quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb een plekkie voor je naast me in bed.
Lekker warm al.
[ afbeelding ]
Whisky of meisjes in kleine ruimtes?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is een KLB mod dingetje of niet.. cough Mortaxx cough
En hoeeeeeequote:
Ik zou zeggen een tijgerquote:
Überhaupt overwegen.quote:
Skaten is best populair hier, maar iedereen heeft inlines ipv quads. Mensen vinden het leuk om naar te kijken, van jong tot oud.quote:
Is een KLB dingetje in het algemeen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is een KLB mod dingetje of niet.. cough Mortaxx cough
Jij mag dat altijd, wil je ook even over m'n zachte bolletje aaien?quote:
Ik zie er nog jong uit man. 25-jarige meiden sla je echt niet aan de haak als je er als een opa uitziet hoor.quote:
Emile Ratelband wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:05 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik zie er nog jong uit man. 25-jarige meiden sla je echt niet aan de haak als je er als een opa uitziet hoor.
Met wat geld sla je die zeker aan de haak tegenwoordig. Ook als opa.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:05 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik zie er nog jong uit man. 25-jarige meiden sla je echt niet aan de haak als je er als een opa uitziet hoor.
Er bestaan ook meiden met daddy-issuesquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:05 schreef niels0 het volgende:
[..]
Golddiggers ja, maar daar heb ik een hekel aan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:06 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Met wat geld sla je die zeker aan de haak tegenwoordig. Ook als opa.
Ja, het is ook niet dat ze golddigger op hun voorhoofd geschreven hebben staan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
Golddiggers ja, maar daar heb ik een hekel aan.
Omg, je zal die bierbuik maar tegen je aan voelen ketsen tijdens het neuken.quote:
Peter Jan Rens ook.quote:
En hij heeft ook geen geld.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Omg, je zal die bierbuik maar tegen je aan voelen ketsen tijdens het neuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |