Oost west thuis best he?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:17 schreef Divje het volgende:
Mosterd uit Doesburgheerlijk pittig.
Nog steeds naar m'n zin ja ondanks elke dag regen, maar wil ook wel weer naar huis.. Een blowtje, series en ongezond vreten![]()
Hoe issie met jou Lavje
Mostaart = Gelders (?) voor mosterdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oost west thuis best he?
Is het boerenkool met mosterd erdoor? Klinkt wel heel lekkerzeker met die Hema rookworst erbij
Ja, gaat goed, dankje
En ons!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Mostaart = Gelders (?) voor mosterdGewoon een halve rookworst op een broodje gedaan met mosterd uit Doesburg
Ik mis m'n bed, m'n bank en computertje
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ons!
Morgen weer lekker thuis Div
Hell yeahquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:56 schreef theguyver het volgende:
moge peeps, ik heb mijn stem weer terug
Nicequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:15 schreef Scrummie het volgende:
TGIF
En wat een wereldse dag is deze dag:
You had me at hello is, wat mij betreft, van toepassing
alle winkels af dreumes is over weekje jarigquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:07 schreef Divje het volgende:
Moge Guyv! Heb nog geen ideewrs rusten, heb me een partij brak geslapen deze week..
En natuurlijk voetbal!
Jij?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
alle winkels af dreumes is over weekje jarig
mijn opdracht is simpel, vind deze lamp!
[ afbeelding ]
verder, voorbereiden voor halloween volgende week, moet nog kostuum hebben en zo![]()
en nee ik ga niet weer als chickie
Nee heb geen idee nog!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:23 schreef Divje het volgende:
[..]toffe lamp!
Heb je al wel een idee voor je kostuum?
Dit rijdt nu voor ons![]()
http://imgur.com/CdrBdyO
http://imgur.com/a/htQ7t
Hoe vet is dat
Heb je dat Krillin kostuum nog? Zombie-Krillin!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee heb geen idee nog!
Wou eerst als Krillin maar het moet een eng kostuum zijn, dan kan ik ook nog eens een reischeque winnen!!
wut waarom is dat bakkie een aanhanger
Geweldig nieuws ja!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:39 schreef MotherFoker het volgende:
MF heeft geweldig nieuws!
Ontslagen uit beiden ziekenhuizen! Eergister naar het Boven IJ geweest, dokter zei dat het allemaal goed komt, moet wel rust nemen nog voor 4 weken, maar verder moet ik rustig aan doen, en vandaag bij het AMC geweest waar ik toen in maart ben behandeld, ik merkte nu al dat mijn chirurg blij was om me te zien, dat was hij de laatste keer ook in maart toen. Ik heb hem toen een kaartje gegeven als bedankje, en laten we zeggen dat hij vandaag zei dat hij het heel erg waardeerde en lief vond dat ik dat heb gedaan. Laatste check up gehad ik hoef dus ook niet meer te komen en ik ben in orde.
Dus ik hoef voorlopig niet meer naar het ziekenhuis kan ook geen ontstekingen niks meer krijgen, wonden en littekens helen geweldig kortom MF is back baby!
He jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Middag Scrum
Ja, erg fijn MF.
Div weer thuis. Alles is weer als vanouds
Teveel frisse lucht Divquote:Op zondag 25 oktober 2015 09:03 schreef Divje het volgende:
Een weekje gezond doen resulteert in een fikse verkoudheid en volle holtes.
Goedemorgen Lavquote:Op zondag 25 oktober 2015 09:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Teveel frisse lucht Div![]()
Goeiemorgen
Godverdommequote:Op maandag 26 oktober 2015 08:32 schreef Scrummie het volgende:
Goeiemorgen!
We hebben een nieuwe mod en ik ben er niet blij mee.
Kansloos, kansloos, en nog meer kansloosquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kansloos, kansloos, en nog meer kansloos. En dan moet ik inbinden
Wat mij betreft kan heel BNW, op de SC na (uiteraard, groepjes dit dat enzo) de afgrond in.
Wie is het dan?quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoop dat de nieuwe weet dat het handig is om eerst 't te penetreren gebied te bevochtigen.
Anders zou ik beginnen met hielenlikken
Hoop het niet voor de SC, maar voor de rest mag dit forumdeel een langzame dood sterven wat mij betreft. Als het dat al niet aan het doen was.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoop dat de nieuwe weet dat het handig is om eerst 't te penetreren gebied te bevochtigen.
Anders zou ik beginnen met hielenlikken
Ik kan eerlijk gezegd niet zo 123 een post vinde van 'm. Die is ook al een week ofwat afwezigquote:
Die lijdensweg is al een tijd geleden ingezet.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoop het niet voor de SC, maar voor de rest mag dit forumdeel een langzame dood sterven wat mij betreft. Als het dat al niet aan het doen was.
Oohh die...quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk gezegd niet zo 123 een post vinde van 'm. Die is ook al een week ofwat afwezig
dance99v ofzo ?
Net terug van vakantiequote:Op maandag 26 oktober 2015 11:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk gezegd niet zo 123 een post vinde van 'm. Die is ook al een week ofwat afwezig
dance99v ofzo ?
Subtielquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
https://www.google.nl/url(...)m=bv.105841590,d.d24
Klassiekers op FOK! zijn dan ook van een dieptriest niveau.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Subtiel
Goffetomme tijdens de 2 klassiekers he. Iemand verdient een spetter voor ze broodmole
Het is niet van hoogstaande kwaliteit nee, maar wel flink lachen altijdquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klassiekers op FOK! zijn dan ook van een dieptriest niveau.
Dat kan je best missen
Ik word er eigenlijk altijd vooral wat treurig van.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is niet van hoogstaande kwaliteit nee, maar wel flink lachen altijd
Liveverslagenquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:27 schreef Tjacka het volgende:
Alle wedstrijden op VBL zijn triest in die liveverslagen.
Onzin ook.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is een flinke tijd trouwens.
Jammer Scrummie, hou je haaks.
Je kijkt op een hele rare manier naar wedstrijden als je bij een goal van je club gelijk een post gaat makenquote:
Liveverslagen mijd ik sowieso als de pest. Skere streamer dus loop altijd 5 minuten achterquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kijkt op een hele rare manier naar wedstrijden als je bij een goal van je club gelijk een post gaat maken
wat danquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:30 schreef Tjacka het volgende:
Vitesse is echt de meest zielige club uit Nederland.
wtff is ditquote:
´Wij staan 1-0 voor´ zingen terwijl ze niet echt beter waren.quote:
Triest publiek daar jaquote:
Wat was die wedstrijd slecht zeg.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
´Wij staan 1-0 voor´ zingen terwijl ze niet echt beter waren.
Dan roep je het bijna over jezelf af.
Haha tofquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:13 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
wat te doen tijdens een saaie vergadering op je werk.
Juist je gaat aan de slag met wat lego!![]()
dank je wel schatje
Leuk!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:13 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
wat te doen tijdens een saaie vergadering op je werk.
Juist je gaat aan de slag met wat lego!![]()
dank je wel schatje
Dat gaat hier niet besproken worden.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja best wel
Scrummie is gebanned
maakt me geen reet uit.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat gaat hier niet besproken worden.
Goed en met jou?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
maakt me geen reet uit.
we weten allemaal de reden wel!
hoezie tjacka
Moaaah mag niet klagen.quote:
Geef jij les ja?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moaaah mag niet klagen.
Lekker rustig dagje, weinig les moeten geven, en ben beetje aan bij klungelen in computer lokaal
Ja al een anderhalf jaar hahaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geef jij les ja?
Mijn stage gaat vanaf vandaag echt heel goed. Heel blij mee.
Basis school computer schaak en geschiedenis leraar.quote:
Oh lijkt mij tof.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Basis school computer schaak en geschiedenis leraar.
Binnenkort ga ik een project starten een cursus voor ouderen dat ze ook met pc's en tablets om kunnen gaan
Jup daarom zit ik veel hierquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh lijkt mij tof.
Geschiedenisgod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:26 schreef Divje het volgende:
Goeie film gezien, Autopsy.En daar ging mijn lunchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt
Er staat nog een vraag voor u open!!
Rosbief en biefstukquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Krijg altijd trek van zulke dingen. Raar is dat..
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:26 schreef Divje het volgende:
Goeie film gezien, Autopsy.SOEPIE?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echtEgregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
Komt allemaal weer goed!quote:
Hoi divquote:
Die vergeten we ook nietquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:46 schreef Divje het volgende:
M'n gedachten gaan uit naar ScrumGodus & Inso.
Uhh, de vorige keer dat ik seks had met iemand die iets met de keel & longen had gaf t me pijn aan m'n scrotum. Dat ga ik je niet aan doenquote:
owjee inso ook?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:46 schreef Divje het volgende:
M'n gedachten gaan uit naar ScrumGodus & Inso.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Uhh, de vorige keer dat ik seks had met iemand die iets met de keel & longen had gaf t me pijn aan m'n scrotum. Dat ga ik je niet aan doen
Ben je jarig Div?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:04 schreef Divje het volgende:
[..]
I DUNNO
Nu ga ik taart etenvoor ieder een stukje!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je jarig Div?
In dat geval heeeeeeel hartelijk gefeliciteerd en![]()
![]()
Droge worst gehaaldquote:
Oh lekker toch.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Droge worst gehaald
Ga vandaag niet zoveel doen. Gewoon rustaaaaaaaagg
Geen feestjes ofzo.
Lekker uitzieken met een bak warme choco en een dikke droge worst in me mik terwijl VI op TV is. Vind helemaal mooiquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh lekker toch.
Om je lichaam denken.
Dat kan jij rustig zeggen. Als ik als vrouw dat zou doen zou het meteen zeer dubieus klinkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekker uitzieken met een bak warme choco en een dikke droge worst in me mik terwijl VI op TV is. Vind helemaal mooi
Ik ga met je mee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:15 schreef Divje het volgende:
Later dit jaar mezelf nog wel ff trakteren op een mooi wedstrijdje van Feyenoord natuurlijk.
Je moet er ook op spugen, droog is niksquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan jij rustig zeggen. Als ik als vrouw dat zou doen zou het meteen zeer dubieus klinken
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan jij rustig zeggen. Als ik als vrouw dat zou doen zou het meteen zeer dubieus klinken
Feyenoord - Twente?quote:
Wat voor snoepjes, met een S er opquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?![]()
[..]
Feyenoord - Twente?
@schommel..
Nouja, je hebt wel gelijk. Bij een normale sigaret lig ik al in een stuip van het hoesten
Gelukkig zijn er snoepjes, veel snoepjes
Neequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat voor snoepjes, met een S er op
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?![]()
[..]
Feyenoord - Twente?
@schommel..
Nouja, je hebt wel gelijk. Bij een normale sigaret lig ik al in een stuip van het hoesten
Gelukkig zijn er snoepjes, veel snoepjes
Die wedstrijd is al redelijk snelquote:
waar woon je?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:13 schreef MotherFoker het volgende:
Nou wij krijgen 100 vluchtelingen hier voor een tijdelijke opvang, en de gemeente wil het alleen doen als de burgers het willen.
Oostzaan, meest racistiche mensen joh,quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
waar woon je?
want hier gebeurd dat totaal niet!
En de mensen zijn pissed off, mark my words, komende zondag gaat er wat gebeuren in die buurt waar hier het AZC komt, ben bang voor wat rellen en zo!
Ah ja die wijk bij mij ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:44 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Oostzaan, meest racistiche mensen joh,
Dit zijn echt mensen die een hekel hebben aan Amsterdammers, vraag me af hoe t zal gaan als er hier vluchtelingen komen. Gemeente zegt wel het willen doen met goedkeuring van de burgers.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah ja die wijk bij mij ook.
grootste tokkie wijk hier Dolphia
Gewoon hetzelfde gezeik met hooligans joh, alleen nu dagelijks. Nouja nu denk ik aan die keer dat mijn ouders perrongeluk met hun A'damse kenteken naar de kuip gingen en er net een wedstrijd aan de gang was, linea directa omgekeerd.quote:
Ik ga hier niet op in.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:48 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde gezeik met hooligans joh, alleen nu dagelijks. Nouja nu denk ik aan die keer dat mijn ouders perrongeluk met hun A'damse kenteken naar de kuip gingen en er net een wedstrijd aan de gang was, linea directa omgekeerd.
Je lult onzin.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:32 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Omdat? Gekwetst of? Vertel DM me
Moet ik uitleggen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:34 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Oke had je gwn kunnen zeggne joh.
Daar ga ik. Er gebeurt echt helemaal niks tegenwoordig op en rond het stadion. Dus waar je dat vandaan haal van hooligans is echt onzin.quote:
Was ook een tijdje terug haha.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar ga ik. Er gebeurt echt helemaal niks tegenwoordig op en rond het stadion. Dus waar je dat vandaan haal van hooligans is echt onzin.
Ah, oké.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:15 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Was ook een tijdje terug haha.Ik was deels aan het dollen.
Snap ik wel, ik wilde eig ook dollen met dat verhaal van de kuip, ouders gingen toen naar Tina Turner maar met het A'damse kenteken zaten ze midden toen in zo'n voetbal wedstrijd waar allerlei hooligans waren op dat moment, zo snel waren ze omgekeerd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah, oké.
Ik ben altijd snel aangevallen omdat ik vaak zelf naar voetbalwedstrijden ga. En ik het tegenovergestelde ben van een hooligan.
Wat is een amsterdams kenteken?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:20 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Snap ik wel, ik wilde eig ook dollen met dat verhaal van de kuip, ouders gingen toen naar Tina Turner maar met het A'damse kenteken zaten ze midden toen in zo'n voetbal wedstrijd waar allerlei hooligans waren op dat moment, zo snel waren ze omgekeerd.
Hoe was je verjaardag vriend?quote:
Divje! Baaas!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik denk de hele tijd dat je Inso bent. Sinds een 10 minuten
Helleeeu, als je wil weten wat, kijk maar op de frontpage, een van de posts over de vluchtelingen 2e pagina.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:30 schreef Divje het volgende:
[..]
MFlekkere internethooligan van me!
Zijn zoveel posts over vluchtelingen tegenwoordigquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:30 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Helleeeu, als je wil weten wat, kijk maar op de frontpage, een van de posts over de vluchtelingen 2e pagina.
Eerst vind ie het goed, en nu loopt t schuim uit zn bek. : Pquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Zijn zoveel posts over vluchtelingen tegenwoordigmaar gevonden, pak 'm !
Moet wel bekennen dat ik het eens ben over 020.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:33 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Eerst vind ie het goed, en nu loopt t schuim uit zn bek. : P
Snap ik, woon zelf nu in de zaanstreek, maar die hebben een hekel aan Amsterdammers echt, alleen toen deed het ons niet zoveel. Schijt draan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Moet wel bekennen dat ik het eens ben over 020.
Zoiets moet je allemaal ook niet al te serieus nemenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:39 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Snap ik, woon zelf nu in de zaanstreek, maar die hebben een hekel aan Amsterdammers echt, alleen toen deed het ons niet zoveel. Schijt draan.
Haha, ja,quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Zoiets moet je allemaal ook niet al te serieus nemen
Alleen tijdens voetbal mag dat
Leukquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:52 schreef MotherFoker het volgende:
Opa en Oma komen vandaag, MF is zo blij.
O dat is helemaal leuk natuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:07 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ja opa's 1e bezoekje buitenhuis na zijn hersenbloeding in Maart.
quote:Op maandag 2 november 2015 09:58 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Morgeeen, mijn pa is vandaag jarig wordt nog wat vandaag.![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 november 2015 09:58 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Morgeeen, mijn pa is vandaag jarig wordt nog wat vandaag.![]()
Lekkerquote:Op maandag 2 november 2015 12:07 schreef theguyver het volgende:
[..]gefeliciteerd, er zijn vandaag 4 vrienden jarig en heb donderdag vrijdag zaterdag 2 verjaardagen.
drukke boel het verjaardags seizoen is weer begonnen
Heb dr ook eentje die vanalles plaatst zonder bron te lezen. Divje ik wil je op FB man.quote:Op maandag 2 november 2015 12:21 schreef Divje het volgende:
Gadverdamme, zie allemaal berichtjes op FB over die vaccinatie troep. Een hele roede huisvrouwen is in paniek omdat alle vaccinaties slecht zijn nu er 3 kindjes overleden zijn. En met welke links komen ze aanzettennaturalnews, time2wakemup enzovoort
Het was nog leuk toen ze al die borstvoedingsfoto's plaatsten, maar nu gaan ze toch uit m'n lijst.
quote:Op maandag 2 november 2015 12:33 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Heb dr ook eentje die vanalles plaatst zonder bron te lezen. Divje ik wil je op FB man.
3 kindjes die waarschijnlijk door totaal iets anders zijn overleden.quote:Op maandag 2 november 2015 12:21 schreef Divje het volgende:
Gadverdamme, zie allemaal berichtjes op FB over die vaccinatie troep. Een hele roede huisvrouwen is in paniek omdat alle vaccinaties slecht zijn nu er 3 kindjes overleden zijn. En met welke links komen ze aanzettennaturalnews, time2wakemup enzovoort
Het was nog leuk toen ze al die borstvoedingsfoto's plaatsten, maar nu gaan ze toch uit m'n lijst.
Iemand had een kindje wel laten inenten de werd er ziek van en dr 2e kind had helemaal niks. Ligt dus denk ik ook aan het kind.quote:Op maandag 2 november 2015 13:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
3 kindjes die waarschijnlijk door totaal iets anders zijn overleden.
maar dat staat er natuurlijk los van
Het enige wat ik in feite lees is "WON'T SOMEBODY THINK OF THE CHILDRENN!!"quote:Op maandag 2 november 2015 13:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
3 kindjes die waarschijnlijk door totaal iets anders zijn overleden.
maar dat staat er natuurlijk los van
Ja nou misschien zijn ze ingeent en overeden door een vrachtwagen..quote:Op maandag 2 november 2015 13:24 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Iemand had een kindje wel laten inenten de werd er ziek van en dr 2e kind had helemaal niks. Ligt dus denk ik ook aan het kind.
Ben zelf ingëent, alleen heb die baarmoederhals kanker prikken niet gehaald.quote:Op maandag 2 november 2015 13:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja nou misschien zijn ze ingeent en overeden door een vrachtwagen..
Ik noem maar iets.
Ja ik weet het ik ben een botte lul maar vaak is het wel zoiets, maar dat word er nooit bij verteld.
Tja eigen keuze toch.quote:Op maandag 2 november 2015 13:40 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ben zelf ingëent, alleen heb die baarmoederhals kanker prikken niet gehaald.
Ik was op mn 12e nieteens met seks bezig die prik zou je ook beschermen, ach rot op man.quote:Op maandag 2 november 2015 13:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tja eigen keuze toch.
En heb ik ook niet gehad, want ik vond het niet nodig..... ik heb geen baarmoeder
Da's tegenwoordig wel andersquote:Op maandag 2 november 2015 13:48 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik was op mn 12e nieteens met seks bezig die prik zou je ook beschermen, ach rot op man.
Een vriendin van me was 12 en die ging met iemand van 17quote:Op maandag 2 november 2015 13:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Da's tegenwoordig wel anders![]()
12-jarigen
Dat gebeurt vaker, toch?quote:Op maandag 2 november 2015 13:50 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Een vriendin van me was 12 en die ging met iemand van 17
Oh damn, player!quote:Op maandag 2 november 2015 13:54 schreef theguyver het volgende:
toen ik 30 was had ik een vriendin van 19
Ja en miep was toen kop groter dan mij..quote:
Lange vrouwenquote:Op maandag 2 november 2015 13:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja en miep was toen kop groter dan mij..
nu is mijn vrouw 29 en ik 33 dus maar net 3,5 jaar verschil
nietquote:Op maandag 2 november 2015 13:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Lange vrouwen
Hoe zit het nu met lengteverschil?
Weet ik.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel stoppen met roken dan.j/k
Wat voor afstanden loop je?
quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weet ik.
Nog geen een opgestoken vandaag. Mijn doel is om over drie weken 5 km in half uur. Vanaf dan richting de 10.
hoeft niet rook 10 peuken per dag en loop 10 km in 45 minquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Wel stoppen met roken dan.j/k
Wat voor afstanden loop je?
Ik loop via evy nu. Weet niet of je dat bedoel?quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Gebruik je ook die app? Weet ff niet meer hoe het heet..
Getraind?quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoeft niet rook 10 peuken per dag en loop 10 km in 45 min
Heb afgelopen zondag voor eerst weer hardgelopen in 3 maand.quote:
https://zombiesrungame.com/quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik loop via evy nu. Weet niet of je dat bedoel?
Eva, Eve, Evy. Dat jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik loop via evy nu. Weet niet of je dat bedoel?
Met de marathon 40 minuten. Ben jij wereldkampioen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb afgelopen zondag voor eerst weer hardgelopen in 3 maand.
En haalde dat, moet zeggen weer was perfect voor zo'n goeie tijd.
Ik hoop volgend jaar met de marathon rond de 40 min te halen.
hahah 10 km bedoel ik kerel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Met de marathon 40 minuten. Ben jij wereldkampioen?
Eerst maar uberhaupt 10 km kunnen uitlopen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
hahah 10 km bedoel ik kerel.
Vorig jaar liep er 1 deze onder 35 min!
ik zou zeggen tip, over 2 weken verspreiden en elke dag 1 km meer lopen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Eerst maar uberhaupt 10 km kunnen uitlopen.
Evygodquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik zou zeggen tip, over 2 weken verspreiden en elke dag 1 km meer lopen.
Beetje slagroom en een aardbeitje erop?quote:Op woensdag 4 november 2015 12:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee dankje. Doe maar koffie met cake.
Nou....daar zeg ik geen nee tegenquote:Op woensdag 4 november 2015 12:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Beetje slagroom en een aardbeitje erop?
Dan zit er ook nog een verrassing in de koffiequote:Op woensdag 4 november 2015 12:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou....daar zeg ik geen nee tegen
GHB?quote:Op woensdag 4 november 2015 12:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan zit er ook nog een verrassing in de koffie
Vodkaquote:Op woensdag 4 november 2015 13:22 schreef MotherFoker het volgende:
Middag! Snik verkouden hier, heeft iemand tips on keelpijn te minderen?
Nee dat nog niet. Ik beurde me even op aan het feit dat ik niet hoef te modden. Inmiddels zit ik weer voor een net gelapt raam (heee miss zou ik hem missen door een stofje) te staren naar een lege straat. Wachtende op genot.quote:
Ghehquote:Op woensdag 4 november 2015 13:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee dat nog niet. Ik beurde me even op aan het feit dat ik niet hoef te modden. Inmiddels zit ik weer voor een net gelapt raam (heee miss zou ik hem missen door een stofje) te staren naar een lege straat. Wachtende op genot.
Ja en dan erachter komen dat er een cruciaal onderwerp mist. Cpu ofzoquote:Op woensdag 4 november 2015 13:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Gheh
En straks tegen de deur springen van geluk als hij de straat inrijdt zeker
Wauw, ja. Dan baal je wel jaquote:Op woensdag 4 november 2015 14:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja en dan erachter komen dat er een cruciaal onderwerp mist. Cpu ofzo
Komt vast goedquote:Op woensdag 4 november 2015 14:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Naja alles zou er moeten zijn...iig:
I5 6600
R9 390 8gb
En de rest
Idd...ik kan je nu al vertellen dat gta downloaden wordt een marteling haha.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Komt vast goed
ff knutselen en dan over je scherm kwijlen
Tijd om een nieuwe verzameling aan te leggen. 4k enzoquote:Op woensdag 4 november 2015 14:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Idd...ik kan je nu al vertellen dat gta downloaden wordt een marteling haha.
Al mijn porno om de tijd te doden ben ik ook kwijt
quote:Op woensdag 4 november 2015 14:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Tijd om een nieuwe verzameling aan te leggen. 4k enzo
Boeie...je kan niet bij al het grappige betrokken zijn.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
grapje?
want dit is niet grappig
leuke poesquote:Op woensdag 4 november 2015 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
Even Poezepoes showen hoor. Ze ziet er nu zo goed uit en ze glanst. Ze eet me de oren van het hoofd.
[ afbeelding ]
ja ze hadden mijn gebanned.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ze is zo cute![]()
En hoi Inso, fijn dat je er weer bent
zondag pakken we ze weer manquote:Op donderdag 5 november 2015 18:19 schreef Divje het volgende:
InsoGod, de man die kwaliteit brengt in VBL
Kwam dat even goed uit! Ging het goed?quote:Op donderdag 5 november 2015 18:18 schreef Insomnia_ het volgende:
maar had toch tentamen week dus was geen probleem.
ja wel goed.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kwam dat even goed uit! Ging het goed?
Vanavond speelt AZ. Ben benieuwd !quote:Op donderdag 5 november 2015 18:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja toch
Maar laat Fener ze eerst ff rapen
Zie je je zusje weerquote:Op donderdag 5 november 2015 18:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja wel goed.
morgen nog 2 en dan ga ik savonds naar paps, mams en zusje in warschau tot en met maandag
Forza AZquote:Op donderdag 5 november 2015 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanavond speelt AZ. Ben benieuwd !
Dat waardeer ik zeerquote:
ja leuk he.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zie je je zusje weer![]()
En succes morgen , gaat vast goed
Dat gaat wat te ver jaquote:Op donderdag 5 november 2015 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat waardeer ik zeer![]()
Ajax speelt ook, het gaat zeker te ver dat je daar ook forza voor gaat zeggen?
Kan ze al een beetje lopen? Of kruipt ze nog? Dit keer hoef je gelukkig geen week op te passen. Vorige keer heb je het zo druk gehad samen met je broerquote:Op donderdag 5 november 2015 18:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja leuk he.
al bijna 10 maanden pff pff wat gaat de tijd snel
en dankje
denk het ook
nee kruipen en een beetje staan met veel vallen, maar lopen nog niet.quote:Op donderdag 5 november 2015 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ze al een beetje lopen? Of kruipt ze nog? Dit keer hoef je gelukkig geen week op te passen. Vorige keer heb je het zo druk gehad samen met je broer
Al ga ik heulemaal geen voetbal kijken vanavondquote:
Ahh, lekkerquote:Op donderdag 5 november 2015 18:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
net weer terug van het met 1 PK door de bossen crossen
Kou houdt me niet tegen om naar buiten te gaanquote:Op donderdag 5 november 2015 19:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup!
Ook eens doen!
nu kan het nog straks is het te koud!
Paardrijden door de bossen en duinen is zo heerlijk.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup!
Ook eens doen!
nu kan het nog straks is het te koud!
nee maar die knol welquote:Op donderdag 5 november 2015 21:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Kou houdt me niet tegen om naar buiten te gaan
duinen wil ik nog een keer doen, tegenwoordig staat beesie divhterbij aangexien de schuur achterhuis nog niet klaar is.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Paardrijden door de bossen en duinen is zo heerlijk.
Dan pak ik de MTB!quote:Op donderdag 5 november 2015 22:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee maar die knol wel
[..]
duinen wil ik nog een keer doen, tegenwoordig staat beesie divhterbij aangexien de schuur achterhuis nog niet klaar is.
en bij die manege waar die nu staat staat ook toevallig mijn oude knol die ik al paar jaar niet had gezien.
bliksem herkende me nog, zo awesome
remember remember.....the 5th of november....quote:Op donderdag 5 november 2015 22:16 schreef theguyver het volgende:
btw dance heeft een plaatje bij in de OP gezet die ik wel toepasselijk vond voor ons![]()
thnx Dance99Vv
-edit-quote:Op woensdag 4 november 2015 16:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Boeie...je kan niet bij al het grappige betrokken zijn.
Ah dus omdat ik scrummmie gedag zeg via de sc kotst iedereen me uit. Wat een logica weer.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie..
Wil je gewoon dat iedereen je hier uitkotst?
Want je bent aardig op weg zo!
editquote:Op donderdag 5 november 2015 23:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ah dus omdat ik scrummmie gedag zeg via de sc kotst iedereen me uit. Wat een logica weer.
Vreemd dat scrummmie het wel begreep en me gedag terug zei via pm.
Maar goed die leest mijn berichten misschien met een andere insteek.
Omdat jij blijkbaar denkt dat ik een reactie richting scrummie zou posten om irritant te doen in de wetenschap dat hij niet publiekelijk kan reageren.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
scrummie heeft een maandje verlof.
Waarom denk je dat ik zo reageer!
quote:Op donderdag 5 november 2015 23:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Omdat jij blijkbaar denkt dat ik een reactie richting scrummie zou posten om irritant te doen in de wetenschap dat hij niet publiekelijk kan reageren.
Best bizar dat je dat denkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we hebben het er niet meer over, ik zal scrum wel even vragen hoor verhalen graag van 2 kanten
Er staat nog een vraag voor u open!!
Met scrum gepraat excuus!quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:09 schreef Blaadjes het volgende:
Zou niet weten waarom niet.
Maar goed we hebben het er niet meer over. Je hoeft er ook niet op terug te komen mocht je scrummie hebben gesproken. Ik weet de uitkomst immers toch al.
moge divquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |