SPOILER: Deadly_KissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SproetjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HilzillahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SilverSjoiisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MaJoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RonderotondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bottoms_upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BarreltjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KapiteinCupcakeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FelinecatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MazouOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SmallishBearOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sam1993Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SaarahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gridjuhOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BobbyMcGeeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ikke_84Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KniftyHookerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hen gezonde plakkers toe![]()
Zoe_hart, svane en kniftyhooker
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)Mama van F. (2012) en M. (2016)![]()
Ik open gelijk even een nieuwe, mag/moet ik nog iets aanpassen in de OP?Mama van F. (2012) en M. (2016)![]()
Body pump is de leukste sport die er is miezziejmaar ik kan me niet voorstellen dat ik dat nog doe als ik zwanger ben. Denk dat ik een zwangerschap sws een goed excuus vind om mijn abonnement tijdelijk stop te zetten
![]()
Spannend jij hebt je NOD ook volgende week! Heb je er een goed gevoel bij?
6 weken oude baby'sheerlijk als ze zo lief (en vooral rustig
) tegen je aan slapen
![]()
Kom even melden dat ik alweer aan een nieuwe ronde ben begonnen vandaag. Ik had nog geen hoop, dus vind het ook niet zo erg. Nu is het dan echt een heel jaar!
Hilz, voor jou eenGaat 't vandaag ietsje beter?
![]()
Trouwens.
De kans lijkt me best reëel dat ik in januari nog niet zwanger ben en dan moet ik dus weer naar de gyn. Dan heeft ze al eens een cyclus bekeken en ze weet dat ik elke maand zes tot acht dagen heb na de eisprong.
Wat zal dan een volgende stap zijn als ik daar weer zit? Weet iemand dat?
Is het bijvoorbeeld zinvol om vast te beginnen met temperaturen?![]()
Kwaad kan het nooit suikertante en dan ben je ze al een stap voor, voordat ze je weer naar huis sturen om eerst een aantal maanden je temperatuur bij te houden. Ik zeg dus doen!
Hopelijk is het niet nodig!![]()
Ik heb het tot 18 weken zwangerschap gedaan bij mijn eerste en tot 14 weken bij de tweeling. Maar er was ook een meisje die gewoon doorging tot de 34 weken of zo.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:28 schreef ikke_84 het volgende:
Body pump is de leukste sport die er is miezziej maar ik kan me niet voorstellen dat ik dat nog doe als ik zwanger ben.![]()
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:23 schreef AcaBella het volgende:
Kwaad kan het nooit suikertante en dan ben je ze al een stap voor, voordat ze je weer naar huis sturen om eerst een aantal maanden je temperatuur bij te houden. Ik zeg dus doen!
Hopelijk is het niet nodig!
(waarom heb je nog geen plaatje! dat staat ongezellig)
![]()
Haha dat ik vergeet ik iedere keerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:26 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Daar heb je een punt
(waarom heb je nog geen plaatje! dat staat ongezellig)
zal eens op zoek gaan
![]()
![]()
Als je hebt gevonden hoe je mobiel een avatar zet dan hou ik me aanbevolen voor de info!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:07 schreef AcaBella het volgende:
[..]
Haha dat ik vergeet ik iedere keerzal eens op zoek gaan
Heb je zo'n korte luteale fase, Suiker? Had je dat bij F. ook?
Hier ook aan een nieuwe cyclus begonnen.
Mijn menstuatie is trouwens erg kort, 1 dag echt bloed, tweede dag een beetje en derde dag al bijna over, dan is een inlegkruisje al voldoende. Is dat eigenlijk normaal?Ik herken het niet van voorheen, maar dat was tijdens pilgebruik dus dat is wellicht niet te vergelijken.
![]()
Ik heb dat ook met periodes Savvy, ik denk dat het licht is maar prima?
Hoe het bij F was weet ik eigenlijk niet, want toen was het in een keer raak. Deze keer is m'n karma op blijkbaar
P.S. Hier kun je je ui uploaden.
[ Bericht 17% gewijzigd door Suikertante op 23-10-2015 09:31:42 ]![]()
Het temperaturen valt mij erg mee qua belasting, Suikertante, dus daar zou ik het in elk geval niet om laten.
Welkom Marjolijntje! Wat fijn dat jullie nu een tweede aandurven! Ik lurkte mee toen F een baby was dus ik ken je verhaal.![]()
Ik wil denk ik doorgaan zolang het kan. Of in ieder geval iets van beweging doen als bodypump te zwaar blijktquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:28 schreef ikke_84 het volgende:
Body pump is de leukste sport die er is miezziejmaar ik kan me niet voorstellen dat ik dat nog doe als ik zwanger ben. Denk dat ik een zwangerschap sws een goed excuus vind om mijn abonnement tijdelijk stop te zetten
![]()
Spannend jij hebt je NOD ook volgende week! Heb je er een goed gevoel bij?
6 weken oude baby'sheerlijk als ze zo lief (en vooral rustig
) tegen je aan slapen
Lichte cardio, fietsen, wandelen ofzo.
Mijn nieuwe huis ligt redelijk vlakbij een natuurgebied dus daar kan ik wel heen fietsen of wandelen denk ik
Op dit moment zijn we nog niet actief aan het proberen omdat mijn menstruatiecyclus raar deed vorige keer. Dus ik wilde nog even 1 menstruatie afwachten. Volgens mijn vriend word ik bijna ongesteld (blijkbaar is mijn gedrag anders) dus hopelijk is het nu gewoon weer regelmatig.
![]()
Kyara dat vind ik echt knap! Vooral bij een tweeling!
Ik wil zelf ook wel blijven bewegen aangezien ik bij de eerste 30 kilo ben aangekomen![]()
![]()
Suiker en savvy alweer aan een nieuwe ronde begonnen![]()
Ik zou idd ook gaan tempen als je dat lukt qua plannen suiker. Volgens mij krijg je daar meer inzicht mee over je cyclus/eisprong dan met bv ovulatietesten.
Miezziej fijn dat je man je kan vertellen dat je bijna ongesteld moet wordendan vergeet je iig niks mee te nemen.
Hopelijk heb je weer een beetje ritme in je cyclus![]()
Ik ben veel te lui om te sporten. Doe ik nu al niet, laat staan als ik weer zwanger ben![]()
En toch weeg ik weer hetzelfde als voor zwangerschap 1![]()
![]()
Goffer Hilz is het weer feest
Sporten doe ik ook niet aanZou ik wel kunnen gebruiken
Maar helaas laat mijn energie dat niet toe.
Verder weinig te melden, zit in de oh zo bekend wachtweken. En ben ziek
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Suikertante je "klinkt" erg relaxt, maar bloed en een jaar bezig is gewoon stomZijn nu al met te veel mensen die een jaar bezig zijn hoor!! Lijkt mij ook een goed idee om te gaan temperaturen
Savvy ook bloed. Ik heb hier ook zo'n rare lichte menstruatie gehad afgelopen ronde. Nu ben ik nooit heel erg ongesteld, maar dit was wel heul weinig
Beterschap Majo
Hier gister of vandaag eisprong gehad. Vanochtend had ik een uur lang heftige menstruatie krampen in mijn onderbuik, ik weet niet zo goed wat ik daar van moet denken. Wel eens gelezen dat mensen hun eisprong voelen, maar had dit zelf nog nooit gehad.
O en volgens mij vroeg ikke_84 dat nog in het vorige topic. Ik weet nog niet of mijn zwangerschapswens op pauze moet. Volgende week nog een onderzoek en dan de week erna de uitslag. Ik hoop dan al zwanger te zijn. Zoek het maar uit met je pauze, ik ben geen film![]()
![]()
Fuchsia, wat voor onderzoeken moet je laten doen als ik vragen mag?
Hiet lijken de ovulatietesten eindelijk wat donkerder wordenDus hopelijk is hij binnen een paar dagen positief!!
![]()
Netjes Twinkle en dat zonder sporten!!
Ik ben van de 30 kilo gelukkig alweer 33 kg kwijt, maar voor die laatste 10 heb ik wel veel moeten doen.
Majo Beterschap!
Fuchsia wat vreemd dat je zn buikpijn had. Maar schijnt idd dat sommige vrouwen dat hebben tijdens hun eisprong.
Hopelijk zijn de uitslagen goed en krijg je groen licht voor een zwangerschap.
Acabella op welke dag zit je nu? Vanavond de kaarsjes aan en tijd maken voor gezelligheid![]()
Wij hebben vanmorgen kado's ingeslagen voor verjaardagen en alvast voor sinterklaas. En ik had me toch last van maagzuur![]()
Toch maar even 2 testen bij de kruidvat gekocht en net gedaan. 3 dagen voor NOD en niet in de ochtend zoals in de verpakking stond. Maar volgens mij plas ik gewoon een plusje![]()
Echt een heel licht verticaal streepje. Man ziet m ook. Maar op een foto zie je m niet.
Iemand ervaring met die testen?
Morgen vroeg maar even met ochtend urine testen![]()
Spannend Ikke! Maar als jullie beide een streepje zien doe ik alvast een jompel![]()
Kun je er geen negatief foto van maken?
Succes voor iedereen op het wachtbankje.![]()
Ik durf nog even nergens op te hopen. Morgen eerst maar eens testen zoals t hoort.
En ik heb die stand niet op me tel zitten volgens mij. Net ff gezocht maar kan t niet vinden. Afwachten en duimen maar![]()
AcaBella, in het kort: ik heb een reumatische auto immuunziekte en uitslagen van mijn longen waren slecht, waardoor arts nu wil gaan behandelen. (Behandelen betekend pauze + kan mijn vruchtbaarheid aantasten, dus dan zou ik in een heel ander traject komen na behandeling). Nu lopen er onderzoeken om uit te vinden of mijn longen een zwangerschap aan zouden kunnen, zodat ik eerst zwanger kan worden en later eventueel behandelen. Aankomende week longfunctie test.
kort is niet gelukt![]()
Ikke_84Foto, we willen een foto
Ik zeg alvast een voorzichtige gefeliciteerd
![]()
![]()
Foto is niks op te zien![]()
Lees nu ook dat er meer mensen een vage positieve test hadden en niet zwanger waren dus gewoon afwachten maar![]()
Ikke, wat spannend!!! Hopelijk morgen een duidelijk 2e streepje!!
Fuchsia, dat is heftig zeg! Hopelijk zijn de uitslagen goed zodat je alsnog eerst zwanger mag worden!
Ik heb me toch rugpijn en buikpijnHopelijk betekent het dat mijn eisprong eraan komt. We hebben vanavond feestje bij ons thuis, dus hopelijk hebben we nog fut vannacht
![]()
![]()
Ok ok
De foto's van vandaag heb ik al gewist en test ligt in de container.
De test van morgen zal ik erop gooien.
Heb inmiddels al een app om m in negatief te zetten. Nu nog ff zoeken hoe ik de foto hierop krijg met mijn mobiel![]()
Duik in de container! Nu! Head first!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:08 schreef ikke_84 het volgende:
Ok ok
De foto's van vandaag heb ik al gewist en test ligt in de container.
De test van morgen zal ik erop gooien.
Heb inmiddels al een app om m in negatief te zetten. Nu nog ff zoeken hoe ik de foto hierop krijg met mijn mobiel![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:09 schreef Svane het volgende:
[..]
Duik in de container! Nu! Head first!![]()
Ik was in staat om naar t tankstation te rijden om meer testen te halen maar mocht niet van man liefIk moest geduld hebben
![]()
Spannend ikke_84!! Ik duim voor een positieve test morgenochtend!
Heftig Fuchsia, hopelijk gewoon groen licht van de arts.
Ik moet nog een week wachten voordat we starten, jemig, wachten duurt zo lang! En ik geloof dat er eerst nog een menstruatie aan moet komen. Zou wel fijn zijn ook, dan snap ik gelijk een beetje hoe mijn cyclus loopt.Mama van F. (2012) en M. (2016)![]()
Je laat ons wel in spanning Ikke!! Maar ik bewonder je hoor, gewoon foto van test gewist en test weggegooid. Ik heb alle testen nog die ik ooit gedaan hebdat zijn er 8 hoor, waarvan 6 positief, voordat jullie helemaal denken dat ik een freak ben
![]()
![]()
Die had ik toch effe wat anders verteld denk ikquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:20 schreef ikke_84 het volgende:
[..]![]()
Ik was in staat om naar t tankstation te rijden om meer testen te halen maar mocht niet van man liefIk moest geduld hebben
![]()
Spannend!
En wanneer het nog heeeeel pril zou zijn is ochtendurine de beste kans denk ik
Kruidvat schijnt wel al heel snel hcg op te pikken. Vkind ze zelf wel fijn![]()
![]()
Ik lig nu al in me beddan is t sneller morgen
Ik vroeg net nog maar voor de zekerheid wat mijn man zag maar die zei echt dat hij ook een + zag.
Ik ben wel heel bang dat het dadelijk niks blijkt te zijn![]()
Google is handig maar niet altijd goed.
Tests heb ik nooit bewaard en foto alleen als ze positief waren. Rest heb ik niks aan dus worden altijd gelijk gewist.
Wachten duurt idd lang marjolijntje
hopelijk snap je snel hoe je cyclus werkt.
![]()
IkkeIk ga duimen voor een streep morgen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
ikke! Spannend! Ik duim! Ik zou niet kunnen slapen denk ikEn dan heb je ook nog een uur langer vannacht
![]()
![]()
Ach ja uur langer gaat hier niet op met een 1 jarige dus dat maakte niet zoveel uit.
Test is precies het zelfde als gister middagIk wacht wel af tot woensdag als ik dan niet ongesteld ben test ik wel weer.
Maar ik ga er maar vanuit dat t niks is, misschien zit t wel in de test zelf.
Foto lukt mobiel niet
[ Bericht 16% gewijzigd door ikke_84 op 25-10-2015 08:29:12 ]![]()
Ikke_84, spannend!
Ik heb als lurker ook een vraag; hoe gevoelig zijn de 2v5 kruidvattesten volgens jullie?
Hoeveel eerder kan je daar mee testen?
Weet iemand dat?
Edit, dus dat hij positief kan zijn voor een vermoedelijke nod.
[ Bericht 11% gewijzigd door Nangie op 25-10-2015 08:43:14 ((Testen kan natuurlijk altijd..! Net wakker..!)) ]![]()
En ik ben inderdaad ongesteld gewordenVorige cyclus 35 dagen, deze 26, nouja het zal wel, ik heb in ieder geval een cyclus!
![]()
Je maakt het wel spannend Ikke_84!![]()
Photobucketquote:Op zondag 25 oktober 2015 07:29 schreef ikke_84 het volgende:
Ach ja uur langer gaat hier niet op met een 1 jarige dus dat maakte niet zoveel uit.
Test is precies het zelfde als gister middagIk wacht wel af tot woensdag als ik dan niet ongesteld ben test ik wel weer.
Maar ik ga er maar vanuit dat t niks is, misschien zit t wel in de test zelf.
Foto lukt mobiel niet
S. 2014
J. 2016![]()
Ow hequote:Op zondag 25 oktober 2015 09:13 schreef Miezziej het volgende:
En ik ben inderdaad ongesteld gewordenVorige cyclus 35 dagen, deze 26, nouja het zal wel, ik heb in ieder geval een cyclus!
![]()
Je maakt het wel spannend Ikke_84!wat een verschil met de vorige cyclus.
Maar idd je hebt wel een cyclus haha. Op naar het 2e streepje!!
Ja bahIk vind t zelf ook helemaal niet leuk.
Ik heb de foto in mijn album staan maar weet niet hoe ik m hier erop krijg met mijn mobiel![]()
Wat stom ikke!! Hcg vermedigvuldigd zichzelf ieder 2 dagen geloof ik, dus misschien morgen of overmorgen nog eens testen?
Hier is de ovulatiestreep weer bijna weg, dus misschien is mn piek net geweest? Ik snap het in ieder geval niet meer, haha.
nangie, volgens mij kun je daarmee 3 dagen voor nod mee testen?![]()
de laptop maar weer eens uit de kast gehaald![]()
Mijn man zag het streepje vanmorgen ook weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.acabella was het streepje echt net zo donker als de test streep of nog donkerder?
Als dat zo was en hij is nu weer weg dan heb je waarschijnlijk je piek gehad ja.
Misschien voor de zekerheid nog 2 dagen testen?![]()
Een paarse test? Is dat ook van de kruidvat?
Dinsdag is mijn NOD.
Het is wel een blauw lijntje en verschijnt ook al na 3 minuten.
Aan dat indroog lijntje dacht ik zelf ook al. Durf ook nog niet te hopen dat het weer raak is.
Bij mijn zoontje had ik op mijn NOD ook een vaag streepje en 2 dagen later een duidelijke.![]()
Dat lijstje staat nog steeds in de OP hoor Burdie... Alleen bij maar weinig personen is de NOD nog actueel.
Ik weet niet of ik wat zie Ikke. Ik zou toch gewoon geen conclusies trekken en afwachten, ook al is dat lastig.
Mijn NOD komt ook weer dichterbij, maar ik merk niks aan mijn lichaam (alleen enorme vermoeidheid maar dat kan evengoed een winterdip zijn). Het zal wel weer niet. Gisteren wel even een kleine inzinking om gehad hoor. Ik word er zo moedeloos van... Er gebeuren genoeg leuke dingen, maar hetgeen je het liefste wilt, wil maar niet lukken.... Ik baal er zo van, ik wil ook eens een keer twee streepjes plassen
Warempel, een drempel.![]()
Eerder stond er zo'n handig chronologisch lijstje, nu moet je alle spoilers open klikkenquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:01 schreef Ronderotonde het volgende:
Dat lijstje staat nog steeds in de OP hoor Burdie... Alleen bij maar weinig personen is de NOD nog actueel..
En ik herken je gevoel wel, ik duim dat het voor jullie snel raak is.
![]()
Acabella, zelfs met de gevoelige ovulatietests wordt het streepje bij mij niet donkerder dan de controlestreep. Hij is meestal twee a drie dagen iets donkerder dan de andere dagen, waarop hij licht is. Twee echo's bij de gyn bevestigden dat mijn ei inderdaad sprong, dus wie weet heb jij je eisprong ook gehad.![]()
Bedankt voor je antwoord!quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:35 schreef AcaBella het volgende:
Wat stom ikke!! Hcg vermedigvuldigd zichzelf ieder 2 dagen geloof ik, dus misschien morgen of overmorgen nog eens testen?
Hier is de ovulatiestreep weer bijna weg, dus misschien is mn piek net geweest? Ik snap het in ieder geval niet meer, haha.
nangie, volgens mij kun je daarmee 3 dagen voor nod mee testen?![]()
![]()
Spannend ikke!
Ik lijk wel iets te zien.
Hier een smiley op de ovulatietest van Clearblue (is dat niet wat voor jou Acabella? Kan niet missen). Exact twee weken na m'n eerste menstruatie. Het 'werkt' volgens mij dus allemaal weer. En now we wait![]()
![]()
Daar heb ik al een pak van opgebruikt deze cyclis en nog een keer zo'n dure kopen vind ik wat te ver gaan. Maar spannend bij jou dus!! Veel plezierquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:56 schreef Aventura het volgende:
Spannend ikke!
Ik lijk wel iets te zien.
Hier een smiley op de ovulatietest van Clearblue (is dat niet wat voor jou Acabella? Kan niet missen). Exact twee weken na m'n eerste menstruatie. Het 'werkt' volgens mij dus allemaal weer. En now we wait![]()
![]()
Ik had 2 weken na het verwijderen van mijn spiraal ontzettend veel buikpijn, toen een ovulatietest gedaan en die streep was even donker als de controlestreep. Nu dus niet, maar goed we wachten maar af. Ik had gisteren wel veel buikpijn, dus hopelijk was dat een goed teken! Ik ga volgende cyclus wel temperaturenquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:05 schreef Suikertante het volgende:
Acabella, zelfs met de gevoelige ovulatietests wordt het streepje bij mij niet donkerder dan de controlestreep. Hij is meestal twee a drie dagen iets donkerder dan de andere dagen, waarop hij licht is. Twee echo's bij de gyn bevestigden dat mijn ei inderdaad sprong, dus wie weet heb jij je eisprong ook gehad.![]()
![]()
thanks!quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:41 schreef AcaBella het volgende:
[..]
Daar heb ik al een pak van opgebruikt deze cyclis en nog een keer zo'n dure kopen vind ik wat te ver gaan. Maar spannend bij jou dus!! Veel plezier
Ze zijn misschien wel duur maar brengen wel zekerheid. Ik dacht in augustus en juli ook al eisprongen te hebben gehad op basis van heel donkere (echt bijna even donker als de controlestreep) tweede streepjes op cheapass tests, maar dat bleken toch acteraf gezien écht geen positieve tests te zijn. Want geen menstruatie twee weken later. Pas na een smiley weer een maand later werd ik exact twee weken later weer ongesteld. Ik houd het even bij deze.![]()
Fijn dat je nu zo snel een positieve ovulatietest hebt Aventura! Je hebt al lang genoeg moeten wachten voor je door kon. Veel plezier en daarna in duimstand![]()
Ronderotonde ik hoop dat je snel een 2e streepje gaat zien! Zo lang moeten wachten is klote![]()
Ik vind het temperaturen en ovulatietesten gebruiken wel veel gedoe om tijdens het logeren te doen. Afgelopen weekend bleven we bij mijn schooonouders, gelukkig zijn we nu weer thuis want het gaat zo een stuk gemakkelijker. Ik merk wel dat ik er nu veel relaxter in sta. Eerder had ik continu het idee dat we moesten batsen en raakte ik geirriteerd als het er niet van kwam. Nu weet ik dat ik niet erg vruchtbaar ben momenteel dus als het er van komt is het leuk, en zo niet dan is het ook geen probleem. Werkt voor ons een stuk beter![]()
Verder zag ik dat het spannende tijden zijn voor ikke_84! Ik hoop dat het haast-niet-zichtbare streepje snel zichtbaar wordt![]()
Fijn dat je het gevoel hebt dat alles weer gewoon werkt Aventura!![]()
Ik zie ook niks Ikke maar ik sta erom bekend niet snel iets te zien
Sinds vandaag menstruatiekrampen, vreemd want ik zit pas op dag 30. Mijn cycli met clomid hebben steeds 34 dagen geduurd. Verder helemaal geen symptomen. Rustig afwachten dus maar, ik mag op z'n vroegst woensdag testen van mezelf (1 dag voor NOD).
Ik herken dat wel Rotonde, dat gevoel dat je zo graag eens ook wil voelen hoe het is om een tweede streepje te plassen. Maar onze tijd komt nog wel, echt
Ah, die voorgeschiedenis had ik even gemist!quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:45 schreef AcaBella het volgende:
[..]
Ik had 2 weken na het verwijderen van mijn spiraal ontzettend veel buikpijn, toen een ovulatietest gedaan en die streep was even donker als de controlestreep. Nu dus niet, maar goed we wachten maar af. Ik had gisteren wel veel buikpijn, dus hopelijk was dat een goed teken! Ik ga volgende cyclus wel temperaturen![]()
Al getest?quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:31 schreef ikke_84 het volgende:
Fijn dat je nu zo snel een positieve ovulatietest hebt Aventura! Je hebt al lang genoeg moeten wachten voor je door kon. Veel plezier en daarna in duimstand![]()
Ronderotonde ik hoop dat je snel een 2e streepje gaat zien! Zo lang moeten wachten is klote![]()
![]()
Ik ben ook nieuwsgierig!
enne... Burdie, wanneer ga jij hier meeposten dan? Ik verdacht een kloon er al van dat ze jou was maar dat bleek niet het geval![]()
![]()
Ik zit twee dagen voor NOD maar ik denk niet dat testen nodig gaat zijn. De zeurderige rugpijn die mijn menstruatie aankondigd is vannacht begonnen. Op naar ronde 15
Warempel, een drempel.![]()
Ik doe helaas mee aan het slechte nieuws, vandaag spierwitte test.hopelijk zet het nu snel door zodat ik er tijdens ons feest niet veel last van heb.
Huisje wordt wel mooi trouwens
Je zit nu toch 2 dagen voor NOD MaJo? Het kan nog wel. Mocht het niet zo zijn, sterkte met de menstruatie. (En een fijne housewarming)![]()
Balen van het bloed en de witte testen dames!
F. is lekker bezig de afgelopen dagen, gisteren vertelde ze mijn moeder dat ik een baby in mijn buik heb, gevolgd door een stilte en daarna, alle mama's hebben baby's in hun buik. En vandaag toen mijn vriend bij mijn ouders kwam, riep ze naar hem, papa je moet een baby maken! Wat dus betekent dat ze liggend vastgehouden wil worden, als een baby. Maar leg dat maar even uit...![]()
Mama van F. (2012) en M. (2016)![]()
kloptquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:27 schreef Skittles het volgende:
Je zit nu toch 2 dagen voor NOD MaJo? Het kan nog wel. Mocht het niet zo zijn, sterkte met de menstruatie. (En een fijne housewarming)maar heb sinds dit weekend al krampen dus verwacht dat het er wel aan zit te komen
Marjolijntje![]()
Ikke en MajoWat ontzettend balen van het bloed en de negatieve test!
Marjolijntje, heerlijk die kinderen
Ik had vandaag ook een oeps momentje. Had vandaag afspraak bij de diabetesverpleegkundige en omdat het hier herfstvakantie was moest zoon mee. Zat braaf op zn ds te spelen verder. Komen we even later aan bij mn oma, zegt ie: ja, ik krijg een broertje of zusje toch, want je wenste voor een zwangerschap. (Diabetesverpleegkundige had het meerdere malen over een zwangerschapswens). Gelukkig is mijn oma de enige die van onze plannen weet, maar heb zoon maar uitgelegd dat er geen broertje of zusje in mijn buik zit en hij dat ook maar niet vereer moet vertellen![]()
![]()
Aw balen Ikke! Wat stom van die testEn Majo ook een witte test
![]()
Hoe gaat het bij jou Rotonde? Ik houd nog even 'geen bloed geeft moed' aan, maar erg vervelend dat het voelt alsof je menstruatie er aan komt.
Peuters![]()
En je zoon is een duidelijk voorbeeld van kleine potjes grote oren, AcabellaHoe oud is hij?
![]()
8 jaarquote:Op woensdag 28 oktober 2015 07:24 schreef Savvy. het volgende:
Aw balen Ikke! Wat stom van die testEn Majo ook een witte test
![]()
Hoe gaat het bij jou Rotonde? Ik houd nog even 'geen bloed geeft moed' aan, maar erg vervelend dat het voelt alsof je menstruatie er aan komt.
Peuters![]()
En je zoon is een duidelijk voorbeeld van kleine potjes grote oren, AcabellaHoe oud is hij?
Ik kon er op wachten natuurlijk, vorige keer ging het prima, maar dit keer stonden zijn antennes waarschijnlijk wat scherper afgesteld
![]()
![]()
Mijn nod is pas morgen, maar dr komt wel gewoon bloed hoor, voel t aan mijn lichaam. Heb geen testen meer in huis, maar ik zou vreemd staan kijken als t raak zou zijn... Baal wel, wilde samen met de andere dames nieuwe streepjesregen starten!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 07:24 schreef Savvy. het volgende:
Overweeg toch om eerder terug te gaan naar de huisarts voor doorverwijzing, moet het er dan alleen eerst nog met mijn man over hebben... Hopen dat hij het ermee eens is.Warempel, een drempel.![]()
Hier ook bloed dus wij gaan voor de tweede officiële (en vierde onofficiële) ronde. Volgende nod is drie dagen na onze bruiloftik weet dus niet zo goed waar ik op hoop: zwanger trouwen of zwanger worden nadat ik mevrouw ZijnNaamHier ben geworden. Hoe dan ook wordt november de beste maand van 2015 <3
![]()
gelukkig is je NOD na de bruiloft en niet ervoorquote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:29 schreef Mamiemoe het volgende:
Hier ook bloed dus wij gaan voor de tweede officiële (en vierde onofficiële) ronde. Volgende nod is drie dagen na onze bruiloftik weet dus niet zo goed waar ik op hoop: zwanger trouwen of zwanger worden nadat ik mevrouw ZijnNaamHier ben geworden. Hoe dan ook wordt november de beste maand van 2015 <3
Wat dat betreft vind ik het ook niet heel erg dat het nu niet raak is, we zouden dan onze bruiloft moeten verplaatsen. Alleen die vervelende krampen
Bij mij bleven ze spierwit, terwijl ik toch echt zwanger wasquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:29 schreef Nangie het volgende:
Ikke_84, spannend!
Ik heb als lurker ook een vraag; hoe gevoelig zijn de 2v5 kruidvattesten volgens jullie?
Hoeveel eerder kan je daar mee testen?
Weet iemand dat?
Edit, dus dat hij positief kan zijn voor een vermoedelijke nod.![]()
Ik koop ze dus niet meer.![]()
en hoe kwam je er dan achter dat je TOCH zwanger was?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:50 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Bij mij bleven ze spierwit, terwijl ik toch echt zwanger was![]()
Ik koop ze dus niet meer.
( behalve 9 maanden later dus)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Whahahaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en hoe kwam je er dan achter dat je TOCH zwanger was?
*9 maanden later*
"Hatsjoe!"
"Wwwweeeeeeeeeehhhhhhh!!"
"Huh?!"![]()
![]()
Mijn NOD mag naar 26/11 aub.
Daarnet tickets gekocht voor het theaterstuk in Londen van Harry Potter, in oktober 2016. Beetje een risico dus, maar ach, de tickets zijn volledig refundable
En ik kan mijn leven niet stil zetten omdat ik "misschien" zwanger zou kunnen zijn of "misschien" zelfs al een baby zou hebben. Dat is wel een beetje lastig, dat langetermijn plannen. In dit geval geen probleem, kan ik zonder problemen mijn geld terug krijgen, maar bv reizen plannen ofzo... Achja, je moet er iets voor over hebben zekerdat het maar snel raak is!
En nu ga ik bijlezen, heb even heel egoïstisch gepost zonder de rest te lezen![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:50 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Bij mij bleven ze spierwit, terwijl ik toch echt zwanger was![]()
Ik koop ze dus niet meer.oh!
Bij mij bleef hij ook wit, maar inmiddels ook ongesteld. Dus geloof dat hij bij mij wel klopte..!![]()
Gelukkig heb ik groots ingekocht..dus ik kijk hoe ze het de volgende ronde doen!
![]()
![]()
Saarah, als je tegen die tijd uitgerekend bent en ikke niet, mag je ze aan mij verkopen hoorgaaf zeg, dat je gaat!!
Ik heb bloed gesignaleerd, mijn nod mag naar 1 december.Warempel, een drempel.![]()
Mag mijn NOD naar 1 december?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:03 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik open gelijk even een nieuwe, mag/moet ik nog iets aanpassen in de OP?
En zou je de bijzonderheden eruit willen halen? Ik denk dat ik ondertussen wel weet hoe mijn cyclus werkt![]()
Clearblue ftwquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en hoe kwam je er dan achter dat je TOCH zwanger was?
![]()
![]()
Ik zal het onthouden! Maar hopelijk kunnen we beiden niet gaan héquote:Op donderdag 29 oktober 2015 07:12 schreef Ronderotonde het volgende:
Saarah, als je tegen die tijd uitgerekend bent en ikke niet, mag je ze aan mij verkopen hoorgaaf zeg, dat je gaat!!
Ik heb bloed gesignaleerd, mijn nod mag naar 1 december.![]()
![]()
Dat zou nog beter zijn Saarah!
Het bloeden heeft hier trouwens niet doorgezet. Mn hele lichaam voelt wel ongesteld... Even kijken wat er vandaag gebeurt.Warempel, een drempel.![]()
Zo, na een week zonder internet kom ik nog eens piepen (niet overstappen naar KPN mensen, gewoon NIET doen)
Ik had gehoopt dat ik een streepjesregen gemist had, maar helaas.voor iedereen met bloed en/of witte testen.
Hier net eisprong achter de rug. Ik verwacht er helemaal niets van. Ik kan me gewoon niet meer voorstellen dat het na een jaar proberen ineens wel zou lukken.![]()
Geen tweede streepjes hierHopelijk volgende ronde meer geluk dames!
Ik denk dat ik gisteren of vandaag mijn eisprong heb gehad. Goed benut de afgelopen dagen, dus fingers crossed!![]()
Mijn lichaam heeft ook een raar gevoel voor humor. Al drie dagen pijn zonder bloed... Gister zelfs een te dure predictor gekocht uit onzekerheid. Wat blijkt? Wacht mijn lichaam gewoon tot Halloween.... omdat het er zo lekker bij past..... Bloed! Auw.Warempel, een drempel.![]()
Aahw dude!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 08:29 schreef Ronderotonde het volgende:
Mijn lichaam heeft ook een raar gevoel voor humor. Al drie dagen pijn zonder bloed... Gister zelfs een te dure predictor gekocht uit onzekerheid. Wat blijkt? Wacht mijn lichaam gewoon tot Halloween.... omdat het er zo lekker bij past..... Bloed! Auw.![]()
![]()
![]()
voor alle bloedenden. Volgens mij zijn we massaal ongesteld
Hoe gaat het met jou hilz?
Die extra sterke diclo die ik van de huisarts heb gekregen werkt goedvandaag ga ik het proberen met alleen pcm want vanavond feestje en volgens mij combineren diclo en alcohol niet goed
![]()
Na vanavond gaat vriend (uh wacht, man![]()
) stoppen met roken
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:40 schreef MaJo het volgende:
Die extra sterke diclo die ik van de huisarts heb gekregen werkt goedvandaag ga ik het proberen met alleen pcm want vanavond feestje en volgens mij combineren diclo en alcohol niet goed
![]()
) stoppen met roken
en niet meegedaan aan stoptober! Vind jouw man nu al leuk
Fijn dat de diclo werkt.S. 2014
J. 2016![]()
Sterkte dames. Majo, wat goed dat je man stopt. Heeft echt een goede invloed op de zaadkwaliteit.
Hier niets te melden. Ik zit overal tussen in en moet volgende week (niet) ongesteld worden. Voel helemaal niks. Weet ook niet zo goed waar ik op moet letten. Met zoon en de vorige zwangerschap testte ik ver na overtijd te zijn positief, was er in de periode van de conceptie en wat er daarna gebeurt dus nergens van bewust. Ik probeer maar nergens teveel op te hopen, de kans per keer is ook best klein en zeker op mijn leeftijd.![]()
Batsen ftw hèquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:40 schreef MaJo het volgende:
![]()
) stoppen met roken
Yay voor feestje vanavond!![]()
![]()
Juist bij pcm geen alcohol! Want wordt allebei in de lever afgebroken...quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:40 schreef MaJo het volgende:
![]()
) stoppen met roken
Ibu mag het wel bij maar komt veel harder aan en lekker voor je mag is het niet.Kwak![]()
+1quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Juist bij pcm geen alcohol! Want wordt allebei in de lever afgebroken...
Ibu mag het wel bij maar komt veel harder aan en lekker voor je mag is het niet.
Maagbeschermers met diclo is ook wel aan te raden!Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: