Voor eredivisie begrippen? Dus die zouden bij jouw cluppie geen basisplek hebben?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Willems en Moreno zijn erg goed voor eredivisie begrippen. Arias redelijk. Zoet en Bruma kunnen er geen kloten van.
Ik vind Vermeer en Room wel beter dan Zoet. Cillessen kan in Europa trouwens ook best mee.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Alleen Cillessen is in de ED beter. Zoet is alleen Europees natuurlijk geen topmateriaal, maar goed dat is Cillessen ook niet.
Ach, onze concurrent liet hier punten liggen. Na een Europees duel is dit resultaat prima. Je hebt het hier vooral moeilijk door de fouten die Cocu bij aanvang maakt en veel te laat herstelt.quote:
Ik vond Vermeer beter, maar die gast kan zo blunderen. Begon goed bij Feijenoord, maar eind vorig seizoen? Man man man...quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind Vermeer en Room wel beter dan Zoet. Cillessen kan in Europa trouwens ook best mee.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, onze concurrent liet hier punten liggen. Na een Europees duel is dit resultaat prima. Je hebt het hier vooral moeilijk door de fouten die Cocu bij aanvang maakt en veel te laat herstelt.
En, ik zeg het niet graag, maar Zoet moet echt werken aan hoe hij harde schoten verwerkt. Alles komt door het midden terug. Dat is het enige wat hij consequent fout doet, waardoor elk afstandsschot een rebound oplevert.
Klopt. En tegenstanders krijgen dat steeds beter door. Petrovic neemt Locadia even onder vuur. Terecht natuurlijk, maar Locadia deed het wel redelijk vandaag. Een beetje op zijn Depays. Niet geweldig spelen, maar wel een goal en een assist.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verder proma, ja maarja kost je wel punten door die fouten die hij niet afgeleerd heeft
Ja inderdaad. Maar net als bij de tweede goal tegen ajax. De kwaliteit spat er vanafquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Manier van aannemen leek beetje op van Persie.
Ik vind PSV wel een top ploeg hebben. Zeker voor Nederlandse begrippen. Psv heeft misschien wel de ''nieuwe'' Braziliaanse Ronaldo in huis met Luuk de Jong. Wellicht zelfs een betere versie...met de kop wel in ieder geval.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ach, onze concurrent liet hier punten liggen. Na een Europees duel is dit resultaat prima. Je hebt het hier vooral moeilijk door de fouten die Cocu bij aanvang maakt en veel te laat herstelt.
En, ik zeg het niet graag, maar Zoet moet echt werken aan hoe hij harde schoten verwerkt. Alles komt door het midden terug. Dat is het enige wat hij consequent fout doet, waardoor elk afstandsschot een rebound oplevert.
Wat is deze ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik vind PSV wel een top ploeg hebben. Zeker voor Nederlandse begrippen. Psv heeft misschien wel de ''nieuwe'' Braziliaanse Ronaldo in huis met Luuk de Jong. Wellicht zelfs een betere versie...met de kop wel in ieder geval.
Ja maar Maher gaf een assist, dus die staat de volgende wedstrijd weer gewoon in de basis.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:02 schreef FL_Freak het volgende:
![]()
![]()
Maar man man man die narshing en maher
Leuk om van iemand te horen die de trainerscursus van de KNVB volgt. Die mensen komen altijd met verrassende en diepzinnige teksten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:09 schreef RijstNatie het volgende:
Locadia de jong en pereiro zijn de beste 3 spelers van PSV. Deze 3 moeten altijd spelen en je zult elke wedstrijd minimaal 2 doelpunten maken. Neem dat maar van mij aan!!!!!
niet hendrix noemenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 22:09 schreef RijstNatie het volgende:
Locadia de jong en pereiro zijn de beste 3 spelers van PSV. Deze 3 moeten altijd spelen en je zult elke wedstrijd minimaal 2 doelpunten maken. Neem dat maar van mij aan!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |