Je bent wel kampioenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:44 schreef Deezertje het volgende:
Heb een leuk gesprek met een meid 5km verderop... Enig nadeel: er zit een rivier tussenEn simpel met je fietsje heen kan niet dus mocht er ooit een date komen zijn we bijna 2 uur (!!) met OV onderweg of 20 minuten met de auto (die ik niet heb) lol. Hoe krom is Nederland soms.. en zwemmen is geen goed plan want vallen meerdere doden per jaar hier door stroming. Eerst nog maar eens even dit gesprek volhouden
Crip?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vorige date. Buiten de bios afgesproken. We zouden eerst nog ergens wat gaan drinken, maar gingen alvast kijken welke film we wilden zien. Toen bleek dat de film die we wilde zien over een half uurtje zou beginnen, en zijn we maar meteen naar binnen gegaan. Binnen vijf minuten hing ze aan m'n arm, en zo zijn we vrijwel de hele film blijven zitten. Daarna was niks meer awkward.
Achteraf maar goed dat we achterin waren gaan zitten.
Misschien. Misschien ook niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:59 schreef yats het volgende:
Ligt t aan mij dat ik mobiel bij dit topic reclame voor badoo krijg? Dat is me nooit eerder opgevallen. Zou t een hint zijn?
Ik zou er niet aan beginnen. Wat een volk zit daar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:59 schreef yats het volgende:
Ligt t aan mij dat ik mobiel bij dit topic reclame voor badoo krijg? Dat is me nooit eerder opgevallen. Zou t een hint zijn?
Zeg me dat dit een grap is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:44 schreef Deezertje het volgende:
Heb een leuk gesprek met een meid 5km verderop... Enig nadeel: er zit een rivier tussenEn simpel met je fietsje heen kan niet dus mocht er ooit een date komen zijn we bijna 2 uur (!!) met OV onderweg of 20 minuten met de auto (die ik niet heb) lol. Hoe krom is Nederland soms.. en zwemmen is geen goed plan want vallen meerdere doden per jaar hier door stroming. Eerst nog maar eens even dit gesprek volhouden
Haha nee helaas. Ik heb er blijkbaar een neus voor om altijd meiden te daten die op onbereikbare plekken wonen of dichtbij maar ook weer nietquote:
Man, man, wat een obstakels bouw jij voor jezelf in. Het is wat, hoor. Een rivier.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:11 schreef Deezertje het volgende:
Haha nee helaas. Ik heb er blijkbaar een neus voor om altijd meiden te daten die op onbereikbare plekken wonen of dichtbij maar ook weer nietIk heb nog nooit gehad dat een meid 10 minuten verderop woont ofzo. Altijd ergens in de uithoeken van Nederland of zoals nu heel dichtbij maar gewoon niet erg bereikbaar.
Ik doelde op jouw manier van denken, niet het 'obstakel'.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Haha nee helaas. Ik heb er blijkbaar een neus voor om altijd meiden te daten die op onbereikbare plekken wonen of dichtbij maar ook weer nietIk heb nog nooit gehad dat een meid 10 minuten verderop woont ofzo. Altijd ergens in de uithoeken van Nederland of zoals nu heel dichtbij maar gewoon niet erg bereikbaar.
Nou ja ik denk vooral praktisch. Die rivier is een feit. Ook dat er een brug is en er geen fietsers op mogen, alleen auto's. Heb geen auto dus valt al af en OV doe je bijna 2 uur over ivm onlogische route. En dat voor 6km afstand is gewoon bizar. Maar ja, obstakel of niet, handig is het zeker niet mocht er ooit een date komenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik doelde op jouw manier van denken, niet het 'obstakel'.
Onbereikbare plekken. Gast, je weet niet waar je over praat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt! Maar ik doelde ook meer op het thuisgedeelte. Zij woont ook inderdaad dicht bij een stad. Heb meerdere keren 2 uur gereisd voor een date dus ben t wel gewendquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Onbereikbare plekken. Gast, je weet niet waar je over praat.
Je zegt dat je dichtbij een stad woont waar je zo zit met het OV. Zij dus ook. Ga eerst maar eens daten in plaats van nu al excuses verzinnen waarom je niet gaat afspreken / wanneer het niets wordt.
Thuisgedeelte is pas relevant in een later stadium. Ga nou eerst maar door de eerste / tweede dates heen komen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt! Maar ik doelde ook meer op het thuisgedeelte. Zij woont ook inderdaad dicht bij een stad. Heb meerdere keren 2 uur gereisd voor een date dus ben t wel gewendMaar een date of relatie op 10 minuten afstand zou niet verkeerd zijn voor een keer.
Het is me ook weleens gelukt dat ze naar mij toe kwamen en idd 2 uur moesten reizenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Volgens mij begin je al gelijk met 1-0 achterstand als je bereid bent zolang te reizen voor een eerste date, iets met te wanhopig en beschikbaar zijn enzo
Alles wat in die regio ligt is idd vrij onbereikbaar met het OV. Zelfde als knooppunt Renswoude waar veel bedrijven liggen (Kruidvat e.d.). Met OV gewoon niet te doen maar er wonen best veel dames in die omliggende dorpjes maar gewoon weinig mensen dus ook geen normaal OVquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:35 schreef -f0k- het volgende:
Deezertje's situatie is inderdaad best fnuikend. Bijvoorbeeld Rhenen en Druten liggen hemelsbreed nog geen 8 km uit elkaar met twee rivieren er tussenin. De lengte van de wegen er naar toe zijn 25 km. Met het OV duurt het 1 uur en 20 minuten. Dus best begrijpelijk deze situatie.
Als je in zo een randgebied woont moet je gewoon een auto kopen. En anders niet huilen over reistijden met het OV.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Alles wat in die regio ligt is idd vrij onbereikbaar met het OV. Zelfde als knooppunt Renswoude waar veel bedrijven liggen (Kruidvat e.d.). Met OV gewoon niet te doen maar er wonen best veel dames in die omliggende dorpjes maar gewoon weinig mensen dus ook geen normaal OV
Los van die discussie, het aantal mensen zonder rijbewijs stijgt al jaren maar ja dat is Nederland; alles wat niet in een stad woont is in zo'n klein landje gewoon vrij onbereikbaar en die mensen zitten vaak op de apps/sites (ik dus ook).quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je in zo een randgebied woont moet je gewoon een auto kopen. En anders niet huilen over reistijden met het OV.
Super interessant hoor, maar statistieken kun je niet neuken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Los van die discussie, het aantal mensen zonder rijbewijs stijgt al jaren maar ja dat is Nederland; alles wat niet in een stad woont is in zo'n klein landje gewoon vrij onbereikbaar en die mensen zitten vaak op de apps/sites (ik dus ook).
Verder dit dus. Het zijn allemaal weer smoesjes.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:43 schreef S95Sedan het volgende:
Verder boeit afstand geen fuck natuurlijk.
Waarom neem je geen rijles? Ik denk juist dat het goed is om nu die focus te verleggen, door aan jezelf te werken. Als ik je verhalen moet geloven, zwem je in het geld. Haal je rijbewijs en koop een goedkoop autootje. Weer een stap richting zelfstandigheid en onafhankelijkheid.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Los van die discussie, het aantal mensen zonder rijbewijs stijgt al jaren maar ja dat is Nederland; alles wat niet in een stad woont is in zo'n klein landje gewoon vrij onbereikbaar en die mensen zitten vaak op de apps/sites (ik dus ook).
Word je nooit moe van jezelf?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:44 schreef Deezertje het volgende:
quote:
Aandacht en erkening.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:59 schreef BeeGees het volgende:
Mensen die niet willen daten want niet klaar voor, maar wel de godganse dag willen praten en vertellen hoe leuk en mooi ze je vinden. Wat klopt er niet aan zulke mensen?
Wat ga je zelf nu doen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:06 schreef BeeGees het volgende:
Die gast is net uit een relatie ben ik achtergekomen, hele date gepland, hij zou me komen ophalen, maar op de dag zelf haakt ie toch af. Weird! En wel berichten blijven sturen
Wat voor reden had hij voor het afhaken?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:06 schreef BeeGees het volgende:
Die gast is net uit een relatie ben ik achtergekomen, hele date gepland, hij zou me komen ophalen, maar op de dag zelf haakt ie toch af. Weird! En wel berichten blijven sturen
Misschien had hij een reden? Bedoel je kan het hemook gewoon vragen natuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:06 schreef BeeGees het volgende:
Nee man, dat is veel te logisch.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien had hij een reden? Bedoel je kan het hemook gewoon vragen natuurlijk
Weet je zeker dat het geen vrouwtje is?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:09 schreef BeeGees het volgende:
Z'n ex. Maar toch wil ie wel hoor, en dan weer niet, en dan weer wil. Maar k ben wel heel leuk en mooi! En hij wil wel graag contact, want contact is leuk. Maar een dat is nog te snel
3 opties:quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:09 schreef BeeGees het volgende:
Z'n ex. Maar toch wil ie wel hoor, en dan weer niet, en dan weer wil. Maar k ben wel heel leuk en mooi! En hij wil wel graag contact, want contact is leuk. Maar een dat is nog te snel
Sorry, je bent gewoon niet leuk genoeg. Een ex kan natuurlijk een nieuwe relatie in de weg staan, maar voor er überhaupt gedate is al zo doen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:09 schreef BeeGees het volgende:
Onzin.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:10 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, je bent gewoon niet leuk genoeg. Een ex kan natuurlijk een nieuwe relatie in de weg staan, maar voor er überhaupt gedate is al zo doen?
Echt hequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee man, dat is veel te logisch.
Ik zou zeggen dat hij een beslissing neemt, zijn dingen uitvogelt en terugkomt als hij er uit is. En wel ballen heeft gevonden om de knoop door te hakken wat hij nou wil.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:09 schreef BeeGees het volgende:
Dat zei kk ook tegen hem, ik ben niet leuk genoeg en mag je best eerlijk zeggen. Maar was niet t geval bla. Toch raar dat ie dan contact blijft zoeken. Ik pas er sowieso voor om te daten met iemand die deels date om z'n ex te vergeten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:10 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, je bent gewoon niet leuk genoeg. Een ex kan natuurlijk een nieuwe relatie in de weg staan, maar voor er überhaupt gedate is al zo doen?
Ik hoef m al niet meer hahah dus hij hoeft niet terug te komen als ie eruit is. Ik knap heel snel af. Er zijn genoeg andere en leukere die wel meteen willen daten met mij zonder ex issues. Maar vond het gewoon irritant dat ik er rekening mee had gehouden en hij dan afhaakt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Echt he![]()
[..]
Ik zou zeggen dat hij een beslissing neemt, zijn dingen uitvogelt en terugkomt als hij er uit is. En wel ballen heeft gevonden om de knoop door te hakken wat hij nou wil.
Aandacht.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:14 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Toch raar dat ie dan contact blijft zoeken.
Mijn DM staat openquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:16 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik hoef m al niet meer hahah dus hij hoeft niet terug te komen als ie eruit is. Ik knap heel snel af. Er zijn genoeg andere en leukere die wel meteen willen daten met mij zonder ex issues. Maar vond het gewoon irritant dat ik er rekening mee had gehouden en hij dan afhaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:19 schreef K44S het volgende:
[..]
Mijn DM staat openJa maar zo ist wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijpelijk, hoewel je het ook een kans kan geven natuurlijk. In feite ben je net zo erg als hem vind ik danquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:16 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik hoef m al niet meer hahah dus hij hoeft niet terug te komen als ie eruit is. Ik knap heel snel af. Er zijn genoeg andere en leukere die wel meteen willen daten met mij zonder ex issues. Maar vond het gewoon irritant dat ik er rekening mee had gehouden en hij dan afhaakt.
Dan ben ik maar net zo erg, ik lijk wel gek dat ik iemand een kans ga geven als ie op zo'n manier afhaakt. Ik heb met sowieso 2 leukere jongens contact nu.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Begrijpelijk, hoewel je het ook een kans kan geven natuurlijk. In feite ben je net zo erg als hem vind ik danMaar hangt er wel een beetje van af wat hij je al verteld heeft natuurlijk.
Hoezo moet je meteen daten dan, vaak de creeps die zo snel mogelijk willen afspreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |