abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157017585
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sproetjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hilzillah
SPOILER: SilverSjoiis
SPOILER: MaJo
SPOILER: Ronderotonde
SPOILER: Bottoms_up
SPOILER: Barreltje
SPOILER: KapiteinCupcake
SPOILER: Felinecat
SPOILER: Mazou
SPOILER: SmallishBear
SPOILER: Sam1993
SPOILER: Saarah
SPOILER: gridjuh
SPOILER: BobbyMcGee
SPOILER: ikke_84
SPOILER: KniftyHooker
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hen gezonde plakkers toe O+
Zoe_hart, svane en kniftyhooker

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_157017600
Ik open gelijk even een nieuwe, mag/moet ik nog iets aanpassen in de OP?
pi_157027840
Body pump is de leukste sport die er is miezziej :D maar ik kan me niet voorstellen dat ik dat nog doe als ik zwanger ben. Denk dat ik een zwangerschap sws een goed excuus vind om mijn abonnement tijdelijk stop te zetten :+
Spannend jij hebt je NOD ook volgende week! Heb je er een goed gevoel bij?

6 weken oude baby's O+ heerlijk als ze zo lief (en vooral rustig :P ) tegen je aan slapen
pi_157029081
Kom even melden dat ik alweer aan een nieuwe ronde ben begonnen vandaag. Ik had nog geen hoop, dus vind het ook niet zo erg. Nu is het dan echt een heel jaar!

Hilz, voor jou een :* Gaat 't vandaag ietsje beter?
pi_157029137
Trouwens.
De kans lijkt me best reëel dat ik in januari nog niet zwanger ben en dan moet ik dus weer naar de gyn. Dan heeft ze al eens een cyclus bekeken en ze weet dat ik elke maand zes tot acht dagen heb na de eisprong.

Wat zal dan een volgende stap zijn als ik daar weer zit? Weet iemand dat?
Is het bijvoorbeeld zinvol om vast te beginnen met temperaturen?
pi_157030168
Kwaad kan het nooit suikertante en dan ben je ze al een stap voor, voordat ze je weer naar huis sturen om eerst een aantal maanden je temperatuur bij te houden. Ik zeg dus doen!
Hopelijk is het niet nodig!
pi_157030229
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:28 schreef ikke_84 het volgende:
Body pump is de leukste sport die er is miezziej maar ik kan me niet voorstellen dat ik dat nog doe als ik zwanger ben.
Ik heb het tot 18 weken zwangerschap gedaan bij mijn eerste en tot 14 weken bij de tweeling. Maar er was ook een meisje die gewoon doorging tot de 34 weken of zo.
pi_157030282
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:23 schreef AcaBella het volgende:
Kwaad kan het nooit suikertante en dan ben je ze al een stap voor, voordat ze je weer naar huis sturen om eerst een aantal maanden je temperatuur bij te houden. Ik zeg dus doen!
Hopelijk is het niet nodig!
Daar heb je een punt :)
(waarom heb je nog geen plaatje! dat staat ongezellig ;))
pi_157033617
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:26 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Daar heb je een punt :)
(waarom heb je nog geen plaatje! dat staat ongezellig ;))
Haha dat ik vergeet ik iedere keer _O- zal eens op zoek gaan ;)
pi_157035168
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 00:07 schreef AcaBella het volgende:

[..]

Haha dat ik vergeet ik iedere keer _O- zal eens op zoek gaan ;)
Als je hebt gevonden hoe je mobiel een avatar zet dan hou ik me aanbevolen voor de info!

Heb je zo'n korte luteale fase, Suiker? Had je dat bij F. ook?

Hier ook aan een nieuwe cyclus begonnen.
Mijn menstuatie is trouwens erg kort, 1 dag echt bloed, tweede dag een beetje en derde dag al bijna over, dan is een inlegkruisje al voldoende. Is dat eigenlijk normaal? :@ Ik herken het niet van voorheen, maar dat was tijdens pilgebruik dus dat is wellicht niet te vergelijken.
pi_157035714
Ik heb dat ook met periodes Savvy, ik denk dat het licht is maar prima?

Hoe het bij F was weet ik eigenlijk niet, want toen was het in een keer raak. Deze keer is m'n karma op blijkbaar :D

P.S. Hier kun je je ui uploaden.

[ Bericht 17% gewijzigd door Suikertante op 23-10-2015 09:31:42 ]
pi_157036239
Het temperaturen valt mij erg mee qua belasting, Suikertante, dus daar zou ik het in elk geval niet om laten.

Welkom Marjolijntje! Wat fijn dat jullie nu een tweede aandurven! Ik lurkte mee toen F een baby was dus ik ken je verhaal.
pi_157036814
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:28 schreef ikke_84 het volgende:
Body pump is de leukste sport die er is miezziej :D maar ik kan me niet voorstellen dat ik dat nog doe als ik zwanger ben. Denk dat ik een zwangerschap sws een goed excuus vind om mijn abonnement tijdelijk stop te zetten :+
Spannend jij hebt je NOD ook volgende week! Heb je er een goed gevoel bij?

6 weken oude baby's O+ heerlijk als ze zo lief (en vooral rustig :P ) tegen je aan slapen
Ik wil denk ik doorgaan zolang het kan. Of in ieder geval iets van beweging doen als bodypump te zwaar blijkt :P Lichte cardio, fietsen, wandelen ofzo.
Mijn nieuwe huis ligt redelijk vlakbij een natuurgebied dus daar kan ik wel heen fietsen of wandelen denk ik :+
Op dit moment zijn we nog niet actief aan het proberen omdat mijn menstruatiecyclus raar deed vorige keer. Dus ik wilde nog even 1 menstruatie afwachten. Volgens mijn vriend word ik bijna ongesteld (blijkbaar is mijn gedrag anders :')) dus hopelijk is het nu gewoon weer regelmatig.
pi_157044859
Kyara dat vind ik echt knap! Vooral bij een tweeling!
Ik wil zelf ook wel blijven bewegen aangezien ik bij de eerste 30 kilo ben aangekomen :+ :7

Suiker en savvy alweer aan een nieuwe ronde begonnen -O-
Ik zou idd ook gaan tempen als je dat lukt qua plannen suiker. Volgens mij krijg je daar meer inzicht mee over je cyclus/eisprong dan met bv ovulatietesten.

Miezziej fijn dat je man je kan vertellen dat je bijna ongesteld moet worden :D dan vergeet je iig niks mee te nemen.
Hopelijk heb je weer een beetje ritme in je cyclus
pi_157045125
Ik ben veel te lui om te sporten. Doe ik nu al niet, laat staan als ik weer zwanger ben :')

En toch weeg ik weer hetzelfde als voor zwangerschap 1 ^O^
  Moderator vrijdag 23 oktober 2015 @ 19:41:17 #16
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157047216
Goffer Hilz is het weer feest :(

Sporten doe ik ook niet aan :@ Zou ik wel kunnen gebruiken :') Maar helaas laat mijn energie dat niet toe.

Verder weinig te melden, zit in de oh zo bekend wachtweken. En ben ziek }:|
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_157056519
Suikertante je "klinkt" erg relaxt, maar bloed en een jaar bezig is gewoon stom :( Zijn nu al met te veel mensen die een jaar bezig zijn hoor!! Lijkt mij ook een goed idee om te gaan temperaturen

Savvy ook bloed. Ik heb hier ook zo'n rare lichte menstruatie gehad afgelopen ronde. Nu ben ik nooit heel erg ongesteld, maar dit was wel heul weinig :o

Beterschap Majo :*

Hier gister of vandaag eisprong gehad. Vanochtend had ik een uur lang heftige menstruatie krampen in mijn onderbuik, ik weet niet zo goed wat ik daar van moet denken. Wel eens gelezen dat mensen hun eisprong voelen, maar had dit zelf nog nooit gehad.
O en volgens mij vroeg ikke_84 dat nog in het vorige topic. Ik weet nog niet of mijn zwangerschapswens op pauze moet. Volgende week nog een onderzoek en dan de week erna de uitslag. Ik hoop dan al zwanger te zijn. Zoek het maar uit met je pauze, ik ben geen film :{w
pi_157059046
Fuchsia, wat voor onderzoeken moet je laten doen als ik vragen mag?

Hiet lijken de ovulatietesten eindelijk wat donkerder worden *O* Dus hopelijk is hij binnen een paar dagen positief!!
pi_157063905
Netjes Twinkle en dat zonder sporten!!
Ik ben van de 30 kilo gelukkig alweer 33 kg kwijt, maar voor die laatste 10 heb ik wel veel moeten doen.

Majo Beterschap!

Fuchsia wat vreemd dat je zn buikpijn had. Maar schijnt idd dat sommige vrouwen dat hebben tijdens hun eisprong.
Hopelijk zijn de uitslagen goed en krijg je groen licht voor een zwangerschap.

Acabella op welke dag zit je nu? Vanavond de kaarsjes aan en tijd maken voor gezelligheid O+

Wij hebben vanmorgen kado's ingeslagen voor verjaardagen en alvast voor sinterklaas. En ik had me toch last van maagzuur :r
Toch maar even 2 testen bij de kruidvat gekocht en net gedaan. 3 dagen voor NOD en niet in de ochtend zoals in de verpakking stond. Maar volgens mij plas ik gewoon een plusje :o
Echt een heel licht verticaal streepje. Man ziet m ook. Maar op een foto zie je m niet.
Iemand ervaring met die testen?
Morgen vroeg maar even met ochtend urine testen
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 16:47:50 #20
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_157064020
Spannend Ikke! Maar als jullie beide een streepje zien doe ik alvast een jompel *O*
Kun je er geen negatief foto van maken?

Succes voor iedereen op het wachtbankje.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_157064371
Ik durf nog even nergens op te hopen. Morgen eerst maar eens testen zoals t hoort.
En ik heb die stand niet op me tel zitten volgens mij. Net ff gezocht maar kan t niet vinden. Afwachten en duimen maar
pi_157064396
AcaBella, in het kort: ik heb een reumatische auto immuunziekte en uitslagen van mijn longen waren slecht, waardoor arts nu wil gaan behandelen. (Behandelen betekend pauze + kan mijn vruchtbaarheid aantasten, dus dan zou ik in een heel ander traject komen na behandeling). Nu lopen er onderzoeken om uit te vinden of mijn longen een zwangerschap aan zouden kunnen, zodat ik eerst zwanger kan worden en later eventueel behandelen. Aankomende week longfunctie test.
kort is niet gelukt :')

Ikke_84 *O* Foto, we willen een foto *O* Ik zeg alvast een voorzichtige gefeliciteerd :*
pi_157065328
Foto is niks op te zien ;)
Lees nu ook dat er meer mensen een vage positieve test hadden en niet zwanger waren dus gewoon afwachten maar
pi_157065859
Ikke, wat spannend!!! Hopelijk morgen een duidelijk 2e streepje!!

Fuchsia, dat is heftig zeg! Hopelijk zijn de uitslagen goed zodat je alsnog eerst zwanger mag worden!

Ik heb me toch rugpijn en buikpijn :o Hopelijk betekent het dat mijn eisprong eraan komt. We hebben vanavond feestje bij ons thuis, dus hopelijk hebben we nog fut vannacht _O-
pi_157067726
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 17:42 schreef ikke_84 het volgende:
Foto is niks op te zien ;)
Dat bepalen wij wel ja :{w
pi_157067840
Ikke woooooei SHOWEN. En anders de app 'negative me' downloaden voor de negatief :+
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:03:52 #27
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157067855
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 19:58 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Dat bepalen wij wel ja :{w
Dit!
KuikenGuppy
pi_157067943
Ikke!! :o

Acabella, is de ovulatietest nog niet positief? Of moet je dan echt een knalstreep hebben?
pi_157067971
Ok ok :D
De foto's van vandaag heb ik al gewist en test ligt in de container.
De test van morgen zal ik erop gooien.
Heb inmiddels al een app om m in negatief te zetten. Nu nog ff zoeken hoe ik de foto hierop krijg met mijn mobiel
pi_157067999
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 20:08 schreef ikke_84 het volgende:
Ok ok :D
De foto's van vandaag heb ik al gewist en test ligt in de container.
De test van morgen zal ik erop gooien.
Heb inmiddels al een app om m in negatief te zetten. Nu nog ff zoeken hoe ik de foto hierop krijg met mijn mobiel
Duik in de container! Nu! Head first! *O*
pi_157068281
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 20:09 schreef Svane het volgende:

[..]

Duik in de container! Nu! Head first! *O*
_O-

Ik was in staat om naar t tankstation te rijden om meer testen te halen maar mocht niet van man lief :7 Ik moest geduld hebben
pi_157069606
Spannend ikke_84!! Ik duim voor een positieve test morgenochtend!

Heftig Fuchsia, hopelijk gewoon groen licht van de arts.

Ik moet nog een week wachten voordat we starten, jemig, wachten duurt zo lang! En ik geloof dat er eerst nog een menstruatie aan moet komen. Zou wel fijn zijn ook, dan snap ik gelijk een beetje hoe mijn cyclus loopt.
pi_157070987
Je laat ons wel in spanning Ikke!! Maar ik bewonder je hoor, gewoon foto van test gewist en test weggegooid. Ik heb alle testen nog die ik ooit gedaan heb :') dat zijn er 8 hoor, waarvan 6 positief, voordat jullie helemaal denken dat ik een freak ben :7
pi_157071122
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 20:20 schreef ikke_84 het volgende:

[..]

_O-

Ik was in staat om naar t tankstation te rijden om meer testen te halen maar mocht niet van man lief :7 Ik moest geduld hebben
Die had ik toch effe wat anders verteld denk ik :D

Spannend!

En wanneer het nog heeeeel pril zou zijn is ochtendurine de beste kans denk ik

Kruidvat schijnt wel al heel snel hcg op te pikken. Vkind ze zelf wel fijn :Y
pi_157071549
Ik lig nu al in me bed :') dan is t sneller morgen :D

Ik vroeg net nog maar voor de zekerheid wat mijn man zag maar die zei echt dat hij ook een + zag.
Ik ben wel heel bang dat het dadelijk niks blijkt te zijn :@
Google is handig maar niet altijd goed.
Tests heb ik nooit bewaard en foto alleen als ze positief waren. Rest heb ik niks aan dus worden altijd gelijk gewist.

Wachten duurt idd lang marjolijntje
:Y hopelijk snap je snel hoe je cyclus werkt.
  Moderator zaterdag 24 oktober 2015 @ 22:15:44 #36
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157072097
Ikke :o Ik ga duimen voor een streep morgen *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_157073190
ikke! Spannend! Ik duim! Ik zou niet kunnen slapen denk ik :') En dan heb je ook nog een uur langer vannacht :')
pi_157077683
Ach ja uur langer gaat hier niet op met een 1 jarige dus dat maakte niet zoveel uit.
Test is precies het zelfde als gister middag -O- Ik wacht wel af tot woensdag als ik dan niet ongesteld ben test ik wel weer.
Maar ik ga er maar vanuit dat t niks is, misschien zit t wel in de test zelf.

Foto lukt mobiel niet

[ Bericht 16% gewijzigd door ikke_84 op 25-10-2015 08:29:12 ]
pi_157078047
Ikke_84, spannend!

Ik heb als lurker ook een vraag; hoe gevoelig zijn de 2v5 kruidvattesten volgens jullie?
Hoeveel eerder kan je daar mee testen?
Weet iemand dat? :)

Edit, dus dat hij positief kan zijn voor een vermoedelijke nod.

[ Bericht 11% gewijzigd door Nangie op 25-10-2015 08:43:14 ((Testen kan natuurlijk altijd..! Net wakker..!)) ]
pi_157078480
En ik ben inderdaad ongesteld geworden :P Vorige cyclus 35 dagen, deze 26, nouja het zal wel, ik heb in ieder geval een cyclus! :P

Je maakt het wel spannend Ikke_84!
pi_157078513
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 07:29 schreef ikke_84 het volgende:
Ach ja uur langer gaat hier niet op met een 1 jarige dus dat maakte niet zoveel uit.
Test is precies het zelfde als gister middag -O- Ik wacht wel af tot woensdag als ik dan niet ongesteld ben test ik wel weer.
Maar ik ga er maar vanuit dat t niks is, misschien zit t wel in de test zelf.

Foto lukt mobiel niet
Photobucket :)
S. 2014
J. 2016
pi_157078789
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 09:13 schreef Miezziej het volgende:
En ik ben inderdaad ongesteld geworden :P Vorige cyclus 35 dagen, deze 26, nouja het zal wel, ik heb in ieder geval een cyclus! :P

Je maakt het wel spannend Ikke_84!
Ow he -O- wat een verschil met de vorige cyclus.
Maar idd je hebt wel een cyclus haha. Op naar het 2e streepje!!

Ja bah }:| Ik vind t zelf ook helemaal niet leuk.

Ik heb de foto in mijn album staan maar weet niet hoe ik m hier erop krijg met mijn mobiel
pi_157079489
Wat stom ikke!! Hcg vermedigvuldigd zichzelf ieder 2 dagen geloof ik, dus misschien morgen of overmorgen nog eens testen?

Hier is de ovulatiestreep weer bijna weg, dus misschien is mn piek net geweest? Ik snap het in ieder geval niet meer, haha.

nangie, volgens mij kun je daarmee 3 dagen voor nod mee testen?
pi_157080011
de laptop maar weer eens uit de kast gehaald :P
Mijn man zag het streepje vanmorgen ook weer

SPOILER
acabella was het streepje echt net zo donker als de test streep of nog donkerder?
Als dat zo was en hij is nu weer weg dan heb je waarschijnlijk je piek gehad ja.
Misschien voor de zekerheid nog 2 dagen testen?
pi_157080267
Sorry ikke, maar ik zie er niets in...
S. 2014
J. 2016
  zondag 25 oktober 2015 @ 11:36:17 #46
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157080426
Ikke, ik zie heel vaag wat, maar kan niet zien of het blauw is of eenindrooglijntje. Je kunt beter met een paarse test testen, die zijn duidelijker. Wanneer is je nod? (Waarom is dat handige lijstje uit de OP verdwenen?)
KuikenGuppy
pi_157080887
Een paarse test? Is dat ook van de kruidvat?
Dinsdag is mijn NOD.
Het is wel een blauw lijntje en verschijnt ook al na 3 minuten.
Aan dat indroog lijntje dacht ik zelf ook al. Durf ook nog niet te hopen dat het weer raak is.
Bij mijn zoontje had ik op mijn NOD ook een vaag streepje en 2 dagen later een duidelijke.
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:01:08 #48
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_157080985
Dat lijstje staat nog steeds in de OP hoor Burdie... Alleen bij maar weinig personen is de NOD nog actueel.

Ik weet niet of ik wat zie Ikke. Ik zou toch gewoon geen conclusies trekken en afwachten, ook al is dat lastig.

Mijn NOD komt ook weer dichterbij, maar ik merk niks aan mijn lichaam (alleen enorme vermoeidheid maar dat kan evengoed een winterdip zijn). Het zal wel weer niet. Gisteren wel even een kleine inzinking om gehad hoor. Ik word er zo moedeloos van... Er gebeuren genoeg leuke dingen, maar hetgeen je het liefste wilt, wil maar niet lukken.... Ik baal er zo van, ik wil ook eens een keer twee streepjes plassen ;(
Warempel, een drempel.
  zondag 25 oktober 2015 @ 12:33:37 #49
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157081831
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 12:01 schreef Ronderotonde het volgende:
Dat lijstje staat nog steeds in de OP hoor Burdie... Alleen bij maar weinig personen is de NOD nog actueel.
Eerder stond er zo'n handig chronologisch lijstje, nu moet je alle spoilers open klikken ;).

En ik herken je gevoel wel, ik duim dat het voor jullie snel raak is :*.
KuikenGuppy
pi_157082545
Acabella, zelfs met de gevoelige ovulatietests wordt het streepje bij mij niet donkerder dan de controlestreep. Hij is meestal twee a drie dagen iets donkerder dan de andere dagen, waarop hij licht is. Twee echo's bij de gyn bevestigden dat mijn ei inderdaad sprong, dus wie weet heb jij je eisprong ook gehad.
pi_157083590
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 10:35 schreef AcaBella het volgende:
Wat stom ikke!! Hcg vermedigvuldigd zichzelf ieder 2 dagen geloof ik, dus misschien morgen of overmorgen nog eens testen?

Hier is de ovulatiestreep weer bijna weg, dus misschien is mn piek net geweest? Ik snap het in ieder geval niet meer, haha.

nangie, volgens mij kun je daarmee 3 dagen voor nod mee testen?
Bedankt voor je antwoord! :)
  zondag 25 oktober 2015 @ 13:56:31 #52
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_157083705
Spannend ikke!
Ik lijk wel iets te zien.

Hier een smiley op de ovulatietest van Clearblue (is dat niet wat voor jou Acabella? Kan niet missen). Exact twee weken na m'n eerste menstruatie. Het 'werkt' volgens mij dus allemaal weer. En now we wait ;)
  zondag 25 oktober 2015 @ 14:01:34 #53
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157083839
Niet alleen wachten, Aventura, ook nog even onder de lakens ;)
KuikenGuppy
  zondag 25 oktober 2015 @ 14:12:56 #54
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_157084147
Zit wel goed 😍
pi_157086482
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:56 schreef Aventura het volgende:
Spannend ikke!
Ik lijk wel iets te zien.

Hier een smiley op de ovulatietest van Clearblue (is dat niet wat voor jou Acabella? Kan niet missen). Exact twee weken na m'n eerste menstruatie. Het 'werkt' volgens mij dus allemaal weer. En now we wait ;)
Daar heb ik al een pak van opgebruikt deze cyclis en nog een keer zo'n dure kopen vind ik wat te ver gaan. Maar spannend bij jou dus!! Veel plezier ;)
pi_157086609
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 13:05 schreef Suikertante het volgende:
Acabella, zelfs met de gevoelige ovulatietests wordt het streepje bij mij niet donkerder dan de controlestreep. Hij is meestal twee a drie dagen iets donkerder dan de andere dagen, waarop hij licht is. Twee echo's bij de gyn bevestigden dat mijn ei inderdaad sprong, dus wie weet heb jij je eisprong ook gehad.
Ik had 2 weken na het verwijderen van mijn spiraal ontzettend veel buikpijn, toen een ovulatietest gedaan en die streep was even donker als de controlestreep. Nu dus niet, maar goed we wachten maar af. Ik had gisteren wel veel buikpijn, dus hopelijk was dat een goed teken! Ik ga volgende cyclus wel temperaturen _O-
  zondag 25 oktober 2015 @ 16:17:38 #57
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_157087755
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 15:41 schreef AcaBella het volgende:

[..]

Daar heb ik al een pak van opgebruikt deze cyclis en nog een keer zo'n dure kopen vind ik wat te ver gaan. Maar spannend bij jou dus!! Veel plezier ;)
thanks!
Ze zijn misschien wel duur maar brengen wel zekerheid. Ik dacht in augustus en juli ook al eisprongen te hebben gehad op basis van heel donkere (echt bijna even donker als de controlestreep) tweede streepjes op cheapass tests, maar dat bleken toch acteraf gezien écht geen positieve tests te zijn. Want geen menstruatie twee weken later. Pas na een smiley weer een maand later werd ik exact twee weken later weer ongesteld. Ik houd het even bij deze.
pi_157089874
Fijn dat je nu zo snel een positieve ovulatietest hebt Aventura! Je hebt al lang genoeg moeten wachten voor je door kon. Veel plezier en daarna in duimstand ^O^

Ronderotonde ik hoop dat je snel een 2e streepje gaat zien! Zo lang moeten wachten is klote
pi_157090093
Ik vind het temperaturen en ovulatietesten gebruiken wel veel gedoe om tijdens het logeren te doen. Afgelopen weekend bleven we bij mijn schooonouders, gelukkig zijn we nu weer thuis want het gaat zo een stuk gemakkelijker. Ik merk wel dat ik er nu veel relaxter in sta. Eerder had ik continu het idee dat we moesten batsen en raakte ik geirriteerd als het er niet van kwam. Nu weet ik dat ik niet erg vruchtbaar ben momenteel dus als het er van komt is het leuk, en zo niet dan is het ook geen probleem. Werkt voor ons een stuk beter ^O^

Verder zag ik dat het spannende tijden zijn voor ikke_84! Ik hoop dat het haast-niet-zichtbare streepje snel zichtbaar wordt :Y

Fijn dat je het gevoel hebt dat alles weer gewoon werkt Aventura!
  Moderator zondag 25 oktober 2015 @ 20:06:57 #60
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157094318
Ik zie ook niks Ikke maar ik sta erom bekend niet snel iets te zien ;)

Sinds vandaag menstruatiekrampen, vreemd want ik zit pas op dag 30. Mijn cycli met clomid hebben steeds 34 dagen geduurd. Verder helemaal geen symptomen. Rustig afwachten dus maar, ik mag op z'n vroegst woensdag testen van mezelf (1 dag voor NOD).

Ik herken dat wel Rotonde, dat gevoel dat je zo graag eens ook wil voelen hoe het is om een tweede streepje te plassen. Maar onze tijd komt nog wel, echt :*
pi_157102682
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 15:45 schreef AcaBella het volgende:

[..]

Ik had 2 weken na het verwijderen van mijn spiraal ontzettend veel buikpijn, toen een ovulatietest gedaan en die streep was even donker als de controlestreep. Nu dus niet, maar goed we wachten maar af. Ik had gisteren wel veel buikpijn, dus hopelijk was dat een goed teken! Ik ga volgende cyclus wel temperaturen _O-
Ah, die voorgeschiedenis had ik even gemist!
  dinsdag 27 oktober 2015 @ 07:12:40 #62
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157128117
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:31 schreef ikke_84 het volgende:
Fijn dat je nu zo snel een positieve ovulatietest hebt Aventura! Je hebt al lang genoeg moeten wachten voor je door kon. Veel plezier en daarna in duimstand ^O^

Ronderotonde ik hoop dat je snel een 2e streepje gaat zien! Zo lang moeten wachten is klote
Al getest? O-)
KuikenGuppy
pi_157128530
Ik ben ook nieuwsgierig!

enne... Burdie, wanneer ga jij hier meeposten dan? Ik verdacht een kloon er al van dat ze jou was maar dat bleek niet het geval ;)
pi_157129218
Ik zit twee dagen voor NOD maar ik denk niet dat testen nodig gaat zijn. De zeurderige rugpijn die mijn menstruatie aankondigd is vannacht begonnen. Op naar ronde 15 :'(
Warempel, een drempel.
pi_157129243
:* jammer rr
pi_157139170
Bloed sinds gister middag dus testen is niet meer nodig.
Stomme kruidvat testen }:|

Ronderotonde :*
  Moderator dinsdag 27 oktober 2015 @ 18:37:37 #67
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157140258
Ik doe helaas mee aan het slechte nieuws, vandaag spierwitte test. -O- hopelijk zet het nu snel door zodat ik er tijdens ons feest niet veel last van heb.

Huisje wordt wel mooi trouwens O+
pi_157141274
Stom dames :*
S. 2014
J. 2016
pi_157141822
Je zit nu toch 2 dagen voor NOD MaJo? Het kan nog wel. Mocht het niet zo zijn, sterkte met de menstruatie. (En een fijne housewarming)
pi_157142544
Balen van het bloed en de witte testen dames! :*

F. is lekker bezig de afgelopen dagen, gisteren vertelde ze mijn moeder dat ik een baby in mijn buik heb, gevolgd door een stilte en daarna, alle mama's hebben baby's in hun buik. En vandaag toen mijn vriend bij mijn ouders kwam, riep ze naar hem, papa je moet een baby maken! Wat dus betekent dat ze liggend vastgehouden wil worden, als een baby. Maar leg dat maar even uit... :D :+
  Moderator dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:53:21 #71
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157142665
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 19:27 schreef Skittles het volgende:
Je zit nu toch 2 dagen voor NOD MaJo? Het kan nog wel. Mocht het niet zo zijn, sterkte met de menstruatie. (En een fijne housewarming)
klopt :Y maar heb sinds dit weekend al krampen dus verwacht dat het er wel aan zit te komen :)

Marjolijntje _O- O+
pi_157144334
Hahaha, marjolijntje, de dingen die peuters zeggen. Heerlijk _O-
pi_157150324
Ikke en Majo -O- Wat ontzettend balen van het bloed en de negatieve test!

Marjolijntje, heerlijk die kinderen O+

Ik had vandaag ook een oeps momentje. Had vandaag afspraak bij de diabetesverpleegkundige en omdat het hier herfstvakantie was moest zoon mee. Zat braaf op zn ds te spelen verder. Komen we even later aan bij mn oma, zegt ie: ja, ik krijg een broertje of zusje toch, want je wenste voor een zwangerschap. (Diabetesverpleegkundige had het meerdere malen over een zwangerschapswens). Gelukkig is mijn oma de enige die van onze plannen weet, maar heb zoon maar uitgelegd dat er geen broertje of zusje in mijn buik zit en hij dat ook maar niet vereer moet vertellen _O-
pi_157153672
Aw balen Ikke! Wat stom van die test :( En Majo ook een witte test -O-

Hoe gaat het bij jou Rotonde? Ik houd nog even 'geen bloed geeft moed' aan, maar erg vervelend dat het voelt alsof je menstruatie er aan komt.

Peuters O+
En je zoon is een duidelijk voorbeeld van kleine potjes grote oren, Acabella :D Hoe oud is hij?
pi_157155151
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 07:24 schreef Savvy. het volgende:
Aw balen Ikke! Wat stom van die test :( En Majo ook een witte test -O-

Hoe gaat het bij jou Rotonde? Ik houd nog even 'geen bloed geeft moed' aan, maar erg vervelend dat het voelt alsof je menstruatie er aan komt.

Peuters O+
En je zoon is een duidelijk voorbeeld van kleine potjes grote oren, Acabella :D Hoe oud is hij?
8 jaar :D Ik kon er op wachten natuurlijk, vorige keer ging het prima, maar dit keer stonden zijn antennes waarschijnlijk wat scherper afgesteld _O-
pi_157157382
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 07:24 schreef Savvy. het volgende:
Mijn nod is pas morgen, maar dr komt wel gewoon bloed hoor, voel t aan mijn lichaam. Heb geen testen meer in huis, maar ik zou vreemd staan kijken als t raak zou zijn... Baal wel, wilde samen met de andere dames nieuwe streepjesregen starten!
Overweeg toch om eerder terug te gaan naar de huisarts voor doorverwijzing, moet het er dan alleen eerst nog met mijn man over hebben... Hopen dat hij het ermee eens is.
Warempel, een drempel.
pi_157158333
Hier ook bloed dus wij gaan voor de tweede officiële (en vierde onofficiële) ronde. Volgende nod is drie dagen na onze bruiloft :') ik weet dus niet zo goed waar ik op hoop: zwanger trouwen of zwanger worden nadat ik mevrouw ZijnNaamHier ben geworden. Hoe dan ook wordt november de beste maand van 2015 <3
  Moderator woensdag 28 oktober 2015 @ 15:14:11 #78
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157160179
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 13:29 schreef Mamiemoe het volgende:
Hier ook bloed dus wij gaan voor de tweede officiële (en vierde onofficiële) ronde. Volgende nod is drie dagen na onze bruiloft :') ik weet dus niet zo goed waar ik op hoop: zwanger trouwen of zwanger worden nadat ik mevrouw ZijnNaamHier ben geworden. Hoe dan ook wordt november de beste maand van 2015 <3
gelukkig is je NOD na de bruiloft en niet ervoor :P

Wat dat betreft vind ik het ook niet heel erg dat het nu niet raak is, we zouden dan onze bruiloft moeten verplaatsen. Alleen die vervelende krampen :X
pi_157160779
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 08:29 schreef Nangie het volgende:
Ikke_84, spannend!

Ik heb als lurker ook een vraag; hoe gevoelig zijn de 2v5 kruidvattesten volgens jullie?
Hoeveel eerder kan je daar mee testen?
Weet iemand dat? :)

Edit, dus dat hij positief kan zijn voor een vermoedelijke nod.
Bij mij bleven ze spierwit, terwijl ik toch echt zwanger was :')
Ik koop ze dus niet meer.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 16:51:48 #80
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_157161890
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 15:50 schreef Butterflower het volgende:

[..]

en hoe kwam je er dan achter dat je TOCH zwanger was? :P

( behalve 9 maanden later dus ;) )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_157164314
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Whahaha :')

*9 maanden later*
"Hatsjoe!"
"Wwwweeeeeeeeeehhhhhhh!!"
"Huh?!"

:')
pi_157167986
Mijn NOD mag naar 26/11 aub.

Daarnet tickets gekocht voor het theaterstuk in Londen van Harry Potter, in oktober 2016. Beetje een risico dus, maar ach, de tickets zijn volledig refundable ;)

En ik kan mijn leven niet stil zetten omdat ik "misschien" zwanger zou kunnen zijn of "misschien" zelfs al een baby zou hebben. Dat is wel een beetje lastig, dat langetermijn plannen. In dit geval geen probleem, kan ik zonder problemen mijn geld terug krijgen, maar bv reizen plannen ofzo... Achja, je moet er iets voor over hebben zeker ;) dat het maar snel raak is!

En nu ga ik bijlezen, heb even heel egoïstisch gepost zonder de rest te lezen :@
pi_157172828
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 15:50 schreef Butterflower het volgende:

[..]

:o oh!
Bij mij bleef hij ook wit, maar inmiddels ook ongesteld. Dus geloof dat hij bij mij wel klopte..! :')
Gelukkig heb ik groots ingekocht.. :7 dus ik kijk hoe ze het de volgende ronde doen! ;)
pi_157176796
Saarah, als je tegen die tijd uitgerekend bent en ikke niet, mag je ze aan mij verkopen hoor :D gaaf zeg, dat je gaat!!

Ik heb bloed gesignaleerd, mijn nod mag naar 1 december.
Warempel, een drempel.
pi_157177101
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 15:03 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik open gelijk even een nieuwe, mag/moet ik nog iets aanpassen in de OP?
Mag mijn NOD naar 1 december?
En zou je de bijzonderheden eruit willen halen? Ik denk dat ik ondertussen wel weet hoe mijn cyclus werkt
pi_157177175
Ik wilde hier even een een kusje plaatsen :* voor de niet- streepjes!
Niet streepjes zijn stom!
pi_157177719
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Clearblue ftw :%
pi_157180159
Ik kan de OP niet meer aanpassen volgens mij, sorry dames..
pi_157193594
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 07:12 schreef Ronderotonde het volgende:
Saarah, als je tegen die tijd uitgerekend bent en ikke niet, mag je ze aan mij verkopen hoor :D gaaf zeg, dat je gaat!!

Ik heb bloed gesignaleerd, mijn nod mag naar 1 december.
Ik zal het onthouden! Maar hopelijk kunnen we beiden niet gaan hé ;)
pi_157197630
Dat zou nog beter zijn Saarah!

Het bloeden heeft hier trouwens niet doorgezet. Mn hele lichaam voelt wel ongesteld... Even kijken wat er vandaag gebeurt.
Warempel, een drempel.
pi_157198018
Zo, na een week zonder internet kom ik nog eens piepen (niet overstappen naar KPN mensen, gewoon NIET doen :') )

Ik had gehoopt dat ik een streepjesregen gemist had, maar helaas. :* voor iedereen met bloed en/of witte testen.

Hier net eisprong achter de rug. Ik verwacht er helemaal niets van. Ik kan me gewoon niet meer voorstellen dat het na een jaar proberen ineens wel zou lukken.
pi_157216568
Geen tweede streepjes hier -O- Hopelijk volgende ronde meer geluk dames!

Ik denk dat ik gisteren of vandaag mijn eisprong heb gehad. Goed benut de afgelopen dagen, dus fingers crossed!
pi_157218488
Mijn lichaam heeft ook een raar gevoel voor humor. Al drie dagen pijn zonder bloed... Gister zelfs een te dure predictor gekocht uit onzekerheid. Wat blijkt? Wacht mijn lichaam gewoon tot Halloween.... omdat het er zo lekker bij past..... Bloed! Auw.
Warempel, een drempel.
pi_157219340
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 08:29 schreef Ronderotonde het volgende:
Mijn lichaam heeft ook een raar gevoel voor humor. Al drie dagen pijn zonder bloed... Gister zelfs een te dure predictor gekocht uit onzekerheid. Wat blijkt? Wacht mijn lichaam gewoon tot Halloween.... omdat het er zo lekker bij past..... Bloed! Auw.
Aahw dude! :(
  Moderator zaterdag 31 oktober 2015 @ 10:40:52 #95
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157219542
:* voor alle bloedenden. Volgens mij zijn we massaal ongesteld :D

Hoe gaat het met jou hilz?

Die extra sterke diclo die ik van de huisarts heb gekregen werkt goed *O* vandaag ga ik het proberen met alleen pcm want vanavond feestje en volgens mij combineren diclo en alcohol niet goed ;)

Na vanavond gaat vriend (uh wacht, man :o O+ ) stoppen met roken *O*
pi_157219569
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 10:40 schreef MaJo het volgende:

Die extra sterke diclo die ik van de huisarts heb gekregen werkt goed *O* vandaag ga ik het proberen met alleen pcm want vanavond feestje en volgens mij combineren diclo en alcohol niet goed ;)

*O* en niet meegedaan aan stoptober! Vind jouw man nu al leuk :P

Fijn dat de diclo werkt.
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 10:48:57 #97
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_157219627
Sterkte dames. Majo, wat goed dat je man stopt. Heeft echt een goede invloed op de zaadkwaliteit.
Hier niets te melden. Ik zit overal tussen in en moet volgende week (niet) ongesteld worden. Voel helemaal niks. Weet ook niet zo goed waar ik op moet letten. Met zoon en de vorige zwangerschap testte ik ver na overtijd te zijn positief, was er in de periode van de conceptie en wat er daarna gebeurt dus nergens van bewust. Ik probeer maar nergens teveel op te hopen, de kans per keer is ook best klein en zeker op mijn leeftijd.
pi_157221559
quote:

Batsen ftw hè :')
Yay voor feestje vanavond! :*
pi_157221672
quote:

Juist bij pcm geen alcohol! Want wordt allebei in de lever afgebroken...

Ibu mag het wel bij maar komt veel harder aan en lekker voor je mag is het niet.
Kwak
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:55:42 #100
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_157222093
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 13:32 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ibu mag het wel bij maar komt veel harder aan en lekker voor je mag is het niet.
+1

Maagbeschermers met diclo is ook wel aan te raden!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  Moderator zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:36:41 #101
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157224992
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 10:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

*O* en niet meegedaan aan stoptober! Vind jouw man nu al leuk :P

Fijn dat de diclo werkt.
Hij vindt stoptober inderdaad maar niks, lekker eigenwijs ding van me O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 10:48 schreef Aventura het volgende:
Sterkte dames. Majo, wat goed dat je man stopt. Heeft echt een goede invloed op de zaadkwaliteit.
Hier niets te melden. Ik zit overal tussen in en moet volgende week (niet) ongesteld worden. Voel helemaal niks. Weet ook niet zo goed waar ik op moet letten. Met zoon en de vorige zwangerschap testte ik ver na overtijd te zijn positief, was er in de periode van de conceptie en wat er daarna gebeurt dus nergens van bewust. Ik probeer maar nergens teveel op te hopen, de kans per keer is ook best klein en zeker op mijn leeftijd.
Dat is inderdaad de voornaamste reden :Y Spannend hè die wachtweken? Er is ook niet echt een richtlijn wat je hoort te voelen, het verschilt echt per persoon. Ik heb inmiddels alles al gevoeld en nooit zwanger geweest dus kan er ook echt geen peil op trekken :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 13:26 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Batsen ftw hè :')
Yay voor feestje vanavond! :*
Hoe lang is je cyclus nou? Nog steeds zo kort? Heb je wel eens gekeken of je misschien een kortere luteale fase hebt? Zat daar laatst aan te denken bij jou.

quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 13:32 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ah was even in de war, dacht bij pcm wel en bij ibu niet. Ibu gebruik is sporadisch als ik het echt niet meer trek. Zit nu helemaal zonder pijnstilling, eens kijken hoe dat gaat :)

quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 13:55 schreef AwayTL het volgende:

[..]

+1

Maagbeschermers met diclo is ook wel aan te raden!
Ik slik standaard maagbeschermers (omeprazol) dus dat zit goed :Y
  zondag 1 november 2015 @ 12:32:07 #102
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_157242227
Heel gek, maar gisteren wat bloed gezien. Vandaag nog wat oud en daarna niks meer. Het is veel te vroeg voor mijn menstruatie: verwacht ik volgende zondag pas. Ik voel me echt ongesteld, met lichte krampen en een opgeblazen gevoel. Nog nooit eerder gehad, zo'n vroege bloeding.
pi_157246757
Innesteling Aventura?

MaJo hoe was je feestje?
Hillz, zo stom dat wachten en korte / onduidelijke cyclus :(

Ik geloof dat ik ongesteld word nu (=een goed teken, kunnen we daarna voor het echie ;) ) maar mennnn wat ben ik sjaggo :%
En vent sjaggo en kind ziek, gezellig hier in huis ;)
pi_157248323
Lekkere combi marjo, beterschap!

Hier als het goed is vruchtbare periode aangebroken, zo vervelend :9
pi_157262256
Aventura, wat gek dat beetje bloed! Wanneer verwacht je je menstruatie?

Marjolijntje bijna voor het echie! En theeleuter lekker ook aan de slag ;)

Ik heb al een hele dag een zeurende pijn bij mn schaambeen, herkent iemand dit?

Sinds vanavond ook kotsmisselijk, maar heb gisteren een etentje gehad en vandaag gegourmet, dus ik ben bang dat het daarvan komt. In ieder geval voel ik me een beetje 'meh' -O-
pi_157263241
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 16:36 schreef MaJo het volgende:

[..]

[..]

Hoe lang is je cyclus nou? Nog steeds zo kort? Heb je wel eens gekeken of je misschien een kortere luteale fase hebt? Zat daar laatst aan te denken bij jou.
zit goed :Y
Cyclus is zo'n 21 dagen. Ik denk dat als er überhaupt een eisprong is, deze rete vroeg is. 3/4 dagen na mijn lek zijn al..
Aankomende maand maar weer beginnen met tempen. Al gaf dat voorheen ook niet echt een goed zicht erop.
pi_157263457
Iedereen zit nu in een andere fase zo te lezen? Veel plezier, theeleuter! Sterkte Marjolijntje met het ongesteld zijn, Acabella met het je niet lekker voelen en Aventura met wachten :*
Ik zit te wachten op een eisprong, dag 21 en nog geen streepje of temperatuurstijging te zien.

Gek idee dat degenen met wie ik verwachte samen zwanger te zijn nu bijna een kindje hebben. Silliegirl en Mignonne vertrokken net voor me uit het rammelaars-topic. Ik had toen nog het idee dat ik ook zo in Z&G mee zou kunnen posten maar het lijkt erop dat dat nog wel even duurt.
pi_157264013
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 08:33 schreef BobbyMcGee het volgende:

Gek idee dat degenen met wie ik verwachte samen zwanger te zijn nu bijna een kindje hebben. Silliegirl en Mignonne vertrokken net voor me uit het rammelaars-topic. Ik had toen nog het idee dat ik ook zo in Z&G mee zou kunnen posten maar het lijkt erop dat dat nog wel even duurt.
Ik vind het ook wel bizar om te lezen dat Jagar nu al een kind heeft terwijl ik nog met haar postte in het Rammelaarstopic. Maar zij en silliegirl waren gewoon super snel zwanger. :D En mignonne speelde vals, die was gewoon allang aan het oefenen :P
Dit, dat, alles.
  maandag 2 november 2015 @ 11:30:24 #109
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_157265427
Verwacht het pas 8 november Acabella. @Marjolijntje, iets merken van innesteling geloof ik eigenlijk noet erg in. Heb ik de vorige keren ook niks van gemerkt. Ik heb helaas echt het idee dat ik vandaag of morgen al ongesteld word. Dan zou ik een cyclus van 22-23 dagen hebben, heel raar.
pi_157267997
Voor de zekerheid toch maar een ovulatietest gedaan en ik denk dat ik weet waar de buikpijn vandaan komt. 2 dikke vette strepen (dus toch niet vorige week blijkbaar :') ) op cyclusdag 35. Better late than never zullen we maar zeggen _O-
pi_157268005
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 11:30 schreef Aventura het volgende:
Verwacht het pas 8 november Acabella. @Marjolijntje, iets merken van innesteling geloof ik eigenlijk noet erg in. Heb ik de vorige keren ook niks van gemerkt. Ik heb helaas echt het idee dat ik vandaag of morgen al ongesteld word. Dan zou ik een cyclus van 22-23 dagen hebben, heel raar.
Hmm dat is wel erg vroeg dan zeg! Hopelijk snel meer duidelijkheid voor je!
pi_157269293
Ik zit een beetje in niemandsland-wachtstand. Vorige maand voelde ik vanalles en werd ik gewoon ongesteld. Nu voel ik niets, dus zal ik ook wel gewoon ongesteld worden :'). We zullen het zien, eind van de week.

Ik heb wel besloten om, als het deze keer niet raak is, naar de huisarts te gaan. Ondertussen is dit ook alweer ronde 13 en is de kans dat ik voor mijn 35ste moeder word ook alweer verkeken.
  maandag 2 november 2015 @ 15:11:19 #113
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_157269769
Lang wachten is gewoon ruk. Krijg ondehand het idee dadelijk weer met dezelfde mensen in het topic te zitten die voor een volgend kind gaan, terwijl ik zelf nog steeds voor de eerste probeer te gaan. Ik heb er zo geen zin meer in, dat wachten.... Bweuh.
Warempel, een drempel.
pi_157269859
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 15:11 schreef Ronderotonde het volgende:
Lang wachten is gewoon ruk. Krijg ondehand het idee dadelijk weer met dezelfde mensen in het topic te zitten die voor een volgend kind gaan, terwijl ik zelf nog steeds voor de eerste probeer te gaan. Ik heb er zo geen zin meer in, dat wachten.... Bweuh.
:* Het helpt niets, maar ik snap hoe je je voelt, en veel anderen hier helaas ook.

Het is herfst jongens, tijd voor een streepjesregen en snel wat.
pi_157269898
Hoe gaan jullie mannen er eigenlijk mee om? Mijnes is echt zo chill. Hij verwacht na een jaar nog steeds dat het gewoon binnenkort op natuurlijke wijze raak is. En verder is hij er niet zo mee bezig. Hij wil wel heel graag een tweede, maar is ervan overtuigd dat dat wel een keer komt O+
Meestal sta ik er ook zo in, maar soms.. :X
pi_157270055
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 15:18 schreef Suikertante het volgende:
Hoe gaan jullie mannen er eigenlijk mee om? Mijnes is echt zo chill. Hij verwacht na een jaar nog steeds dat het gewoon binnenkort op natuurlijke wijze raak is. En verder is hij er niet zo mee bezig. Hij wil wel heel graag een tweede, maar is ervan overtuigd dat dat wel een keer komt O+
Meestal sta ik er ook zo in, maar soms.. :X
Mijn vriend is eigenlijk net zo. Ah joh, komt wel goed. Hij verbaasde mij laatst wel (positief) toen ik zei dat de dokter hem waarschijnlijk ook wel wil zien. Ik ging ervan uit dat hij zou zeggen dat hij daar geen zin in heeft, maar hij vond het geen probleem.
  maandag 2 november 2015 @ 16:31:13 #117
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157271647
Mijn man vond het allemaal niet snel genoeg gaan na 8 rondes en was zich ervan bewust dat een eventueel probleem net zo goed bij hem als bij mij kon liggen. Praktisch als hij is, had hij bedacht dat het voor hem het makkelijkst testen zou zijn. Enig google-werk leerde dat er thuistesten zijn om de kwaliteit van zaad te onderzoeken. Hij wilde serieus zo'n test kopen, alleen waren we te laat met bestellen en inmiddels al bijna rond de ovulatie van ronde 9. Beetje stom om te testen als je ook kan batsen, dus die bestelling werd vooruitgeschoven tot na de NOD. En toen was ik zwanger :')
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  maandag 2 november 2015 @ 16:35:32 #118
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_157271769
Herkenbaar ook al ligt het bij ons iets anders. We hadden er al 1 en ik wilde twee jaar geleden al voor een tweede, maar man niet. Nu wel. Was snel zwanger maar dat werd een miskraam. Om me heen zie ik vriendinnen en buren die gelijk met mij zwanger werden wél een dikke buik krijgen. Best moeilijk. Ik hoop dat onze tijd snel komt!
pi_157272211
Zoe dat klinkt perfect toch :D

Aventura, hier vliegen de baby's me ook om de oren :o Ik kan er nog wel van genieten want ik verheug me er nog steeds enorm op. Soms ben ik eventjes bang dat het nog heel lang gaat duren of helemaal niet lukt en dan word ik wel sip.
  maandag 2 november 2015 @ 17:11:46 #120
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_157272522
Ik ken mensen die hun eerste na mij kregen en ook al een tweede hebben, en soms zelfs een derde. Dat steekt dan wel. Ik probeer daar niet teveel naar te kijken want het moet allemaal wel leuk blijven en het gaat over ons, maar toch bekruipt me af en toe wel de angst dat het niet meer gaat lukken. Waar ik wel blij mee ben is dat we thuis weer op 1 lijn zitten. Dat is zó belangrijk.
pi_157272526
Ik vind het echt gewoon zo rot voor jullie dat het met zoveel moeite moet gaan :*
Het is gewoon niet eerlijk verdeeld soms.

Ik hoop op heel veel streepjesregen voor jullie *O*
pi_157273494
Mijn vriend begint ook erg ongeduldig te worden. Nu we de eerste onderzoeken hebben gehad en weer voor een half jaar naar huis zijn gestuurd, laat hij het aan mij over wanneer we teruggaan.
Het gemis is er bij ons allebei nu wel en daarom vinden we ook steun bij elkaar. De tweede golf zwangerschappen is nu begonnen in de vriendengroep en soms is het wel moeilijk (en soms is dat heel erg moeilijk). Het is vooral eenzaam merk ik. Alsof het een clubje is waar ik niet bij kan/mag.
pi_157273756
:W
pi_157274626
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 18:24 schreef Roomsnoes het volgende:
Jaaah ga je voor een 2e? O+ *O*
pi_157274667
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 19:01 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Jaaah ga je voor een 2e? O+ *O*
:Y

Heel rustig aan hoor. Slaap gaat voor seks ;)
pi_157274715
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:03 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Heel rustig aan hoor. Slaap gaat voor seks ;)
Seks voor de slaap, heul goed middel om in dromenland te komen ;)

Maar, leuk! O+
pi_157274971
Een dikke :* voor iedereen die zo lang moet wachten op een tweede streepje, zo enorm frustrerend meiden..

Wij hobbelen ook achter de groep aan met eerste kindjes in de leeftijd van F. Voelt raar. We waren er eerder nog niet klaar voor hoor, maar die tweede kindjes beginnen nu allemaal ineens met lopen, whut?

Leuk Roomsnoes! Enne, slaap lekker!!
  maandag 2 november 2015 @ 19:38:56 #128
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_157275602
Ik heb trouwens nog nooit in mijn volwassenen leven een baby vastgehouden... Ook geen vriendinnen met baby's (überhaupt bijna geen vriendinnen). Dat scheelt wel een beetje.

Mijn man maakt zich nooit druk om dingen, maar met huisarts heeft hij verder geen moeite. Maar hij heeft nog steeds zoiets van het komt vanzelf wel en zo niet, merken we tegen die tijd wel wat het ziekenhuis ervan denkt.
Warempel, een drempel.
pi_157277849
Wat dat betreft is dit zo lastig. Voor veel dingen kan je sparen/leren en het alsnog bemachtigen. Je weet dat je steeds iets dichter bij je doel komt.
T'is niet eerlijk en stom. Ik gun iedereen mijn geluk! :*
  Moderator maandag 2 november 2015 @ 21:25:51 #130
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157278671
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 07:52 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Cyclus is zo'n 21 dagen. Ik denk dat als er überhaupt een eisprong is, deze rete vroeg is. 3/4 dagen na mijn lek zijn al..
Aankomende maand maar weer beginnen met tempen. Al gaf dat voorheen ook niet echt een goed zicht erop.
Dat is wel echt bizar kort :o En zou het niet andersom kunnen, juist een hele late eisprong waardoor je op de verkeerde dagen het gezellig maakt? Ik hoop dat tempen wat meer inzicht geeft!

quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 15:47 schreef Marjolijntje het volgende:
Innesteling Aventura?

MaJo hoe was je feestje?
Hillz, zo stom dat wachten en korte / onduidelijke cyclus :(

Ik geloof dat ik ongesteld word nu (=een goed teken, kunnen we daarna voor het echie ;) ) maar mennnn wat ben ik sjaggo :%
En vent sjaggo en kind ziek, gezellig hier in huis ;)
Feestje was leuk! *O* Alleen wel een zwangerschapsaankondiging van vrienden van ons, dat was wel even een domper. Vind het echt heel leuk voor ze maar het kwam zo onverwacht dat ik echt even niet wist hoe ik moest reageren. Wij zijn al bijna 1,5 jaar bezig, zij meteen in de eerste ronde raak.

Zit er momenteel ook wel een beetje doorheen. Wij waren er al veel eerder aan begonnen toen niemand het nog overwoog. Nu zijn er 3 stellen om ons heen zwanger en de 4e zal zich ieder moment aandienen. En dan voelt het wel echt even rot om nog met lege handen te staan :'(

Aan de andere kant: vriend man is nu gestopt met roken dus hopelijk geeft dat een beter resultaat :9

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:32 schreef Philomijn het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel bizar om te lezen dat Jagar nu al een kind heeft terwijl ik nog met haar postte in het Rammelaarstopic. Maar zij en silliegirl waren gewoon super snel zwanger. :D En mignonne speelde vals, die was gewoon allang aan het oefenen :P
Ik vind het bizar dat meiden als Jagar en Sillie na mij mee kwamen posten en nu al bevallen zijn. Dat vind ik af en toe wel echt confronterend, iedereen die gaat en uiteindelijk bevalt en dat je hier dan nog steeds post. Ik vind het wel "fijn" dat er meerdere meiden hier dat snappen, al hoop ik ze natuurlijk hier snel weg te hebben hier :P Maar het is fijn om je hart te kunnen luchten en weten dat anderen het echt begrijpen.

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 18:24 schreef Roomsnoes het volgende:
Welkom terug! *O*
  Manager PR/Moderator maandag 2 november 2015 @ 21:31:03 #131
269689 crew  Viv
pi_157278831
Hoi :W

Ik kom vanuit uit het grote rammelaarstopic, dus nu moeten jullie ook een plekje doorschuiven richting Z&G hoor. :*
  Moderator maandag 2 november 2015 @ 21:37:01 #132
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157279047
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:31 schreef ViviRAWRS het volgende:
Hoi :W

Ik kom vanuit uit het grote rammelaarstopic, dus nu moeten jullie ook een plekje doorschuiven richting Z&G hoor. :*
Welkom! En inderdaad, dan horen er wel wat meiden van boven uit de lijst door te schuiven ;) Al jompelen we voor iedereen die hier streepjes piest *O*
  maandag 2 november 2015 @ 21:48:40 #133
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_157279491
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:37 schreef MaJo het volgende:

[..]

Welkom! En inderdaad, dan horen er wel wat meiden van boven uit de lijst door te schuiven ;) Al jompelen we voor iedereen die hier streepjes piest *O*
Mooi! Dan zijn er nog maar 5 wachtenden voor mij B-)
Warempel, een drempel.
  Manager PR/Moderator maandag 2 november 2015 @ 22:30:12 #134
269689 crew  Viv
pi_157280683
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:25 schreef MaJo het volgende:
Wij waren er al veel eerder aan begonnen toen niemand het nog overwoog.
Ik snap die gevoelens heel goed (zelf ook meegemaakt), maar dat laatste weet je gewoon niet. Ik lurk bijvoorbeeld al 6 jaar in OUD, maar no way dat mijn omgeving destijds al op de hoogte was van (de urgentie van) mijn kinderwens.
pi_157281435
quote:

[..]

Oi ik zie mn naam :o
ik speelde heul niet vals :D maar zit 'gewoon' aan de andere kant van het spectrum net als sillie en jagar blijkbaar. De zwangerschap van A. heb ik het "langst" op moeten wachten, en dat was in ronde 2 raak. Alle andere 5 zwangerschappen waren in 1 ronde raak. En 5 anderen ja want snel zwanger zijn is nog geen garantie op succes :)

Overigens niet per se gericht aan jou hoor! Maar ik haak even op jouw post in en bedoel dit meer in het algemeen. Ik vind het echt vreselijk voor iedereen met een kinderwens als die maar moeizaam of soms zelfs niet in vervulling gaat. Maar ik word er ook wel eens iebelig van dat er zo makkelijk over mensen heen gestapt wordt die wel makkelijk cq snel zwanger raken. Je weet simpelweg nooit van de hoed en de rand, je ziet alleen de buitenkant en wat iemand daarvan laat zien. Mijn wens voor een derde was levensgroot, pijnlijk groot op bepaalde fronten. En op die derde heb ik toch echt ook 3 jaar moeten wachten voordat ik daar aan toe kon geven. En dat is anders dan al bezig zijn en in de medische molen 3 jaar moeten wachten, maar toch, het is niet per se makkelijker.

Je vrienden die hun zwangerschap aankondigen terwijl ze nog heul niet lang bezig waren, tsja ik begrijp best dat dat steekt en pijnlijk is. Maar weet je werkelijk hoe lang de kinderwens al bestond? Hoeveel miskramen er wellicht aan vooraf zijn gegaan? Just saying, hou het bij jezelf. Jij (in het algemeen) kunt er niets aan doen dat je moeilijker zwanger raakt en een ander kan er niets aan doen dat het daar makkelijker verloopt. Dat betekent nog niet dat je voor een ander dingen kunt invullen.

Nogmaals, post in t algemeen niet tegen een specifieke persoon, het moest me van het hart.
:)
  Moderator maandag 2 november 2015 @ 23:38:18 #136
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157282399
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:30 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ik snap die gevoelens heel goed (zelf ook meegemaakt), maar dat laatste weet je gewoon niet. Ik lurk bijvoorbeeld al 6 jaar in OUD, maar no way dat mijn omgeving destijds al op de hoogte was van (de urgentie van) mijn kinderwens.
Omdat wij nu al een tijdje openlijk aan het proberen zijn is dit een hot topic met al onze vrienden en weet ik dus van alle stellen heel goed hoe zij erin stonden, namelijk allemaal twijfelend tot het laatste moment. En dus allemaal in 1-2 ronden zwanger, ja dat is wel even pijnlijk.

quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 23:01 schreef mignonne het volgende:

[..]

Oi ik zie mn naam :o
ik speelde heul niet vals :D maar zit 'gewoon' aan de andere kant van het spectrum net als sillie en jagar blijkbaar. De zwangerschap van A. heb ik het "langst" op moeten wachten, en dat was in ronde 2 raak. Alle andere 5 zwangerschappen waren in 1 ronde raak. En 5 anderen ja want snel zwanger zijn is nog geen garantie op succes :)

Overigens niet per se gericht aan jou hoor! Maar ik haak even op jouw post in en bedoel dit meer in het algemeen. Ik vind het echt vreselijk voor iedereen met een kinderwens als die maar moeizaam of soms zelfs niet in vervulling gaat. Maar ik word er ook wel eens iebelig van dat er zo makkelijk over mensen heen gestapt wordt die wel makkelijk cq snel zwanger raken. Je weet simpelweg nooit van de hoed en de rand, je ziet alleen de buitenkant en wat iemand daarvan laat zien. Mijn wens voor een derde was levensgroot, pijnlijk groot op bepaalde fronten. En op die derde heb ik toch echt ook 3 jaar moeten wachten voordat ik daar aan toe kon geven. En dat is anders dan al bezig zijn en in de medische molen 3 jaar moeten wachten, maar toch, het is niet per se makkelijker.

Je vrienden die hun zwangerschap aankondigen terwijl ze nog heul niet lang bezig waren, tsja ik begrijp best dat dat steekt en pijnlijk is. Maar weet je werkelijk hoe lang de kinderwens al bestond? Hoeveel miskramen er wellicht aan vooraf zijn gegaan? Just saying, hou het bij jezelf. Jij (in het algemeen) kunt er niets aan doen dat je moeilijker zwanger raakt en een ander kan er niets aan doen dat het daar makkelijker verloopt. Dat betekent nog niet dat je voor een ander dingen kunt invullen.

Nogmaals, post in t algemeen niet tegen een specifieke persoon, het moest me van het hart.
Ik vind 3 jaar wachten op je kinderwens en 3 jaar actief proberend inclusief medische mallemolen niet bepaald met elkaar te vergelijken :X Ik ben voor iedereen blij die snel zwanger is maar het benadrukt wel weer extra dat het bij ons niet lukt. En iets begrijpen is niet hetzelfde als iets voelen he? Je weet gewoon niet hoe het voelt, net als dat ik niet weet hoe het voelt als het wel snel raak is :P
pi_157282590
Eens, MaJo.
Overigens is het verdriet als het niet lukt vaak ook onbegrepen. Maargoed sommige mensen hebben dan ook de empathie van een baksteen. In zn algemeenheid.

Ken ook mensen waarbij het snel lukte die ook snapten dat het voor mij soms wat confronterend kan zijn. Zo kan het ook. ^O^
pi_157282690
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:38 schreef MaJo het volgende:

[..]

Omdat wij nu al een tijdje openlijk aan het proberen zijn is dit een hot topic met al onze vrienden en weet ik dus van alle stellen heel goed hoe zij erin stonden, namelijk allemaal twijfelend tot het laatste moment. En dus allemaal in 1-2 ronden zwanger, ja dat is wel even pijnlijk.

[..]

Ik vind 3 jaar wachten op je kinderwens en 3 jaar actief proberend inclusief medische mallemolen niet bepaald met elkaar te vergelijken :X Ik ben voor iedereen blij die snel zwanger is maar het benadrukt wel weer extra dat het bij ons niet lukt. En iets begrijpen is niet hetzelfde als iets voelen he? Je weet gewoon niet hoe het voelt, net als dat ik niet weet hoe het voelt als het wel snel raak is :P
Dat mag jij vinden, ik heb nergens gezegd dat het te vergelijken is. Ik heb wel gezegd dat het net zo goed pijnlijk kan zijn en dat je gewoonweg niet altijd van de hoed en de rand af weet.
pi_157282709
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 13:45 schreef AcaBella het volgende:
Voor de zekerheid toch maar een ovulatietest gedaan en ik denk dat ik weet waar de buikpijn vandaan komt. 2 dikke vette strepen (dus toch niet vorige week blijkbaar :') ) op cyclusdag 35. Better late than never zullen we maar zeggen _O-
Zeker weten dat je er niet even een zwsch testje achteraan wilt gooien O-)

http://www.ovulatie-berek(...)chapstest-gebruiken/
Kwak
pi_157282974
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 23:48 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ghehe idd! Dat zou niet de eerste keer zijn in dit topic :Y
pi_157283329
Ach, ik ben het eens met Majo. Ik heb aan beide kanten gestaan. De Senn in één keer raak en nu een jaar verder.

Hoe tof ik het vind dat iedereen die gelijk met mij begon nu al lang en breed bevallen is, het steekt als de neten. Het is niet eens steken als de neten. Ik ben godsgruwelijk jaloers. Zelfs een vriendin die na een jaar proberen eindelijk zwanger is, en nu op klappen staat heb ik moeite met de groene beestjes terug in de kast te proppen. Dat betekent niet dat ik het iemand misgun. Maar ik wil ook. En als er dan iemand heel trots komt vertellen dat het langste wat ze gewacht heeft een heel kort aantal maandjes is, dan krijg ik daar jeuk van. Ongeacht wat er aan vooraf gegaan is.
pi_157283586
Ik lees nergens trots bij Mignonne, waar jullie het allemaal over hebben maar die jullie lekker indirect allemaal niet noemen.

Ik lees dat ze zegt dat je geen invloed hebt op snel of langzaam en een plakker of een miskraam, en dat het geen zin heeft te vergelijken qua leed.

Ik mag hopen dat mensen zich in dit topic nog vrij mogen voelen om blij hun snelle zwangerschappen te melden zondar dat dat de helft van de mensen hier "steekt". Of om uberhaupt mee te posten.
Kwak
pi_157283620
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:32 schreef kwakz0r het volgende:
Ik lees nergens trots bij Mignonne, waar jullie het allemaal over hebben maar die jullie lekker indirect allemaal niet noemen.

Ik lees dat ze zegt dat je geen invloed hebt op snel of langzaam en een plakker of een miskraam, en dat het geen zin heeft te vergelijken qua leed.

Ik mag hopen dat mensen zich in dit topic nog vrij mogen voelen om blij hun snelle zwangerschappen te melden zondar dat dat de helft van de mensen hier "steekt". Of om uberhaupt mee te posten.
Je mist de plank aardig in deze...
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 00:42:58 #144
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157283693
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:32 schreef kwakz0r het volgende:

Maar dat is nou het punt, snel zwanger zijn en niet zwanger worden zijn niet vergelijkbaar qua "leed" omdat er in het eerste geval geen sprake is van leed. Dat valt toch wel te snappen? Waarom een punt proberen te scoren waar geen punt te behalen valt? Niet zwanger worden versus snel zwanger worden is gewoon kutter, hoe je het ook wendt of keert.

En nu ga ik naar bed want ik loop me hier op te vreten.
pi_157283822
Gezellig hier :')

Leed is niet te vergelijken. En het is gewoon kut als je zo lang bezig bent. En miskramen zijn ook megakut. En jaloers zijn is ook kut :+
Hier nu ruim een jaar bezig en 2 miskramen verder. Dat jaar is misschien relatief "kort", maar het gevoel is hier al 5/6 jaar sterk aanwezig, als in nu-een-kindje-willen. Kinderwens is gewoon altijd al aanwezig geweest. Als ik later groot ben, word ik mama O+
O en wachten is ook kut en niet mijn sterkte kant

Ik jompel voor iedereen hoor, maar tuurlijk steekt het soms.
en ik ben erg blij dat nog niemand recht in mijn gezicht een zwangerschapsaankondiging heeft gedaan :X

Hier ventileren vind ik heerlijk en is de enige plek waar ik dat doe en dat geldt voor meer. We krijgen een kijkje in elkaars meest diepe en donkerste gevoelens soms. En die mogen ook gehoord en gezien worden. It's not always pretty!

Excuus voor de onsamenhangende post hierboven. Bedtijd :Z
pi_157284414
Wowzo! Met vals spelen bedoelde ik alleennig dat mignonne bij de Rammelaars postte en niet (voor zo ver ik weet) in WOHTS heeft gepost. Enkel en alleen dat. Zat geen oordeel or whatsover bij en daarnaast was de woordkeuze voor vals spelen een garpje. Ennnn met bizar snel zwanger doelde ik op het feit dat het gewoon super snel kan gaan en je dus denkt "huh je zat toch net nog bij de Rammelaars?". Mannen hebben hier nooit last van he, dat ze zichzelf zo gaan uitleggen/verdedigen. :')

Dikke knuf voor iedereen met groene monsters en onvervulde verlangens.
Dit, dat, alles.
pi_157284803
Jeetje, het mag toch wel een keer gezegd worden dat het pijn doet om zo lang te wachten. Er wordt altijd blij gereageerd als er streepjes zijn maar de mensen bovenaan de lijst mogen verdorie ook hun hart luchten zonder dit gezeur.

En welkom vivirawrs. Hopen dat je snel twee strepen piest... waar ik oprecht blij voor zou zijn (en het zou toch steken)
pi_157284813
Goh Hilzillah, dus als Mignonne een msikraam heeft telt het wel als zwangerschap,maar als de gyn jouw miskraam als zwangerschap telt dan moet hij op de brandstapel? Bijzonder.

Jaloezie is een hele lelijke emotie, daar laat ik het maar even bij.
Kwak
pi_157284818
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 06:23 schreef Bottoms_up het volgende:
Jeetje, het mag toch wel een keer gezegd worden dat het pijn doet om zo lang te wachten. Er wordt altijd blij gereageerd als er streepjes zijn maar de mensen bovenaan de lijst mogen verdorie ook hun hart luchten zonder dit gezeur.

En welkom vivirawrs. Hopen dat je snel twee strepen piest... waar ik oprecht blij voor zou zijn (en het zou toch steken)
Het gaat hier continu over hoe erg alles steekt bij iedereen.

Het is niet alsof teleuestelling taboe is hier.
Kwak
pi_157284840
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 00:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

Maar dat is nou het punt, snel zwanger zijn en niet zwanger worden zijn niet vergelijkbaar qua "leed" omdat er in het eerste geval geen sprake is van leed. Dat valt toch wel te snappen? Waarom een punt proberen te scoren waar geen punt te behalen valt? Niet zwanger worden versus snel zwanger worden is gewoon kutter, hoe je het ook wendt of keert.

En nu ga ik naar bed want ik loop me hier op te vreten.
Het is geen wedstrijd, maar hoera, je hebt voor oneindig gewonnen ok?

Ik denk dat twee jaar moeten wachten of drie jaar moeten wachten altijd kut is. Volgens mij zegt NIEMAND dat de medische molen minder kut is dan om andere redenen wachten, dan lees je niet goed. NIEMAND zegt dat snel zwanger worden toch zo naar is...

Ik bemoei me er wel niet mee verder, blijkbaar zijn de andere wachtenden de groteMajoshow nog niet zat, ik wacht wel op streepjes zonder topic :')
Kwak
pi_157284889
De grote majoshow? Whut? :')

Dit is duidelijk niet mijn drama. Doe ik dus niet aan mee. Ik ga wel weer wachten op streepjes :W
  dinsdag 3 november 2015 @ 07:12:09 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_157284941
Jongens, meisjes. Houden we het gezellig?
Natuurlijk kun je leed niet vergelijken, maar soms is het ook best fijn om je frustratie gewoon even te kunnen ventileren ;)
disclaimer
pi_157284973
quote:

[..]

Ja hoi! :W

Inderdaad ging het bij mij heel snel. Ik kan me niet voorstellen hoe frustrerend het is dat je wil, maar dat het maar niet lukt, want ik heb dat zelf niet meegemaakt. Ik vind het oprecht kut voor diegenen die zo lang moeten wachten of zelfs de medische molen in moeten.

Maar, het maakt mijn kinderwens niet meer of minder omdat het snel raak was. Ik wilde net zo graag zwanger zijn als iedereen die hier post en wacht op streepjes. Dat is denk ik ook wat Migonne wil zeggen; als je die wens hebt, dan wil je daar wat mee. Dat geldt voor de mensen in 't rammelaarstopic, hier en zeker ook in het Wat als.. topic. Al onze (toekomstige) kindjes zijn net zo gewild en gewenst. En ik denk niet dat je dan perse de redenen waarom je moet wachten moet
vergelijken..
pi_157284995
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 07:22 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Inderdaad ging het bij mij heel snel. Ik kan me niet voorstellen hoe frustrerend het is dat je wil, maar dat het maar niet lukt, want ik heb dat zelf niet meegemaakt. Ik vind het oprecht kut voor diegenen die zo lang moeten wachten of zelfs de medische molen in moeten.

Maar, het maakt mijn kinderwens niet meer of minder omdat het snel raak was. Ik wilde net zo graag zwanger zijn als iedereen die hier post en wacht op streepjes. Dat is denk ik ook wat Migonne wil zeggen; als je die wens hebt, dan wil je daar wat mee. Dat geldt voor de mensen in 't rammelaarstopic, hier en zeker ook in het Wat als.. topic. Al onze (toekomstige) kindjes zijn net zo gewild en gewenst. En ik denk niet dat je dan perse de redenen waarom je moet wachten moet
vergelijken..
sjuust :)

Natuurlijk moet je kunnen ventileren over hoe kut alles is, daar zijn dit soort topics ook voor. Met de nadruk op ook. Maar er wordt erg vaak benoemd hoezeer iets steekt en dat zorgt er ook voor dat er toch best wat dames zijn die dit topic overslaan want tsja ze horen hier niet, ze beginnen pas net en zijn er niet medisch mee bezig. Dat lijkt me toch ook best zonde.
pi_157285039
Allereerst gefeliciteerd silli! En ja die meen ik echt!

Ik weet wel dat het algemeen bedoeld is maar ik kom hier niet zo vaak. Dus zo vaak ventileer ik niet. En nu dit. Voor mijn gevoel hoor ik dan ook niet meer hier ;(
pi_157285059
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 06:23 schreef Bottoms_up het volgende:

Er wordt niet altijd blij gereageerd als je snel een tweede streepje plast hoor :N

Miskramen en lang wachten zouden verboden moeten worden o|O
En ja jaloezie is echt een heel lelijk iets, maar ik snap het zeker wel in dit geval.

welkom nieuwe mensen :W succes en veel plezier bij het maken van jullie kindje O+
pi_157285143
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 06:29 schreef kwakz0r het volgende:
Goh Hilzillah, dus als Mignonne een msikraam heeft telt het wel als zwangerschap,maar als de gyn jouw miskraam als zwangerschap telt dan moet hij op de brandstapel? Bijzonder.

Sodermieter toch op joh! Jij maakt er echt een hele andere tekst van dan wat er staat. Deze reactie heeft echt niks meer te maken met per ongeluk verkeerd lezen.

Natuurlijk zijn miskramen kneiter kut. Bij iedereen. Je bent verdrietig, want je wil zo graag. Maar als je dan vervolgens vrij snel weer zwanger bent... En mijn miskraam en brandstapel? Ik begrijp je verwijzing niet helemaal... Ik ben niet opnieuw zwanger hoor... Ik ben nog steeds verdrietig omdat ik NOG STEEDS NIET zwanger ben.

Edit: En bij alle verse steepjes, hoe kort je hier ook gepost hebt juig ik... ALTIJD!
pi_157285154
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 06:41 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik bemoei me er wel niet mee verder, blijkbaar zijn de andere wachtenden de groteMajoshow nog niet zat, ik wacht wel op streepjes zonder topic :')
Omg :o Wat ben jij een vals kreng... _O-
pi_157285196
Ik kom hier even lurken op de discussie die gaande is. Ook ik heb van beide kanten mee mogen maken, 1e heel snel En 2e via icsi ( wegens verminderd zaad). Het idee hoe vervelend het is om lang te moeten wachten op een kindje, greep mij al toen ik zelf snel zwanger was en in mijn omgeving het niet lukte. Maar ik begreep en voelde het pas echt goed toen het mijzelf overkwam. Ook in mijn omgeving veel mensen snel ( ook een jong familielid met ongelukje) zwanger, dat was ook slikken voor mij. En daar kwam ook jaloezie en andere emoties aan te pas. Ik heb ook veel onbegrip gehad in mijn omgeving, vooral familie/ schoonfamilie die het niet snapte. Van de familie zijn een paar mensen die het niet willen snappen en negeren mij nu.
Ik ben nu na 2 jaar zwanger van de tweede, met de baby alles goed maar mijn eigen lichaam laat mij helaas in de steek. Veel ontstekingen en andere toestanden, maar ik heb er alles voor over om een gezond tweede kindje op de wereld te mogen zetten.

Ik hoop voor iedereen die gauw zwanger wil worden, het snel lukt. Want lang wachten of zelfs de mmm in gun je echt niemand.

[ Bericht 9% gewijzigd door VintageGirl op 03-11-2015 09:57:35 ]
pi_157285464
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 07:55 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Edit: En bij alle verse steepjes, hoe kort je hier ook gepost hebt juig ik... ALTIJD!
:Y heb je ook :*
En ik hoop echt dat we snel allemaal voor jou kunnen juigen!
Net als voor alle andere dames die wachten natuurlijk!
pi_157285476
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 07:55 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Sodermieter toch op joh! Jij maakt er echt een hele andere tekst van dan wat er staat. Deze reactie heeft echt niks meer te maken met per ongeluk verkeerd lezen.

Natuurlijk zijn miskramen kneiter kut. Bij iedereen. Je bent verdrietig, want je wil zo graag. Maar als je dan vervolgens vrij snel weer zwanger bent... En mijn miskraam en brandstapel? Ik begrijp je verwijzing niet helemaal... Ik ben niet opnieuw zwanger hoor... Ik ben nog steeds verdrietig omdat ik NOG STEEDS NIET zwanger ben.

Nee ik weet dat je niet zwanger bent (vind ik oprecht rot voor je), maar oh wee toen skittles postte dat de gyn op zich gelijk heeft dat hij je wachtjaar pas laat tellen vanaf je miskraam. ONRECHT!

Weet je wat t is, je mag me een vals kreng vinden hoor, ben ik echt niet overigens, maar het is hier sinds een aantal maanden verdorie altijd hetzelfde. Ja er wordt gejuicht als mensen streepjes hebben, om vervolgens een heleboel posts te lezen over hoe rot dat roch wel voelt voor jezelf en ik gun het je hoor,maar...

Kom op zeg, wat ikke zegt, zo hard wordt er niet gejuichd, het woedt vanzelf weer weggeveegd door eenrondje hoe lang wacht jij al en nu is die weer zwanger en die wilde nog maar net een kind, etc.

En ja, dat zijn bepqalde users die dat altijd doen, en dat ben ik spiig en spuugzat.

De een verdient niet meer een kind dan een ander, je bouwt geen rechten op met wachten (binnen of buiten de medische molen), en zo woedt het hier weeens gebracht, indirect.
Kwak
pi_157285498
En aangezien ik inmiddels toch bekend sta als kreng post ik dan gewoon hier wat ik via dm en chat van meer mensen hoor.

:+
Kwak
pi_157285518
Oioioi wat heb ik ontketend...

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 07:22 schreef silliegirl het volgende:

[..]

vergelijken..
En ik gun het jou en Mignonne en alle anderen die hier in no-time weer weg zijn en door kunnen naar Z&G ook heel erg. Maar het is nu wel even confronterend, want ik had ook hoogzwanger in Z&G kunnen posten als het anders gelopen was. Jullie zijn daar nu gewoon het levende bewijs van. Net als het feit dat wanneer de lichting van o.a. Mignonne oudste jarig is, ik hier ook al ongeveer zo lang meelees. En dat ik samen met bellelena, Lot en Lady_Black in het rammelaars-topic topic heb gezeten en zij nu zwanger zijn van een tweede. Ik gun hen en anderen dat enorm. En iedereen heeft zijn eigen verhaal met wellicht ook een eigen portie leed erin. En ook als je dat niet hebt, als alles vlekkeloos verloopt gun ik je dat van harte. Maar het drukt mij wel met de neus op de feiten over hoe snel de tijd gaat, en dat je het zwanger worden zelf totaal niet in de hand hebt.

Het lijkt me toch vrij normaal als dat hier gewoon gedeeld wordt :)

Als ik zwanger ben binnenkort, snap ik ook wel dat het een beetje steekt bij mensen die al langer wachten. En wat mij betreft mag dat best geuit worden naast de felicitaties :Y
pi_157285598
Ja weet je, er is niemand die zegt dat je dat niet mag delen, maar het is hier echt een ander sfeertje de laatste tijd.

Toen wij aan het proberen waren voor de eerste, precies twee jaar geleden, waren er ook mensen die al lang wachtten, chanty en fazzo bijvoorbeeld, en met meerdere miskramen een heel aantal. Maar ik heb toen nooit het gevoel bij dit topic gehad dat ik nu wel heb. En ik vind dat ik daar wat van mag zeggen.

En dat het dan bitchy en persoonlijk wordt op een gegeven moment is niet netjes maar maakt de observatie niet anders.

Er wordt wel heel vaak gezegd nu hoe alles toch benoemd moet kunnen worden, alsof dat niet altijd al gebeurde. Er is geen leed-doofpot ofzo. Het krijgt alleen wel erg de overhand.

En dat bedoel ik met een "show", iemand feliciteren met een paar posts later een dikke maar voor jezelf, maakt dat iemand anders nieuws ineens over jou gaat, en diegene postte dat helemaal niet om het over jou te hebben, die postte voor zichzelf blij nieuws.
Kwak
pi_157285655
Ter vergelijking:

Zouden we het normaal/leuk vinden als iemand jarig is en een aardig deel van de felicitaties is letterlijk:

Gefeliciteerd! Ik ben blij voor je, maar het steekt ergens wel want mijn oma is nu al twee jaar dood en die wordt nooit meer jarig.

En dat dan het hele volgende gesprek gaat over hoelang opa's en oma's al dood zijn?

Een felicitatie met een maar(ook al komt ie twee pagina's later) is geen felicitatie.
Kwak
pi_157285683
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 08:57 schreef kwakz0r het volgende:

En dat bedoel ik met een "show", iemand feliciteren met een paar posts later een dikke maar voor jezelf, maakt dat iemand anders nieuws ineens over jou gaat, en diegene postte dat helemaal niet om het over jou te hebben, die postte voor zichzelf blij nieuws.
Maar dat was nu toch niet het geval? Of heb ik streepjes gemist?
Je hebt gelijk dat het niet fijn is voor iemand met goed nieuws dat er negatief wordt gereageerd.
Maar als er nu negatieve gevoelens worden gedeeld (en ook door mensen die dat niet vaak doen), vind ik het jammer dat er zo'n discussie begint.
  dinsdag 3 november 2015 @ 09:06:42 #167
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_157285705
Jeetje ik snap beide kanten zo goed. Ik word (meestal) snel zwanger maar heb nu ook een mk gehad en heb lang moeten wachten voordat man weer wou. Bij mij is de lol van een mooie aankondiging er ook helemaal af met twee familieleden die al 4 en 2 jaar in de mmm zitten. Maar ik zou dat nóoit hardop tegen ze zeggen. Kom op zeg, hun leed is écht wel een stuk zwaarder dan het mijne. En ja voor mij is het dus best lullig want mijn geluk wordt ondergesneeuwd. Maar het zij zo.
pi_157285719
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 08:57 schreef kwakz0r het volgende:
Ja weet je, er is niemand die zegt dat je dat niet mag delen, maar het is hier echt een ander sfeertje de laatste tijd.

Toen wij aan het proberen waren voor de eerste, precies twee jaar geleden, waren er ook mensen die al lang wachtten, chanty en fazzo bijvoorbeeld, en met meerdere miskramen een heel aantal. Maar ik heb toen nooit het gevoel bij dit topic gehad dat ik nu wel heb. En ik vind dat ik daar wat van mag zeggen.
Ja, dat mag maar ik herken het niet zo erg, en lees al lang mee dus. Maar dat kan komen omdat ik nu zelf ook wacht op een zwangerschap, wellicht ben ik gebiased.
In elk geval, het is de toon die de muziek maakt: wat denk je hier mee te bereiken?
quote:
En dat het dan bitchy en persoonlijk wordt op een gegeven moment is niet netjes maar maakt de observatie niet anders.
Nee, maar wel wat je er mee bereikt. Nu ontketen je er alleen een soort bitchfight mee :P
pi_157285746
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:04 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]

Maar dat was nu toch niet het geval? Of heb ik streepjes gemist?
Je hebt gelijk dat het niet fijn is voor iemand met goed nieuws dat er negatief wordt gereageerd.
Maar als er nu negatieve gevoelens worden gedeeld (en ook door mensen die dat niet vaak doen), vind ik het jammer dat er zo'n discussie begint.
Eens :Y
pi_157285768
Ach, er wordt van de andere kant ook wel bitchy op mij gereageerd. Ik heb gewoon geen zin om altijd enorm op mijn woorden te letten zoals in OUD gebruikelijk is. Als iemand me boos maakt dan komt t er weleens zo uit. Too bad.

En er wordt dus ook vanuitgegaan dat ik niet wacht, wat helemaal niet gezegd is O-)
Kwak
pi_157285776
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 08:47 schreef kwakz0r het volgende:
En aangezien ik inmiddels toch bekend sta als kreng post ik dan gewoon hier wat ik via dm en chat van meer mensen hoor.

:+
Wat wil je hier mee bereiken dan? "Kijk mij eens uitspreken wat meerdere mensen denken..."

Verder kom ik verrot uit mijn woorden dus de discussie laat ik verder even voor wat ie is.
S. 2014
J. 2016
pi_157285807
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 07:37 schreef Bottoms_up het volgende:
Allereerst gefeliciteerd silli! En ja die meen ik echt!

Ik weet wel dat het algemeen bedoeld is maar ik kom hier niet zo vaak. Dus zo vaak ventileer ik niet. En nu dit. Voor mijn gevoel hoor ik dan ook niet meer hier ;(
Je moet je echt niet zo aangesproken voelen. :*
Kwak
pi_157285815
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:12 schreef kwakz0r het volgende:
Ach, er wordt van de andere kant ook wel bitchy op mij gereageerd. Ik heb gewoon geen zin om altijd enorm op mijn woorden te letten zoals in OUD gebruikelijk is. Als iemand me boos maakt dan komt t er weleens zo uit. Too bad.

En er wordt dus ook vanuitgegaan dat ik niet wacht, wat helemaal niet gezegd is O-)
nou ik wilde net zeggen, je wacht wel zonder topic zei je, zijn er al plannen voor een tweede? :D
pi_157285840
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Wat wil je hier mee bereiken dan? "Kijk mij eens uitspreken wat meerdere mensen denken..."

Verder kom ik verrot uit mijn woorden dus de discussie laat ik verder even voor wat ie is.
Ja, best wel eigenlijk. Laat mij maar de bitch zijn dan, ben al niet zo geliefd :') bij de huidige generatie wachters. Maar denk niet dat er niemand anders zo over denkt.
Kwak
pi_157285848
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:15 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

nou ik wilde net zeggen, je wacht wel zonder topic zei je, zijn er al plannen voor een tweede? :D
Ik wil eigenlijk wel weer. Maar misschien kan ik beter het rammelhok nog even in.
Kwak
pi_157285866
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:12 schreef kwakz0r het volgende:
too bad? Het betekent wel dat ook mensen tegen wie jij het niet hebt zich aangesproken voelen.
quote:
Jij hebt vrij recent nog gezegd dat je eerst wilt afvallen. Hoeft niet te betekenen dat je geen tweede wilt, maar je leest wel met een andere invalshoek mee dan.
pi_157286031
Het leven is echt best moeilijk en oneerlijk. Voor mij werk het zo dat ik mijn eigen leed altijd makkelijker vind te dragen dan dat van een ander. Mijn lieve broer is al een hele hele lange tijd bezig, en ik vind het echt verschrikkelijk dat het nog niet wil lukken daar. En dan sta ik ernaast, alleen, met een parttime inkomen, en besluit voor een derde te gaan. Mijn traject is niet makkelijk, het was ook bij lange na niet meteen raak, en van de zomer was er een miskraam. Maar toch denk ik oprecht dat hun leed vele malen groter is. Zo'n eerste kindje bepaalt voor de rest van je leven je rol, je toekomstbeeld. Dat is zo'n oerding. Ik zou er mijn zwangerschap voor inleveren, als ik wist dat het er hun een op zou leveren.

Maar helaas, zo werkt het leven niet. Het leven is niet eerlijk, het leed is net eerlijk verdeeld.
pi_157286110
Het is overigens niet zo dat ik het gevoel heb dat mijn geluk er door onder wordt gesneeuwd, maar het maakt wel dat ik heel bescheiden mee om wil gaan.
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 09:39:30 #179
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157286140
Jeetje kwak wat laat je je kennen met "de grote majoshow", ik ben deze discussie niet eens gestart :') maar goed, het neemt alle twijfel wel weg dat je me dus echt niet mag :* dat is inmiddels wederzijds kan ik je vertellen.

Ik snap je punt dat het niet tof is dat na ieder tweede streepje er negatief wordt gedaan maar ik herken dat echt totaal niet :? Ik juich altijd hard voor anderen en zeg maar zelden hier dat ik het moeilijk vind. Sterker nog, ik ben juist oprecht blij voor meiden hier en voel echt nul jaloezie. In het echte leven is dat anders en ik baal er echt van dat ik dat zo voel. :@
pi_157286186
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Het is overigens niet zo dat ik het gevoel heb dat mijn geluk er door onder wordt gesneeuwd, maar het maakt wel dat ik heel bescheiden mee om wil gaan.
Maar een broer is een naaste, en zijn geluk is ook een beetje jouw geluk, dus dat snap ik heel erg goed.

Onbekenden op een forum? Not so much.

@bobbymcgee ik noem juist namen, terwijl er daarvoor heel omzichtig naar mignonne gewezen werd zonder namen te noemen. Niemand die ik niet met naam en toenaam noem.of van zichzelf weet dat hij/zij heel vaak hier op die manier post hoeft zich aangesproken te voelen.

En dan nog he? Wat kan t je rotten wat zo'n kreng als ik er van vindt? Mijn mening is ook maar een mening.
Kwak
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 09:45:37 #181
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157286246
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:41 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Maar een broer is een naaste, en zijn geluk is ook een beetje jouw geluk, dus dat snap ik heel erg goed.

Onbekenden op een forum? Not so much.

@bobbymcgee ik noem juist namen, terwijl er daarvoor heel omzichtig naar mignonne gewezen werd zonder namen te noemen. Niemand die ik niet met naam en toenaam.noem hoeft zich aangesproken te voelen.
de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet... Mignonne zegt zelf dat ze niemand specifiek bedoelt, daar wordt op aangehaakt. Laten we dan gewoon open kaart spelen. Gezien jouw opmerking over "de grote majoshow" (wat ik nog steeds niet snap) en dat er blijkbaar onderling wordt ge-pmd gok ik op... Mij! Goh wat een verrassing :')

Echt kwak, wat heb ik gedaan waardoor je zo'n verstoord beeld van me hebt? ;( -O-
pi_157286256
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:06 schreef Aventura het volgende:
Jeetje ik snap beide kanten zo goed. Ik word (meestal) snel zwanger maar heb nu ook een mk gehad en heb lang moeten wachten voordat man weer wou. Bij mij is de lol van een mooie aankondiging er ook helemaal af met twee familieleden die al 4 en 2 jaar in de mmm zitten. Maar ik zou dat nóoit hardop tegen ze zeggen. Kom op zeg, hun leed is écht wel een stuk zwaarder dan het mijne. En ja voor mij is het dus best lullig want mijn geluk wordt ondergesneeuwd. Maar het zij zo.
Je hebt helemaal gelijk vind ik.
T wordt alleen een ander verhaal als die gene dan tegen jou zegt dat ze niet blij voor je zijn.
Vooral als de zwangerschap daarna mis gaat doet zn opmerking heel erg pijn. Ook al is t van een onbekende.

Mijn broer is inmiddels al zo lang bezig voor een eerste kindje dat ik niet eens meer weet hoe lang ze bezig zijn (7 8 jaar ofzo) toen wij kwamen vertellen dat we zwanger waren was mijn schoonzus oprecht blij maar moest ook heel hard huilen. En terecht ik kan dat begrijpen, ik moest er ook heel erg om huilen.
Maar haar verdriet nam niet weg dat ze blij voor ons was.

Ik snap wel wat er wordt bedoeld met dat er een ander sfeer in dit topic heerst. Toen ik in 2012/2013 mee las voelde het idd heel anders.
Maar ik vind het niet storend ofzo. Er zijn helaas te veel mensen die lang aan het wachten zijn. Dat is gewoon ruk. En ik snap die frustratie en het verdriet daarvan wel.
  dinsdag 3 november 2015 @ 09:47:07 #183
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_157286274
Ieder huisje heeft zijn kruisje.

En zullen we nu gewoon weer verder wachten op streepjes? Iedereen die start hoopt snel zwanger te zijn en of je nu 1, 2 of 20 rondes wacht, wachten duurt altijd lang, ook al blijkt het achteraf relatief.
  dinsdag 3 november 2015 @ 09:55:11 #184
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_157286401
Goed plan Kyara.

Hier volop in onzekerheid, cyclusdag 23 en onwijze buikpijn en kramp en spotting van oud bloed (heel weinig) sinds zaterdagavond dus. Kortom ik weet weer eens niks :P
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 09:55:34 #185
5428 crew  miss_sly
pi_157286404
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 06:29 schreef kwakz0r het volgende:
En jaloezie is ook een heel pijnlijke emotie voor degene die dat voelt.
Fijn als jij dat niet kent, maar ik herken het wel degelijk en o, wat deed het pijn, dat ik en niet zwanger werd en me zo jaloers voelde naar anderen, waaronder mensen die me dierbaar waren.

Een beetje empathie kan geen kwaad.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_157286435
Ik snap Kwak wel, eigenlijk. Daar wilde ik een heel epistel aan wijden, maar dat mag niet meer van Kyara ;( :')
pi_157286471
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:47 schreef Kyara het volgende:
Ieder huisje heeft zijn kruisje.

En zullen we nu gewoon weer verder wachten op streepjes? Iedereen die start hoopt snel zwanger te zijn en of je nu 1, 2 of 20 rondes wacht, wachten duurt altijd lang, ook al blijkt het achteraf relatief.
Strak plan ^O^

Kom maar op met die steepjes *O*
pi_157286475
Soms moet er nou eenmaal ook even geknokt worden, toch? Om de lucht weer te klaren. Wat maakt het uit dat er in zo'n topic even geknald wordt? Uiteindelijk keert de rust weder en gaat het weer over waar het voor bedoeld was. Dit hoort er ook bij, toch? Zeker als het zulke emoties betreft, lijkt me.
pi_157286478
En over jaloezie: ik ben stikjaloers, voortdurend, op heel veel mensen. En daarnaast gun ik het ze ook allemaal, dat kan best naast elkaar bestaan :)
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 10:00:15 #190
5428 crew  miss_sly
pi_157286494
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Het leven is echt best moeilijk en oneerlijk. Voor mij werk het zo dat ik mijn eigen leed altijd makkelijker vind te dragen dan dat van een ander. Mijn lieve broer is al een hele hele lange tijd bezig, en ik vind het echt verschrikkelijk dat het nog niet wil lukken daar. En dan sta ik ernaast, alleen, met een parttime inkomen, en besluit voor een derde te gaan. Mijn traject is niet makkelijk, het was ook bij lange na niet meteen raak, en van de zomer was er een miskraam. Maar toch denk ik oprecht dat hun leed vele malen groter is. Zo'n eerste kindje bepaalt voor de rest van je leven je rol, je toekomstbeeld. Dat is zo'n oerding. Ik zou er mijn zwangerschap voor inleveren, als ik wist dat het er hun een op zou leveren.

Maar helaas, zo werkt het leven niet. Het leven is niet eerlijk, het leed is net eerlijk verdeeld.
Wat zeg je dat goed!
Wat verdrietig voor je broer.
Wat fijn dat het bij jou weer gelukt is. Dat had ik gemist! Gefeliciteerd :*
pi_157286497
Nog even hoor :+
Als er niet zo enthousiast wordt gereageerd op tweede streepjes van mensen die nog maar net in dit topic meeposten komt dat ook gewoon omdat mensen nog niet zo lang mee hebben kunnen leven he? Als er in Z&G iemand binnenkomt zeilen met de mededeling dat haar/zijn kind is geboren, wordt daar ook minder enthousiast op gereageerd dan op iemand die 9 maanden meepost. En als het spannend is geweest voor diegene, bloedverlies of vroege weeën oid, dan juicht iedereen nog een tandje harder. Zo werkt het in dit topic ook en dat vind ik niet zo raar.
Als je wel echt gehoord hebt dat men er expliciet niet blij mee is/er alleen jaloers op is, dan kan ik me voorstellen dat dat wel kut is :X
pi_157286557
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En jaloezie is ook een heel pijnlijke emotie voor degene die dat voelt.
Fijn als jij dat niet kent, maar ik herken het wel degelijk en o, wat deed het pijn, dat ik en niet zwanger werd en me zo jaloers voelde naar anderen, waaronder mensen die me dierbaar waren.

Een beetje empathie kan geen kwaad.
Denk je dat ik geen jaloezie voel? Die probeert af te vallen van een bmi waarover de statistiek zegt dat de kans op succes (en succes is dan een kilo of 10, terwijl ik wel 50 kwijt moet eigenlijk) zeer gering is, voor ze van zichzelf mag proberen voor een tweede?

Das een dagelijkse strijd, tegen de bierkaai soms, waar ik expres niet hier over praat. Ik voel jaloezie bij elk verhaal over een zwangerschap of een verse baby. Ik uit het alleen niet.

Ik zou dolgraag zonder na te denken gewoon weer gaan proberen en bidden en hopen dat t me tegen alle kansen in weer snel gegund is en weer goed mag gaan...
Kwak
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 10:10:39 #193
5428 crew  miss_sly
pi_157286673
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 10:03 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Denk je dat ik geen jaloezie voel? Die probeert af te vallen van een bmi waarover de statistiek zegt dat de kans op succes (en succes is dan een kilo of 10, terwijl ik wel 50 kwijt moet eigenlijk) zeer gering is, voor ze van zichzelf mag proberen voor een tweede?

Das een dagelijkse strijd, tegen de bierkaai soms, waar ik expres niet hier over praat. Ik voel jaloezie bij elk verhaal over een zwangerschap of een verse baby. Ik uit het alleen niet.

Ik zou dolgraag zonder na te denken gewoon weer gaan proberen en bidden en hopen dat t me tegen alle kansen in weer snel gegund is en weer goed mag gaan...
Snap ik. Niet aan je kinderwens kunnen voldoen is altijd kut. Dat snap ik als geen ander. Eerst moest ik 14 jaar wachten op dat eerste kind, en vervolgens waren er verdomd goede (rationele) redenen om nooit voor een tweede te gaan. Dus ja, ik begrijp het wel degelijk.

En nu dan even het stukje lezen dat ik in Groofskens tekst bold gemaakt heb.
pi_157286702
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:57 schreef L-E het volgende:
Ik snap Kwak wel, eigenlijk. Daar wilde ik een heel epistel aan wijden, maar dat mag niet meer van Kyara ;( :')
En ik lees juist zo graag epistels van jou! :o
pi_157286882
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 10:11 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

En ik lees juist zo graag epistels van jou! :o
Kopen? :9
  dinsdag 3 november 2015 @ 10:32:03 #196
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_157287065
Zo.

Nou.. ghehe
Hier nog een paar daagjes wachten op m'n NOD. die ( hoe onhandig) precies valt op de dag dat ik naar de sauna ga 8)7 . Plannen ik kan het niet :)

verder gister bij de gyn geweest en doorgegeven dat ik toch voor de kijkoperatie kies.
SPOILER
en tsjah. wachten.. Als het deze ronde niet gelukt is ga ik 5 maandjes op het wacht-bankje :0 ik heb er wel even vrede mee. ik heb mezelf een andere uitdaging dan het bouwen van een baby gegeven het doen van een 1/8ste triathlon en daar kan ik me dan wel even op concentreren . 5 km lopen met een baby in je buik is voor mijn ongetrainde lichaam toch niet zo heel handig :P

Verder hoop ik dat iedereen krijgt wat ie graag zou willen.. :*
pi_157287737
Wat gek Aventura. Ik weet dat je er niet in gelooft maar ik hoop echt dat het door een innesteling komt.
Wanneer zou je NOD ook al weer zijn?

Barreltje spannende tijd dus!
Weet je al wanneer je de kijk operatie krijgt of wordt je daarvoor tzt opgeroepen?
Hopelijk is het niet nodig.
  dinsdag 3 november 2015 @ 11:10:28 #198
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_157287957
Ik heb het in die 5 maanden hardstikke druk met vakanties , dus de operatie planner wordt wsl helemaal debiel van mijn verzoek wanner het kan ;)

Ergens in januari is de bedoeling en dan hopen dat ik erna lekker kan gaan skieen ! *O*
en idd.. hopen dat het niet nodig is. en het mooiste souvenit om mee te geven aan O+ is natuurlijk wel een dubbel streepje :P

ach.. we gaan het zien!
pi_157287976
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 23:48 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Net weer een ovulatietest gedaan en hij is nog duudelijket dan gisteren :o Kan dat 2 dagen lang een piek hebben? Deze streep verscheen ook onmiddelijk, dat heb ik nog niet eerder gehad.
pi_157288001
Ik reageer zo even op de rest, eerst even goed bijlezen!
pi_157288170
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:11 schreef AcaBella het volgende:

[..]

Net weer een ovulatietest gedaan en hij is nog duudelijket dan gisteren :o Kan dat 2 dagen lang een piek hebben? Deze streep verscheen ook onmiddelijk, dat heb ik nog niet eerder gehad.
Als je t zeker wilt weten moet je even een hcg testje ertegenaan gooien :P

ik kan helaas niet in je baarmoeder kijken.

Wait, that sounds dirty. je begrijpt wat ik bedoel :')
Kwak
pi_157288179
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:12 schreef AcaBella het volgende:
ik zou het lekker overslaan als ik jou was :+
Kwak
pi_157288284
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:59 schreef L-E het volgende:
En over jaloezie: ik ben stikjaloers, voortdurend, op heel veel mensen. En daarnaast gun ik het ze ook allemaal, dat kan best naast elkaar bestaan :)
Dit ja!

Hier ook in afwachting van NOD, waarschijnlijk zaterdag. Donderdag gesprek met arts, dus ik ga donderdagochtend er even, geheel tegen minn principes in, een testje tegen aan gooien.
Ik hoop op een zeer kort telefoongesprek met de arts O-)
pi_157288326
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:12 schreef AcaBella het volgende:
Doe dat bovenstaande maar niet :+ :D :P

Maare...wat andere ook al zeiden misschien een zwangerschaps test proberen?
Volgens mij kan je wel 2 dagen een positieve ovulatietest hebben. Heeft een vriendin van mij ook elke maand.

Qua vakanties heb je dus een goed vooruitzicht Barreltje ^O^ genieten is ook heel belangrijk.
Ik ga voor je duimen!

Hopelijk is het idd een heel kort gesprek fuchsia! Ook voor jou draaien mijn duimen!
pi_157288334
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 08:45 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nee ik weet dat je niet zwanger bent (vind ik oprecht rot voor je), maar oh wee toen skittles postte dat de gyn op zich gelijk heeft dat hij je wachtjaar pas laat tellen vanaf je miskraam. ONRECHT!

Weet je wat t is, je mag me een vals kreng vinden hoor, ben ik echt niet overigens, maar het is hier sinds een aantal maanden verdorie altijd hetzelfde. Ja er wordt gejuicht als mensen streepjes hebben, om vervolgens een heleboel posts te lezen over hoe rot dat roch wel voelt voor jezelf en ik gun het je hoor,maar...

Kom op zeg, wat ikke zegt, zo hard wordt er niet gejuichd, het woedt vanzelf weer weggeveegd door eenrondje hoe lang wacht jij al en nu is die weer zwanger en die wilde nog maar net een kind, etc.

En ja, dat zijn bepqalde users die dat altijd doen, en dat ben ik spiig en spuugzat.

De een verdient niet meer een kind dan een ander, je bouwt geen rechten op met wachten (binnen of buiten de medische molen), en zo woedt het hier weeens gebracht, indirect.
Als je iemand aanvalt moet je wel de goede feiten boven tafel trekken. Ik had een dispuut met Skittles omdat ze bleef hameren op het BMI. Dij bij mij 25.3 was. En een ideaal BMI om zwanger te raken valt tussen de 21 en 29. En verder, ik vind een 'YAY HOERA STREEPJES *O*' voldoende hoor. Of verwacht je dat ik een fanfare bij elkaar trommel om bij de streepjes plasser door de straat te paraderen. Ik ben één keer over de zeik geweest, en dat was omdat iemand kwam verkondigen streepjes geplast te hebben die in de eerste instantie geen streepjes wilde.

En als je zo'n held bent om te noemen dat je bepaalde informatie per PB en chat toegespeeld krijgt. Deel die dan ook ipv het alleen te vermelden :')

EN dan als aller laatst... Want ik ben niet alleen de discussie maar ook jou spuugzat. Dat jij jaloersheid voelt maar het niet uit, wil niet zeggen dat iedereen zijn bek maar moet houden en niks mag zeggen. Hier word gejubeld voor streepjes. Met of zonder fanfarebandmannen die door de straten gaan. Maar ook gesnuffeld als het langer duurt. Anders kan je de naam van het topic beter veranderen in Wachtenophettweedestreepjemaaralleenalshetnietzolangduurt.

Edit: Ja, ik was er van op de hoogte dat het al lang weer ergens anders over ging maar ik ben BOOS.
pi_157288355
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:27 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Als je iemand aanvalt moet je wel de goede feiten boven tafel trekken. Ik had een dispuut met Skittles omdat ze bleef hameren op het BMI. Dij bij mij 25.3 was. En een ideaal BMI om zwanger te raken valt tussen de 21 en 29. En verder, ik vind een 'YAY HOERA STREEPJES *O*' voldoende hoor. Of verwacht je dat ik een fanfare bij elkaar trommel om bij de streepjes plasser door de straat te paraderen. Ik ben één keer over de zeik geweest, en dat was omdat iemand kwam verkondigen streepjes geplast te hebben die in de eerste instantie geen streepjes wilde.

En als je zo'n held bent om te noemen dat je bepaalde informatie per PB en chat toegespeeld krijgt. Deel die dan ook ipv het alleen te vermelden :')

EN dan als aller laatst... Want ik ben niet alleen de discussie maar ook jou spuugzat. Dat jij jaloersheid voelt maar het niet uit, wil niet zeggen dat iedereen zijn bek maar moet houden en niks mag zeggen. Hier word gejubeld voor streepjes. Met of zonder fanfarebandmannen die door de straten gaan. Maar ook gesnuffeld als het langer duurt. Anders kan je de naam van het topic beter veranderen in Wachtenophettweedestreepjemaaralleenalshetnietzolangduurt
gelukkig zijn we allebei ongeveer even classy.
Kwak
pi_157288361
Barreltje ik hoop dat het raak is. Wanneer is je NOD precies? Klinkt wel als een sportieve uitdaging zeg!

Aventura, wat raar van dat bloed! Hier is mijn cyclus ook anders sinds miskraam hoor, dus dat je dit nog nooit gezien hebt, wil wat mij betreft niks zeggen. Ik hoop op innesteling!

Acabella, heb geen ervaring met ovulatietesten, dus geen idee

Verder weet ik het niet meer, ben wat afgeleid geraakt door de hele discussie 8)7
pi_157288400
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:27 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Edit: Ja, ik was er van op de hoogte dat het al lang weer ergens anders over ging maar ik ben BOOS.
Ook dat mag geuit worden :*
pi_157288454
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:28 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

gelukkig zijn we allebei ongeveer even classy.
Ik heb nooit gezegd dat ik classy ben. Nooit geweest ook. En zeker niet als ik boos ben. Tis me altijd goed gelukt om je posts te negeren. Daar wilde ik vanaf nu maar gewoon mee doorgaan eigenlijk.
  dinsdag 3 november 2015 @ 11:36:52 #210
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_157288478
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:28 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Barreltje ik hoop dat het raak is. Wanneer is je NOD precies? Klinkt wel als een sportieve uitdaging zeg!

mijn NOD is ergens op dag 30/31 of 32 dus ergens donderdag/vrijdag/zaterdag :P

ik word er nu ineens zenuwachtig van! ;) :o
pi_157288479
Ik reageer idd maar niet meer op de rest, ik snap beide kanten wel en ik hoop gewoon dat iedereen snel door mag naar het volgende topic.
  dinsdag 3 november 2015 @ 11:37:34 #212
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_157288499
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:36 schreef AcaBella het volgende:
Ik reageer idd maar niet meer op de rest, ik snap beide kanten wel en ik hoop gewoon dat iedereen snel door mag naar het volgende topic.
schiet jij eens op met een zwangerschapstest!!! o|O o|O o|O o|O o|O o|O

O-) O-)
pi_157288507
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:19 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Als je t zeker wilt weten moet je even een hcg testje ertegenaan gooien :P

ik kan helaas niet in je baarmoeder kijken.

Wait, that sounds dirty. je begrijpt wat ik bedoel :')
:D _O-

Heb net zo'n kruidvat 2 voor 5 euro test gedaan, maar niks aan de hand hoor. Hopelijk over 2 weken wel ;)
pi_157288535
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:37 schreef AcaBella het volgende:

[..]

:D _O-

Heb net zo'n kruidvat 2 voor 5 euro test gedaan, maar niks aan de hand hoor. Hopelijk over 2 weken wel ;)
dan heb je vast een enorm ei! of twee! gauw een tweeling batsen!
Kwak
pi_157288595
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:39 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dan heb je vast een enorm ei! of twee! gauw een tweeling batsen!
:D Zal ik m'n man maar appen dat ie naar huis moet komen? :+
  dinsdag 3 november 2015 @ 11:43:24 #216
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_157288614
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:11 schreef AcaBella het volgende:

[..]

Ja hoor, dat had ik ook in de ronde dat ik zwanger werd. :Y
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_157288806
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:42 schreef AcaBella het volgende:

[..]

:D Zal ik m'n man maar appen dat ie naar huis moet komen? :+
Dat heb ik ook een keer gedaan.
Het resultaat was er wel naar!
(Helaas ook de keer dat het mis ging maar springend ei en batsen is wel handig ;) )
pi_157288863
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:27 schreef ikke_84 het volgende:

[..]

Hopelijk is het idd een heel kort gesprek fuchsia! Ook voor jou draaien mijn duimen!
Thanx!!

quote:
7s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:36 schreef Barreltje het volgende:

[..]

mijn NOD is ergens op dag 30/31 of 32 dus ergens donderdag/vrijdag/zaterdag :P

ik word er nu ineens zenuwachtig van! ;) :o
Oeh dan lopen we ongeveer gelijk! Kunnen we samen zenuwachtig zijn :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:36 schreef AcaBella het volgende:
Hier hetzelfde ja! Ik wil gewoon een leeg topic!

Jammer van de test, maar nu snel je man naar huis roepen ja :9
Veel plezier B-)
pi_157288867
Quote, edit |:(
  dinsdag 3 november 2015 @ 11:59:38 #220
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_157288961
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:52 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Dat heb ik ook een keer gedaan.
Het resultaat was er wel naar!
(Helaas ook de keer dat het mis ging maar springend ei en batsen is wel handig ;) )
RLY?
mijn vent zou zeggen dat ik debiel geworden ben om dat te doen! :P

Het is al lastig hem ervant te overtuigen 's avonds te batsen als ik een dikke streep heb op de ovulatie test :o ( hij heeft op de een of andere manier altijd iets( hoofdpijn, buikpijn, weet-ik-het-pijn), terwijl ik hem niet eens vertel dat er die dag gebatst moet worden)
pi_157289058
Mijn man wil dat ook niet weten haha
Hij is bang dat hij onder druk niet kan presteren :')
pi_157289066
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:59 schreef Barreltje het volgende:

[..]

RLY?
mijn vent zou zeggen dat ik debiel geworden ben om dat te doen! :P

Het is al lastig hem ervant te overtuigen 's avonds te batsen als ik een dikke streep heb op de ovulatie test :o ( hij heeft op de een of andere manier altijd iets( hoofdpijn, buikpijn, weet-ik-het-pijn), terwijl ik hem niet eens vertel dat er die dag gebatst moet worden)
Jah serieus, ik appte hem dat de PaasHaas vroeg was dit jaar met de eieren :')
En we hebben er ontzettend om gelachen ook, het was gewoon te suf voor woorden.
En toen poef raak :o
pi_157289199
Mijn man vindt seks een van de betere redenen om acuut naar huis geroepen te worden hoor :D
  dinsdag 3 november 2015 @ 12:15:09 #224
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_157289215
over het algemeen ben ik aan het werk en is mijn vent al thuis ;) :P
die vlieger gaat dus toch al niet op bij ons :)
en sexting.. hmm wij zijn er niet zo goed in geloof ik ;)
pi_157289314
:D Mijn man vind deze periode juist het leukst. Dus hij klaagt niet _O-
pi_157290938
Volgens mij ben ik op een verkeerd moment begonnen met posten hier :+

Mijn vriend dacht dat hij volgende week avonddienst had, dan komt hij pas thuis wanneer ik allang slaap :'). Dus ik helemaal teleurgesteld, want ik verwacht mijn eisprong ergens volgende week :P Zegt hij dat ik hem 's ochtends vroeg wel wakker mag maken voordat ik moet opstaan enzo _O-
Maar hij had zich vergist en heeft volgende week toch geen avonddienst :+
pi_157291241
ochtendsex is naar......loop je de hele dag te lekken :X
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 14:08:11 #228
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157291628
Er moet me toch nog even iets van het hart. Een tijdje geleden postte ik in Z&G een bericht dat ik gekwetst werd door een bericht waarin iemand zei dat ze "al 32 was en pas zwanger van de 2e". Ik reageerde daarop dat ik 33 was en nog met lege handen stond. Er werd daar flink op gereageerd en de boodschap was vooral dat zwangeren gewoon moeten kunnen venten daar zonder dat er over geoordeeld wordt.

Hoe anders is het blijkbaar in dit topic. Schijnbaar mogen we hier alleen maar blij zijn voor anderen die een tweede streepje piesen en verder ons mond houden. Ietwat gechargeerd uiteraard maar dat is toch krom? Laat ons ook venten wanneer wij het moeilijk hebben zonder dat er iemand klaar staat om je op je negativiteit te wijzen.

Daarnaast is het volgens mij zo dat momenteel gewoon echt veel meiden lang bezig zijn. Kijk eens voor de grap in een topic van een jaar geleden, hoeveel meiden hier nog posten. Pak daar eens een topic bij van een jaar daarvoor, die meiden zijn allemaal bevallen en soms zelfs al zwanger van de tweede.

Iemand zei hierboven ook al dat je ook een band opbouwt met de posters. Meiden die hier langer posten krijgen misschien meer reactie dan meiden die alleen posten dat ze een positieve test hadden. Erg logisch lijkt me :)
pi_157291683
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:51 schreef Theeleuter het volgende:
ochtendsex is naar......loop je de hele dag te lekken :X
Ja dat was wel weer even wennen na een halfjaar condooms :+
  dinsdag 3 november 2015 @ 14:11:14 #230
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157291698
Maat MaJo, als je je gekwetst voelt door dat soort posts, waarom lees je dan in Z&G? Oprechte vraag overigens.
KuikenGuppy
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 14:16:36 #231
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157291844
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:11 schreef Burdie het volgende:
Maat MaJo, als je je gekwetst voelt door dat soort posts, waarom lees je dan in Z&G? Oprechte vraag overigens.
Omdat ik benieuwd ben hoe het gaat met de meiden die doorschuiven vanuit WOHTS :) En normaal gesproken heb ik daar helemaal geen problemen mee maar zat toen niet zo goed in mijn vel. Sindsdien lees ik wat selectiever mee maar probeer het vaak nog wel te volgen :)
pi_157292122
Wat is het weer gezellig hier *;

Zal ik dan ook maar weer eens mee gaan posten ipv lurken :o :D :+
pi_157292188
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:29 schreef Fazzoletti het volgende:

pi_157292255
quote:

:o
Tof! O+
pi_157292313
quote:

Nou dan doe ik dat ook maar O-)
pi_157292325
pi_157292331
O M G :o
pi_157292373
Crump O+
pi_157292418
O+ Wat een warm welkom *O*

'Gezellig' op het wachtbankje c_/
pi_157292424
OMG! Leuk! O+
pi_157292434
Wajooo allemaal nieuwes... toitoitoi ladies.
S. 2014
J. 2016
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 14:48:25 #242
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157292501
Haha het gaat los hier :D Streepjesregen? *O*
pi_157292514
Ja met al mijn z&g buddies hier en terug in z&g kan ik niet achter blijven natuurlijk :')
pi_157292549
Ik ben net van het wachtbankje af.
Deze ronde maar eens een paar van die 600 ovulatietesten gebruiken oO<
pi_157292588
Super leuk!
Ik wil ook!
Dus ben een beetje jaloers op jullie dames :P
pi_157292591
Jaaaaa, iedereen naar Z&G *O*

BF, nog een datumtweeling gaat lastig worden denk ik :+
pi_157292630
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:52 schreef Loj het volgende:
Super leuk!
Ik wil ook!
Dus ben een beetje jaloers op jullie dames :P

+1 :D
pi_157292637
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:52 schreef Dot. het volgende:

BF, nog een datumtweeling gaat lastig worden denk ik :+
Dat denk ik ook ja :+
Wel jammer :P
  dinsdag 3 november 2015 @ 14:59:05 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_157292722
Bwehehe :') ik haak wel weer aan als iedereen voor #3 gaat geloof ik :')
disclaimer
  dinsdag 3 november 2015 @ 15:00:23 #250
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157292743
Hee, allemaal bekende namen ineens hier :D
KuikenGuppy
pi_157292816
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:49 schreef Crumpette het volgende:
Ja met al mijn z&g buddies hier en terug in z&g kan ik niet achter blijven natuurlijk :')
JAAAAAAHAAAAAAAAA!! *O*
pi_157292833
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
Bwehehe :') ik haak wel weer aan als iedereen voor #3 gaat geloof ik :')
Ik ga voorlopig ook nog niet hoor, Planning was rond saar haar 2e verjaardag maar waarschijnlijk toch nog 1.5 jaar wachten, vind het fijn dat ze dan wat ouder is en het wat meer begrijpt.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 3 november 2015 @ 15:08:38 #253
149959 SQ
snelle trees
pi_157292911
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 15:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik ga voorlopig ook nog niet hoor, Planning was rond saar haar 2e verjaardag maar waarschijnlijk toch nog 1.5 jaar wachten, vind het fijn dat ze dan wat ouder is en het wat meer begrijpt.
ik begin net mijn lijf weer een beetje terug te krijgen _O- en idd, heb ook nog even genoeg aan mn mauwtje O+
(En ik vind het nogal hypocriet om eerst een nieuwe baan met promotie aan te nemen en dan meteen te gaan broeden, maar dat terzijde :+)

Wel leuk om zoveel bekende gezichten te zien weer :D O+
disclaimer
pi_157292950
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 15:04 schreef mignonne het volgende:

[..]

JAAAAAAHAAAAAAAAA!! *O*
:D hallo hormones of happiness! O+ tis nog niet zo ver he ;)
pi_157292983
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 15:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik begin net mijn lijf weer een beetje terug te krijgen _O- en idd, heb ook nog even genoeg aan mn mauwtje O+
(En ik vind het nogal hypocriet om eerst een nieuwe baan met promotie aan te nemen en dan meteen te gaan broeden, maar dat terzijde :+)

Wel leuk om zoveel bekende gezichten te zien weer :D O+
Jahmaar dan ben je al ruim 3/4 jaar verder voor nummer 2 er is. Kan best ;)
  dinsdag 3 november 2015 @ 15:20:52 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_157293156
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 15:12 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Jahmaar dan ben je al ruim 3/4 jaar verder voor nummer 2 er is. Kan best ;)
nah, ze hebben me aangenomen omdat we in 2016 het verschil moeten gaan maken. Los daarvan wíl ik vooral nog niet, maar ik vind het wel superleuk om met iedereen mee te lezen / leven O+
disclaimer
pi_157293292
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 15:10 schreef Crumpette het volgende:

[..]

:D hallo hormones of happiness! O+ tis nog niet zo ver he ;)
janoumaarhetkanenhetmagenommegothyperdpiep! :D O+ *O* en je jongetje is al zo leuk, ik ben nu al benieuwd naar een 2e exemplaar!
  dinsdag 3 november 2015 @ 15:31:02 #258
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_157293393
Ja! Zo leuk dat iedereen voor een 2e gaat! Wij zijn ook flink aan het proberen en in januari gaan we weer naar het ziekenhuis maar hoop dat dat niet nodig is en ik weer zwanger ben op vakantie.
pi_157293497
Nog wat gemist dit topic?

Een heuleboel streepjes ofzo?
Ik hoef vast niet terug te lezen O-)

ik heb komende maandag mijn NOD volgens de kalender,
Blijkbaar vorige keer gewoon overgeslagen :?
pi_157294011
Al die bekenden O+ *O*
Succes en veel batsplezier!
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 16:11:42 #261
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157294157
Waarom eigenlijk al die stiekeme meelurkers die nu massaal uit de kast komen, durfden jullie eerder niet? :D
pi_157294182
Welkom voor alle nieuwe aanwas :D O+ *O* Ik wacht gewoon nog rustig met jullie mee :s) weinig nieuws hier en nog steeds een beetje in niemandsland, waardoor ik ook niet zo actief post. Want.. drukdrukdruk!

[ Bericht 7% gewijzigd door SilverSjoiis op 03-11-2015 16:19:28 ]
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_157294278
Ik gnorfde :')
pi_157294426
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:32 schreef groofskendezoveelste het volgende:

Deze wilde ik nog even aanhalen. Mooi omschreven, ik was er echt even stil van. Ook de liefde voor je broer en zijn partner. Dat je je eigen zo gewenste zwangerschap op zou geven, als dat hen een goede zwangerschap op zou leveren.

Ik was er echt even ontroerd door.
  dinsdag 3 november 2015 @ 16:31:10 #265
409579 LuDann
All the way
pi_157294515
Superleuk die golf die voor een tweede gaat. O+

Mijn man wil ook. Nu al. De eerste is nog geen 3 maanden oud. :')
pi_157294638
Fazz! Crump! Butter! Wat leuk!!!
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 16:39:49 #267
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157294667
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:25 schreef Cygne het volgende:

[..]

Deze wilde ik nog even aanhalen. Mooi omschreven, ik was er echt even stil van. Ook de liefde voor je broer en zijn partner. Dat je je eigen zo gewenste zwangerschap op zou geven, als dat hen een goede zwangerschap op zou leveren.

Ik was er echt even ontroerd door.
+1 :Y Ik heb net even rustig nog alles doorgelezen en deze reactie van groofsken sprong er echt uit, ik werd er ook even stil van.

Ik wens je een goede zwangerschap toe groofs :*
pi_157294704
Welkom welkom nieuwe aanwas!

Ik ben duidelijk een emoshopper. Zit nu thuis te wachten tot de PostNL meneer 3 paar laarsjes komt afgooien :')
Dat wachtbankje is slecht voor mijn bankrekening...
pi_157295018
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:42 schreef Bottoms_up het volgende:

Ik ben duidelijk een emoshopper. Zit nu thuis te wachten tot de PostNL meneer 3 paar laarsjes komt afgooien :')
Maar wel een prima excuus!
pi_157295087
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 16:42 schreef Bottoms_up het volgende:

Dude :o Ik ook! Alleen zit ik nu stiekem te hopen dat er meer geboden word op de pannenset en asociaal dure zonnebril van een onuitspreekbaar merk die ik toch waarschijnlijk ga kwijtraken of slopen :')
pi_157295641
Wooow nieuwe aanwas *O* *O*
pi_157295735
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 17:04 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Dude :o Ik ook! Alleen zit ik nu stiekem te hopen dat er meer geboden word op de pannenset en asociaal dure zonnebril van een onuitspreekbaar merk die ik toch waarschijnlijk ga kwijtraken of slopen :')
Yessssss! 1 paar is niet zo leuk. Maar deze week wordt er nog een paar geleverd :')

Een pannenset is tenminste nog nuttig. Mijn shoppingstics zijn schoenen en makeup.
pi_157295975
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 17:43 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]

Yessssss! 1 paar is niet zo leuk. Maar deze week wordt er nog een paar geleverd :')

Een pannenset is tenminste nog nuttig. Mijn shoppingstics zijn schoenen en makeup.
3 paar zeker gekocht met de intentie de leukste uit te zoeken en de rest terug te sturen (Hmm hmm,... Heus, echt waar! )

Pannenset is gelukkig alweer overboden... Nu de zonnebril nog! O~)

BVA auctions... DOE HET NIET!!
pi_157296752
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 17:59 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

3 paar zeker gekocht met de intentie de leukste uit te zoeken en de rest terug te sturen (Hmm hmm,... Heus, echt waar! )

Pannenset is gelukkig alweer overboden... Nu de zonnebril nog! O~)

BVA auctions... DOE HET NIET!!
Ja eerst wel. Maar taupe en cognac kan je toch niet vergelijken dus kiezen gaat ook niet :{w

Interessante site die bva auctions maar niet echt iets voor mij. Wel iets om te onthouden als we een nieuw huis hebben.
pi_157297494
Fazz, Butter en Crump! *O* Van harte welkom! Dat het maar snel raak mag zijn ~O>

Ik hou niet van het idee dat vrouwen irrationele hormonale wezen zijn ten opzichte van mannen :6 , dus ik bezondig mij zeer zelden aan hormonale impulsaankopen.. anders neemt niemand me meer serieus :P
  dinsdag 3 november 2015 @ 20:25:17 #276
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_157299246
Sowhee, wat een felle woorden over de laatste pagina's! Ik heb t idee dat er inmiddels relatief veel dames hier zijn, inclusief mezelf, die langer dan gemiddeld wachten op een tweede streepje. En ieder streepje bij een ander dat hier dan voorbij komt, herinnert je hoe dan ook aan t feit dat het nog steeds niet jóúw streepje is. Het komt voor ons ook heus wel, maar dat wil niet zeggen dat je gaandeweg niet wat vaker moeilijke momenten meemaakt. En het is fijn om dat ergens te kunnen delen! Dat doe ik dan ook hier...
We komen er uiteindelijk allemaal vanzelf wel... Laten we de hormonen niet teveel in de weg laten zitten!
Warempel, een drempel.
pi_157299285
Oh, dus hier zit iedereen. :Y) .

Veel succes allemaal! :D .
Een kinderwens is voor mij altijd zo iets gevoeligs en persoonlijks geweest dat ik er nooit behoefte aan heb gehad erover te schrijven op het forum. Nu af en toe schrijf ik wel eens wat, maar als we toch voor een tweede zouden gaan, zou ik dat denk ik niet delen. Dat het een gevoelig onderwerp is blijkt wel uit de discussies hier. Laat je er niet teveel door mee slepen, zou ik zeggen. Concentreer je op jezelf, het gaat om JOU en niet om de ervaringen, de pijn noch de blijdschap van anderen, hoe leuk, interessant of pijnlijk het ook kan zijn om dat te vernemen van een ander. Als ik hier meelees, voelt het altijd nog meer dan in andere topics in OUD als een soort voyeurisme. :@ . Dit is nu echt zo'n onderwerp waar je alleen voor/over jezelf over kunt spreken. En, zoals Groofs ook schreef, alleen in alle bescheidenheid kan luisteren naar wat een ander daarover te vertellen heeft en te delen heeft.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_157299727
Yay, nieuwe OUDe aanwas! Wat leuk *O*

Ja, ik kruip ook weer eens onder mijn steen vandaan :W . We hadden even een kleine pauze genomen, omdat ik anders in de knel kom met mijn master. Laat ik nou net deze week overtijd zijn... :X :D

[ Bericht 0% gewijzigd door KapiteinCupcake op 03-11-2015 20:49:05 ]
pi_157300074
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:41 schreef KapiteinCupcake het volgende:

Ja, ik kruip ook weer eens onder mijn steen vandaan :W . We hadden even een kleine pauze genomen, omdat ik anders in de knel kom met mijn master. Laat ik nou net deze week overtijd zijn... :X :D
Waaaaaaaaah, spannend! Nog geen drang om te gaan testen? ;)
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 20:51:46 #280
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157300084
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:41 schreef KapiteinCupcake het volgende:

En heb je een test gedaan? :o
pi_157300277
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:51 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]

Waaaaaaaaah, spannend! Nog geen drang om te gaan testen? ;)
We gaan er morgen een test tegenaan gooien. Zeker wel heel spannend, maar na mk afgelopen voorjaar zijn we daar sowieso voorzichtig mee, en daarnaast hebben we écht slechte timing gehad deze maand.. Maar een week!!!! Ik ben zelden zo lang overtijd. :o

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:51 schreef MaJo het volgende:

[..]

En heb je een test gedaan? :o
Morgen dus :) Ik kom zeker terug met een update!

Disclaimer; we testen wel pas na werk/college. Dus het wordt een late update :Y
  Manager PR/Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 20:59:59 #282
269689 crew  Viv
pi_157300324
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:26 schreef Franny_G het volgende:
Laat je er niet teveel door mee slepen, zou ik zeggen. Concentreer je op jezelf, het gaat om JOU en niet om de ervaringen, de pijn noch de blijdschap van anderen, hoe leuk, interessant of pijnlijk het ook kan zijn om dat te vernemen van een ander.
Wijze raad. O+

Ik zag dit topic wel uit de hand lopen na mijn post ( :@ ) maar ik kom er niet zo goed uit wat te zeggen. Het gevoel me te moeten indekken (namelijk dat ik óók al 6 jaar wacht) tegen jullie pijn/steken/jaloezie als het bij mij snel zou lukken is in ieder geval erg naar.
pi_157300706
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:59 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Wijze raad. O+

Ik zag dit topic wel uit de hand lopen na mijn post ( :@ ) maar ik kom er niet zo goed uit wat te zeggen. Het gevoel me te moeten indekken (namelijk dat ik óók al 6 jaar wacht) tegen jullie pijn/steken/jaloezie als het bij mij snel zou lukken is in ieder geval erg naar.
Lang moeten wachten om welke reden dan ook is stom :*

En we houden geen lijstje bij met wie het het meest verdient, want iedereen verdient het evenveel.
pi_157300912
quote:

[..]

Wijze raad. O+

Ik had je nog geen welkom geheten in alle consternatie! *O* Van fijn dat je een topic mocht opschuiven! En dat het maar snel raak mag zijn :Y
Hoe voelt het, na zo lang rammelen?
  Manager PR/Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 21:23:53 #285
269689 crew  Viv
pi_157301070
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:19 schreef BobbyMcGee het volgende:
Hoe voelt het, na zo lang rammelen?
Ohh echt zó fijn! :D Echt een soort roze wolk, dus dat gevoel wil ik ook zo lang mogelijk vasthouden. O+
pi_157301081
Misschien moet je dan niet hier mee lezen :+
pi_157301101
grapje ;)

Fijn he! Ik was ook helemaal euforisch de eerste maand! :D

edit: en nog steeds vind ik deze fase leuker dan het gerammel. Het voelt meer alsof er een hele wereld aan mogelijkheden open is. Alhoewel dat dus soms ook wel confronterend is, nu het langer duurt :)
pi_157301186
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:58 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

We gaan er morgen een test tegenaan gooien. Zeker wel heel spannend, maar na mk afgelopen voorjaar zijn we daar sowieso voorzichtig mee, en daarnaast hebben we écht slechte timing gehad deze maand.. Maar een week!!!! Ik ben zelden zo lang overtijd. :o

[..]

Morgen dus :) Ik kom zeker terug met een update!

Disclaimer; we testen wel pas na werk/college. Dus het wordt een late update :Y
Haha de ene maand waarin wij slecht getimed 1x seks hadden is onze dochter ontstaan... :+
S. 2014
J. 2016
pi_157301379
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:23 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ohh echt zó fijn! :D Echt een soort roze wolk, dus dat gevoel wil ik ook zo lang mogelijk vasthouden. O+
O+
ik vond het echt zo'n stap, zo echt! Heel herkenbaar dat roze wolk gevoel ♡
pi_157301910
Hoop bekende gezichten O+
En viva wat leuk om je in dit topic te zien O+ toch maar in 2015 starten? Hopelijk is het je snel gegund! (en voor de rest ook uiteraard)
pi_157302119
quote:

[..]

Wijze raad. O+

Welnee, dat hoeft echt echt echt niet. :*

Ik hoop echt oprecht dat jij snel streepjes mag plassen. En al had je niet 6 jaar lang hoeven te wachten dan had je je nog niet hoeven indekken. Streepjes zijn streepjes en daar jompel ik voor, wat er ook aan vooraf is gegaan.

T is ieg niet mijn bedoeling geweest jou dat gevoel te geven. :*
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 21:56:46 #292
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157302270
quote:

[..]

Wijze raad. O+

Je moet sowieso beseffen dat die gevoelens NOOIT persoonlijk bedoelt zijn. Iedereen zal voor je juichen als je streepjes piest want daar draait dit topic om. Het is absoluut nooit de bedoeling om iemand zich rot te laten voelen. Ik vind het ook vervelend om te lezen dat Ikke dat zo gevoeld heeft, ik hoop oprecht dat ik daar niet aan bijgedragen heb. Wel kan ik me herinneren dat er toen inderdaad niet heel hard gejubeld werd en dat zou niet de bedoeling moeten zijn.
  Manager PR/Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 22:06:24 #293
269689 crew  Viv
pi_157302706
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoop bekende gezichten O+
En viva wat leuk om je in dit topic te zien O+ toch maar in 2015 starten?
Ja :D zie OUD / Het grote rammelaarstopic deel 52 Jij nog gefeliciteerd met G!!
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:52 schreef Cygne het volgende:
Welnee, dat hoeft echt echt echt niet. :*
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:56 schreef MaJo het volgende:
Het is absoluut nooit de bedoeling om iemand zich rot te laten voelen.
pi_157302833
O my Kapitein dat je je nog kunt bedwingen zeg :D
pi_157304721
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:09 schreef Twinkle20 het volgende:
O my Kapitein dat je je nog kunt bedwingen zeg :D
Geduld is een schone zaak! O-)

Ah GM, zal je altijd zien dat meneer nu raak heeft geschoten 8-)
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 22:59:33 #296
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157304914
Ik ga keihard voor je duimen cupcake! We kunnen wel streepjes gebruiken weer ;) *O* voel je verder dingen?
pi_157305075
Wat een nieuwe gezichten allemaal!! Leuk *O*

Kapitein, spannend! Ik duim voor strepen!
pi_157305077
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:59 schreef MaJo het volgende:
Ik ga keihard voor je duimen cupcake! We kunnen wel streepjes gebruiken weer ;) *O* voel je verder dingen?
Toen ik de vorige keer zwanger was, wisten mijn borsten het eerder dan de rest van mijn lichaam volgens mij :+. Ze waren zo opgezwollen en pijnlijk, echt niet oke. Maar nu dus niks. -O-

Daarentegen ben ik heel poetserig en opruimerig, ik zit opeens vol aan de thee (wat ook kan komen door het weer, maar vorige zwangerschap kon ik geen koffie zien) en ik blijf maar plassen :{w.

Edit: ik heb overigens wel een week geleden een verstandskies laten plukken bij de kaakchirurg, en ik zit nu vol aan de pijnstillers omdat er een stuk kaakbot bloot ligt. Dat helpt misschien niet mee met het symptomen spotten, aangezien mijn aandacht daar nu wel naar uit gaat :')
pi_157305533
Zo de rust is weer terug lees ik :+

Welkom nieuwe aanwas :W

Spannend KapiteinCupcake, ik ben benieuwd!
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 23:26:02 #300
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157305599
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 23:05 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Toen ik de vorige keer zwanger was, wisten mijn borsten het eerder dan de rest van mijn lichaam volgens mij :+. Ze waren zo opgezwollen en pijnlijk, echt niet oke. Maar nu dus niks. -O-

Daarentegen ben ik heel poetserig en opruimerig, ik zit opeens vol aan de thee (wat ook kan komen door het weer, maar vorige zwangerschap kon ik geen koffie zien) en ik blijf maar plassen :{w.

Edit: ik heb overigens wel een week geleden een verstandskies laten plukken bij de kaakchirurg, en ik zit nu vol aan de pijnstillers omdat er een stuk kaakbot bloot ligt. Dat helpt misschien niet mee met het symptomen spotten, aangezien mijn aandacht daar nu wel naar uit gaat :')
klinkt toch wel behoorlijk veelbelovend hoor! Succes morgen, wel meteen posten he :P
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 23:26:14 #301
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157305603
En dicht...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')