Haha jaaaa heerlijk he. Jij nog wat leuks gedaan? Of gewoon hele week op je luie donder op de bank gezeten?quote:
Laat Hermann dat maar niet horenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:46 schreef VeerEli het volgende:
Boardwalk werd echt dooooodelijk saai man, ben nog nooit met een serie gestopt, behalve met die. Dus dat zegt wel wat, zeg maar.
Ik deel dit sentiment niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:46 schreef VeerEli het volgende:
Boardwalk werd echt dooooodelijk saai man, ben nog nooit met een serie gestopt, behalve met die. Dus dat zegt wel wat, zeg maar.
Al 12 keer is mij aangeraden GoT te kijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:46 schreef VeerEli het volgende:
Huh vind je de karakters dan niet tof :squote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Al 12 keer is mij aangeraden GoT te kijken.
Na eerste aanraden 1 aflevering gezien. Geen fuck aan.
Na aanraden toch de 2e aflevering te kijken toch de 2e bekeken. Geen fuck aan.
Na volgende aanraden zeker de 3e te moeten zien wederom afgehaakt.
Zo heb ik die hele teringserie bijna afgekeken en ik vind er nog geen kut aan.
Ik heb hetzelfde, alleen neem de stap niet. Wat vind jij er kut aan dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke dat vind ik dan wel weer raar, got staat echt wel in mijn top 5 gewoon.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Alsof ik WoW kijk met lekkere wijven.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh vind je de karakters dan niet tof :s
Vind Mascha wel leukquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, doen. Versla die Masha en word rijk met je passie
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Alsof ik WoW kijk met lekkere wijven.
Maar echt. En tweede vond ik ook weer erg sterk, hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:51 schreef McNulty het volgende:
Zijn hier ook mensen die het eerste seizoen van True Detective hebben gezien?
Godver wat een seizoen was dat.
Ik kan hier een heel verhaal typen maar laat ik het vereenvoudigen Alles.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, alleen neem de stap niet. Wat vind jij er kut aan dan?
Heb hetzelfde alleen ben ik niet verder dan e3 gekomen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij staat ook in mijn top 5. Dat vinden sommige mensen ook raar. Smaken verschillen denk ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oke dat vind ik dan wel weer raar, got staat echt wel in mijn top 5 gewoon.
hahaquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij doet het voor het Oosten.
Nog niet aan toe gekomen, maar ik verwacht niet dat het eerste overtroffen gaat worden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar echt. En tweede vond ik ook weer erg sterk, hoor.
Ik trap elke keer weer in die verkoopspraatjs van GoT-fansquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb hetzelfde alleen ben ik niet verder dan e3 gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |