Nu ben je wel genezen, neem ik aan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik trap elke keer weer in die verkoopspraatjs van GoT-fans
Ik heb m'n TV het raam uitgegooid.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu ben je wel genezen, neem ik aan.
Ik vind jou een beetje grofgebekt.quote:
Neuh, denk niet dat iemand dat raar gaat vinden, hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij staat ook in mijn top 5. Dat vinden sommige mensen ook raar. Smaken verschillen denk ik.
do you even fok?quote:
Wel wanneer je weet waar de rest van mijn top 5 uit bestaatquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Neuh, denk niet dat iemand dat raar gaat vinden, hoor.
Nah, hele andere verhaallijn dus niet te vergelijken. Op zichzelf staand een heel sterk seizoen, maar seizoen 1 trok mij meer.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nog niet aan toe gekomen, maar ik verwacht niet dat het eerste overtroffen gaat worden.
Ik ben wel nieuw hier ja dat is een feitquote:
Tot [insert nieuwe bandatum]quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:57 schreef Le_Professeur het volgende:
DvenEindelijk weer een kwaliteitsinjectie in SC
wat is deze, het werd juist met ieder seizoen beter(behalve de laatste dan, maar nog steeds goed)quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:46 schreef VeerEli het volgende:
Boardwalk werd echt dooooodelijk saai man, ben nog nooit met een serie gestopt, behalve met die. Dus dat zegt wel wat, zeg maar.
House of Cards heb je die al gezien?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:56 schreef Crip het volgende:
heb de eerste paar seizoenen echt met plezier gekeken daarna dacht ik echt bah
wat hij zegtquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is deze, het werd juist met ieder seizoen beter(behalve de laatste dan, maar nog steeds goed)
die bad guy uit seizoen 3 was echt fantastisch
een van de beste series ooit.
Al Capone
Richard
Chalky
Nelson![]()
![]()
als je haat op Boardwalk Empire of GoT ben je niet goed
neenn waar gaat t overquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
House of Cards heb je die al gezien?
Een democraat in het witte huis die zich omhoog wil werken tot president en daarbij geen elleboogwerk schuwt.quote:
Hoe twee vrienden een kaartenhuis willen bouwen maar altijd op heel ludieke en soms zelfs koddige wijze in hun missie gestoord worden.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Een democraat in het witte huis die zich omhoog wil werken tot president en daarbij geen elleboogwerk schuwt.
Oh, en kevin spacey
Hardop gelachenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe twee vrienden een kaartenhuis willen bouwen maar altijd op heel ludieke en soms zelfs koddige wijze in hun missie gestoord worden.
Topshow.
[ afbeelding ]
okquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe twee vrienden een kaartenhuis willen bouwen maar altijd op heel ludieke en soms zelfs koddige wijze in hun missie gestoord worden.
Topshow.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |