Nou ik heb goede hoop... Ik ben niet lang weggedut geweestquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
dat wordt niks met slapen vannacht, ik ben klaarwakker
Ik toch zeker 2 uurquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ik heb goede hoop... Ik ben niet lang weggedut geweest
Kan wel wat slaapmuziek gaan draaien zo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
dat wordt niks met slapen vannacht, ik ben klaarwakker
Dan neem ik het wel mee naar bed, anders werkt het niet natuurlijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:17 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kan wel wat slaapmuziek gaan draaien zo.
Ja, doe jij maar iets rustigers, ik heb hem nog steeds aanstaan, maar dit is niet echt mijn muziekquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:17 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kan wel wat slaapmuziek gaan draaien zo.
Ik krijg alle luisteraars in slaap altijd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan neem ik het wel mee naar bed, anders werkt het niet natuurlijk
Ik heb de laatste tijd in de avond een dip en daarna gaat het weer beter.. Nee en koffie wordt ik niet wakkerder van ... en helpt ook niet om het te voorkomenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe dan? Vast niet met koffie...![]()
die dolmades smaken el best eigenlijk
Die Metal kan ik ook niet hebben, helemaal niet na onderhandelen met snelle vastgoed gozert met Tesla.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, doe jij maar iets rustigers, ik heb hem nog steeds aanstaan, maar dit is niet echt mijn muziek
om eerlijk te zijn
oh... als ik nu koffie zou gaan drinken ben ik morgen om deze tijd nog wakkerquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd in de avond een dip en daarna gaat het weer beter.. Nee en koffie wordt ik niet wakkerder van ... en helpt ook niet om het te voorkomen
De sportuitvoering of de taxiquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:20 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die Metal kan ik ook niet hebben, helemaal niet na onderhandelen met snelle vastgoed gozert met Tesla.
ik moe eerlijk toegeven, ik weet niet hoe dat werkt hierquote:
dat is ook wel een super kutfilmquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:22 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn muts wilde film zien, ik zet laatste Jurrassic op en na kwartier in slaap gevallen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:22 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn muts wilde film zien, ik zet laatste Jurrassic op en na kwartier in slaap gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |