Haha tofquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:13 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
wat te doen tijdens een saaie vergadering op je werk.
Juist je gaat aan de slag met wat lego!![]()
dank je wel schatje
Leuk!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:13 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
wat te doen tijdens een saaie vergadering op je werk.
Juist je gaat aan de slag met wat lego!![]()
dank je wel schatje
Dat gaat hier niet besproken worden.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja best wel
Scrummie is gebanned
maakt me geen reet uit.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat gaat hier niet besproken worden.
Goed en met jou?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
maakt me geen reet uit.
we weten allemaal de reden wel!
hoezie tjacka
Moaaah mag niet klagen.quote:
Geef jij les ja?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moaaah mag niet klagen.
Lekker rustig dagje, weinig les moeten geven, en ben beetje aan bij klungelen in computer lokaal
Ja al een anderhalf jaar hahaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geef jij les ja?
Mijn stage gaat vanaf vandaag echt heel goed. Heel blij mee.
Basis school computer schaak en geschiedenis leraar.quote:
Oh lijkt mij tof.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Basis school computer schaak en geschiedenis leraar.
Binnenkort ga ik een project starten een cursus voor ouderen dat ze ook met pc's en tablets om kunnen gaan
Jup daarom zit ik veel hierquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh lijkt mij tof.
Geschiedenisgod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:26 schreef Divje het volgende:
Goeie film gezien, Autopsy.En daar ging mijn lunchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt
Er staat nog een vraag voor u open!!
Rosbief en biefstukquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Krijg altijd trek van zulke dingen. Raar is dat..
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:26 schreef Divje het volgende:
Goeie film gezien, Autopsy.SOEPIE?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echtEgregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |