Dat kan natuurlijk ook totaal fout gaanquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:48 schreef Burner82 het volgende:
Ze moeten Ash wat meer zelfvertrouwen geven?
Ik zag hem ook dichtgaan? Wat gek.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:49 schreef Nizno het volgende:
Sinds wanneer is 302 de lapo???
Zie ik voor de verandering eens dat ik een topic op slot gooi gaat een ander de nieuwe openen
Modjes he... Die gaan maar doorquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:49 schreef Nizno het volgende:
Sinds wanneer is 302 de lapo???
Zie ik voor de verandering eens dat ik een topic op slot gooi gaat een ander de nieuwe openen
of wel doordat ze er meteen achter aan zeggen dat ze het niet negatief moet zien.... tsss TUULK IST WEL NEGATIEF! HARDSTIKKE NEGATIEF!quote:
grmbl tss grrquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag hem ook dichtgaan? Wat gek.
Hoezo? 1 van de 4 zou het worden. Zij was als laatste.quote:
ik vergat mn PI aan te passen, dat het juist niet zo is omdat t hele bord leeg gaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoezo? 1 van de 4 zou het worden. Zij was als laatste.
lievelijk broekje weer.quote:
Whaha nu je het zegtquote:
Ik mis de rode neus en te grote schoenenquote:
IETS MET AARDBEIEN!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:57 schreef franklop het volgende:
hmm ashleigh aardbeien... WAT VOOR GERECHT ZOU HET WORDEN
ook wel lekker veilig idd, pureetje, gebakken en gefrituurd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:58 schreef Karina het volgende:
Als ik zou kunnen koken zou ik denk ik aardappels nemen.
Ik denk olijfjesquote:
geeft niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:59 schreef franklop het volgende:
Rose en Sara nog niet aan het woord geweest
weinig, ze houden van de jury net als wij doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
Hoeveel kandidaten zouden een hete pan graag in het gezicht van de jury willen gooien na hun "motiverende opmerkingen"?![]()
![]()
Dat is wel jammer eigenlijk, je ziet nooit iemand superkwaad worden dat hij eruit moest of dat er iets niet goed is.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:00 schreef Burner82 het volgende:
Hoeveel kandidaten zouden een hete pan graag in het gezicht van de jury willen gooien na hun "motiverende opmerkingen"?![]()
![]()
dat gebeurd enkel in de VS-versiequote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel jammer eigenlijk, je ziet nooit iemand superkwaad worden dat hij eruit moest of dat er iets niet goed is.
hmm reynold chocolade... WAT VOOR GERECHT ZOU HET WORDENquote:
Daar hebben ze ook een jury die gewoon niet netjes vriendelijk en beleefd blijft.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:01 schreef franklop het volgende:
[..]
dat gebeurd enkel in de VS-versie
witlof denk ik, gewokt...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
hmm reynold chocolade... WAT VOOR GERECHT ZOU HET WORDEN
Zeg dat wel jaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:01 schreef franklop het volgende:
[..]
dat gebeurd enkel in de VS-versie
Ze komen altijd ongelegen met vervelend commentaar... Ik zou er niet blij van worden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
weinig, ze houden van de jury net als wij doen.
jij typt t egwel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:02 schreef Karina het volgende:
Oh dit hoertje mag ook weer aan het woord.
(disclaimer, dat woord komt niet van mij af)
uhuh ja hoor ja smoesjes....quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat wel. Degene die af en toe meekijkt noemt haar altijd een hoertje, vandaar
Ik zou het een compliment vinden ja (ik heb ze niet namelijkquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh ja hoor ja smoesjes....
Hier werd net gezegd dat ik tiet zat heb, moet ik dat als een compliment opvatten?
euh newsflash, je kijkt masterchef schat.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:03 schreef Burner82 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)vonden-in-hotel.html
Net nu ik "the Blacklist" kijk
even de volledige context, ik heb een uur de tijd om te douchen, lief kijkt Utopiaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het een compliment vinden ja (ik heb ze niet namelijk)
Ik vermoedde al dat het dat betekendequote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
even de volledige context, ik heb een uur de tijd om te douchen, lief kijkt Utopiaen GTST
. Dus toen was de opmerking, ach je hebt tiet zat...
een uur de tijd om mn tieten te wassen dusquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat het dat betekende
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
een uur de tijd om mn tieten te wassen dusZo lang heb ik blijkbaar nodig.....
Daarom.... goed... ja...tijd dat de reclame voorbij is.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]die moeten dan wel gigantisch zijn.
pcies!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:08 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of de reclame elke keer langer duurt, kolere.
Ik laat het altijd een nachtje weken met wat afwasmiddel. Gebeurt mij regelmatig namelijkquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:08 schreef LPFAN het volgende:
Heeft iemand een goeie tip om een pan schoon te krijgen waar in iets is aangebrand?
weggooien, eenzelfde pan kopen en in de kast zettenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:08 schreef LPFAN het volgende:
Heeft iemand een goeie tip om een pan schoon te krijgen waar in iets is aangebrand?
Koekenpan of kookpan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:08 schreef LPFAN het volgende:
Ja, ga ik ook maar doen idd ;pquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik laat het altijd een nachtje weken met wat afwasmiddel. Gebeurt mij regelmatig namelijk
Kookpanquote:
Met water en afwasmiddel laten doorkoken?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:08 schreef LPFAN het volgende:
Veel dreft weinig water en een nacht laten weken. En dan morgen lekker met de schuurkant van de schuurspons boenen in datzelfde waterprutje.quote:
ik heb in totaal een minuut gezien denk ik, vaak omdat ik nog niet was weggezaptquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:10 schreef Karina het volgende:
Wat een achterlijke mensen in dat Utopia.
qftquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:10 schreef Karina het volgende:
Wat een achterlijke mensen in dat Utopia.
Hmm kan ik ook nog wel ff proberen ja thnx.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:10 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Met water en afwasmiddel laten doorkoken?
Ja ik dus ookquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:11 schreef franklop het volgende:
[..]
ik heb in totaal een minuut gezien denk ik, vaak omdat ik nog niet was weggezapt
Ik helaas iets vaker maar nog steeds zijn ze achterlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:11 schreef franklop het volgende:
[..]
ik heb in totaal een minuut gezien denk ik, vaak omdat ik nog niet was weggezapt
Hmm dat klopt niet nee.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:12 schreef Burner82 het volgende:
Ik ga de woningbouw en cv-boer bellen... Sta gewoon 5-10 minuten te wachten tot mijn cv eens aanspringt voor warm water![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:12 schreef Burner82 het volgende:
Ik ga de woningbouw en cv-boer bellen... Sta gewoon 5-10 minuten te wachten tot mijn cv eens aanspringt voor warm water![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eensquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:13 schreef Postbus100 het volgende:
Utopia is het domste programma op de tv
quote:
En dan moet ik al de verwarming uur van te voren uitzetten, en de kraan zovaak open en uit draaien dat de leidingen in de muur rammelen, dan lukt het in 5 minuten ... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
nee dat wint rtl5 nog net..... met al zn reallifesoaps van Een vage bokser, DJ en die Donderbalquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:13 schreef Postbus100 het volgende:
Utopia is het domste programma op de tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |