gewoon 39 weken
![]()
Mag je het niet zelf proberen?
In deze toestand kom ik niet zo ver denk ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:51 schreef mignonne het volgende:
ghehe dauiweglopen van huis
ik ben benieuwd joh ♡
Ben benieuwd naar Jantina haar baby, die moet wel bevallen zijn inmiddels
Hahaha jouw baby had gewoon een beetje dreiging nodig ofzoquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:10 schreef Loj het volgende:
Mijn vliezen braken spontaan de nacht nadat ik de datum had gekregen![]()
Spannend hoor Daui!
Dat zou wat zijn. Maar dat past niet in mijn planningquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:10 schreef Loj het volgende:
Mijn vliezen braken spontaan de nacht nadat ik de datum had gekregen![]()
Spannend hoor Daui!
Maakt t uit?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:00 schreef silliegirl het volgende:
In het kader van de OP: post Natalie hier nog wel?
Waarom stiekem? Je hebt al eerder een ks gehad, het staat je vrij om deze keer weer voor een ks te kiezenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:21 schreef Lamb29 het volgende:
Heel stiekem hoop ik weer op een ks..
Doordat hij gepland was ging ik er (zo ver dat kan) rustig in
Weten waar je aan toe bent
Bij de oudste had ik een paar voedingsshirts van hema en h&m.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:27 schreef Daui het volgende:
Heeft iemand hier naast een voedingsh ook een voedingstop gekocht? Ik heb eigenlijk altijd jurkjes aan. Misschien dat ik twee zwarte koop.
Daui, wat een supermooie termijn heb je al bereikt!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:39 schreef Daui het volgende:
[..]
Dinsdag precies 38 weken. En dat wishful thinking dat iemand gedraaid was klopt. Ze liggen nu gezellig allebei in stuit. Ze leiden je niet in met een tweeling. Mocht ik weeen krijgen dan mag ik het proberen maar het eindigt waarschijnlijk toch in een keizersnede
Stiekem ben ik ook opgelucht. Opstaan en lopen begint pijn te doen en met die hoge bloeddruk en extra controles. Maar aan de andere kant denk ik er over na om maandag van huis weg te lopen
Ja ik! Ik hou van de voedingstops van de Hema en de H&M. Ideaal om overal discreet te kunnen voedenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:27 schreef Daui het volgende:
Heeft iemand hier naast een voedingsh ook een voedingstop gekocht? Ik heb eigenlijk altijd jurkjes aan. Misschien dat ik twee zwarte koop.
Ik vond die voedingshemdjes van de H&M fijn, alleen lubberen ze wel snel uit dus niet te groot kopen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:27 schreef Daui het volgende:
Tip van de dag: check ook even bij voedingstops enzo of je er 2 borsten tegelijk uit kan floepen. Ervaring leert dat dat niet altijd even makkelijk gaat....quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:27 schreef Daui het volgende:
Chanty.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:32 schreef mignonne het volgende:
Hey als Daui bevallen is wordt t wel weer tijd voor een nieuwe tweeling in de lijst ehwie van de verse aanwas biedt zich aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |