Oh ja, sryquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is JimmyDean![]()
![]()
Daar doe ik niet aan
Even normaal doen graag.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is JimmyDean![]()
![]()
Daar doe ik niet aan
En zombies toch?quote:
Was voor iets van school ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, maar gewoon van school ofzo? Iemand opmaken.. dat doe je toch niet zomaar?
O ja, idd.quote:
Pics van je stash.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Was voor iets van school ja.
heb niet zomaar elke dag mn make up kit bij me.
[..]
O ja, idd.
doe ik wel een keer als ik heb opgeruimd. nu is alles weer een puinhoop dat niet is georganiseerdquote:
Watquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
Chinezen maken Nazi-pop van Schweinsteiger
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Niet gewoon een puinhoop hebben die wel georganiseerd isquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:23 schreef Crip het volgende:
[..]
doe ik wel een keer als ik heb opgeruimd. nu is alles weer een puinhoop dat niet is georganiseerd
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet gewoon een puinhoop hebben die wel georganiseerd is
staat hem goedquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
Chinezen maken Nazi-pop van Schweinsteiger
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
story of my lifequote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet gewoon een puinhoop hebben die wel georganiseerd is
Even naar stad, poging gedaan iets aan school te doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:24 schreef Crip het volgende:
En wat hebben jullie vandaag gedaan? naja behalve nutz daarvan weten we toch dat hij niets doet op werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |