quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Een democraat in het witte huis die zich omhoog wil werken tot president en daarbij geen elleboogwerk schuwt.
Oh, en kevin spacey
Klinkt wel interessantquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Een democraat in het witte huis die zich omhoog wil werken tot president en daarbij geen elleboogwerk schuwt.
Oh, en kevin spacey
afgehaakt na aflevering 1, sorry maar ik kan die britse accenten niet hendelen :squote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:09 schreef Chloroform het volgende:
Overigens, hoe dichter we bij 2016 komen, hoe dichter we bij s4 van Sherlock komen
S3 werd laatste twee/drie afleveringen pas beetje spannendquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:09 schreef Der_Mann het volgende:
House of Cards is wel tof ja, vond alleen seizoen 3 iets minder
De klim naar boven is het leukst om te zien natuurlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:09 schreef Der_Mann het volgende:
House of Cards is wel tof ja, vond alleen seizoen 3 iets minder
dacht dat ik de enige was die dat in series fucking hinderlijk vindquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
afgehaakt na aflevering 1, sorry maar ik kan die britse accenten niet hendelen :s
Ja maar Benedict Cumberbatch is zo goedquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
afgehaakt na aflevering 1, sorry maar ik kan die britse accenten niet hendelen :s
Welke staat op 2quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:12 schreef Dven het volgende:
Ben denk ik 1 van de laatste die Breaking Bad is gaan zien. Nu net aan seizoen 5 begonnen. Vermakelijk wel maar of het nummer 1 op de IMDB-lijst waardig is..
jaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:12 schreef Dven het volgende:
maar of het nummer 1 op de IMDB-lijst waardig is..
Echt kop als een bak met wurmen heeft hij man.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar Benedict Cumberbatch is zo goed
hahaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Echt kop als een bak met wurmen heeft hij man.
charmes > uiterlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Solide, maar te veel gehypet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:12 schreef Dven het volgende:
Ben denk ik 1 van de laatste die Breaking Bad is gaan zien. Nu net aan seizoen 5 begonnen. Vermakelijk wel maar of het nummer 1 op de IMDB-lijst waardig is..
Fucking alien is het, maar maakt hem niet minder goed in de serie.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maar zou je hem doen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fucking alien is het, maar maakt hem niet minder goed in de serie.
Elke keer als ik GoT zie moet ik aan tweakers denkenquote:
Ja, no shamequote:
HAHA NURRDquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Elke keer als ik GoT zie moet ik aan tweakers denken
grossquote:
Nu neem ik IMDB helemaal niet meer serieus.quote:
Paar vuisten op je bolle ogen kunnen je krijgen, anabolen Harryquote:
Zou jou ook, daar schaam ik me meer voorquote:
Oh god het is wakkerquote:
had het op #1 moeten staan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu neem ik IMDB helemaal niet meer serieus.
andere dingen doenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar was je, dacht dat je de laan al uit was.
have funquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:20 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga pizza bestellen en gossip girl kijken bye xo
geile avond gewenstquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:20 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga pizza bestellen en gossip girl kijken bye xo
hij wordt genoemd als de mogelijk eerste black james bondquote:
WA WIT IS WIT HOUWEquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
hij wordt genoemd als de mogelijk eerste black james bond
bepaalde mensen flippen dan meteen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |