Veel plezier! Geef die bacteriën en virusjes maar een rotschop en laat ze ergens achter in een uithoek van Portoquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 08:58 schreef Quoi het volgende:
Ik en mijn meneer gaan ons straks melden bij JP, onze Portugese hardloopgids. Benieuwd
Porto (en tegenoverliggend Gaia) heeft veeeeel hoogteverschillen. In de faq staat: "we usually don't stop for talking or pictures"
Ik hoop maar van wel, want stilstaand hoest ik al de longen uit mijn lijf. Tijdens vakanties nemen de meest agressieve bacteriën en virussen mijn lichaam over. Vaste prik
Geen foto momenten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 08:58 schreef Quoi het volgende:
Ik en mijn meneer gaan ons straks melden bij JP, onze Portugese hardloopgids. Benieuwd
Porto (en tegenoverliggend Gaia) heeft veeeeel hoogteverschillen. In de faq staat: "we usually don't stop for talking or pictures"
Ik hoop maar van wel, want stilstaand hoest ik al de longen uit mijn lijf. Tijdens vakanties nemen de meest agressieve bacteriën en virussen mijn lichaam over. Vaste prik
Smashrun.com geeft imho verruit de beste stats voor hardlopers. (Strava is vooral leuk voor wielrenners, runkkeeper vind ik maar zozo)quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:04 schreef BK. het volgende:
Houdt iemand van jullie nog een trainingslogboek bij? Of laten jullie dat over aan Strava/Runkeeper etc.?
Ik vind Strava juist vooral leuk omdat het zo sociaal is. Smashrun geeft heel veel statistieken, maar ik heb daar verder niet veel aan. Mijn Garmin connect geeft wat dat betreft zinvollere data.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 09:56 schreef Corniel het volgende:
[..]
Smashrun.com geeft imho verruit de beste stats voor hardlopers. (Strava is vooral leuk voor wielrenners, runkkeeper vind ik maar zozo)
Dat klinkt als een leuke ervaring! Is het een mooie stad? Ik ga er aankomende week heen voor een lang weekend.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 08:58 schreef Quoi het volgende:
De kleine wedstrijdjes, die juist ook leuk zijn vind je niet op die sitequote:Op zaterdag 24 oktober 2015 10:00 schreef BK. het volgende:
Laatst ging het hier over de hardloopagenda en de plannen voor 2016. Nu zag ik een paar dagen terug de website mynextrun.com. Je kunt daar hardloopwedstrijden van over de hele wereld bekijken en filteren op bijvoorbeeld land, stad of afstand. Er is geen account nodig voor het bekijken van de 'agenda'.
Als deze website hier al eens gedeeld is dan doe ik dat gewoon nog een keer.
hahaha, tja wat heb je er zelf aan dat je dit doet?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 10:30 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-met-de-metro.dhtml
Wat een idioten bestaan er toch..
Ik moest hieraan denken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 10:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Prachtig! Dat je jezelf zo wilt bedonderen, of tegen andere mensen wil opscheppen met gebakken lucht ;-). Eigenlijk moeten ze die personen met foto en al in de krant zetten ;-) Of een website openen :marathoncheaters.com. Gewoon opnemen in de reglementen dat bij fraude alles gepubliceerd wordt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 10:30 schreef La_Tramposa het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 10:30 schreef La_Tramposa het volgende:
quote:Grootste sjacheraar blijkt een loper die alléén bij de finish in het Olympisch Stadion is gesignaleerd.
Toen ik in het Olympisch stadion aan het kijken was naar de finish van de marathonlopers, kwam er een vrouw op krukken aan me vragen hoe ze ondanks dat ze niet gelopen had toch met haar startnummer over de finish kon gaan en een medaille kon krijgenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:48 schreef mytec het volgende:
[..]
Prachtig! Dat je jezelf zo wilt bedonderen, of tegen andere mensen wil opscheppen met gebakken lucht ;-). Eigenlijk moeten ze die personen met foto en al in de krant zetten ;-) Of een website openen :marathoncheaters.com. Gewoon opnemen in de reglementen dat bij fraude alles gepubliceerd wordt.
Wat zei je , mevrouw dat kan dan moet u naar het begin punt en dan gewoon de route volgen voor 42km. Erg raar dat mensen denken dat dat mogelijk is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Toen ik in het Olympisch stadion aan het kijken was naar de finish van de marathonlopers, kwam er een vrouw op krukken aan me vragen hoe ze ondanks dat ze niet gelopen had toch met haar startnummer over de finish kon gaan en een medaille kon krijgen
verkeerd topicquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 09:31 schreef Guard het volgende:
[..]
De kogel is door de kerk, dus mag ik in de WLWW erbij?
[ code verwijderd ]
Nu al zin![]()
Ik vind het hier prachtig! Aanraderquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 10:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat klinkt als een leuke ervaring! Is het een mooie stad? Ik ga er aankomende week heen voor een lang weekend.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:58 schreef GotC het volgende:
Zo, zwaarste training voor 7^^: Check!
Samen met Yur 1.5 uur gelopen over allemaal duinpaden. Constant klimmen en dalen, heftig! M'n kont deed tijdens het lopen al pijn.
Maarrrr! Alles gelopen en het zit erop!
Ik ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
Ik moest een beetje lachen om je kont
Look who's talkingquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:28 schreef GotC het volgende:
Klinkt leuk Quoi! En je bent ook in topconditie
GuardTof man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |