Gebruikt onze overbuurman, 'Het is stihl aan de overkant' roepen wij dan altijd als hij het gras maait.quote:
Hahahahahaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gebruikt onze overbuurman, 'Het is stihl aan de overkant' roepen wij dan altijd als hij het gras maait.
fabrikant van dit mooisquote:
Dit jaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:52 schreef Catkiller het volgende:
Leuke honden zijn dat ja die husqies
Niet, ik moet hem zelf ook altijd copy-pasten want vergeet hem steeds.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:53 schreef Dinus het volgende:
En jouw naam dan, hoe spreken we die uit?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Niet, ik moet hem zelf ook altijd copy-pasten want vergeet hem steeds.
Leuk grapje.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gebruikt onze overbuurman, 'Het is stihl aan de overkant' roepen wij dan altijd als hij het gras maait.
Wat een afgrijslijk lelijke dinky toy.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
fabrikant van dit moois
[ afbeelding ]
Mag je vinden (: fijne dag verder!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat een afgrijslijk lelijke dinky toy.
Met je twee lettergrepenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:39 schreef Hyaenidae het volgende:
en daarna varna.
Terwijl je het moet uitspreken als 2 lettergrepen: Husqvar-nah
Klacht: mensen die Husqvarna verkeerd uitspreken.
Dat is de Zweedse uitspraak, ik heb het over de Brabantse.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:50 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Met je twee lettergrepen
https://nl.forvo.com/word/husqvarna/
"Hoeske Waarnaaske"quote:Op zaterdag 2 juni 2018 09:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat is de Zweedse uitspraak, ik heb het over de Brabantse.
Het gaat over Brabants blijkt. Dus niet uit Scandinaviëquote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:29 schreef Aiciu het volgende:
Een downie taal uit Scandinavië willen spreken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat hij doelt op de klemtoon, maar dat zal nog niet behandeld zijn op schoolquote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:50 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Met je twee lettergrepen
https://nl.forvo.com/word/husqvarna/
Afschuwweellijkkquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
fabrikant van dit moois
[ afbeelding ]
Vitpilenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |