Dat kan jij rustig zeggen. Als ik als vrouw dat zou doen zou het meteen zeer dubieus klinkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekker uitzieken met een bak warme choco en een dikke droge worst in me mik terwijl VI op TV is. Vind helemaal mooi
Ik ga met je mee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:15 schreef Divje het volgende:
Later dit jaar mezelf nog wel ff trakteren op een mooi wedstrijdje van Feyenoord natuurlijk.
Je moet er ook op spugen, droog is niksquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan jij rustig zeggen. Als ik als vrouw dat zou doen zou het meteen zeer dubieus klinken
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan jij rustig zeggen. Als ik als vrouw dat zou doen zou het meteen zeer dubieus klinken
Feyenoord - Twente?quote:
Wat voor snoepjes, met een S er opquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?![]()
[..]
Feyenoord - Twente?
@schommel..
Nouja, je hebt wel gelijk. Bij een normale sigaret lig ik al in een stuip van het hoesten
Gelukkig zijn er snoepjes, veel snoepjes
Neequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat voor snoepjes, met een S er op
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?![]()
[..]
Feyenoord - Twente?
@schommel..
Nouja, je hebt wel gelijk. Bij een normale sigaret lig ik al in een stuip van het hoesten
Gelukkig zijn er snoepjes, veel snoepjes
Die wedstrijd is al redelijk snelquote:
waar woon je?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:13 schreef MotherFoker het volgende:
Nou wij krijgen 100 vluchtelingen hier voor een tijdelijke opvang, en de gemeente wil het alleen doen als de burgers het willen.
Oostzaan, meest racistiche mensen joh,quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
waar woon je?
want hier gebeurd dat totaal niet!
En de mensen zijn pissed off, mark my words, komende zondag gaat er wat gebeuren in die buurt waar hier het AZC komt, ben bang voor wat rellen en zo!
Ah ja die wijk bij mij ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:44 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Oostzaan, meest racistiche mensen joh,
Dit zijn echt mensen die een hekel hebben aan Amsterdammers, vraag me af hoe t zal gaan als er hier vluchtelingen komen. Gemeente zegt wel het willen doen met goedkeuring van de burgers.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah ja die wijk bij mij ook.
grootste tokkie wijk hier Dolphia
Gewoon hetzelfde gezeik met hooligans joh, alleen nu dagelijks. Nouja nu denk ik aan die keer dat mijn ouders perrongeluk met hun A'damse kenteken naar de kuip gingen en er net een wedstrijd aan de gang was, linea directa omgekeerd.quote:
Ik ga hier niet op in.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:48 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde gezeik met hooligans joh, alleen nu dagelijks. Nouja nu denk ik aan die keer dat mijn ouders perrongeluk met hun A'damse kenteken naar de kuip gingen en er net een wedstrijd aan de gang was, linea directa omgekeerd.
Je lult onzin.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:32 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Omdat? Gekwetst of? Vertel DM me
Moet ik uitleggen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:34 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Oke had je gwn kunnen zeggne joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |