Een goeie trainert is dat voor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:14 schreef Tortugal het volgende:
Denk dat Jan-Arie erin blijft staan tot hij punten kost.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:26 schreef Stage het volgende:
Ik heb 2x2 kaarten voor volgende week woensdag, nou heb ik alleen met mijn stomme kop niet opzitten letten tijdens het bestellen en nu heb ik 2 kaarten voor TT en 2 kaarten voor UU![]()
Is er hier heel toevallig iemand die 2 kaarten heeft voor 1 van de 2 vakken en wel zou willen ruilen? Of weet iemand waar ik iemand zou kunnen vinden?
Gewoon het vak op lopen, alleen terug lopen met de twee kaarten voor het vak waar jullie willen zitten en dat dus 2 keer doen. Zit daar eigenlijk nooit, maar je zal vast ook over kunnen lopen. Is toch ongenummerd allemaal.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:26 schreef Stage het volgende:
Ik heb 2x2 kaarten voor volgende week woensdag, nou heb ik alleen met mijn stomme kop niet opzitten letten tijdens het bestellen en nu heb ik 2 kaarten voor TT en 2 kaarten voor UU![]()
Is er hier heel toevallig iemand die 2 kaarten heeft voor 1 van de 2 vakken en wel zou willen ruilen? Of weet iemand waar ik iemand zou kunnen vinden?
Ongenummerd? Ik sta altijd op W, maar bij de bekerfinale in 2008 hadden we plaatsen voor 2e ring. Ging ik ergens anders zitten met een paar maten, kregen we het hele vak over ons heen. Stelletje asociale!! Terug naar je eigen stoel!!! Is dat nu niet meer zo? Dat zou goed uitkomen want 8 november zit ik ook noodgedwongen 2e ring, maar dan verspreid met maten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon het vak op lopen, alleen terug lopen met de twee kaarten voor het vak waar jullie willen zitten en dat dus 2 keer doen. Zit daar eigenlijk nooit, maar je zal vast ook over kunnen lopen. Is toch ongenummerd allemaal.
Of gewoon met 4 bier het vak op lopen, ook geen steward die dan naar je kaart vraagt.
Volgens mij is op de gele zijde niks genummerd, maar kan het mis hebben. Laatste keer dat ik tweede ring zat was toevallig ook bij die bekerfinale.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Ongenummerd? Ik sta altijd op W, maar bij de bekerfinale in 2008 hadden we plaatsen voor 2e ring. Ging ik ergens anders zitten met een paar maten, kregen we het hele vak over ons heen. Stelletje asociale!! Terug naar je eigen stoel!!! Is dat nu niet meer zo? Dat zou goed uitkomen want 8 november zit ik ook noodgedwongen 2e ring, maar dan verspreid met maten.
Volgens mij kan je boven gewoon doorlopen tussen UU en TT, maar weet dat niet 100% zeker. Zit zelf op RR en kan je wel vertellen dat je dan zo naar TT kan overlopen. En anders loods je eerst 2 mensen naar boven en gaat één iemand weer met alle kaarten de rest ophalen (wat Caland ook al zei).quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon het vak op lopen, alleen terug lopen met de twee kaarten voor het vak waar jullie willen zitten en dat dus 2 keer doen. Zit daar eigenlijk nooit, maar je zal vast ook over kunnen lopen. Is toch ongenummerd allemaal.
Of gewoon met 4 bier het vak op lopen, ook geen steward die dan naar je kaart vraagt.
Maar dan krijg ik auw aan mijn handen, dat is dan ook weer zielig...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:26 schreef Happel het volgende:
Niet vergeten. Zondag allemaal klappen voor Johan. Want hij heeft kanker. En dat is zielig.
Eerst 2 kaarten komen, toen zijn mijn zwager dat ik ook nog wel op zijn legioenkaart 2 kaarten kon kopen, ben dus 2x ingelogt in dat dramasysteem toen...quote:
Rouwbanden dit dat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:26 schreef Happel het volgende:
Niet vergeten. Zondag allemaal klappen voor Johan. Want hij heeft kanker. En dat is zielig.
Haha hebben die e-tickets toch nog nut zo af en toe.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:29 schreef Stage het volgende:
[..]
Eerst 2 kaarten komen, toen zijn mijn zwager dat ik ook nog wel op zijn legioenkaart 2 kaarten kon kopen, ben dus 2x ingelogt in dat dramasysteem toen...
Maar ga dus gewoon proberen met ze alle hetzelfde vak in te lopen, ik print die kaarten van vak TT wel 2x uit zodat we die aan de steward kunnen laten zien.
Dat je nog kaarten heb kunnen bemachtigen. Een maat van me, die op hetzelfde vak als mij zit, heeft het vorige week rond negen uur ook nog tevergeefs geprobeerd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:29 schreef Stage het volgende:
[..]
Eerst 2 kaarten komen, toen zijn mijn zwager dat ik ook nog wel op zijn legioenkaart 2 kaarten kon kopen, ben dus 2x ingelogt in dat dramasysteem toen...
Maar ga dus gewoon proberen met ze alle hetzelfde vak in te lopen, ik print die kaarten van vak TT wel 2x uit zodat we die aan de steward kunnen laten zien.
Tussen RR en TT kun je achterlangs overlopen. Die hebben ook een gemeenschappelijke trap (de trap die verweven zit met vak S). Vak QQ en UU hebben hun eigen trap, daar kun je allen via het vak naar toe overlopen, zit geen 'glazen' wand maar slechts een hekje tussen. Daar kun je prima overheen stappenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:26 schreef Stage het volgende:
Ja, dat is zielig. Maar ik zou het niet doen hoor, het blijft toch een Ajacied. Als je daar al voor gaat klappen zijn al die kankerverwensingen aan hun adres plotseling ook niks meer waard. Dat moeten we niet willen met z'n allen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:26 schreef Happel het volgende:
Toch liever klappen dan fluiten, want dan maak je jezelf helemaal belachelijk. Het beste is gewoon niets doen, maar met die oproep verwacht ik nu wel een actie en een reactie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, dat is zielig. Maar ik zou het niet doen hoor, het blijft toch een Ajacied. Als je daar al voor gaat klappen zijn al die kankerverwensingen aan hun adres plotseling ook niks meer waard. Dat moeten we niet willen met z'n allen.
heerlijk baantje lijkt mij datquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:00 schreef Gert het volgende:
Wat weten ze je toch altijd weer lekker te maken voor nieuwe artikelen, op feyenoord.nl
Zo mogelijk nog slaapverwekkender dan de teksten van Gio zelf.
[ afbeelding ]
Ik zag op fb voor deze klap-actie al 3000 likes voorbij komen, dus dat zal wel loslopen. Inderdaad beter dan fluitenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch liever klappen dan fluiten, want dan maak je jezelf helemaal belachelijk. Het beste is gewoon niets doen, maar met die oproep verwacht ik nu wel een actie en een reactie.
Gelukkig leven we in Nederland, waar iedereen mag doen wat hij wil. Wil je mee doen, klap je lekker mee. Wil je niet mee doen? Klap je niet mee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch liever klappen dan fluiten, want dan maak je jezelf helemaal belachelijk. Het beste is gewoon niets doen, maar met die oproep verwacht ik nu wel een actie en een reactie.
Ik las "voorzetten". Vond het al vreemd, dacht dat dat de vorige wedstrijd nog best aardig ging.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:00 schreef Gert het volgende:
Wat weten ze je toch altijd weer lekker te maken voor nieuwe artikelen, op feyenoord.nl
Zo mogelijk nog slaapverwekkender dan de teksten van Gio zelf.
[ afbeelding ]
Dat was dan nog wel een verrassende quote geweest.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik las "voorzetten". Vond het al vreemd, dacht dat dat de vorige wedstrijd nog best aardig ging.
Ik bedoelde jezelf als club. Maar mensen moet inderdaad doen wat ze zelf willen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gelukkig leven we in Nederland, waar iedereen mag doen wat hij wil. Wil je mee doen, klap je lekker mee. Wil je niet mee doen? Klap je niet mee.
Erg makkelijk.
Ach je kan natuurlijk ook klappen omdat 'ie kanker heeft.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, dat is zielig. Maar ik zou het niet doen hoor, het blijft toch een Ajacied. Als je daar al voor gaat klappen zijn al die kankerverwensingen aan hun adres plotseling ook niks meer waard. Dat moeten we niet willen met z'n allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |