Die onderste foto heeft ze wel een blik alsof ze heel vaak op haar hoofd is gevallen, maar kan ook zijn omdat die niet helemaal scherp is.quote:
Maar goed, jij hebt geen gouden lul, je bent niet rijk, niet knap en je hebt een vervelende persoonlijkheid. Zijn die chicks die jij neukt blind en doof of gewoon zwakzinnig?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:10 schreef niels0 het volgende:
Misschien hebben die gasten wel een gouden lul, weet ik veel.
Ja maar toch.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Maar zijn vriendin is dan ook echtX 100, die kan niet beter krijgen
damnquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar goed, jij hebt geen gouden lul, je bent niet rijk, niet knap en je hebt een vervelende persoonlijkheid. Zijn die chicks die jij neukt blind en doof of gewoon zwakzinnig?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:11 schreef Neverknown het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)en_met_vriend__.html
Patricia blijft koppenloper wel met haar 42 jaar jongere vriend.
Potverdorie....quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar goed, jij hebt geen gouden lul, je bent niet rijk, niet knap en je hebt een vervelende persoonlijkheid. Zijn die chicks die jij neukt blind en doof of gewoon zwakzinnig?
Oh nu gaat hij hun opleidingen noemen zeker.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo, die zitquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan een combinatie ervan ook?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij nou echt altijd ongesteld?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan een combinatie ervan ook?
Chlo staat altijd op scherpquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou nee. Vind het maar een zuur wijf met 'r rotopmerkingen altijd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:15 schreef SideEffect het volgende:
cholo heeft Niels de pik gesnoerd
Weet niet waarom je mijn menstruatiecyclus zo spannend vindt, maar nee, ik ben niet ongesteld. Sterker nog, ben al drie jaar niet ongesteld geworden. Maar ik zal het je laten weten als de bloedvloei weer op gang komt hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:14 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ben jij nou echt altijd ongesteld?
Hij trekt zich nu af op deze reactie, mag dat?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet waarom je mijn menstruatiecyclus zo spannend vindt, maar nee, ik ben niet ongesteld. Sterker nog, ben al drie jaar niet ongesteld geworden. Maar ik zal het je laten weten als de bloedvloei weer op gang komt hoor.
Vond het een sterk punt wat ze maakte.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:16 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nou nee. Vind het maar een zuur wijf met 'r rotopmerkingen altijd.
Alleen als hij dat tot bloedens toe doet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij trekt zich nu af op deze reactie, mag dat?
Ik heb speciaal Jouw Vrouw Mijn Vrouw gekeken omdat Vurgien een weekje met Rob Geus op stap moest, dat vond ik hilarische TVquote:
leunkoning van fokquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb speciaal Jou Vrouw Mijn Vrouw gekeken omdat Vurgien een weekje met Rob Geus op stap moest, dat vond ik hilarische TV
verbaasd me dt niemand mij heeft genoemdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er bestaan ook meiden met daddy-issues
Wellicht omdat je gewoon niet zo interessant bent als je denkt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
verbaasd me dt niemand mij heeft genoemd
Moest wel gelijk aan jou denken, maar ik dacht, ik zeg maar niks.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Huisgenoot van een vriendin heeft dat. En dan kunnen ze weer de deur niet zonder te kijken open doen, omdat ze gestalkt wordt door zo'n rare oude kerel (echt lelijke ook) waar ze iets mee heeft gehad.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
damn, alt tab iedere keer weer om shots te zienquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wellicht omdat je gewoon niet zo interessant bent als je denkt.
Niels heeft je genoemd, satisfied?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Hahahquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Huisgenoot van een vriendin heeft dat. En dan kunnen ze weer de deur niet zonder te kijken open doen, omdat ze gestalkt wordt door zo'n rare oude kerel (echt lelijke ook) waar ze iets mee heeft gehad.
egwelquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niels heeft je genoemd, satisfied?
Terecht stalk- gedrag.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Huisgenoot van een vriendin heeft dat. En dan kunnen ze weer de deur niet zonder te kijken open doen, omdat ze gestalkt wordt door zo'n rare oude kerel (echt lelijke ook) waar ze iets mee heeft gehad.
Zal je eens wat shots gevenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
damn, alt tab iedere keer weer om shots te zien
daddy issuesquote:
Daar hadden we het net over, spuit 11quote:
Als je nu gaat skaten denken ze dadelijk echt dat je niet spoort..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:24 schreef niels0 het volgende:
Nou Fok! ze. Ik ga 'ns kijken of ik nog een paar keer op m'n muil kan vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |