Dus dan ga je maar haten omdat je niet in aanraking komt? Zit je zo in elkaar ja...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben te blank om in aanmerking te komen van wat ik heb gehoord.
hij zorgt er wel voor dat 'ie je aanraaktquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dus dan ga je maar haten omdat je niet in aanraking komt? Zit je zo in elkaar ja...
Ja daar komt het eigenlijk door, ben jaloers en alles.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:43 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dus dan ga je maar haten omdat je niet in aanraking komt? Zit je zo in elkaar ja...
Dankje.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:43 schreef Catkiller het volgende:
De beste TT die ik in 10 maanden heb gezien.
Haha homoquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja daar komt het eigenlijk door, ben jaloers en alles.
Das een mondje hoor xDxDquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
Een poes met een pizza in haar neus haha xd
Echt niet, heb piemelfobiequote:
nog meer pizzacats voor jequote:
Aight!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Pusheen is echt mijn neger.
[ afbeelding ]
En hoi hork. B)
Haha, awesum.quote:
Hork can't handle me dus stopte hij maar.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lompjen, hoezo geen mod meer?
Nostalgiequote:
Beetje lompe video. Word er niet warm van.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:49 schreef niels0 het volgende:
Kijk dan hoe lekker die chick beweegt op 2.00
Pffffffftquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hork can't handle me dus stopte hij maar.
Te druk met werk man, ga een studietraject in via m'n werk, dus dan heb ik helemaal geen tijd meer. Dan post ik liever casual mee.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lompjen, hoezo geen mod meer?
Hahahahah die neger helemaal in het rood at 2:42quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:49 schreef niels0 het volgende:
Filthy casual.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Te druk met werk man, ga een studietraject in via m'n werk, dus dan heb ik helemaal geen tijd meer. Dan post ik liever casual mee.
Goeie bewegingen, maar het blijft een debiel gezicht, die rolschaatsen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:49 schreef niels0 het volgende:
Zozo op jouw oude dag nog aan een studie? Nice.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Te druk met werk man, ga een studietraject in via m'n werk, dus dan heb ik helemaal geen tijd meer. Dan post ik liever casual mee.
Die chick beweegt goed en als het lekker kan bewegen dan...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:50 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Beetje lompe video. Word er niet warm van.
Heb jij in bed ook wieltjes ondergebonden danquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Die chick beweegt goed en als het lekker kan bewegen dan...
kan het lekker bewegen ja......quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Die chick beweegt goed en als het lekker kan bewegen dan...
Yep, gelukkig kreeg ik de mogelijkheid in de schoot geworpen. Studeren heb ik altijd leuk gevonden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zozo op jouw oude dag nog aan een studie? Nice.
Lekker jong blijven tochquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yep, gelukkig kreeg ik de mogelijkheid in de schoot geworpen. Studeren heb ik altijd leuk gevonden.
Zo rolt nielsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij in bed ook wieltjes ondergebonden dan
jong blijvenquote:
Je bent zelf een debiel gezicht. Hou jij je nou maar aan je sportschool dan doen andere mensen leukere dingen, met expressie enzo.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goeie bewegingen, maar het blijft een debiel gezicht, die rolschaatsen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je bent zelf een debiel gezicht. Hou jij je nou maar aan je sportschool dan doen andere mensen leukere dingen, met expressie enzo.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je bent zelf een debiel gezicht. Hou jij je nou maar aan je sportschool dan doen andere mensen leukere dingen, met expressie enzo.
hahahahaahahquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ah ja, begrijpelijk. FOK! is natuurlijk ook helemaal niet belangrijkquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is ook niet echt alsof er heel veel te doen is hier denk ik
quote:
Zei ik ook toen ze mij arresteerden maar kwam niet weg met die smoes.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lekker jong in het hoofd, gewoon nog 12, wat is dezen?
Niels ze zijn vervelend bezig vanavond he. KUTMENSEN.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ga samen met Jimmy in een hoekje zitten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:57 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Niels ze zijn vervelend bezig vanavond he. KUTMENSEN.
Ga keertje een dance battle houden met Bob danquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik dans hier gewoon op de openbare weg. Ik krijg echt leuke reakties.
Ja pretty indeed.quote:
Wat voor een reacties krijg je?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kale mannen krijgen mij zeker niet kapot.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga samen met Jimmy in een hoekje zitten.
Jankse he.
hey bb waarom doe je zo ;squote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:57 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja. Ik ga zo nog even buiten spelen denk ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:57 schreef Neverknown het volgende:
[..]
badtripbob doet dit ookquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
I'm a dancer?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
quote:
Wat een paupers. Daarom hou ik van meisjes net zoals ik van mijn whisky hou: net 18 en gerijpt in krappe ruimtes.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zei ik ook toen ze mij arresteerden maar kwam niet weg met die smoes.
Noemt de jeugd je de rolopa?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:58 schreef niels0 het volgende:
[..]
Whisky boksquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat een paupers. Daarom hou ik van meisjes net zoals ik van mijn whisky hou: net 18 en gerijpt in krappe ruimtes.
Bb is boosquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey bb waarom doe je zo ;s
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat een paupers. Daarom hou ik van meisjes net zoals ik van mijn whisky hou: net 18 en gerijpt in krappe ruimtes.
Dat is een KLB mod dingetje of niet.. cough Mortaxx coughquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb een plekkie voor je naast me in bed.
Lekker warm al.
[ afbeelding ]
Whisky of meisjes in kleine ruimtes?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is een KLB mod dingetje of niet.. cough Mortaxx cough
En hoeeeeeequote:
Ik zou zeggen een tijgerquote:
Überhaupt overwegen.quote:
Skaten is best populair hier, maar iedereen heeft inlines ipv quads. Mensen vinden het leuk om naar te kijken, van jong tot oud.quote:
Is een KLB dingetje in het algemeen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is een KLB mod dingetje of niet.. cough Mortaxx cough
Jij mag dat altijd, wil je ook even over m'n zachte bolletje aaien?quote:
Ik zie er nog jong uit man. 25-jarige meiden sla je echt niet aan de haak als je er als een opa uitziet hoor.quote:
Emile Ratelband wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:05 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik zie er nog jong uit man. 25-jarige meiden sla je echt niet aan de haak als je er als een opa uitziet hoor.
Met wat geld sla je die zeker aan de haak tegenwoordig. Ook als opa.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:05 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik zie er nog jong uit man. 25-jarige meiden sla je echt niet aan de haak als je er als een opa uitziet hoor.
Er bestaan ook meiden met daddy-issuesquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:05 schreef niels0 het volgende:
[..]
Golddiggers ja, maar daar heb ik een hekel aan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:06 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Met wat geld sla je die zeker aan de haak tegenwoordig. Ook als opa.
Ja, het is ook niet dat ze golddigger op hun voorhoofd geschreven hebben staan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
Golddiggers ja, maar daar heb ik een hekel aan.
Omg, je zal die bierbuik maar tegen je aan voelen ketsen tijdens het neuken.quote:
Peter Jan Rens ook.quote:
En hij heeft ook geen geld.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Omg, je zal die bierbuik maar tegen je aan voelen ketsen tijdens het neuken.
Die onderste foto heeft ze wel een blik alsof ze heel vaak op haar hoofd is gevallen, maar kan ook zijn omdat die niet helemaal scherp is.quote:
Maar goed, jij hebt geen gouden lul, je bent niet rijk, niet knap en je hebt een vervelende persoonlijkheid. Zijn die chicks die jij neukt blind en doof of gewoon zwakzinnig?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:10 schreef niels0 het volgende:
Misschien hebben die gasten wel een gouden lul, weet ik veel.
Ja maar toch.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Maar zijn vriendin is dan ook echtX 100, die kan niet beter krijgen
damnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar goed, jij hebt geen gouden lul, je bent niet rijk, niet knap en je hebt een vervelende persoonlijkheid. Zijn die chicks die jij neukt blind en doof of gewoon zwakzinnig?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:11 schreef Neverknown het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)en_met_vriend__.html
Patricia blijft koppenloper wel met haar 42 jaar jongere vriend.
Potverdorie....quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar goed, jij hebt geen gouden lul, je bent niet rijk, niet knap en je hebt een vervelende persoonlijkheid. Zijn die chicks die jij neukt blind en doof of gewoon zwakzinnig?
Oh nu gaat hij hun opleidingen noemen zeker.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo, die zitquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan een combinatie ervan ook?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij nou echt altijd ongesteld?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan een combinatie ervan ook?
Chlo staat altijd op scherpquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou nee. Vind het maar een zuur wijf met 'r rotopmerkingen altijd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:15 schreef SideEffect het volgende:
cholo heeft Niels de pik gesnoerd
Weet niet waarom je mijn menstruatiecyclus zo spannend vindt, maar nee, ik ben niet ongesteld. Sterker nog, ben al drie jaar niet ongesteld geworden. Maar ik zal het je laten weten als de bloedvloei weer op gang komt hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:14 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ben jij nou echt altijd ongesteld?
Hij trekt zich nu af op deze reactie, mag dat?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet waarom je mijn menstruatiecyclus zo spannend vindt, maar nee, ik ben niet ongesteld. Sterker nog, ben al drie jaar niet ongesteld geworden. Maar ik zal het je laten weten als de bloedvloei weer op gang komt hoor.
Vond het een sterk punt wat ze maakte.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nou nee. Vind het maar een zuur wijf met 'r rotopmerkingen altijd.
Alleen als hij dat tot bloedens toe doet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij trekt zich nu af op deze reactie, mag dat?
Ik heb speciaal Jouw Vrouw Mijn Vrouw gekeken omdat Vurgien een weekje met Rob Geus op stap moest, dat vond ik hilarische TVquote:
leunkoning van fokquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb speciaal Jou Vrouw Mijn Vrouw gekeken omdat Vurgien een weekje met Rob Geus op stap moest, dat vond ik hilarische TV
verbaasd me dt niemand mij heeft genoemdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er bestaan ook meiden met daddy-issues
Wellicht omdat je gewoon niet zo interessant bent als je denkt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
verbaasd me dt niemand mij heeft genoemd
Moest wel gelijk aan jou denken, maar ik dacht, ik zeg maar niks.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Huisgenoot van een vriendin heeft dat. En dan kunnen ze weer de deur niet zonder te kijken open doen, omdat ze gestalkt wordt door zo'n rare oude kerel (echt lelijke ook) waar ze iets mee heeft gehad.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
damn, alt tab iedere keer weer om shots te zienquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wellicht omdat je gewoon niet zo interessant bent als je denkt.
Niels heeft je genoemd, satisfied?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Hahahquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Huisgenoot van een vriendin heeft dat. En dan kunnen ze weer de deur niet zonder te kijken open doen, omdat ze gestalkt wordt door zo'n rare oude kerel (echt lelijke ook) waar ze iets mee heeft gehad.
egwelquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niels heeft je genoemd, satisfied?
Terecht stalk- gedrag.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Huisgenoot van een vriendin heeft dat. En dan kunnen ze weer de deur niet zonder te kijken open doen, omdat ze gestalkt wordt door zo'n rare oude kerel (echt lelijke ook) waar ze iets mee heeft gehad.
Zal je eens wat shots gevenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
damn, alt tab iedere keer weer om shots te zien
daddy issuesquote:
Daar hadden we het net over, spuit 11quote:
Als je nu gaat skaten denken ze dadelijk echt dat je niet spoort..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:24 schreef niels0 het volgende:
Nou Fok! ze. Ik ga 'ns kijken of ik nog een paar keer op m'n muil kan vallen.
Val zequote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:24 schreef niels0 het volgende:
Nou Fok! ze. Ik ga 'ns kijken of ik nog een paar keer op m'n muil kan vallen.
Godtering mensen met zo'n dingquote:
Dat dachten ze sws alquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je nu gaat skaten denken ze dadelijk echt dat je niet spoort..
Nee hij heeft niet veel geld meer. Te positief geweest in het verleden over zijn succes in de toekomst.quote:
Pics van mensen met een leeshoofdlampjequote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Godtering mensen met zo'n ding
Jinxedquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hij heeft niet veel geld meer. Te positief geweest in het verleden over zijn succes in de toekomst.
Had ik 7 jaar geledenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Pics van mensen met een leeshoofdlampje
Ik ga nog ff hier op het pleintje skaten ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je nu gaat skaten denken ze dadelijk echt dat je niet spoort..
Ja...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:28 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ga nog ff hier op het pleintje skaten ja.
Oh ja, en Chloro, wat ik wel heb is conditie en ik kan lekker bewegen. Misschien is dat het wel.
Meer seksen Chloro daar blijf je dun bij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Meer seksen Chloro daar blijf je dun bij.Ik laat me gewoon liggend neuken, kan ik ondertussen pizza etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Meer seksen Chloro daar blijf je dun bij.Ja daar ga ik mijn dikheid ook op afschuivenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was nog ergens boven met lezen. Auto-aanvul dit dat. Gaat zo snel hier.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar hadden we het net over, spuit 11
yalla only oncequote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:30 schreef Crip het volgende:
[..]
zal ik doen
verdomme, zeg elke avond dat ik vroeg ga slapen en het komt er niet van.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:28 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ga nog ff hier op het pleintje skaten ja.
Oh ja, en Chloro, wat ik wel heb is conditie en ik kan lekker bewegen. Misschien is dat het wel.
passievolle vrouw dezequote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik laat me gewoon liggend neuken, kan ik ondertussen pizza eten
ga pik zoeken danquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:32 schreef SideEffect het volgende:
Zou echt kut zijn om als maagd dood te gaan
Omdat? Dood = dood.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:32 schreef SideEffect het volgende:
Sowieso alle mensen die nog maagd zijn en ouder dan 20, echt kutleven danquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:32 schreef SideEffect het volgende:
Of doggystyle, kan je uit het voerbakje etenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik laat me gewoon liggend neuken, kan ik ondertussen pizza eten
Bewuste keuzequote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso alle mensen die nog maagd zijn en ouder dan 20, echt kutleven dan
Rip
Zo'n kauwbot in je smoelquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Of doggystyle, kan je uit het voerbakje eten
drm sterven als muhajideenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:32 schreef SideEffect het volgende:
Jij bent geen maagd.quote:
politie gebeldquote:
Gelukkig leest Hermann niet meequote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:32 schreef SideEffect het volgende:
Vogeltjesdans?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:33 schreef deadprez het volgende:
er was toch ook zo'n kerel hier op FOK! van een jaar of 55 die zei bewust nog maagd te zijn
hehehequote:
Pizza > pikquote:
inb4 gat in pizza doosquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pizza > pik
Nee grapje, ik hou van pik
Waar haal je deze informatie vandaan?quote:
ik ben pacifist :squote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:34 schreef Crip het volgende:
[..]
ik dacht dat je aan mijn kant stond, tering. echt twofaced jij
naar hoeren is nog ergerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso alle mensen die nog maagd zijn en ouder dan 20, echt kutleven dan
Rip
las wel een keer zoiets ja, met een kat als UI volgens mijquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
hehehemaar nee, weet z'n username ff niet meer
ja die iddquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
las wel een keer zoiets ja, met een kat als UI volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |