quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:19 schreef K44S het volgende:
[..]
Mijn DM staat openJa maar zo ist wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijpelijk, hoewel je het ook een kans kan geven natuurlijk. In feite ben je net zo erg als hem vind ik danquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:16 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik hoef m al niet meer hahah dus hij hoeft niet terug te komen als ie eruit is. Ik knap heel snel af. Er zijn genoeg andere en leukere die wel meteen willen daten met mij zonder ex issues. Maar vond het gewoon irritant dat ik er rekening mee had gehouden en hij dan afhaakt.
Dan ben ik maar net zo erg, ik lijk wel gek dat ik iemand een kans ga geven als ie op zo'n manier afhaakt. Ik heb met sowieso 2 leukere jongens contact nu.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Begrijpelijk, hoewel je het ook een kans kan geven natuurlijk. In feite ben je net zo erg als hem vind ik danMaar hangt er wel een beetje van af wat hij je al verteld heeft natuurlijk.
Hoezo moet je meteen daten dan, vaak de creeps die zo snel mogelijk willen afspreken.
Ik kan niet zien hoe hij je behandeld, zeg alleen dat er misschien soms een reden achter kan zitten waarom iemand bepaalde dingen doet en daar kom je achter door het hem te vragen en erover te hebben. Dan kan je altijd nog beslissen natuurlijk of je er klaar mee bent (of niet)quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:23 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Dan ben ik maar net zo erg, ik lijk wel gek dat ik iemand een kans ga geven als ie op zo'n manier afhaakt. Ik heb met sowieso 2 leukere jongens contact nu.
Heel eerlijk snap ik nooit de mensen die na zoiets de persoon een kans geven. Je bent dan eigenlijk al soort van 2e keuze. Ga eerst je verbroken relatie verwerken ofz.
Ik ben 2 weken met m aan t praten of zo, is een (indirecte) collega, dus hebben eljaar ook wel eens gesproken. Duurt me verl te lang. Iedere dag vertellen goedemorgen lieffff je ben zo mooi blabla heb ik geen zin in.
Ik weet waarom hij zo doet. Ik kies ervoor om daar niet in mee te gaan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik kan niet zien hoe hij je behandeld, zeg alleen dat er misschien soms een reden achter kan zitten waarom iemand bepaalde dingen doet en daar kom je achter door het hem te vragen en erover te hebben. Dan kan je altijd nog beslissen natuurlijk of je er klaar mee bent (of niet)
Hopelijk niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik geloof niet dat hier veel kindertjes geboren gaan worden
Ik hoop niet dat dat het doel is van een datequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik geloof niet dat hier veel kindertjes geboren gaan worden
Begin je je al zorgen te maken over dinsdag?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat het doel is van een date
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Super interessant hoor, maar statistieken kun je niet neuken.
Een rijbewijs is sowieso wel handig.quote:Ga gewoon je rijbewijs halen ipv zulke informatie als excuus te gebruiken.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Begin je je al zorgen te maken over dinsdag?
Welkom in mijn wereldquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:09 schreef BeeGees het volgende:
Z'n ex. Maar toch wil ie wel hoor, en dan weer niet, en dan weer wil. Maar k ben wel heel leuk en mooi! En hij wil wel graag contact, want contact is leuk. Maar een dat is nog te snel
Goed hè.quote:Op zondag 1 november 2015 14:45 schreef BeamofLight het volgende:
Op date2 het dochtertje er al bij; nice
Wat maakt het uit dan? Ik ken haar overigens al redelijk lang, dat daten is pas sinds een paar weken.quote:Op zondag 1 november 2015 14:48 schreef BeeGees het volgende:
Nee. Maar das voor eenieder verschillende
En waarom zijn er uit die leuke gesprekken geen dates gekomen?quote:Op zondag 1 november 2015 14:55 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ben sinds de zomervakantie weer single na 7 jaar dus heb me ook een Tinderaccount gefixt .. tot nu toe best wel een paar leuke gesprekken gehad, en ook echt een alledaagse foto gebruikt, zo zijn de verwachtingen iig wat lager.. ":P Nu die eerste date nog
Vrijdag..quote:Op zondag 1 november 2015 14:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En waarom zijn er uit die leuke gesprekken geen dates gekomen?
Echt hoor. *facepalm*quote:Op zondag 1 november 2015 14:45 schreef BeamofLight het volgende:
Op date2 het dochtertje er al bij; nice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |