Waarom zou dat niet mogen? Dit is voor de TV-kijker niet echt prettig.quote:
Jij had het beter gedaan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:17 schreef bianconeri het volgende:
Zien mensen niet dat die bal gewoon recht op Cillessen geschoten wordt? Zo goed was die redding niet.
Gelukkig ben jij er om het ze uit te leggen. Baas.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:17 schreef bianconeri het volgende:
Zien mensen niet dat die bal gewoon recht op Cillessen geschoten wordt? Zo goed was die redding niet.
Dan was Neuers redding op Walcotts kopbal ook normaalquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:17 schreef bianconeri het volgende:
Omdat deze vrij dicht op hem kwamquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:17 schreef Coco98 het volgende:
Waarom houdt hij die wel en penalties niet?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:17 schreef bianconeri het volgende:
Leuk weetjequote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:18 schreef Brammess het volgende:
* Van Rhijn krijgt betaald om te voetballen
Noorse godenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Molde vind ik een bijzonder clubje
Ben ik volledig met je eens, maar ik maak deze bureaucratische regels ook nietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen? Dit is voor de TV-kijker niet echt prettig.
Die vindt volgens mijn bronnen niet zoveel meer hier op FOKquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noorse goden
LittleRabbit vindt dit leuk.
Bizarre ploeg, Ajax had daar gewoon moeten winnen maar ze blijven het tegen die andere ploegen prima doenquote:
Pas een jaar niet meer hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die vindt volgens mijn bronnen niet zoveel meer hier op FOK
Zwartepietengatequote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pas een jaar niet meer hoor.
Ik weet waar hij wel post. Oprecht en sympathiek als altijd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pas een jaar niet meer hoor.
Heeft me wel mijn eerste note gekostquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:21 schreef Kopsterk het volgende:
Ok laat ik maar niet over persoonlijke zaken praten.
Maar die shit was echt teringgrappig.
Het steekt mij dat ik er nog steeds niet helemaal achter ben wie jij nu werkelijk bentquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zwartepietengate
Verder zal ik hier niets over zeggen
Johan Cruijff vindt dit niet leuk.quote:
Hij had wel een waardeloze mening over SCCquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik weet waar hij wel post. Oprecht en sympathiek als altijd.
Ik ben een nieuwe user die hier een tijdje gelurkt heeftquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het steekt mij dat ik er nog steeds niet helemaal achter ben wie jij nu werkelijk bent
Niet met elkaar schelden, daar is mijn oma aan overleden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |