SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik van WC-eend adviseer...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mwoah, je kan even heen en weer lopen in het gangpad, of gezellig een beetje kletsen of een tukje doen. Lijkt mij niet eens een heel verkeerd idee. Zou dan wel Maastricht opstappen denk ik. Is die 150.- retour? Dan valt het qua kosten ook wel mee?
Denk dat ik dat aan brandstof met de auto ook wel kwijt ben, 150.- retour. En dan komt de peage er nog bij en dat is ook wel 40.- 70.- misschien of nog meer denk ik.
Je bedoeld voor diegene die als eerst binnen is?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:51 schreef kanovinnie het volgende:
En een speciale prijs voor FOK!kers
Hee welkom wielerbus, draai je ook een beetje lekkere smartlappen onderweg om de sfeer erin te krijgen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:46 schreef Wielerbus het volgende:
[..]
Ik van WC-eend adviseer...
Stoelen worden wat ruimer gezet, stapeltje wielerfilms op de heenrit, stapel biertjes voor de terugweg, en met mij een gezellige gezagsvoerder!
Jazeker. En niet alleen smartlappen. Ook "de wielen van de bus" kun jij van voor tot achter meezingen als je weer uitstapt in Maastrichtquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hee welkom wielerbus, draai je ook een beetje lekkere smartlappen onderweg om de sfeer erin te krijgen?
Fantastisch wat een feestquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:04 schreef Wielerbus het volgende:
[..]
Jazeker. En niet alleen smartlappen. Ook "de wielen van de bus" kun jij van voor tot achter meezingen als je weer uitstapt in Maastricht
Geweldig man, lijkt me best leuk eigenlijk. Misschien ga ik wel eens een keer mee naar Milaan San Remo. De Marmot heb ik al 3x gereje.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:04 schreef Wielerbus het volgende:
[..]
Jazeker. En niet alleen smartlappen. Ook "de wielen van de bus" kun jij van voor tot achter meezingen als je weer uitstapt in Maastricht
3x, netjesquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geweldig man, lijkt me best leuk eigenlijk. Misschien ga ik wel eens een keer mee naar Milaan San Remo. De Marmot heb ik al 3x gereje.
http://wielerbus.nl/events/alpe-dhuzes/quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:23 schreef Wielerbus het volgende:
[..]
3x, netjes![]()
Rij een keer mee ja, lijkt me gezellig!
Kijk eens aan, tips zijn welkom inderdaad.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://wielerbus.nl/events/alpe-dhuzes/
Je data kloppen hier niet buschauffeurtje!
Ik zou eerder een paar dagen eerder heen gaan, maar je data kloppen iddquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:08 schreef Wielerbus het volgende:
[..]
Kijk eens aan, tips zijn welkom inderdaad.
Maaruh, kijk ik er zo naast dan?
Wij rijden de 30e heen, 31e, 1e en 2e daar (1 en 2 is Alpe d'HuZes), en 3e weer naar Nederland.
Je kunt je hooguit afvragen of een dag later vertrekken niet wenselijker is, maar data kloppen toch...?
En ik heb mijn onderschrift aangepast na een vermaningquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
Verkeerde linkje aangekliktsorry
Alles leuk en aardig, maar fiets je zelf ook? Dat zijn de zaken die wij hier willen wetenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:26 schreef Wielerbus het volgende:
[..]
En ik heb mijn onderschrift aangepast na een vermaning![]()
Maar jullie mogen meneer zeggen.
Jazeker!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:39 schreef Yankee het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig, maar fiets je zelf ook? Dat zijn de zaken die wij hier willen weten
Ah, een Brabo! Welkom!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:45 schreef Wielerbus het volgende:
[..]
Jazeker!
Tot mijn 25e in wedstrijdverband, nu als recreant. Vorig jaar de route van Tour for Life gereden met eigen groepje (Bardonecchia - Rijen), en door mijn werk vaak op locatie als de tijd het toelaat. Zo heb ik vorig jaar Stelvio, Alpe d'huez en Ventoux mee kunnen pikken.![]()
Hehe, mijn vader van 70 is afgelopen zomer nog vanuit Nederland naar Compostela gefietst.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ook op een fiets van 16 kilo met 15 tot 20 kilo bagage?
Op zondagavond 8 november om 23:55 dus klaar zitten met je laptop op de bank!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:51 schreef kanovinnie het volgende:
Marmotte en trois ballns inschrijven dus
Er is altijd een kans dat wanneer jij maandagmorgen om 6 uur opstaat je heel rustig kunt inschrijven, en er ook nog plek is. Maar meestal is de marmotte binnen 1 dag vol. Alle andere cyclo's van Sportcommunication gaan een stuk minder hard.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:52 schreef kanovinnie het volgende:
Kutfransen, ik mot gewoon werken op maandag
Als dat contract niet wordt verlengd heb je alle tijd voor een week Frankrijk, dus gewoon inschrijven! En je kan ze op fiets.nl of hier zo kwijt, gewoon voor de normale prijs.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:36 schreef muzas het volgende:
8 november al
Meh, ik wil eerst weten hoe het met me contract zit voor ik me toeleg op een week frankrijk.
en ik wil wel dat die galiBIER er in zit
Zijn die kaarten een beetje te slijten als ik toch afhaak?
Als ik mezelf kan inschrijven, kan jij jezelf ook inschrijven. Dan is de eerste horde vast genomen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:45 schreef muzas het volgende:
Op die tussenstops gewoon ff liggen. Broodje brie er bij. Beetje rondkijken, fotootje maken.
Ik kom toch niet in aanmerking voor goud, of silver, of brons, of hout, of piepschuim... Als ik ga rijden is het doel; uitrijden (dus ook optijd bij de alpd'huez weze).
Pffft ik ie 't mezelf niet doen hoor. Maar ok, dit gezeur kennen we. Gewoon doen toch niet dan.
Jij hebt in het verleden al vaker vroege 200 en 300km ritten gereden, dus ff een paar lange ritten en het duurvermogen zit er weer in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:28 schreef kanovinnie het volgende:
In mijn huidige conditie red ik 't ook niet. Goede motivatie om flink te trainen!
die bordjes kennen ze ook in belgie , maar soms ook met andere bordenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:42 schreef KolonelBroodje het volgende:
Morgen en overmorgen in de Ardennen!![]()
Zijn daar de MTB routes met bordjes net zo aangegeven als in Nederland?
Deze bedoel ik:
[ afbeelding ]
Thanks! Had ik nog niet gezien. Wel al geprobeerd om via Strava segmenten wat leuke routes te vinden maar dan waren ze vaak te lang voor de rest van de familie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:16 schreef dop het volgende:
[..]
die bordjes kennen ze ook in belgie , maar soms ook met andere borden
http://www.mtbroutes.be/ al bekeken ?
bij activiteiten zoeken op strava kan je toch ook een minimale en maximale afstand invoerenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:21 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Thanks! Had ik nog niet gezien. Wel al geprobeerd om via Strava segmenten wat leuke routes te vinden maar dan waren ze vaak te lang voor de rest van de familie.
Je hebt gelijk! Ik wist niet dat je ook op activiteiten kon zoeken. Ik zocht segmenten op en klikte dan per persoon aan wat voor route die toen gereden hadquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:04 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
bij activiteiten zoeken op strava kan je toch ook een minimale en maximale afstand invoeren
http://labs.strava.com/clusterer/quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:08 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Ik wist niet dat je ook op activiteiten kon zoeken. Ik zocht segmenten op en klikte dan per persoon aan wat voor route die toen gereden had
dan ben je wel ff bezigquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:08 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Ik wist niet dat je ook op activiteiten kon zoeken. Ik zocht segmenten op en klikte dan per persoon aan wat voor route die toen gereden had
Dat duurde inderdaad wel even op die manierquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:16 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
dan ben je wel ff bezigop "mijn" manier heb ik al diverse rondjes gevonden, evt de route zelf nog wat aanpassen dmv het sleuteltje en route creëren. (moet je hem wel weer ff overtekeken)
Succes
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:18 schreef MCH het volgende:
Hoeveel kost zo'n bewijs van gezond persoon die je nodig hebt voor de Marmotte eigenlijk? Die kon je toch ook vervalsen bij Oksel?
Gewoon uit China halen, komt toch uit dezelfde fabriek.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:18 schreef MCH het volgende:
Hoeveel kost zo'n bewijs van gezond persoon die je nodig hebt voor de Marmotte eigenlijk? Die kon je toch ook vervalsen bij Oksel?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hmm, nu jullie het over die Marmotte hebben, kriebelt het bij mij ook wel om hem te gaan fietsen...
Heb je knwu licentie? Kopietje maken daarvan is voldoende.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:18 schreef MCH het volgende:
56km en 1657 hoogtemeters is toch aardig pittig hoor! Heb laatst de toertocht in Monterland gefietst, 52km en 700hm. Was aardig naar de kloten, had wel genoeg van de heuvels!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:21 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Dat duurde inderdaad wel even op die manierIk denk dat dit misschien wel een leuk rondje is. https://www.strava.com/activities/16696181 Toch wat hoogtemeters en niet al te lang. Alhoewel het voor de rest misschien toch wel aardig/te zwaar is. Maar in dat geval is er ook de mogelijkheid weer om eerder naar de camping terug te gaan. We gaan overigens naar Stavelot (camping Eau Rouge)
Nee, ben gewoon een dikke toerder.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:48 schreef the_critic het volgende:
[..]
Heb je knwu licentie? Kopietje maken daarvan is voldoende.
(Zij gebruiken dit enkel, zodat zij verzekering technisch hebben afgedekt, dat jij gezond genoeg bent om zo een zware tocht te kunnen rijden)
Bedankt voor het meedenken!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:50 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
56km en 1657 hoogtemeters is toch aardig pittig hoor! Heb laatst de toertocht in Monterland gefietst, 52km en 700hm. Was aardig naar de kloten, had wel genoeg van de heuvels!
Ben zelfs nog zenuwachtig voor de AGR, 150km en 1800hm, en jij wil met je familie die hoogtemeters in 56km stoppen.. sterkte voor de familie vast
Je hebt in die rit idd wel de mogelijkheid om eerder af te buigen, maar dan moet iemand ook maar net navigatie op zijn fiets hebben.
Zou zelf denk ik een korter ritje zoeken met wat minder hoogtemeters, zodat het ook voor je familie leuk blijft
Dit https://www.strava.com/activities/80456754 of dit https://www.strava.com/activities/330714001 lijkt me wat beter te behappen
Topper!! Gezellig hoor...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:45 schreef muzas het volgende:
Op die tussenstops gewoon ff liggen. Broodje brie er bij. Beetje rondkijken, fotootje maken.
Ik kom toch niet in aanmerking voor goud, of silver, of brons, of hout, of piepschuim... Als ik ga rijden is het doel; uitrijden (dus ook optijd bij de alpd'huez weze).
Pffft ik ie 't mezelf niet doen hoor. Maar ok, dit gezeur kennen we. Gewoon doen toch niet dan.
Graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:55 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Bedankt voor het meedenken!Ik denk dat die rondjes die jij voorstelt inderdaad beter zijn, dan kunnen ze zondag nog een keer een rondje maken. Ik zal vanavond ook nog even met de anderen overleggen wat zij in gedachten hebben voor afstand. Ik heb zelf navigatie op de fiets dus vind de weg in ieder geval terug.
Zelf neem ik ook nog de racefiets mee dus kan eventueel na het mountainbiken zelf nog een rondje maken met de racer.
Begin van de maand was ik een dagje in La Roche, ook aan het mountainbike. Waren inderdaad dit soort bordjes met rechtsbovenin een getal om aan te geven op welke route je zat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:42 schreef KolonelBroodje het volgende:
Morgen en overmorgen in de Ardennen!![]()
Zijn daar de MTB routes met bordjes net zo aangegeven als in Nederland?
Deze bedoel ik:
[ afbeelding ]
Iedereen kan een berg op fietsen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:02 schreef Fretwork het volgende:
Als Muzas hem overleefd durf ik misschien het jaar daarna ook wel, aangezien hij zichzelf niet echt een klimmer vind.
Hopelijk dit jaar de Ventoux/Stelvio op
Die heb ik niet. Hoe doe jij dat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:48 schreef the_critic het volgende:
[..]
Heb je knwu licentie? Kopietje maken daarvan is voldoende.
(Zij gebruiken dit enkel, zodat zij verzekering technisch hebben afgedekt, dat jij gezond genoeg bent om zo een zware tocht te kunnen rijden)
knwu basislidmaatschap pasje scannen en indienen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Hoe doe jij dat?
Ja, maar de Marmotte is wel wat zwaarder dan effe de Camerig op natuurlijk.quote:
Klopt, die zou ik ook nooit doen als je nog nooit een enkele HC col hebt opgereden. Maar grootste gedeelte van het klimmen zit niet in het fysieke maar tussen de oren. Dat je b.v. weet dat je van Groningen naar Assen bergop aan het rijden bent.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:10 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja, maar de Marmotte is wel wat zwaarder dan effe de Camerig op natuurlijk.
Was ik ook en vervolgens heb ik het jaar erna de Marmotte gefietst..quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:10 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja, maar de Marmotte is wel wat zwaarder dan effe de Camerig op natuurlijk.
Tot nu toe is die LBL 230 mijn zwaarste rit en was toch behoorlijk kapot op de Roche au Faucons.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Klopt, die zou ik ook nooit doen als je nog nooit een enkele HC col hebt opgereden. Maar grootste gedeelte van het klimmen zit niet in het fysieke maar tussen de oren. Dat je b.v. weet dat je van Groningen naar Assen bergop aan het rijden bent.
Gewoon die basis lidmaatschap pas inscannen.. Is voldoende..quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Hoe doe jij dat?
Het is m.i. De combinatie van afstand en de cols achter elkaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
De marmotte kent maar weinig kilometers die boven de 10% gaan, dus extreem steil is het nergens. Hierdoor kun je op zich altijd wel een mooi tempo aanhouden.
Het is de afstand die het moeilijk maakt, niet de zwaarte van de cols.
En de warmte...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:48 schreef MarcoD het volgende:
Ik denk dat de hoogtemeters het zwaar maken (en de hoogtemeter boven de 2000m) en niet zozeer de afstand.
Dat ook maar dat kan variabel zijn en dus per jaar verschillen.quote:
Zoals?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:55 schreef Patroon het volgende:
Ik heb totaal geen drang om die Marmotte weer te fietsen. Zijn zoveel mooiere cyclo's.
Zijn meerdere bijvoorbeeld in Italië lees ik goede verhalen over.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:48 schreef Blik het volgende:
Ik heb afgelopen week een soort van toegezegd dat ik mee ga doen aan de Alpe D'Huzes. Vriend van mij heeft kanker en heeft binnenkort zijn laatste chemokuur, en die wil dat graag gaan doen volgend jaar met een groep vrienden.
Dat wordt dus gaan trainen deze winter...
En dan wel een credit card MET pin code bij de hand hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:32 schreef Gripper het volgende:
[..]
Op zondagavond 8 november om 23:55 dus klaar zitten met je laptop op de bank!
GRAND TROPHEE 2016, OUVERTURE DES INSCRIPTIONS LE 9 NOVEMBRE 2015
Zie ook:
http://www.sportcommunica(...)ription.php?langue=5
Dat was ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:21 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En dan wel een credit card MET pin code bij de hand hebben.
Buzz weet wel angstig veel van je he?quote:
Neuh, maar wel een goed geheugen voor humoristische zaken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Buzz weet wel angstig veel van je he?
Ik ook niet, althans in 2016 niet. Volgend jaar weer wat 'nieuwe' proberenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:55 schreef Patroon het volgende:
Ik heb totaal geen drang om die Marmotte weer te fietsen. Zijn zoveel mooiere cyclo's.
Ja ik heb hem ooit, gezien de leeftijd, de tip gegeven om het op te schrijven. Dat heeft hij goed ter harte genomen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Buzz weet wel angstig veel van je he?
quote:
Jij bent ook een goed mensquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja ik heb hem ooit, gezien de leeftijd, de tip gegeven om het op te schrijven. Dat heeft hij goed ter harte genomen.
Jammer kano, jammerquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Jij bent ook een goed mens![]()
Zeg maar tegen misspatty dat je een kusje hebt verdient.
Vrijdagavond he? Morgen begint de road to marmotte pas, dus ik kan het er nog even van nemen.quote:
Je doet jezelf tekort.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:42 schreef Patroon het volgende:
Ik krijg elke avond kusjes en niet omdat ik een goed mens ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |