SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als je een foxie account hebt kun je het hier bekijken:quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:52 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb zondag wel wat gemist met dat interview geloof ik
Iemand een korte samenvatting daarvan?
http://www.foxsports.nl/video/marc-overmars-bij-tafel-van-kees/Ik ben inmiddels overleden.![]()
Tuurlijk heb ik een foxie account ouwe reus, bedanktquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als je een foxie account hebt kun je het hier bekijken:
http://www.foxsports.nl/video/marc-overmars-bij-tafel-van-kees/
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Klaassen vond het gelukkig wel slecht, op het kwartier voor rust naMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Doe niet zo kinderachtig man. Spelen gewoon tegen een veel grotere club, met veel meer geld. PSV was er ook gewoon zonder punten weggegaan.quote:![]()
Hoewel ze niet goed speelden hebben ze toch een aardig selectie idd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig man. Spelen gewoon tegen een veel grotere club, met veel meer geld. PSV was er ook gewoon zonder punten weggegaan.![]()
Leuk voor PSV, maar ik heb het over Ajax. In heb het ook niet over punten of resultaat maar over het spel wat ervoor zorgde dat ik nu oogaids heb.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig man. Spelen gewoon tegen een veel grotere club, met veel meer geld. PSV was er ook gewoon zonder punten weggegaan.![]()
Er komen geen betere tijden meer. Dit was het. Het is over sluiten. Nederlands voetbal is dood en begraven.Groot fan van User Wotte![]()
Ik kijk het interview met Overmars terug
Niet zeggen dat Ajax niet goed voetbalt
Directeur voetbalzaken af zijn en je meer kunnen focussen op voetbal
Het stukje over Ling
Niets kunnen uitleggen, alleen maar constateren
Ik heb werkelijk waar geen enkele argumentatie gehoord, laat staan of je het wel of niet eens kunt zijn met die argumentatie
Ga er verdomme dan gewoon niet zittenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit seizoen, komen zowat alle goals uit een individuele actie. Goede teamgoals zie je niet. Als een speler niet 3 man voorbij loopt of de bal vanaf 20 meter in de kruising plaatsen, dan scoren we niet. In de eredivisie kan je daar voorlopig nog mee wegkomen, maar in Europa is het niet genoeg.Noodles![]()
Makkelijke poule of niet kerel? Molde was toch ook helemaal niks? Je was net als je coach weer te arrogant.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:27 schreef Tjacka het volgende:
Er komen geen betere tijden meer. Dit was het. Het is over sluiten. Nederlands voetbal is dood en begraven.![]()
Blijft wel leuk om dit door te lezen jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Makkelijke poule of niet kerel? Molde was toch ook helemaal niks? Je was net als je coach weer te arrogant.
VBL / [Europa League] Loting, vrijdag 13:00 uur![]()
Dat is wel een beetje zo maar als je vanaf minuut 1 voor 1 punt gaat heb je wel 90 minuten kans dat het fout gaat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:27 schreef Tjacka het volgende:
Er komen geen betere tijden meer. Dit was het. Het is over sluiten. Nederlands voetbal is dood en begraven.![]()
Ach, volgens de Boer is het nu alleen een kwestie van thuis winnen tegen Fener, want dan sta je weer tweede in de poule. En daarna gewoon even afmaken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 07:50 schreef BeamofLight het volgende:
Zo zo, al twee punten na 3 wedstrijden. Netjes.
Dat ze gisteren verliezen is niet gek, maar het totale gebrek aan realiteitsgevoel is stuitend.![]()
Die clubs zijn inderdaad niet van een bijster hoog niveau.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Makkelijke poule of niet kerel? Molde was toch ook helemaal niks? Je was net als je coach weer te arrogant.![]()
Hij blijft ook alles goed praten onder het mom van incidenten. Vraag me af wat het journaille op de persconferenties doet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 07:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, volgens de Boer is het nu alleen een kwestie van thuis winnen tegen Fener, want dan sta je weer tweede in de poule. En daarna gewoon even afmaken.
Dat ze gisteren verliezen is niet gek, maar het totale gebrek aan realiteitsgevoel is stuitend.![]()
Het zou zo lekker zijn als de Boer, of Cocu, gewoon eens eerlijk zou zijn. Gewoon zeggen dat het nooit meer wat gaat worden als er niet drastisch iets verandert.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij blijft ook alles goed praten onder het mom van incidenten. Vraag me af wat het journaille op de persconferenties doet.
Overigens zit het probleem bij PSV ergens anders dan bij Ajax, heb ik het idee.![]()
Met de spelintentie van PSV is er volgens mij niets mis.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het zou zo lekker zijn als de Boer, of Cocu, gewoon eens eerlijk zou zijn. Gewoon zeggen dat het nooit meer wat gaat worden als er niet drastisch iets verandert.
Overigens zit het probleem bij PSV ergens anders dan bij Ajax, heb ik het idee.![]()
Is ook iets volwassener, bij Ajax is het in potentie misschien wat talentvoller maar daar schiet je weinig mee op als het alleen op de training goed gaat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het zou zo lekker zijn als de Boer, of Cocu, gewoon eens eerlijk zou zijn. Gewoon zeggen dat het nooit meer wat gaat worden als er niet drastisch iets verandert.
Heel het Nederlandse voetbal is gewoon naar de klote en komt dit seizoen wel heel erg pijnlijk zichtbaar naar buiten.![]()
dat is toch al jaren zo, misschien met af en toe een toevallige oprisping omdat een club of 2 een leuke selectie had voor dat bepaalde seizoen maar die teloorgang is al 20 jaar bezigquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:19 schreef BeamofLight het volgende:
Heel het Nederlandse voetbal is gewoon naar de klote en komt dit seizoen wel heel erg pijnlijk zichtbaar naar buiten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: