Het is alleen jammer dat hij tevens lid is van een religieuze organisatie waarvan een belangrijk deel niet erg blij is met homo's in hun midden.quote:Op zondag 1 november 2015 15:21 schreef Bethsheba het volgende:
Ik vind hem sympathiek en hen respect voor dat hij er nu vooruit komt.
Vind je? Waar zijn ze nu dan? Er zijn er trouwens nog wel een paar meer, zoals voormalig kamerlid Ger Koopmans. Jan Kees de Jager ging ineens weg uit de politiek, terwijl velen in hem een lijsttrekker / partijleider zagen. En volgens mij ging het ook zo met Joop Wijn. Die verliet ook onder schimmige omstandigheden - hij leek enigszins gepikeerd - de politiek.quote:Op maandag 2 november 2015 12:09 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Zelfs bij een religieuze Christelijke partij als het CDA is "het uit de kast komen van homo's", zoals Jan Kees de Jager, Joop Wijn en Gerda Verburg alleen maar een kwestie van "schouders ophalen en weer aan het werk".
Ik kan 100.000 andere redenen bedenken waarom Jan-Kees de Jager uit de politiek ging. Hij kost ons iig geen 3 jaar wachtgeld. En Jan-Kees heeft een eigen bedrijf zo ver ik weet. Een beetje speculeren vind ik dit. Er zijn altijd overdonderd veel voorbeelden dat de islam ons land ontwricht. En het zijn altijd van die politiek correcte noodgrepen om voorbeelden uit het Christendom er bij te slepen. En het is altijd te belachelijk voor woorden.quote:Op maandag 2 november 2015 12:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind je? Waar zijn ze nu dan? Er zijn er trouwens nog wel een paar meer, zoals voormalig kamerlid Ger Koopmans. Jan Kees de Jager ging ineens weg uit de politiek, terwijl velen in hem een lijsttrekker / partijleider zagen. En volgens mij ging het ook zo met Joop Wijn. Die verliet ook onder schimmige omstandigheden - hij leek enigszins gepikeerd - de politiek.
Ik had het niet zozeer over wachtgeld. Ik had het meer over een soort glazen plafond. Zo van: leuk, een homo op de lijst. Leuk, een homo als minister. Maar liever geen homo als partijleider of fractievoorzitter; dat is toch net even één brug te ver.quote:Op maandag 2 november 2015 12:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik kan 100.000 andere redenen bedenken waarom Jan-Kees de Jager uit de politiek ging. Hij kost ons iig geen 3 jaar wachtgeld. En Jan-Kees heeft een eigen bedrijf zo ver ik weet. Een beetje speculeren vind ik dit. Er zijn altijd overdonderd veel voorbeelden dat de islam ons land ontwricht. En het zijn altijd van die politiek correcte noodgrepen om voorbeelden uit het Christendom er bij te slepen. En het is altijd te belachelijk voor woorden.
Wat denk je van:quote:Op maandag 2 november 2015 12:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had het niet zozeer over wachtgeld. Ik had het meer over een soort glazen plafond. Zo van: leuk, een homo op de lijst. Leuk, een homo als minister. Maar liever geen homo als partijleider of fractievoorzitter; dat is toch net even één brug te ver.
En nee, ik behoor niet tot de categorie FOK!'ers die overal het christendom bijsleept om problemen met de islam te ontkennen. Ik reageerde gewoon op een post over homoseksuele CDA'ers.
Hanke Bruins Slot is een mevrouw die op andere mevrouwen valt in de huidige CDA-TK-fractie.quote:Op maandag 2 november 2015 12:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind je? Waar zijn ze nu dan? Er zijn er trouwens nog wel een paar meer, zoals voormalig kamerlid Ger Koopmans. Jan Kees de Jager ging ineens weg uit de politiek, terwijl velen in hem een lijsttrekker / partijleider zagen. En volgens mij ging het ook zo met Joop Wijn. Die verliet ook onder schimmige omstandigheden - hij leek enigszins gepikeerd - de politiek.
Jan Kees is nu CFO van KPN, Joop Wijn zit in de RvB van ABN AMRO. Uit m'n hoofd, misschien is dat van Wijn niet meer actueel.quote:Op maandag 2 november 2015 12:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik kan 100.000 andere redenen bedenken waarom Jan-Kees de Jager uit de politiek ging. Hij kost ons iig geen 3 jaar wachtgeld. En Jan-Kees heeft een eigen bedrijf zo ver ik weet. Een beetje speculeren vind ik dit. Er zijn altijd overdonderd veel voorbeelden dat de islam ons land ontwricht. En het zijn altijd van die politiek correcte noodgrepen om voorbeelden uit het Christendom er bij te slepen. En het is altijd te belachelijk voor woorden.
Dat is wel mooi de reden dat Boomsma weg is gestuurd bij de EO, dus zo blij is dat deel van christelijk Nederland daar ook weer niet mee.quote:Op maandag 2 november 2015 12:31 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Wat denk je van:
Antoine Bodart: een homo die het conservatieve deel van de Katholieke kerk vertegenwoordigd. Dat is inmiddels zo'n beetje 10% van de Nederlanders (die nog katholiek is) en daarvan 10% (die daarvan conservatief is).
Wijlen Jos Brink: Een doorgewinterde homo die (meen ik) voorganger was van de kerk "de duif" in Amsterdam.
Arie Boomsma, die een vrolijk "uit de kast"-programma maakt voor Christelijk Nederland.
Ik weet niet anders of "homo's en Christendom" is één groot vrolijk kleurrijk netwerk van "ons kent ons".
Alles behalve "3 jaar wachtgeld" dus. En ook geen boekje waarmee iemand zijn bijstand probeert bij te spekken....quote:Op maandag 2 november 2015 13:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jan Kees is nu CFO van KPN, Joop Wijn zit in de RvB van ABN AMRO. Uit m'n hoofd, misschien is dat van Wijn niet meer actueel.
Maar ook hier: geen 3 jaar wachtgeld.quote:Op maandag 2 november 2015 13:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is wel mooi de reden dat Boomsma weg is gestuurd bij de EO, dus zo blij is dat deel van christelijk Nederland daar ook weer niet mee.
Kijk aan.....quote:Op maandag 2 november 2015 13:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hanke Bruins Slot is een mevrouw die op andere mevrouwen valt in de huidige CDA-TK-fractie.
Staatssecretaris, minister, diverse Kamerleden... dat glazen plafond is dan wel extreem hoog bij het CDA. Lijsttrekker en CDA-leider in het Europees Parlement is ook al een homo (Wim van de Camp). Bij het CDA is het tegenwoordig dus gewoon een non-issue.quote:Op maandag 2 november 2015 12:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had het niet zozeer over wachtgeld. Ik had het meer over een soort glazen plafond. Zo van: leuk, een homo op de lijst. Leuk, een homo als minister. Maar liever geen homo als partijleider of fractievoorzitter; dat is toch net even één brug te ver.
En nee, ik behoor niet tot de categorie FOK!'ers die overal het christendom bijsleept om problemen met de islam te ontkennen. Ik reageerde gewoon op een post over homoseksuele CDA'ers.
De katholieke kerk heeft in Ierland actief campagne gevoerd voor een nee-stem bij dat referendum. Dat het homohuwelijk er kwam is derhalve volledig ondanks de tegenwerking van dat criminele instituut.quote:Op maandag 2 november 2015 17:50 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Niet alleen in NL is homo zijn in de Katholieke kerk nauwelijks nog een issue.
Kijk naar oer-katholieke landen als Spanje en Ierland. Vette meerderheden voor een homo-huwelijk bij de referenda.
Het erkennen van het homohuwelijk is nog een hele fase verder dan het accepteren van homo's an sich.quote:Op maandag 2 november 2015 18:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De katholieke kerk heeft in Ierland actief campagne gevoerd voor een nee-stem bij dat referendum. Dat het homohuwelijk er kwam is derhalve volledig ondanks de tegenwerking van dat criminele instituut.
Van de Camp is geen lijsttrekker / leider meer. Esther de Lange was dat de laatste keer, in 2014.quote:Op maandag 2 november 2015 16:03 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Staatssecretaris, minister, diverse Kamerleden... dat glazen plafond is dan wel extreem hoog bij het CDA. Lijsttrekker en CDA-leider in het Europees Parlement is ook al een homo (Wim van de Camp). Bij het CDA is het tegenwoordig dus gewoon een non-issue.
Maar komt dat door de religie of haar aanhangers. De moslims die ik ken hebben geen hekel aan homo's. Volgens mij is het ook afhankelijk van de persoonlijkheid en intelligentie van de persoon.quote:Op maandag 2 november 2015 19:46 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Het erkennen van het homohuwelijk is nog een hele fase verder dan het accepteren van homo's an sich.
Dat accentueert nog eens de enorme achterstand die de islam heeft tov het Christendom, waar het katholicisme deel van uitmaakt.
Dat de officiële katholieke kerk al dan niet voor het huwelijk is, is een beetje stuiptrekking in de achterhoede. Feit is dat ook een Christelijke (waarschijnlijk katholieke) Ierse homo, ook gewoon voor zijn geaardheid uit kan komen en ook goed kan functioneren als eventueel politicus of wat dan ook. Iemand is homo, schouders ophalen, en weer aan het werk. Een wereld van verschil met de islam.
quote:Op zondag 1 november 2015 16:33 schreef Lyrebird het volgende:
Studie niet afgemaakt en nu kan hij geen baan vinden? Tja, het is ook geen goed plan om verkeerde keuzes te subsidieren. Of je dat nu met studiefinanciering of wachtgeld doet.
Hij kan zich nog altijd aansluiten bij een linkse partij of vakbond, en het grootkapitaal de schuld geven van zijn verkeerde keuzes.
Ok. Maar hij was het wel en toen was gewoon bekend dat hij homo was.quote:Op maandag 2 november 2015 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van de Camp is geen lijsttrekker / leider meer. Esther de Lange was dat de laatste keer, in 2014.
Het is niet belangrijk wat 90% van de homo's vindt. Het gaat om die 10% meest-anti-homo-lieden. Is deze gewelddadig of niet. Gezien de dreigementen die Tofik Dibi van sommige moslims via facebook al heeft gehad, moeten we dit wel vrezen. En bij mijn weten is bij de Christenen in Nederland geen gewelddadig deel (zelfs geen 1%) dat de homo's naar het leven staat.quote:Op maandag 2 november 2015 22:23 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Maar komt dat door de religie of haar aanhangers. De moslims die ik ken hebben geen hekel aan homo's. Volgens mij is het ook afhankelijk van de persoonlijkheid en intelligentie van de persoon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |