Een goeie trainert is dat voor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:14 schreef Tortugal het volgende:
Denk dat Jan-Arie erin blijft staan tot hij punten kost.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:26 schreef Stage het volgende:
Ik heb 2x2 kaarten voor volgende week woensdag, nou heb ik alleen met mijn stomme kop niet opzitten letten tijdens het bestellen en nu heb ik 2 kaarten voor TT en 2 kaarten voor UU![]()
Is er hier heel toevallig iemand die 2 kaarten heeft voor 1 van de 2 vakken en wel zou willen ruilen? Of weet iemand waar ik iemand zou kunnen vinden?
Gewoon het vak op lopen, alleen terug lopen met de twee kaarten voor het vak waar jullie willen zitten en dat dus 2 keer doen. Zit daar eigenlijk nooit, maar je zal vast ook over kunnen lopen. Is toch ongenummerd allemaal.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:26 schreef Stage het volgende:
Ik heb 2x2 kaarten voor volgende week woensdag, nou heb ik alleen met mijn stomme kop niet opzitten letten tijdens het bestellen en nu heb ik 2 kaarten voor TT en 2 kaarten voor UU![]()
Is er hier heel toevallig iemand die 2 kaarten heeft voor 1 van de 2 vakken en wel zou willen ruilen? Of weet iemand waar ik iemand zou kunnen vinden?
Ongenummerd? Ik sta altijd op W, maar bij de bekerfinale in 2008 hadden we plaatsen voor 2e ring. Ging ik ergens anders zitten met een paar maten, kregen we het hele vak over ons heen. Stelletje asociale!! Terug naar je eigen stoel!!! Is dat nu niet meer zo? Dat zou goed uitkomen want 8 november zit ik ook noodgedwongen 2e ring, maar dan verspreid met maten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon het vak op lopen, alleen terug lopen met de twee kaarten voor het vak waar jullie willen zitten en dat dus 2 keer doen. Zit daar eigenlijk nooit, maar je zal vast ook over kunnen lopen. Is toch ongenummerd allemaal.
Of gewoon met 4 bier het vak op lopen, ook geen steward die dan naar je kaart vraagt.
Volgens mij is op de gele zijde niks genummerd, maar kan het mis hebben. Laatste keer dat ik tweede ring zat was toevallig ook bij die bekerfinale.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Ongenummerd? Ik sta altijd op W, maar bij de bekerfinale in 2008 hadden we plaatsen voor 2e ring. Ging ik ergens anders zitten met een paar maten, kregen we het hele vak over ons heen. Stelletje asociale!! Terug naar je eigen stoel!!! Is dat nu niet meer zo? Dat zou goed uitkomen want 8 november zit ik ook noodgedwongen 2e ring, maar dan verspreid met maten.
Volgens mij kan je boven gewoon doorlopen tussen UU en TT, maar weet dat niet 100% zeker. Zit zelf op RR en kan je wel vertellen dat je dan zo naar TT kan overlopen. En anders loods je eerst 2 mensen naar boven en gaat één iemand weer met alle kaarten de rest ophalen (wat Caland ook al zei).quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon het vak op lopen, alleen terug lopen met de twee kaarten voor het vak waar jullie willen zitten en dat dus 2 keer doen. Zit daar eigenlijk nooit, maar je zal vast ook over kunnen lopen. Is toch ongenummerd allemaal.
Of gewoon met 4 bier het vak op lopen, ook geen steward die dan naar je kaart vraagt.
Maar dan krijg ik auw aan mijn handen, dat is dan ook weer zielig...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:26 schreef Happel het volgende:
Niet vergeten. Zondag allemaal klappen voor Johan. Want hij heeft kanker. En dat is zielig.
Eerst 2 kaarten komen, toen zijn mijn zwager dat ik ook nog wel op zijn legioenkaart 2 kaarten kon kopen, ben dus 2x ingelogt in dat dramasysteem toen...quote:
Rouwbanden dit dat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:26 schreef Happel het volgende:
Niet vergeten. Zondag allemaal klappen voor Johan. Want hij heeft kanker. En dat is zielig.
Haha hebben die e-tickets toch nog nut zo af en toe.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:29 schreef Stage het volgende:
[..]
Eerst 2 kaarten komen, toen zijn mijn zwager dat ik ook nog wel op zijn legioenkaart 2 kaarten kon kopen, ben dus 2x ingelogt in dat dramasysteem toen...
Maar ga dus gewoon proberen met ze alle hetzelfde vak in te lopen, ik print die kaarten van vak TT wel 2x uit zodat we die aan de steward kunnen laten zien.
Dat je nog kaarten heb kunnen bemachtigen. Een maat van me, die op hetzelfde vak als mij zit, heeft het vorige week rond negen uur ook nog tevergeefs geprobeerd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:29 schreef Stage het volgende:
[..]
Eerst 2 kaarten komen, toen zijn mijn zwager dat ik ook nog wel op zijn legioenkaart 2 kaarten kon kopen, ben dus 2x ingelogt in dat dramasysteem toen...
Maar ga dus gewoon proberen met ze alle hetzelfde vak in te lopen, ik print die kaarten van vak TT wel 2x uit zodat we die aan de steward kunnen laten zien.
Tussen RR en TT kun je achterlangs overlopen. Die hebben ook een gemeenschappelijke trap (de trap die verweven zit met vak S). Vak QQ en UU hebben hun eigen trap, daar kun je allen via het vak naar toe overlopen, zit geen 'glazen' wand maar slechts een hekje tussen. Daar kun je prima overheen stappenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:26 schreef Stage het volgende:
Ja, dat is zielig. Maar ik zou het niet doen hoor, het blijft toch een Ajacied. Als je daar al voor gaat klappen zijn al die kankerverwensingen aan hun adres plotseling ook niks meer waard. Dat moeten we niet willen met z'n allen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:26 schreef Happel het volgende:
Toch liever klappen dan fluiten, want dan maak je jezelf helemaal belachelijk. Het beste is gewoon niets doen, maar met die oproep verwacht ik nu wel een actie en een reactie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, dat is zielig. Maar ik zou het niet doen hoor, het blijft toch een Ajacied. Als je daar al voor gaat klappen zijn al die kankerverwensingen aan hun adres plotseling ook niks meer waard. Dat moeten we niet willen met z'n allen.
heerlijk baantje lijkt mij datquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:00 schreef Gert het volgende:
Wat weten ze je toch altijd weer lekker te maken voor nieuwe artikelen, op feyenoord.nl
Zo mogelijk nog slaapverwekkender dan de teksten van Gio zelf.
[ afbeelding ]
Ik zag op fb voor deze klap-actie al 3000 likes voorbij komen, dus dat zal wel loslopen. Inderdaad beter dan fluitenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch liever klappen dan fluiten, want dan maak je jezelf helemaal belachelijk. Het beste is gewoon niets doen, maar met die oproep verwacht ik nu wel een actie en een reactie.
Gelukkig leven we in Nederland, waar iedereen mag doen wat hij wil. Wil je mee doen, klap je lekker mee. Wil je niet mee doen? Klap je niet mee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch liever klappen dan fluiten, want dan maak je jezelf helemaal belachelijk. Het beste is gewoon niets doen, maar met die oproep verwacht ik nu wel een actie en een reactie.
Ik las "voorzetten". Vond het al vreemd, dacht dat dat de vorige wedstrijd nog best aardig ging.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:00 schreef Gert het volgende:
Wat weten ze je toch altijd weer lekker te maken voor nieuwe artikelen, op feyenoord.nl
[ afbeelding ]
Dat was dan nog wel een verrassende quote geweest.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik las "voorzetten". Vond het al vreemd, dacht dat dat de vorige wedstrijd nog best aardig ging.
Ik bedoelde jezelf als club. Maar mensen moet inderdaad doen wat ze zelf willen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gelukkig leven we in Nederland, waar iedereen mag doen wat hij wil. Wil je mee doen, klap je lekker mee. Wil je niet mee doen? Klap je niet mee.
Erg makkelijk.
Ach je kan natuurlijk ook klappen omdat 'ie kanker heeft.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, dat is zielig. Maar ik zou het niet doen hoor, het blijft toch een Ajacied. Als je daar al voor gaat klappen zijn al die kankerverwensingen aan hun adres plotseling ook niks meer waard. Dat moeten we niet willen met z'n allen.
Daar ben ik het mee eens. Ik weet niet wie het bedacht heeft, maar het zal dus wel gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar serieus, ik vind het allemaal wat overdreven. Op het moment dat 'ie de pijp uit is vind ik een moment stilte niet meer dan logisch, maar zover is het nog niet. Tot die tijd vind ik dat dit soort acties thuishoren in de Arena.
Dit, waarom klappen voor iemand die totaal geen binding heeft met onze club behalve dan het feit dat hij die andere club een hak wou zetten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ach je kan natuurlijk ook klappen omdat 'ie kanker heeft.![]()
Maar serieus, ik vind het allemaal wat overdreven. Op het moment dat 'ie de pijp uit is vind ik een moment stilte niet meer dan logisch, maar zover is het nog niet. Tot die tijd vind ik dat dit soort acties thuishoren in de Arena.
Ook dan vind ik het nog overdreven, hij kan prima wachten tot de eerste 'serieuze' voorbereidingswedstrijd van het seizoen, als we het voor de andere oud-spelers ook doen (nou ja, als het niet vergeten wordt enzo)quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik wens die man het beste maar met al die massale dingen doe je net alsof hij al dood is. Het feit dat mensen eraan denken is zat en zegt misschien wel meer dan een minuutje klappen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:40 schreef K.offie het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Ik weet niet wie het bedacht heeft, maar het zal dus wel gaan gebeuren.
Zijn teksten zijn niet vaak shocking nee. Ik kijk dan ook niet graag naar zijn interviews. Maar ach, Cocu was ook een lulletje voor de camera en De Boer is dat nog steeds.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:00 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Dan noem je ook iemandquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:39 schreef Pascalus het volgende:
Ik vind Rutten in interviews nog veel erger dan Gio.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik nog best een goede.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Uiteraard, en natuurlijk het JHK spandoekje mee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uiteraard, en natuurlijk het JHK spandoekje mee.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uiteraard, en natuurlijk het JHK spandoekje mee.
Ik dacht dat die rondleiding altijd iets voor kinderen was.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:06 schreef Tortugal het volgende:
Vandaag zo'n rondleiding door de Kuip gehad, en het viel me wel op dat die gast aan een stuk door lult over hoe lelijk die betonbak van 020 is, en dat de Knvb en ajax 1 pot nat is enzo. Is natuurlijk wel zo, maar niet erg professioneel. Denk dat de naam Feyenoord bij rondleidingen in de hoofdstad niet een keer valt.
Mee eens.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Echt? Heb jaren geleden als jochie zo'n rondleiding gehad en toen deden ze dat niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:06 schreef Tortugal het volgende:
Vandaag zo'n rondleiding door de Kuip gehad, en het viel me wel op dat die gast aan een stuk door lult over hoe lelijk die betonbak van 020 is, en dat de Knvb en ajax 1 pot nat is enzo. Is natuurlijk wel zo, maar niet erg professioneel. Denk dat de naam Feyenoord bij rondleidingen in de hoofdstad niet een keer valt.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Echt? Heb jaren geleden als jochie zo'n rondleiding gehad en toen deden ze dat niet.
Ook nooit last van gehad. Wat ik de laatste keer (paar jaar geleden) onprofessioneel vond, was dat ik met een buitenlandse maat was en er op het gebied van Engels (gids of audioguide) niks mogelijk was. Was echt waardeloos.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:06 schreef Tortugal het volgende:
Echt relevant zijn jullie dan ook niet geweest de afgelopen 15 jaar. Komt vanzelf wel weer terug tenminste dat is te hopen is goed voor het Nederlands voetbal.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:06 schreef Tortugal het volgende:
Ach, als de echte topclubs in Nederland zo blijven vervallen, komen ze vanzelf weer op het niveau van Feyenoord terecht. ;-)quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Echt relevant zijn jullie dan ook niet geweest de afgelopen 15 jaar. Komt vanzelf wel weer terug tenminste dat is te hopen is goed voor het Nederlands voetbal.
Alleen de supporters zullen bij de meeste andere ploegen wel (nog meer) wegblijven/ veranderen van club.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, als de echte topclubs in Nederland zo blijven vervallen, komen ze vanzelf weer op het niveau van Feyenoord terecht. ;-)
Ja, daar heb je een punt. Dat Feyenoord na al die jaren misère nog steeds zoveel supporters heeft is bewonderenswaardig. Al is het PSV-publiek in de mindere jaren ook redelijk trouw. Niet zo fanatiek (lichtelijk gestoord) als dat van Feyenoord, maar de bezoekersaantallen in de mindere jaren lopen niet heel hard terug.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Alleen de supporters zullen bij de meeste andere ploegen wel (nog meer) wegblijven/ veranderen van club.
Dat is inderdaad schrijnend. Ben ook wel eens met buitenlanders geweest, dan kan je dus alles zelf gaan staan vertalen. Maar zeker voor toeristen, de kuip is tenslotte 1 van de hoogtepunten van rotterdam, is het nogal raar dat er niks is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:37 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ook nooit last van gehad. Wat ik de laatste keer (paar jaar geleden) onprofessioneel vond, was dat ik met een buitenlandse maat was en er op het gebied van Engels (gids of audioguide) niks mogelijk was. Was echt waardeloos.
Waarschijnlijk te weinig animo. Wat heel zonde is. want De Kuip is ook buiten Nederland echt zeer bijzonder. Een levend monument.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:37 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ook nooit last van gehad. Wat ik de laatste keer (paar jaar geleden) onprofessioneel vond, was dat ik met een buitenlandse maat was en er op het gebied van Engels (gids of audioguide) niks mogelijk was. Was echt waardeloos.
De kuip internationaal zeer bijzonder? Wat heb jij gerookt joh. Op voetbal toerisme komt er niemand naar Nederland voor de kuip hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk te weinig animo. Wat heel zonde is. want De Kuip is ook buiten Nederland echt zeer bijzonder. Een levend monument.
Ik was afgelopen weekend bij Chelsea - Aston Villa, supertof om een keer een PL wedstrijd mee te maken, maar qua stadion komt Stamford Bridge echt niet eens in de buurt van De Kuip.
No shit, maar dat komt ook omdat Rotterdam geen Madrid, Londen, Milaan of Rome is. Van alle 50k stadions is 90% een betonbak zonder noemenswaardige sfeer. De Kuip is zeer zeldzaam met zijn open staalconstructie met tribunes relatief dicht op het veld. Combineer dat met een behoorlijke fanatieke en grote supportersschare en je kan er moeilijk omheen dat qua sfeer, beleving en stadion een middagje of avondje naar De Kuip een zeer speciale beleving is die je echt niet zo 1-2-3 in een ander land treft hoor. Dat mag je best koesteren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De kuip internationaal zeer bijzonder? Wat heb jij gerookt joh. Op voetbal toerisme komt er niemand naar Nederland voor de kuip hoor
Misschien ben ik wel bevooroordeeld, maar vind dat er maar weinig stadions in de buurt komen van de Kuip, zie ook de post hierboven.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De kuip internationaal zeer bijzonder? Wat heb jij gerookt joh. Op voetbal toerisme komt er niemand naar Nederland voor de kuip hoor
Nou, In Zweden is de Kuip gewoon beroemd en berucht hoor. Misschien niet om het stadion zelf alléén, maar de combinatie van supporters, sfeer en ambiance maken de Kuip uniek, ook in het buitenland.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor maar nogmaals er zullen weinig mensen voor maar Rotterdam komen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel bevooroordeeld, maar vind dat er maar weinig stadions in de buurt komen van de Kuip, zie ook de post hierboven.
Bernabeu vond ik dan weer wel heel gaaf.
Ik zit er toch regelmatig en herken dat totaal niet. Wellicht hangt het er maar net per vak vanaf? Waar sta jijquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:10 schreef Ramboetan het volgende:
In de kuip heerst natuurlijk een goede sfeer. Het publiek staat altijd achter feyenoord. Ik vind wel dat de supporters vaak heel gefrustreerd overkomen. Beetje boos op de wereld ofzo.
Ajax is beroemd in heel de wereld wil niet zeggen dat er veel mensen voor komen en dan is Amsterdam nog een veel belangrijkere stad voor toerismequote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Nou, In Zweden is de Kuip gewoon beroemd en berucht hoor. Misschien niet om het stadion zelf alléén, maar de combinatie van supporters, sfeer en ambiance maken de Kuip uniek, ook in het buitenland.
Ik heb al een paar keer kaartjes gekocht aan het loket voor toeristen die een wedstrijd wilden bijwonen. Misschien toeval, maar ik zal niet de enige zijn. Waren mensen uit Indonesië, Mexico en eentje uit Australië.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor maar nogmaals er zullen weinig mensen voor maar Rotterdam komen.
Ik zat tegen Krasnodar naast wat Amerikanen die aan de EUR studeerde. Die waren oprecht onder de indruk van het veldspel en de tactiek.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer kaartjes gekocht aan het loket voor toeristen die een wedstrijd wilden bijwonen. Misschien toeval, maar ik zal niet de enige zijn. Waren mensen uit Indonesië, Mexico en eentje uit Australië.
De fuck? Tegen Krasnodar? en dan onder de indruk van óns veldspel?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zat tegen Krasnodar naast wat Amerikanen die aan de EUR studeerde. Die waren oprecht onder de indruk van het veldspel en de tactiek.
Ik heb ze maar niet verteld dat er bij Feyenoord weinig aan tactiek te vinden was.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De fuck? Tegen Krasnodar? en dan onder de indruk van óns veldspel?
Ik kan me herinneren dat we tegen Krasnodar heel goed begonnen tot de gemiste penal van Pellèquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De fuck? Tegen Krasnodar? en dan onder de indruk van óns veldspel?
Komt door de coke en Feyenoord heeft nou eenmaal ook de meeste tokkiesquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:10 schreef Ramboetan het volgende:
In de kuip heerst natuurlijk een goede sfeer. Het publiek staat altijd achter feyenoord. Ik vind wel dat de supporters vaak heel gefrustreerd overkomen. Beetje boos op de wereld ofzo.
Na die gemiste pingel kwamen we pas op 1-0 toch?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat we tegen Krasnodar heel goed begonnen tot de gemiste penal van Pellè
Dat is waar ja. Daarna werd Janmaat eruit gelopen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Na die gemiste pingel kwamen we pas op 1-0 toch?
Coke en tokkies in een zin... Weet je wel wat dat kost?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:10 schreef Henrys het volgende:
[..]
Komt door de coke en Feyenoord heeft nou eenmaal ook de meeste tokkies
Zo zat ik dit jaar bij de competitiewedstrijd tegen PEC naast een Fin die zwaar onder de indruk van de sfeer wasquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zat tegen Krasnodar naast wat Amerikanen die aan de EUR studeerde. Die waren oprecht onder de indruk van het veldspel en de tactiek.
Feyenoordpubliek zijn meer lijmsnuivers, drankorgels en blowers.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:10 schreef Henrys het volgende:
[..]
Gewoon lekker aan 't rellenpoeierquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Feyenoordpubliek zijn meer lijmsnuivers, drankorgels en blowers.
Luhansk thuis. Na de goal van Manu that is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zo zat ik dit jaar bij de competitiewedstrijd tegen PEC naast een Fin die zwaar onder de indruk van de sfeer was
Die had dood gegaan als ie naar pak hem beet Sevilla-thuis was gegaan
Rellenpoeier? Fijngestampte tictacs?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:36 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Gewoon lekker aan 't rellenpoeier
Bedankt weer voor deze waardevolle toevoeging.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De Cokeverslaafden vind je meer in de georganiseerde misdaad en bij het witte boorden theaterpubliek. Bij Ajax dus.
Ja, daar was ik zelf ook half overleden jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Luhansk thuis. Na de goal van Manu that is.
Pepquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Rellenpoeier? Fijngestampte tictacs?
Hij staat in de OP, maar nog even voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, daar was ik zelf ook half overleden ja
Zag nog net dat die bal de lijn passeerde, maar dat die de achterkant van het net raakte heb ik al niet meer gezien omdat ik tegen die tijd al een paar rijen naar beneden getyft was en ergens op de grond lag in een stapel mensen die ik nog nooit van m'n leven gezien had
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:10 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dit soort posts. Ga gewoon weg als je niks zinnigs te vertellen hebt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De Cokeverslaafden vind je meer in de georganiseerde misdaad en bij het witte boorden theaterpubliek. Bij Ajax dus.
Elke keer weer kippenvel, wat een geweldig moment was dat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 14:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij staat in de OP, maar nog even voor de zekerheid.
Zanger Rinusquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 15:47 schreef Henrys het volgende:
Dat RTV Rijnmond commentaar is trouwens best goed, luister er altijd naar in de trein.
Alleen jammer dat Zanger Rinus elke goal van Feyenoord een wereldgoal noemt, dan kijk je hem vol verwachting terug en is het een intikker
Hoe komen mensen toch op dit ideequote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
No shit, maar dat komt ook omdat Rotterdam geen Madrid, Londen, Milaan of Rome is. Van alle 50k stadions is 90% een betonbak zonder noemenswaardige sfeer. De Kuip is zeer zeldzaam met zijn open staalconstructie met tribunes relatief dicht op het veld. Combineer dat met een behoorlijke fanatieke en grote supportersschare en je kan er moeilijk omheen dat qua sfeer, beleving en stadion een middagje of avondje naar De Kuip een zeer speciale beleving is die je echt niet zo 1-2-3 in een ander land treft hoor. Dat mag je best koesteren.
Dat zegt meer over jou dan over Rotterdamquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hoe komen mensen toch op dit idee
Echt nog nooit iemand buiten Rotterdam dit horen zeggen.
Niet zo vreemd als je van fucking RKC verliest.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:24 schreef Pascalus het volgende:
Mooiste stukje van Rinus vind ik nog altijd "WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOS GA JE SCHAMEN!!!"
Rinus
We hebben er weer eentje binnen hoorquote:De Maleisische Amerikaan Wan Kuzain is door Feyenoord opnieuw uitgenodigd voor een stage. Kuzain staat in eigen land bekend als een enorm talent en wordt de Amerikaanse Lionel Messi genoemd. De aanvallende middenvelder, met Maleisische roots, speelt in Verenigde Staten onder 17.
Op YouTube is te zien dat het kind van Maleisische ouders over een geweldige balvaardigheid en dribbeltechniek beschikt. Het onderstaand filmpje van de kleine voetballer is een hit in de VS, het werd al bijna 200.000 keer bekeken.
Dat komt omdat Feyenoord en Rotterdam niet zo aansprekend zijn als Real Madrid en Madrid of Bayern en München. Echter, hebben we buitenlandse ogen nodig om dingen op waarde kunnen schatten? Je kan toch zelf ook zien dat De Kuip een mooi stadion is met een unieke constructie die een unieke sfeer creëert?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hoe komen mensen toch op dit idee
Echt nog nooit iemand buiten Rotterdam dit horen zeggen.
Ga dan een reacties lezen van voetbal fans van buiten Nederland die een wedstrijd van Feyenoord in de Kuip hebben gezien. Ook de reacties onder verschillende filmpjes online zeggen genoeg. Fantastic atmosphere dit dat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:52 schreef BadderHaring het volgende:
Sfeer in de Kuip is prima en voor Nederlandse begrippen uitstekend. Mede door het legioen en de specifieke uitstraling van het stadion.
Maar om nu te stellen dat het op Europees niveau iets speciaals is, dat is echt bespottelijk. Dat zul je, buiten Feyenoordsupporters en oud-spelers met wittevoetennijd, niemand met verstand horen beweren.
Lees eens wat blogs van mensen die Europa doorreizen en veel verschillende wedstrijden zien.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:52 schreef BadderHaring het volgende:
Sfeer in de Kuip is prima en voor Nederlandse begrippen uitstekend. Mede door het legioen en de specifieke uitstraling van het stadion.
Maar om nu te stellen dat het op Europees niveau iets speciaals is, dat is echt bespottelijk. Dat zul je, buiten Feyenoordsupporters en oud-spelers met wittevoetennijd, niemand met verstand horen beweren.
Klopt maar soms kan ik het niet laten om toch te reageren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waarom zoveel moeite doen om die wijsneus te overtuigen. We weten toch zelf wel beter.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ga dan een reacties lezen van voetbal fans van buiten Nederland die een wedstrijd van Feyenoord in de Kuip hebben gezien. Ook de reacties onder verschillende filmpjes online zeggen genoeg. Fantastic atmosphere dit dat.
TC03 gaf aan dat er in andere competities niet zo 1-2-3 een even bijzonder stadion te vinden was en dat hij de Kuip speciale vond dan Stamford Bridge. Sorry, maar dan ben je zo gruwelijk gebiased dat het niet meer serieus is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lees eens wat blogs van mensen die Europa doorreizen en veel verschillende wedstrijden zien.
Is goed Joost.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
[..]
TC03 gaf aan dat er in andere competities niet zo 1-2-3 een even bijzonder stadion te vinden was en dat hij de Kuip speciale vond dan Stamford Bridge. Sorry, maar dan ben je zo gruwelijk gebiased dat het niet meer serieus is.
Er zijn in Duitsland, Engeland, Turkije genoeg stadions te vinden waar de sfeer gemiddeld genomen een stuk beter/uitdagender is dan in de Kuip. Ik begrijp ook niet waar TC03 op doelt verder. De Kuip is niet mooi en om nou te zeggen dat het een ongeëvenaarde heksenketel is, dat is ook onzin. Zowel qua sfeer als qua uiterlijk heeft elke grote competitie indrukwekkendere stadions.
Ja dat zijn dus mensen die er specifiek voor gaan en dan nog zijn die fanatiekelingen amper te vinden. Een normaal persoon gaat toch niet naar de kuip?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Lees eens wat blogs van mensen die Europa doorreizen en veel verschillende wedstrijden zien.
'quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 10:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een punt. Dat Feyenoord na al die jaren misère nog steeds zoveel supporters heeft is bewonderenswaardig. Al is het PSV-publiek in de mindere jaren ook redelijk trouw. Niet zo fanatiek (lichtelijk gestoord) als dat van Feyenoord, maar de bezoekersaantallen in de mindere jaren lopen niet heel hard terug.
Ik vind dat moeilijk te verklaren, trouwens. Ik zou daar best wel eens een studie naar gedaan willen hebben.
Is dat nog niet opgenomen in de DSM-5 ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
'
Ik vind het eerder om een studie vragen dat mensen überhaupt voor PSV kunnen zijn.
Komt als het goed is in de volgende editie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Is dat nog niet opgenomen in de DSM-5 ?
Maar op welk punt is de Kuip volgens jou dan zo uniek in Europa? Ik ben er een keer of 5 geweest, waaronder tijdens een klassieker, en vond het zeker een bijzondere ervaring in Nederland.quote:
En de Kuip is daar dan weer een slap aftreksel van. Moet je nagaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als de sfeer op Anfield indruk heeft gemaakt op je dan kan ik je echt niet serieus nemen. Of je moet er 10-15 jaar geleden zijn geweest.
Ik stel voor dat je even de moeite doet om goed te lezen en na te denken. Ik zeg namelijk nergens dat er geen indrukwekkendere stadions bestaan. Ik zeg alleen dat De Kuip een uniek stadion is dat het bezoeken waard is. Al is het maar omdat het één van de weinige stadions is zonder zielloos beton.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
[..]
TC03 gaf aan dat er in andere competities niet zo 1-2-3 een even bijzonder stadion te vinden was en dat hij de Kuip speciale vond dan Stamford Bridge. Sorry, maar dan ben je zo gruwelijk gebiased dat het niet meer serieus is.
Er zijn in Duitsland, Engeland, Turkije genoeg stadions te vinden waar de sfeer gemiddeld genomen een stuk beter/uitdagender is dan in de Kuip. Ik begrijp ook niet waar TC03 op doelt verder. De Kuip is niet mooi en om nou te zeggen dat het een ongeëvenaarde heksenketel is, dat is ook onzin. Zowel qua sfeer als qua uiterlijk heeft elke grote competitie indrukwekkendere stadions.
Van harte gefeliciteerd dat jij indrukwekkendere stadions hebt gevonden dan De Kuip.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar op welk punt is de Kuip volgens jou dan zo uniek in Europa? Ik ben er een keer of 5 geweest, waaronder tijdens een klassieker, en vond het zeker een bijzondere ervaring in Nederland.
Maar Anfield vond ik veel indrukwekkender, net als het Olympisch in Duitsland (al is dat ook de omgeving en historie). Bernabeu (al was dat niet tijdens een wedstrijd) vond ik ook veel indrukwekkender.
Dortmund maakte ook een belachelijke indruk op me. Daar kan de Kuip echt niet aan tippen. En dat zijn dan alleen maar de stadions waar ik zelf geweest ben. Ik hoor van mensen die regelmatig naar Engeland gaan om wedstrijden te bezoeken dat de ervaring daar onvergelijkbaar is met alles wat je ooit in Nederland zult meemaken.
Ik vind het heel schattig dat jullie zo van de Kuip houden en ik vind het echt een bijzonder stadion in Nederland, maar Europees stelt het gewoon niet zo veel voor. Net als het Nederlandse voetbal.
Ik denk dat je een beetje gekleurd bent.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je even de moeite doet om goed te lezen en na te denken. Ik zeg namelijk nergens dat er geen indrukwekkendere stadions bestaan. Ik zeg alleen dat De Kuip een uniek stadion is dat het bezoeken waard is. Al is het maar omdat het één van de weinige stadions is zonder zielloos beton.
[..]
Van harte gefeliciteerd dat jij indrukwekkendere stadions hebt gevonden dan De Kuip.Daar gaat de discussie niet over.
En Europees stelt het zeker wel wat voor. Onzin om te beweren van niet.
Lijken inderdaad volledig op elkaar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En de Kuip is daar dan weer een slap aftreksel van. Moet je nagaan.
Want?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje gekleurd bent.
Ten eerste hebben De Kuip en Anfield echt helemaal niks met elkaar te maken, dus waar je dit vandaan haalt snap ik niet echt. En als het al zo was, wat is er dan slap aan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je vraagt je af waarom De Kuip zo uniek is, om dan vervolgens een stadion (Santiago Bernabéu) bestempelen met een selectief begrip als "indrukwekkender", dat qua typologische vormgeving volledig op De Kuip gebaseerd is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar op welk punt is de Kuip volgens jou dan zo uniek in Europa? Ik ben er een keer of 5 geweest, waaronder tijdens een klassieker, en vond het zeker een bijzondere ervaring in Nederland.
Maar Anfield vond ik veel indrukwekkender, net als het Olympisch in Duitsland (al is dat ook de omgeving en historie). Bernabeu (al was dat niet tijdens een wedstrijd) vond ik ook veel indrukwekkender.
Dortmund maakte ook een belachelijke indruk op me. Daar kan de Kuip echt niet aan tippen. En dat zijn dan alleen maar de stadions waar ik zelf geweest ben. Ik hoor van mensen die regelmatig naar Engeland gaan om wedstrijden te bezoeken dat de ervaring daar onvergelijkbaar is met alles wat je ooit in Nederland zult meemaken.
Ik vind het heel schattig dat jullie zo van de Kuip houden en ik vind het echt een bijzonder stadion in Nederland, maar Europees stelt het gewoon niet zo veel voor. Net als het Nederlandse voetbal.
Lijkt niet eens op elkaar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ten eerste hebben De Kuip en Anfield echt helemaal niks met elkaar te maken, dus waar je dit vandaan haalt snap ik niet echt. En als het al zo was, wat is er dan slap aan?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je ziet toch wie het zegt? Gewoon negerenquote:
Je typt letterlijk dit:quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je even de moeite doet om goed te lezen en na te denken. Ik zeg namelijk nergens dat er geen indrukwekkendere stadions bestaan. Ik zeg alleen dat De Kuip een uniek stadion is dat het bezoeken waard is. Al is het maar omdat het één van de weinige stadions is zonder zielloos beton.
[..]
Van harte gefeliciteerd dat jij indrukwekkendere stadions hebt gevonden dan De Kuip.Daar gaat de discussie niet over.
En Europees stelt het zeker wel wat voor. Onzin om te beweren van niet.
Die tref je dus wel 1-2-3 in een ander land. In Zuid-Amerika kan ik er zo 10 opnoemen en ook in Duitsland, Engeland, Spanje en Italië kun je er zo 1-2-3 opnoemen.quote:Combineer dat met een behoorlijke fanatieke en grote supportersschare en je kan er moeilijk omheen dat qua sfeer, beleving en stadion een middagje of avondje naar De Kuip een zeer speciale beleving is die je echt niet zo 1-2-3 in een ander land treft hoor. Dat mag je best koesteren.
Ik ben niet gekleurd. En blijkbaar heb ik een andere definitie van 1-2-3. Als je de twee hoogste divisies van Duitsland bekijkt, zijn daar +/- 36 stadions. Kleine kans dat als je een willekeurig stadion pakt uit die 36 deze qua beleving in de buurt komt van De Kuip.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je typt letterlijk dit:
[..]
Die tref je dus wel 1-2-3 in een ander land. In Zuid-Amerika kan ik er zo 10 opnoemen en ook in Duitsland, Engeland, Spanje en Italië kun je er zo 1-2-3 opnoemen.
Je bent gewoon enorm gekleurd. Dat is niet erg, maar dan moet je niet zo zielig reageren op het moment dat iemand je daar op aanspreekt.
Met die redenering beschouw je de Kuip dus als bovengemiddeld. Nou, dan zijn we het eens.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ben niet gekleurd. En blijkbaar heb ik een andere definitie van 1-2-3. Als je de twee hoogste divisies van Duitsland bekijkt, zijn daar +/- 36 stadions. Kleine kans dat als je een willekeurig stadion pakt uit die 36 deze qua beleving in de buurt komt van De Kuip.
Hij is in de war omdat Joopie van Twente een soort mix van Feyenoord en Liverpool wilde maken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ten eerste hebben De Kuip en Anfield echt helemaal niks met elkaar te maken, dus waar je dit vandaan haalt snap ik niet echt. En als het al zo was, wat is er dan slap aan?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kijk, eindelijk iemand die de discussie objectief probeert te maken en van meer kwaliteit te voorzien. Laten we die trollen lekker negeren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:29 schreef Tortugal het volgende:
Denk dat de beleving in de Kuip een stuk beter is dan bij het Engelse voetbal, daar zitten alleen toeristen en dagjesmensen op de tribune, de working class kan het niet meer betalen.
Jij zit er dichter bij, want de lichtmasten staan er al. Die werden ergens in de jaren '50 geplaatst dacht ik.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:19 schreef WethouderHekking het volgende:
Mooie oud plaatje van de Kuip in 1936 ?? vanaf het treinstation.
[ afbeelding ]
Volgens Wikipedia 1936 maar mijn gevoel zegt jaren 50/60 .
2-0.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:39 schreef RvLaak het volgende:
Wat gaat het worden vandaag jongens? Zoals gewoonlijk hoop ik op een overwinning, maar vrees ik het ergste
Ben jij ooit positief vooraf?quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:39 schreef RvLaak het volgende:
Wat gaat het worden vandaag jongens? Zoals gewoonlijk hoop ik op een overwinning, maar vrees ik het ergste
quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hopen op een mooie uitslag in Arnhem ook.
Zeldenquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben jij ooit positief vooraf?
Ik denk 3-1, 1x Kramer, 1x Gustafson, 1x Kuyt
Ik denk sowieso jaren 70/80. Er staat namelijk Stadion Feyenoord ipv Stadion Feijenoordquote:Op zondag 25 oktober 2015 10:19 schreef WethouderHekking het volgende:
[ afbeelding ]
Degene welke die letters heeft gemaakt had gewoon een vooruitziende blik.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik denk sowieso jaren 70/80. Er staat namelijk Stadion Feyenoord ipv Stadion Feijenoord
Ik ga vaak met mijn zoontje van 9. Heb toevallig gister "gezinsvak"-tickets gekocht tegen Heracles. Voor hem betaal ik dan 12,50, vak PP. Oké, 't is geen knaak, maar het is ook niet de hoofdprijs.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:26 schreef Droopie het volgende:
Nou pa, januari kunnen we het proberen voor 29,50 haha.
Denk tweede periode van Marwijk, dat ie in de winterstop bondscoach besloot te worden en alles hopeloos in elkaar donderde.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:48 schreef hhh38 het volgende:
Ik wil niets jynxen, maar hoe lang is het geleden dat we aan het eind van een speelronde alleen bovenaan stonden? Ik kan het me niet herinneren.
Volgens mij voor het laatst onder Been (quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:48 schreef hhh38 het volgende:
Ik wil niets jynxen, maar hoe lang is het geleden dat we aan het eind van een speelronde alleen bovenaan stonden? Ik kan het me niet herinneren.
Niet over beginnen. Brengt vaak ongeluk.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:48 schreef hhh38 het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:30 schreef Tortugal het volgende:
Eigenlijk moet je hopen dat 020 wint, Feyenoord faalt namelijk altijd als ze de koppositie kunnen overnemen.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik zie Ajax wel winnen door aan scheidsrechterlijke dwaling of een van richting verandert afstandsschot.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vandaag gaat het gewoon gebeuren. Nevernooit dat Ajax uit gaat winnen van Vitesse.
Gelijkspelletje zou nog het gunstigste zijn anders komt Vitesse ook steeds dichterbij.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vandaag gaat het gewoon gebeuren. Nevernooit dat Ajax uit gaat winnen van Vitesse.
Die moet je ook niet onderschatten inderdaad.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Gelijkspelletje zou nog het gunstigste zijn anders komt Vitesse ook steeds dichterbij.
Het is 2015 + er zit nog een kwartier tussen onze wedstrijden = Dat weten ze welquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:51 schreef Tortugal het volgende:
Zouden de spelers eigenlijk de uitslag van Vitesse - Ajax meekrijgen?
Ik denk dat je gelijk hebt, het straatmeubilair (lantaarnpalen) ziet er vrij modern uit en er rijden ook geen trams meer aan de Olympiazijde .quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:23 schreef Oldground het volgende:
[..]
Jij zit er dichter bij, want de lichtmasten staan er al. Die werden ergens in de jaren '50 geplaatst dacht ik.
Mooi plaatje!
Edit: Bij nader inzien denk ik zelfs nog veel later, jaren '80. De gevel tussen de eerste en tweede ring is niet meer transparant, maar dichtgezet.
Ik heb een paar jaar geleden een boek over de Kuip van een oom gekregen. De Kuip 75. Daar staan prachtige oude foto's in. Aanrader.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:19 schreef WethouderHekking het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig boek inderdaad.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden een boek over de Kuip van een oom gekregen. De Kuip 75. Daar staan prachtige oude foto's in. Aanrader.
KNJBquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik zie Ajax wel winnen door aan scheidsrechterlijke dwaling of een van richting verandert afstandsschot.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geweldig boek inderdaad.
Dit .pdfje is ook prachtig, historische analyse van De Kuip. Heb het wel eens gebruikt voor een essay.
http://www.crimsonweb.org/IMG/pdf/deKuip-screen_sm.pdf
quote:Berlijn heeft nog het imposante Olympische Stadion uit 1936 van de hand van Werner
March, waarbij Albert Speer de finishing touch deed.
Ik begrijp je niet? Of moet je een stadion tot in de eeuwigheid met Hitler verbinden?quote:
Albert Speer die de endlösung (final solution) / finishing touch deed?quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:49 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet? Of moet je een stadion tot in de eeuwigheid met Hitler verbinden?
Beetje vergezocht als je het mij vraagtquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Albert Speer die de endlösung (final solution) / finishing touch deed?
020 scoort ff twee keer trouwens.
Waardeloos.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Albert Speer die de endlösung (final solution) / finishing touch deed?
020 scoort ff twee keer trouwens.
Niet meer dan terechtquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:38 schreef zoekeenleven het volgende:
Feyenoord is denk ik niet interessant genoeg
Bedankt spuit elf.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:38 schreef zoekeenleven het volgende:
Feyenoord is denk ik niet interessant genoeg
Echt hequote:Op zondag 25 oktober 2015 17:05 schreef Slobeend het volgende:
Dit is weer een typische Feyenoord-AZ.
Oneens.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:07 schreef Kerftminister het volgende:
Die KramerVerneukt weer achter elkaar de ene bal na de andere, terwijl die gozert van AZ precies dezelfde bal wel op doel krijgt = goal. Waardeloze kutspeler.
Die is nog ff 3 maten triester dan Kramer ja.quote:
Die scoort nog wel.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:07 schreef Kerftminister het volgende:
Die KramerVerneukt weer achter elkaar de ene bal na de andere, terwijl die gozert van AZ precies dezelfde bal wel op doel krijgt = goal. Waardeloze kutspeler.
Kan alleen voetballen als er in een straal van 20 meter geen tegenstander is.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:19 schreef Kerftminister het volgende:
Die Vejinovic is ook dikke stront op 2 wedstrijden na he.
Echt he, valt me zwaar tegen tot nu toequote:Op zondag 25 oktober 2015 17:20 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Kan alleen voetballen als er in een straal van 20 meter geen tegenstander is.
Niet goed snik.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:21 schreef Kerftminister het volgende:
Weet nog dat er mensen waren die zeiden dat hij beter dan Clasie is
Dat was alleen Badderharing volgens mij.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:21 schreef Kerftminister het volgende:
Weet nog dat er mensen waren die zeiden dat hij beter dan Clasie is
In de toekomst Nieuwkoop op zijn plek hopelijk.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:31 schreef Grifte het volgende:
Vejinovic heeft nog geen klote laten zien dit seizoen, was bij Vitesse al maar een matige speler.
Prima theorie!quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:51 schreef Vasion het volgende:
Dit AZ verloor thuis van Augsburg. De ploeg die met 5-1 zojuist werd geklopt.
Dit moet je kunnen winnen.
Tuurlijk moet je van AZ kunnen winnen. Maar vind het toch een rare vergelijking, Augsburg speelde tegen Dortmund..quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Geeft een beetje de vorm van AZ aan.
Ze staan ook vrij laag op het moment dus ja.
Dan nog, AZ moet toch kunnen winnen van Augsburg thuis.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:55 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je van AZ kunnen winnen. Maar vind het toch een rare vergelijking, Augsburg speelde tegen Dortmund..
quote:
Het laatste denk ikquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:02 schreef Merkie het volgende:
Vreemd moment om te wisselen. Vejinovic geblesseerd of is Van Bronckhorst er gewoon helemaal klaar mee?
Denk het tweede.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:02 schreef Merkie het volgende:
Vreemd moment om te wisselen. Vejinovic geblesseerd of is Van Bronckhorst er gewoon helemaal klaar mee?
Echt he. Wat een gekut.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:04 schreef TC03 het volgende:
Feyenoord gaat nu alweer debiel achteruit spelen. Wordt nog een fijn laatste half uur.
AZ kan dat ook goed dus logische taktiek.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:09 schreef Vasion het volgende:
AZ countert altijd in De Kuip. Vorig seizoen ook al.
Waar zijn de tijden van Van Beek en Kongolo toch geblevenquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:14 schreef Wicky15 het volgende:
Jan-Arie en Botteghin in het centrum. En dan het counteren van AZ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |