GeenStijl post nooit iets normaals. Je kan nu ook moeilijk zeggen dat ze voor hun doen raar bezig zijn. Kutmedium.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
Elfletterig vindt het natuurlijk weer doodnormaal dat Dibi door Geenstijl poepstamperd wordt genoemd.
Want als het moslims gaat, is alles nou eenmaal geoorloofd.
Je hebt het over GS, die behandelen tofik als elke andere idioot waar ze over schrijven.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
Elfletterig vindt het natuurlijk weer doodnormaal dat Dibi door Geenstijl poepstamperd wordt genoemd.
Het enige nieuwsmedium in ons land dat nog aan onderzoeksjournalistiek doet, las ik laatst op FOK!quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
GeenStijl post nooit iets normaals. Je kan nu ook moeilijk zeggen dat ze voor hun doen raar bezig zijn. Kutmedium.
Klopt, maar post hier dan geen verhaal waarmee je het rare gedrag van GS probeert te verklaren, zoals Elf doet.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt het over GS, die behandelen tofik als elke andere idioot waar ze over schrijven.
Moet je dan eerst 3 jaar lang wachtgeld incasseren en daarna met een boekje komen?quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt, maar post hier dan geen verhaal waarmee je het rare gedrag van GS probeert te verklaren, zoals Elf doet.
Als je echt voorstander bent van homo-emancipatie onder moslims, dan moet je Dibi juist een hart onder de riem steken.
Ik vind het dan ook non-nieuws. Punt is dat wanneer je de site de mond vol hebt over homo-emancipatie onder moslims, je Dibi dan belachelijk gaat maken en poepstamperd loopt te noemen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:25 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Moet je dan eerst 3 jaar lang wachtgeld incasseren en daarna met een boekje komen?
Er zijn tal van anderen homo's in de politiek. Jan-Kees de Jager, Gerda Verburg, Joop Wijn (ook nog eens het Christelijke CDA). Gewoon schouder ophalen, en weer aan het werk....
Die heeft er toch wel een ban aan overgehouden neem ik aan?quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het enige nieuwsmedium in ons land dat nog aan onderzoeksjournalistiek doet, las ik laatst op FOK!
Echt onzin.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
GeenStijl post nooit iets normaals. Je kan nu ook moeilijk zeggen dat ze voor hun doen raar bezig zijn. Kutmedium.
Natuurlijk. Het past in het plaatje.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
Het is natuurlijk geen non-nieuws bij onze moslimbroeders. En dan heeft de hele maatschappij er uiteindelijk weer mee te maken. Geenstijl is de boodschapper van het nieuws dat de "shit hits the van". De chemische reactie die "homo-moslim" teweegbrengt. En het is ook nieuws dat dankzij de homo-haat bij de moslims Nederland weer 3 ton armer is, vanwege Tofik Dibi. Geld dat ook aan ontwikkelingshulp en ouderenzorg besteed had kunnen worden. Het is voorbeeld nr zoveel dat Islam leidt tot armoede en ellende.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook non-nieuws. Punt is dat wanneer je de site de mond vol hebt over homo-emancipatie onder moslims, je Dibi dan belachelijk gaat maken en poepstamperd loopt te noemen.
Dat vind ik niet doodnormaal. Dat vind ik goedkoop en populistisch. Maar het huilverhaal van Joop draait met een grote boog om de échte problemen heen; dat vind ik nog veel kwalijker. Ik verwijs terug naar mijn reactie op Kosmoproleet.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
Ik noem het nota bene afkeurend een "kutmedium". Voel me derhalve op geen enkele wijze whatsoever aangesproken door je post.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Echt onzin.
Dat eeuwige goedpraten van GeenStijl door de nieuwe politiek correcten begint mij wel een beetje de keel uit te hangen.
Ze hebben duidelijk een politieke voorkeur. Uit elke peiling blijkt dat meer dan helft van hun lezers PVV stemt.
Er staan steeds vaker en vaker rabiaat en radicaal rechtse artikelen in, waarin zelfs wordt gesuggereerd dat negers kleine schedels en een lager IQ hebben.
De PVV krijgt een fluwelen behandeling, alleen Quid schrijft voor de vorm soms iets zogenaamd negatiefs over de PVV.
En nu ga je natuurlijk weer zeggen dat ik teveel GeenStijl lees en jij er niet zo mee bezig bent.
Hou dan op met het eeuwige goedpraten.
De termen die GeenStijl voor Dibi kiest, zijn zeker niet mijn keuze. Maar leg mij eens uit waarom GeenStijl "goedgepraat" zou moeten worden? Ze mogen toch schrijven wat ze vinden? Waarom zou ik wél ontzag of begrip moeten tonen voor onverdraagzame moslims die geaardheid als een "keuze" zien en niet voor GeenStijl dat hun visie op de zaak geeft?quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Echt onzin.
Dat eeuwige goedpraten van GeenStijl door de nieuwe politiek correcten begint mij wel een beetje de keel uit te hangen.
Ze hebben duidelijk een politieke voorkeur. Uit elke peiling blijkt dat meer dan helft van hun lezers PVV stemt.
Er staan steeds vaker en vaker rabiaat en radicaal rechtse artikelen in, waarin zelfs wordt gesuggereerd dat negers kleine schedels en een lager IQ hebben.
De PVV krijgt een fluwelen behandeling, alleen Quid schrijft voor de vorm soms iets zogenaamd negatiefs over de PVV.
En nu ga je natuurlijk weer zeggen dat ik teveel GeenStijl lees en jij er niet zo mee bezig bent.
Hou dan op met het eeuwige goedpraten.
Homo Dibi heeft geen baan dankzij zijn intolerante geloofsgenoten?quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:53 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen non-nieuws bij onze moslimbroeders. En dan heeft de hele maatschappij er uiteindelijk weer mee te maken. Geenstijl is de boodschapper van het nieuws dat de "shit hits the van". De chemische reactie die "homo-moslim" teweegbrengt. En het is ook nieuws dat dankzij de homo-haat bij de moslims Nederland weer 3 ton armer is, vanwege Tofik Dibi. Geld dat ook aan ontwikkelingshulp en ouderenzorg besteed had kunnen worden. Het is voorbeeld nr zoveel dat Islam leidt tot armoede en ellende.
Ik zou haast zeggen: was dat maar zo. Bleef het maar bij een paar spottende opmerkingen. De toon is daar veel grimmiger. Zijn "keuze" wordt als onvergeeflijk gezien. Als onverzoenbaar met de islam. Hij wordt aan alle kanten veroordeeld, er is niet of nauwelijks begrip. Er wordt cynisch geschreven dat hij dit doet omdat hij media-aandacht wil. En de zieke opvatting dat allah hem wel weer op het rechte pad brengt (alsof hij een misdaad heeft begaan) leeft ook volop.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het past in het plaatje.
Als op Marokko.nl iemand had gezegd dat Tofik een poepstamper is zou men weer voor terugkeerregelingen pleiten.
Ik kan die redenering van Twentsche_Ros ook totaal niet volgen, moet ik zeggen. Dibi is zo lang werkloos geweest omdat hij als student, zonder diploma's, de politiek in is gegaan. Nu hij de politiek uit is, heeft hij noch diploma's, noch een maatschappelijke loopbaan waarop hij kan terugvallen. Zijn cv is, op zijn politieke loopbaan na, nagenoeg leeg.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Homo Dibi heeft geen baan dankzij zijn intolerante geloofsgenoten?
Goed gevonden wel.
Gaat dit nu over GS of over de buitenlanders?quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij wordt aan alle kanten veroordeeld, er is niet of nauwelijks begrip. Er wordt cynisch geschreven dat hij dit doet omdat hij media-aandacht wil.
Die jongen had/heeft best wat talent. Als hij een beetje z'n best had gedaan, had hij makkelijk een baan gevonden,quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan die redenering van Twentsche_Ros ook totaal niet volgen, moet ik zeggen. Dibi is zo lang werkloos geweest omdat hij als student, zonder diploma's, de politiek in is gegaan. Nu hij de politiek uit is, heeft hij noch diploma's, noch een maatschappelijke loopbaan waarop hij kan terugvallen. Zijn cv is, op zijn politieke loopbaan na, nagenoeg leeg.
De knulligheid waarmee hij zichzelf politiek opblies (BAM!) heeft ook vast niet geholpen. En de manier waarop Dibi zich de laatste paar jaar in het debat mengde - cynisch, verbitterd, lichtelijk geradicaliseerd - kan ook niet bevorderlijk zijn geweest.
Ik snap trouwens die wachtgeld-obsessie ook niet zo. De man heeft net zo veel op wachtgeld als ieder ander.
Ik had het over de reacties op Marokko.nl, dat leek me duidelijk. GeenStijl veroordeelt geen mensen omdat ze homo zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gaat dit nu over GS of over de buitenlanders?
Je hebt makkelijk praten. De werkloosheid was op recordhoogte toen Dibi uit de politiek stapte.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die jongen had/heeft best wat talent. Als hij een beetje z'n best had gedaan, had hij makkelijk een baan gevonden,
Ik kon het aan het citaat niet aflezen; geldt zowel voor GS als voor de buitehlanders.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had het over de reacties op Marokko.nl, dat leek me duidelijk. GeenStijl veroordeelt geen mensen omdat ze homo zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |