abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 december 2015 @ 13:12:11 #176
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_157943501
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 13:05 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je ontkent niet, je doet het af als belachelijk.

[..]

Ik doe alweer 4 jaar met dezelfde koptelefoon... Go figure.

[..]

Neger, please...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Ik ben niet arrogant genoeg om te vinden dat wat voor mij werkt voor iedereen moet werken. Dat ik persoonlijk de 3,5mm connector niet gebruik, neemt niet weg dat ik het absurd vind om die te verwijderen, puur om een dunnere iPhone te maken. De 3,5mm connector verwijderen om een nieuwe standaard te introduceren, zou ik beter begrijpen. Ik begrijp alleen ook dat veel mensen daar totaal niet blij mee zijn. Maar dat zal altijd blijven. Dat had je bij miniUSB naar microUSB en 30-pins naar lightning ook. Of bij PowerPC naar Intel.

En dat jij al 4 jaar met je oordopjes doet is top. Ik haal dat niet met bedrade oordopjes. Misschien ben ik gewoon veel lomper dan jij, want ik blijf uiteindelijk altijd wel ergens achter hangen.
pi_157949463
Smart-OV lijkt mij geniaal als frequent ov-gebruiker. Beetje jammer dat Apple de NFC-chip niet vrijgeeft zoals zij het met Touch-ID gedaan hebben. Alhoewel de Touch-ID functie tijdens zijn eerste jaar ook niet uitwisselbaar met andere apps was.
pi_157950203
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 17:54 schreef CudiKid het volgende:
Smart-OV lijkt mij geniaal als frequent ov-gebruiker. Beetje jammer dat Apple de NFC-chip niet vrijgeeft zoals zij het met Touch-ID gedaan hebben. Alhoewel de Touch-ID functie tijdens zijn eerste jaar ook niet uitwisselbaar met andere apps was.
Valt het niet te integreren in Apple Pay dan? Ik heb mij er niet in verdiept aangezien dat ook niet in nederland beschikbaar is.
pi_157952048
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2015 18:34 schreef Xetran het volgende:

[..]

Valt het niet te integreren in Apple Pay dan? Ik heb mij er niet in verdiept aangezien dat ook niet in nederland beschikbaar is.
Nope. Na meer dan een jaar is Apple Pay ook alleen maar in de VS, GB en Australië uitgerold. Ik denk dat Apple de NFC nooit gaat vrijgeven zoals ze het met Touch ID na een jaar deden. Dan kunnen er concurrerende spelers hun betaalsystemen op de iPhone uitbrengen en zal men Apple Pay niet meer nodig hebben.

Ik kan me wel voorstellen dat het OV in Apple Pay wordt opgenomen (zoals in London). Maar voordat die onderhandelingen gebeurd zijn..... kunnen we lang wachten. Wordt vast een hippe nieuwe feature voor iOS 14.1.
pi_157977107
Hebben jullie ook opeens sinds een paar dagen ads in apps (voornamelijk spelletjes)? Had dit nooit voorheen en nu echt sinds een paar dagen opeens allemaal ads tijdens het spelen. En dit in verschillende apps die dit voorheen NOOIT hadden en nu opeens allemaal tegelijk wel terwijl ze van totaal verschillende ontwikkelaars zijn ?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_157977308
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:58 schreef RipCity het volgende:
Hebben jullie ook opeens sinds een paar dagen ads in apps (voornamelijk spelletjes)? Had dit nooit voorheen en nu echt sinds een paar dagen opeens allemaal ads tijdens het spelen. En dit in verschillende apps die dit voorheen NOOIT hadden en nu opeens allemaal tegelijk wel terwijl ze van totaal verschillende ontwikkelaars zijn ?
Ads kan je wegkopen.
pi_158045262
iPad Pro weer verkocht. Voor de prijs die ik voor de iPad Pro heb gekregen, kan ik morgen een Surface Pro 3 met 128GB en i5 kopen + een iPad Air 2 64GB. En dan houdt ik nog drie tientjes over ook, terwijl ik een veel fijnere combinatie heb dan :)
pi_158045321
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 22:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
iPad Pro weer verkocht. Voor de prijs die ik voor de iPad Pro heb gekregen, kan ik morgen een Surface Pro 3 met 128GB en i5 kopen + een iPad Air 2 64GB. En dan houdt ik nog drie tientjes over ook, terwijl ik een veel fijnere combinatie heb dan :)
Klinkt ook veel beter :)
SOONY
  maandag 7 december 2015 @ 08:12:54 #184
141482 Q.
JurassiQ
pi_158072377
iPad Pro lijkt me echt niets. Voor dat geld koop ik liever een MBA.
For great justice!
  maandag 7 december 2015 @ 09:28:34 #185
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_158073109
Had ook een tijdje gekeken naar de iPad pro, maar ook niks voor mij. Deze week een MacBook pro halen..heb je meer aan en ik heb altijd nog m'n iPad air :)

Twee jaar geleden had ik niks van Apple, nu een iPhone 6 plus, iPad air en dan de MacBook pro :/
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 7 december 2015 @ 10:18:17 #186
141482 Q.
JurassiQ
pi_158073804
Die iPad Pro zal wel een eenmalig experiment blijven, niemand is er enthousiast over. Ik zie er echt geen use-case voor. Of nauwelijks.
For great justice!
pi_158075553
Iemand tips voor een iPad app zoals Word, maar dan dat je documenten ook kan opslaan op de iPad zelf (ipv cloud diensten) en dat je naast documenten op kan slaan ook ouderwets mappen kan aanmaken voor wat structuur aan te brengen.

Lijkt mij een heel logisch iets, toch heb ik daar nog geen oplossing voor. Iemand een idee? :?
pi_158075695
Nadat ik vanaf m'n 12de gebruik heb gemaakt van Android smartphones, heb ik sinds eergisteren na 6 jaar tijd eindelijk eens een keer de overstap gemaakt naar iOS, puur uit nieuwsgierigheid. Het is uiteindelijk de iPhone 6s Plus geworden. Toch maar die extra 100 euro op de toonbank neergelegd voor de 64GB variant omdat 16GB toch echt te weinig blijkt te zijn volgens een hoop mensen.

Ik vind het echt een prachtding. Lekker groot, mooie beeldkwaliteit, GEWELDIGE camera, simplistische interface (waar iOS uiteraard om bekend staat) en ook mooi snel. Alleen nog even wennen nadat ik 6 jaar lang Android heb gehad. Zo heb ik onderin geen knoppen meer om terug te gaan of om te multitasken. Ik had hiervoor de Motorola Razr, de Nexus 5 en de LG G3.
pi_158076112
http://computertotaal.nl/(...)op-smartphone-64634?

Hoe erg is dit voor de batterijduur om dit aan te zetten?
  maandag 7 december 2015 @ 12:20:09 #190
141482 Q.
JurassiQ
pi_158076183
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 11:59 schreef iPancakeMix het volgende:
Nadat ik vanaf m'n 12de gebruik heb gemaakt van Android smartphones, heb ik sinds eergisteren na 6 jaar tijd eindelijk eens een keer de overstap gemaakt naar iOS, puur uit nieuwsgierigheid. Het is uiteindelijk de iPhone 6s Plus geworden. Toch maar die extra 100 euro op de toonbank neergelegd voor de 64GB variant omdat 16GB toch echt te weinig blijkt te zijn volgens een hoop mensen.

Ik vind het echt een prachtding. Lekker groot, mooie beeldkwaliteit, GEWELDIGE camera, simplistische interface (waar iOS uiteraard om bekend staat) en ook mooi snel. Alleen nog even wennen nadat ik 6 jaar lang Android heb gehad. Zo heb ik onderin geen knoppen meer om terug te gaan of om te multitasken. Ik had hiervoor de Motorola Razr, de Nexus 5 en de LG G3.
Multitasken doe je door dubbel op je homeknop te drukken, vaak kan je sinds iOS 9 ook terug naar een vorige app door op de link linksboven te drukken.
For great justice!
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 12:22:01 #191
155227 crew  Guppy
dus
pi_158076217
Dat geluid wat bij het NL Alert hoort wat net verstuurd is, is dat aan te passen? Wat een naar kut-geluid was dat! :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_158077486
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:17 schreef Droathoah het volgende:
http://computertotaal.nl/(...)op-smartphone-64634?

Hoe erg is dit voor de batterijduur om dit aan te zetten?
Ik vind het niet merkbaar. Heb NL-Alert een week aan en een week uit gehad en kan niet zeggen dat ik verschil merk in batterijduur.

quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat geluid wat bij het NL Alert hoort wat net verstuurd is, is dat aan te passen? Wat een naar kut-geluid was dat! :')
Nee, en je kunt het ook niet uitzetten... Zelfs niet als je telefoon op stil staat geloof ik...
  maandag 7 december 2015 @ 13:19:48 #193
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_158077551
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 12:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Dat geluid wat bij het NL Alert hoort wat net verstuurd is, is dat aan te passen? Wat een naar kut-geluid was dat! :')
Ik had dat een keer in de auto, nam m'n radio over en schalmde keihard door de speakers. Schrok me kapot _O-

quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 13:17 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Nee, en je kunt het ook niet uitzetten... Zelfs niet als je telefoon op stil staat geloof ik...
Ik stond net op stil en bij mij trilde m'n iPhone enkel. :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_158079281
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 11:50 schreef Apekoek het volgende:
Iemand tips voor een iPad app zoals Word, maar dan dat je documenten ook kan opslaan op de iPad zelf (ipv cloud diensten) en dat je naast documenten op kan slaan ook ouderwets mappen kan aanmaken voor wat structuur aan te brengen.

Lijkt mij een heel logisch iets, toch heb ik daar nog geen oplossing voor. Iemand een idee? :?
Iemand nog een tip?

Of is in mappen willen werken met documenten op een iPad wel heel ouderwets?
  Moderator maandag 7 december 2015 @ 14:16:54 #195
155227 crew  Guppy
dus
pi_158079337
quote:
2s.gif Op maandag 7 december 2015 13:19 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Ik had dat een keer in de auto, nam m'n radio over en schalmde keihard door de speakers. Schrok me kapot _O-

Crisis :') ik zou me echt doodgeschrokken zijn. Nu zat ik gelukkig 'alleen maar' achter de computer. Note to self, als er weer een controlebericht komt, iPhone op stil zetten.

Het mallotige is dat ie ook altijd op stil staat, maar ik verwacht een gesprek dat ik niet wil missen, dus geluid aan :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 7 december 2015 @ 14:57:29 #196
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_158080608
Weet iemand dit op te lossen? Ik heb tijden dezelfde ringtone gehad op mijn iPhone. Vanochtend werd ik gebeld en hoorde ik opeens het standaard toontje. Ik dus naar instellingen om weer mijn eigen ringtone in te stellen..zie ik hem niet meer staan. Volgens iTunes staat hij wel op mijn mobiel..ik kan hem in ''muziek'' ook gewoon beluisteren...maar ik kan hem niet meer instellen als beltoon.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_158081033
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:15 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Iemand nog een tip?

Of is in mappen willen werken met documenten op een iPad wel heel ouderwets?
Je kunt in de Office-applicaties ook op het apparaat zelf opslaan. Geen idee of je mappen kunt aanmaken.
pi_158081322
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 15:13 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Je kunt in de Office-applicaties ook op het apparaat zelf opslaan. Geen idee of je mappen kunt aanmaken.
Maar daar moet je dus wel een betaald abonnement voor hebben dus? En mappen zijn belangrijk voor de structuur.

Dus daarom lijkt office zelf niet de oplossing, of verwacht ik dan te veel van een ipad?
pi_158085291
Do what you love, love what you do!
pi_158086240
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 18:16 schreef kree het volgende:
Iemand hier een idee over?
FB / Steeds opnieuw cookies accepteren mobiel?
Al zonder adblocker geprobeerd ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')