Klassiekers op FOK! zijn dan ook van een dieptriest niveau.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Subtiel
Goffetomme tijdens de 2 klassiekers he. Iemand verdient een spetter voor ze broodmole
Het is niet van hoogstaande kwaliteit nee, maar wel flink lachen altijdquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klassiekers op FOK! zijn dan ook van een dieptriest niveau.
Dat kan je best missen
Ik word er eigenlijk altijd vooral wat treurig van.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is niet van hoogstaande kwaliteit nee, maar wel flink lachen altijd
Liveverslagenquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:27 schreef Tjacka het volgende:
Alle wedstrijden op VBL zijn triest in die liveverslagen.
Onzin ook.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is een flinke tijd trouwens.
Jammer Scrummie, hou je haaks.
Je kijkt op een hele rare manier naar wedstrijden als je bij een goal van je club gelijk een post gaat makenquote:
Liveverslagen mijd ik sowieso als de pest. Skere streamer dus loop altijd 5 minuten achterquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kijkt op een hele rare manier naar wedstrijden als je bij een goal van je club gelijk een post gaat maken
wat danquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:30 schreef Tjacka het volgende:
Vitesse is echt de meest zielige club uit Nederland.
wtff is ditquote:
´Wij staan 1-0 voor´ zingen terwijl ze niet echt beter waren.quote:
Triest publiek daar jaquote:
Wat was die wedstrijd slecht zeg.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
´Wij staan 1-0 voor´ zingen terwijl ze niet echt beter waren.
Dan roep je het bijna over jezelf af.
Haha tofquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:13 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
wat te doen tijdens een saaie vergadering op je werk.
Juist je gaat aan de slag met wat lego!![]()
dank je wel schatje
Leuk!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:13 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
wat te doen tijdens een saaie vergadering op je werk.
Juist je gaat aan de slag met wat lego!![]()
dank je wel schatje
Dat gaat hier niet besproken worden.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja best wel
Scrummie is gebanned
maakt me geen reet uit.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat gaat hier niet besproken worden.
Goed en met jou?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
maakt me geen reet uit.
we weten allemaal de reden wel!
hoezie tjacka
Moaaah mag niet klagen.quote:
Geef jij les ja?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moaaah mag niet klagen.
Lekker rustig dagje, weinig les moeten geven, en ben beetje aan bij klungelen in computer lokaal
Ja al een anderhalf jaar hahaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geef jij les ja?
Mijn stage gaat vanaf vandaag echt heel goed. Heel blij mee.
Basis school computer schaak en geschiedenis leraar.quote:
Oh lijkt mij tof.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Basis school computer schaak en geschiedenis leraar.
Binnenkort ga ik een project starten een cursus voor ouderen dat ze ook met pc's en tablets om kunnen gaan
Jup daarom zit ik veel hierquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh lijkt mij tof.
Geschiedenisgod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:26 schreef Divje het volgende:
Goeie film gezien, Autopsy.En daar ging mijn lunchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt
Er staat nog een vraag voor u open!!
Rosbief en biefstukquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Krijg altijd trek van zulke dingen. Raar is dat..
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:26 schreef Divje het volgende:
Goeie film gezien, Autopsy.SOEPIE?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echtEgregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |