Nee is concept van een fan. Jaartje oud alweerquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Haas livery gelekt bij een bezoek aan de fabriek?
[ afbeelding ]
2,5 seconde, is dat niet zo'n beetje de achterstand die de Manors hebben? Kan nog leuk worden volgend jaar.quote:"McLaren kan nog 2,5 seconde vinden"
McLaren-coureur Fernando Alonso gelooft dat zijn team in de winter 2,5 seconde kan vinden om komend Formule 1-seizoen om de overwinning te kunnen strijden. McLaren heeft moeite om aansluiting te vinden sinds het team is overgestapt naar de Honda-krachtbron in wat door de coureurs een veredeld testseizoen genoemd wordt.
Volgens Alonso is een winst van 2,5 seconde een realistisch doel als het team hard en goed gedisplineerd werkt de hele winter door en verenigd blijft. "Winnen is een andere stap, daarvoor moeten we Mercedes verslaan, iets wat zelfs de grootste teams niet lukt," voegde Alonso er aan toe. "Het wordt voor ons dus een enorme taak, maar we zijn er klaar voor."
Meer in bron
denk dat Alonso een beetje droomt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2,5 seconde, is dat niet zo'n beetje de achterstand die de Manors hebben? Kan nog leuk worden volgend jaar.
Brawn heeft het gedaan, maar dat was dan ook een engineer enig in zijn soortquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Als er één team is dat het kan, is het McLaren wel.
Je bedoelt hoger dan 5 en 6, zoals ze op een gegeven moment in de regen lagen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:49 schreef rockstah het volgende:
Tsja, ik denk inderdaad dat hun chassis ook lang niet zo goed is als dat ze beweren. Vorig seizoen waren ze ook nergens ondanks een mercedes PU en het lijkt me sterk dat ze in één keer zo'n sprong hebben gemaakt. Ik had ze ook een stuk hoger verwacht in de regen afgelopen weekend.
Die vergelijking kun je dus niet maken. De kwaliteit van het chassis is heel erg afhankelijk van hoe strak je om de motor kan bouwen. Het chassis van Mercedes is zo goed, omdat zij precies weten hoe ver ze kunnen hiermee, zonder de motorprestatie te compromitteren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:49 schreef rockstah het volgende:
Tsja, ik denk inderdaad dat hun chassis ook lang niet zo goed is als dat ze beweren. Vorig seizoen waren ze ook nergens ondanks een mercedes PU en het lijkt me sterk dat ze in één keer zo'n sprong hebben gemaakt. Ik had ze ook een stuk hoger verwacht in de regen afgelopen weekend.
Zullen de Renault-wagens volgen?quote:McLaren-coureurs Fernando Alonso en Jenson Button zullen zondag wegens een gridstraf achteraan moeten starten in de Grand Prix van Mexico.
Bij de wagen van beide coureurs wordt aan de Honda-motor gesleuteld. Alonso moet daardoor minimaal vijftien plaatsen inleveren bij de start en Button wordt minimaal 25 plaatsen teruggezet, waardoor hij sowieso als laatste start.
Zowel de Spanjaard als de Brit heeft het maximaal toegestane aantal motoren voor dit seizoen al overschreden.
"Het is niet geweldig om het weekend op deze manier te beginnen. Maar het wordt sowieso een zwaar weekend voor ons. Vanwege onze compressor heeft het voor ons meer invloed dan bij andere teams", doelt Button op de Honda-motor.
Alonso moest eerder deze maand bij de Grand Prix van Sotsji al van de laatste plaats starten door verbeteringen aan de motor. De onderdelen voor Button waren toen nog niet aanwezig.
In de WK-stand spelen de oud-wereldkampioenen een bijrol. Alonso bezet de zestiende plaats en Button staat zeventiende.
http://www.racexpress.nl/(...)mond-voorbij/n/69942quote:Slechts bewaarde geheim van de F1 is bevestigd: Esteban Gutiérrez praat zijn mond voorbij
Het slechts bewaarde geheim van de paddock is bevestigd in Mexico: Esteban Gutiérrez neemt volgend jaar plaats in de F1-bolide van de F1 renstal van Haas naast Romain Grosjean in 2016. Haas zal later vandaag een officiële mededeling doen die live gestreamd zal worden op de websites van de sponsoren van Gutierrez: Claro en Telmex.
Het gerucht ging al enkele weken de ronde, maar werd bevestigd door Gutiérrez zelf op een sponsorevenement op donderdag. De reserve coureur van Ferrari sprak zijn mond voorbij en is verheugd om terug op de grid te staan. “Volgend jaar rijd ik voor het team van Haas en ik ben er heel blij mee. Het is een nieuw avontuur voor me. Ik ben een betere coureur geworden door de ervaring die ik heb opgedaan bij Ferrari”, vertelde Gutiérrez aan de pers op het sponsorevenement.
De 2017 KTM MotoGP machine, op de Red Bull Ring met Red Bull sponsoring. Er gaan geruchten (die men uiteraard met een flinke korrel zout moet nemen) dat Red Bull KTM gaat overnemen (of in ieder geval de motordivisie) en dan als fabrieksteam aan MotoGP gaat deelnemen. En dan uit de F1 stappen na 2016.twitter:motosprint twitterde op vrijdag 30-10-2015 om 11:10:39La KTM MotoGP è già scesa in pista al RedBull Ring, in Austria, con Alex Hofmann!https://t.co/MuG7f9ljmn https://t.co/rbfCJhDDbA reageer retweet
Vooral in de kwali, lijkt me een eerlijker vergelijk. Vergeet niet dat ze beweerden dat ze het beste chassis van het veld zouden hebben, dan verwacht je ze toch wel in de top 10 met zo'n stortbui?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 10:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je bedoelt hoger dan 5 en 6, zoals ze op een gegeven moment in de regen lagen?
ze hebben voor 2016 nog steeds geen motoren, dus we moeten maar ongeduldig afwachtenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:20 schreef Fir3fly het volgende:
De 2017 KTM MotoGP machine, op de Red Bull Ring met Red Bull sponsoring. Er gaan geruchten (die men uiteraard met een flinke korrel zout moet nemen) dat Red Bull KTM gaat overnemen (of in ieder geval de motordivisie) en dan als fabrieksteam aan MotoGP gaat deelnemen. En dan uit de F1 stappen na 2016.twitter:motosprint twitterde op vrijdag 30-10-2015 om 11:10:39La KTM MotoGP è già scesa in pista al RedBull Ring, in Austria, con Alex Hofmann!https://t.co/MuG7f9ljmn https://t.co/rbfCJhDDbA reageer retweet
Sst, dat mag je niet zeggen. Alleen nieuws en geruchten hier.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze hebben voor 2016 nog steeds geen motoren, dus we moeten maar ongeduldig afwachten
Grappig weer, eerst al die geruchten ver Redbull Aston Martin, maar uiteindelijk komen ze toch echt naar de F1. Alleen op een iets andere manier.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:40 schreef Beach het volgende:
http://www.autosport.com/(...)t&utm_medium=twitter
Opmerkelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:56 schreef JimmyManna het volgende:
Slechtste line-up volgend jaar zit bij Lotus. Maldonado en Palmer. Wilde stier en grijze muis. De ene is onbetrouwbaar als de pest en de andere heeft niet genoeg snelheid.
Pastor heeft een F1 race gewonnen. Hoeveel heeft Max er gewonnen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:46 schreef JimmyManna het volgende:
Kan me iig niet voorstellen dat als Renault erin stapt, ze dit soort middelmaat als rijder willen hebben.
Impliceer je hiermee dat je Pastor de betere coureur vindt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Pastor heeft een F1 race gewonnen. Hoeveel heeft Max er gewonnen?
Max heeft inderdaad al ontzettend veel kansen op een zege laten liggen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Pastor heeft een F1 race gewonnen. Hoeveel heeft Max er gewonnen?
Dat niet maar dat gebash is volkomen misplaatst.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Impliceer je hiermee dat je Pastor de betere coureur vindt?
Het is geen gebash. Maldonado en Palmer zijn geen Inoue's of zo. Dit zijn wel min of meer F1-waardige rijders, maar het zijn geen (sub) toppers en dat zullen ze ook nooit worden. F1-middelmaat. Niks meer, niks minder.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat niet maar dat gebash is volkomen misplaatst.
Gebash op pastor is misplaatst? Die lul crasht om de andere race zo een beetje. Als het niet meer isquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat niet maar dat gebash is volkomen misplaatst.
Haha, kom op zeg. Pastor heeft zoveel races van andere coureurs verneukt, plus zijn eigen monteurs koppijn bezorgd door de zoveelste totaal onnodige crash, dat het onmogelijk is om hem tot de goede coureurs te rekenen. Hij heeft een tijdje geweldige kwalificaties neergezet en één keer de perfecte race neergezet en dat was het dan. Daar kan je toch onmogelijk je hele carrière op teren als je daarnaast ook zoveel fouten maakt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat niet maar dat gebash is volkomen misplaatst.
Jammer, Williams paste beter...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:40 schreef Beach het volgende:
http://www.autosport.com/(...)t&utm_medium=twitter
http://www.gpupdate.net/e(...)pplying-second-team/quote:Honda chief Yasuhisa Arai says he is open to supplying a second team in Formula 1, amid speculation that Red Bull could switch to using the Japanese manufacturer's power units in 2016.
Red Bull is without an engine supplier in 2016, having provisionally agreed to split from Renault, while talks with Mercedes and Ferrari ended unsuccessfully.
McLaren is currently Honda's exclusive partner but Formula 1 supremo Bernie Ecclestone stated in Austin that McLaren CEO Ron Dennis is against any potential Honda-Red Bull deal.
However, Arai has suggested that Honda would still be willing to supply another team next season.
"Obviously we cannot discuss details at this moment," he explained ahead of the Mexican Grand Prix.
"We have been approached by the team but discussions are ongoing and nothing has been decided.
"I always say this season: we are always open, so we are in discussions that are ongoing - that's it."
Red Bull boss Dietrich Mateschitz has previously given a deadline of the end of October to conclude a 2016 deal.
dit zegt wel genoeg....quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat niet maar dat gebash is volkomen misplaatst.
Volgend jaar is een overgangsjaar. Dan maakt het niet uit wie er in zit. En betalende rijders hebben dan de voorkeur, zodat ze er dan minder geld in hoeven te pompen. Pas in 2017 (of 2018) zullen ze het team omdopen naar Renault als ze een beter idee hebben hoe goed hun motor geworden is. En kunnen ze het team verbeteren zonder dat het ten kostte gaat van hun naam.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:10 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Het is geen gebash. Maldonado en Palmer zijn geen Inoue's of zo. Dit zijn wel min of meer F1-waardige rijders, maar het zijn geen (sub) toppers en dat zullen ze ook nooit worden. F1-middelmaat. Niks meer, niks minder.
Een team als Renault - dat waarschijnlijk honderden miljoenen in het F1 project gaat pompen - kan niet aan komen zetten met F1-middelmaat. Die moeten echt hoger inzetten dan dat.
Eeuwig vasthouden aan die ene zege van Maldonado, terwijl de rest van diens oeuvre uiterst beperkt is, is in mijn ogen zwaar onterecht. Middelmaat. Meer is het niet. Geldt ook voor Palmer trouwens.
quote:Manor team principal John Booth and sporting director Graeme Lowdon have tendered their resignations from the Formula 1 squad, Autosport understands.
The duo, who formed Manor Grand Prix in 2009 prior to it being renamed Virgin Racing ahead of its entry into F1 the following year, look set to remain in place until the end of the current season in Abu Dhabi next month.
It is believed Booth and Lowdon have felt forced to act following a difference of opinion with owner Stephen Fitzpatrick about the way forward for the team.
Fitzpatrick, founder of independent energy company Ovo, stepped in and saved Manor in February, after Booth and Lowdon had fought hard to keep the team alive since it fell into administration last October.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:03 schreef Beach het volgende:
Nu is de weg vrij voor Colin Kolles om terug te komen.
Het is niet voor niets dat ie er destijds uitgebonjourd is bij Force Indiaquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:03 schreef Beach het volgende:
Nu is de weg vrij voor Colin Kolles om terug te komen.
Bob Bell ook..quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:01 schreef Fer het volgende:
http://m.autosport.com/news/report.php/id/121575
[..]
Alleen is de vraag of dat er mee te maken heeft. Hij werd al een tijdje getipt om naar Lotus te gaan als het werd overgenomen door Renault. Hij zou daar zelfs al aan het werk zijn. Sowieso was hij slechts adviseur bij Manor.quote:
Dat zou zonde zijn. Ze leken toch wat stappen te kunnen maken deze winter. Ze krigen 2016-Merc motoren, een nieuw chassis dat dit jaar flink ontwikkeld is, financieel schijnen ze alles op orde te hebben met hier en daar wat nieuwe sponsoren. Niet dat ze zomaar ineens naar de middenmoot zouden opschuiven, maar dat enorme gat zou op zijn minst flink verkleind kunnen worden. Zou heel zonde zijn als zo'n ego-eigenaar dat verprutst.quote:Op zondag 1 november 2015 02:42 schreef Fer het volgende:
Ben benieuwd wat Manor nu gaat dan. Die Fitzpatrick lijkt mij een typisch geval domme verkoper, die door geluk omhoog is gevallen en miljoenair geworden is. Maar totaal geen verstand van zaken heeft.
Grote kans dat ie een nog paar charlatans aantrekt nu. Dag Manor...
De nieuwe eigenaar heeft het team voor een prikkie gekocht en probeert het team met minimale investeringen zo duur mogelijk te verkopen. Vandaar de Mercedes motor en Williams versnellingsbak. Dat zou het team voor een nieuwe investeerder interessanter moeten maken.quote:Op zondag 1 november 2015 09:31 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn. Ze leken toch wat stappen te kunnen maken deze winter. Ze krigen 2016-Merc motoren, een nieuw chassis dat dit jaar flink ontwikkeld is, financieel schijnen ze alles op orde te hebben met hier en daar wat nieuwe sponsoren. Niet dat ze zomaar ineens naar de middenmoot zouden opschuiven, maar dat enorme gat zou op zijn minst flink verkleind kunnen worden. Zou heel zonde zijn als zo'n ego-eigenaar dat verprutst.
Was nog beter geweest als die drie bepalende figuren er nog in dienst waren geweest. Maar goed, laten we dan maar hopen op een raceliefhebber als nieuwe eigenaar en niet de zoveelste gelukzoeker.quote:Op zondag 1 november 2015 11:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De nieuwe eigenaar heeft het team voor een prikkie gekocht en probeert het team met minimale investeringen zo duur mogelijk te verkopen. Vandaar de Mercedes motor en Williams versnellingsbak. Dat zou het team voor een nieuwe investeerder interessanter moeten maken.
MP Motorsportquote:Op zondag 1 november 2015 11:41 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Was nog beter geweest als die drie bepalende figuren er nog in dienst waren geweest. Maar goed, laten we dan maar hopen op een raceliefhebber als nieuwe eigenaar en niet de zoveelste gelukzoeker.
Daniel de Jong zal echt een sensatie zijn. Beter dan Max.quote:Op zondag 1 november 2015 11:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
MP Motorsportde contacten zijn er al met Manor aangezien ze al meerdere samenwerkingen hebben gehad. Eindelijk een team wat kan promoveren vanuit GP2. Nederlands
. En dan de talenten van De Jong en Canamasas mee nemen
Ik heb bij De Jong vaak het idee dat hij een nakomeling is van Frankensteinquote:Op zondag 1 november 2015 11:53 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Daniel de Jong zal echt een sensatie zijn. Beter dan Max.
Nouja, ik vraag mij af wat helemaal is, ze moeten bij Sport1 toch ook leden trekken, dus VT's en voor + nabeschouwing lijkt me marketing technisch niet handig voor Sport1 ala ze dat ook vrijgeven. Natuurlijk wil ik het ook wel vrij kunnen kijken, maar zakelijk gezien niet handig voor Sport1.quote:Op maandag 2 november 2015 10:46 schreef alwaysonhold het volgende:
SUPER NIEUWS. F1 wordt helemaal gratis voor Ziggo klanten vanaf volgende race. YES! https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-sport/
Denk dat ze Sport1 select gewoon door gaan geven, dus wil je wat meer zien dan kan je dat alleen zien met een abo.quote:Op maandag 2 november 2015 10:58 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nouja, ik vraag mij af wat helemaal is, ze moeten bij Sport1 toch ook leden trekken, dus VT's en voor + nabeschouwing lijkt me marketing technisch niet handig voor Sport1 ala ze dat ook vrijgeven. Natuurlijk wil ik het ook wel vrij kunnen kijken, maar zakelijk gezien niet handig voor Sport1.
Doen ze om KPN plus concurrenten een concurrentie stoot uit te delen. Uhm, kwalificatie wordt de komende races ook gewoon in HD uitgezonden staat op de site.quote:Op maandag 2 november 2015 10:58 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nouja, ik vraag mij af wat helemaal is, ze moeten bij Sport1 toch ook leden trekken, dus VT's en voor + nabeschouwing lijkt me marketing technisch niet handig voor Sport1 ala ze dat ook vrijgeven. Natuurlijk wil ik het ook wel vrij kunnen kijken, maar zakelijk gezien niet handig voor Sport1.
De vrije trainingen zijn, zo te zien, alleen met abonnement voor Ziggo Sport te bekijken.quote:Op maandag 2 november 2015 10:58 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nouja, ik vraag mij af wat helemaal is, ze moeten bij Sport1 toch ook leden trekken, dus VT's en voor + nabeschouwing lijkt me marketing technisch niet handig voor Sport1 ala ze dat ook vrijgeven. Natuurlijk wil ik het ook wel vrij kunnen kijken, maar zakelijk gezien niet handig voor Sport1.
Dat gaan ze iig niet doen.quote:Op maandag 2 november 2015 11:23 schreef nils7 het volgende:
[..]
Denk dat ze Sport1 select gewoon door gaan geven, dus wil je wat meer zien dan kan je dat alleen zien met een abo.
Goed initiatief dat wel
Niet iedere race zal op kanaal 14 te zien zijn. Als er andere evenementen zijn dan kan het zijn dat de F1 niet wordt uitgezonden op het open kanaal.quote:Op maandag 2 november 2015 10:46 schreef alwaysonhold het volgende:
SUPER NIEUWS. F1 wordt helemaal gratis voor Ziggo klanten vanaf volgende race. YES! https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-sport/
denk dat het wel meevalt bovendien op tijdstip van F1 in de middag zal je weinig last hebben gezien de voetbal rechten bij fox liggen.quote:Op maandag 2 november 2015 12:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet iedere race zal op kanaal 14 te zien zijn. Als er andere evenementen zijn dan kan het zijn dat de F1 niet wordt uitgezonden op het open kanaal.
Ziggo Sport is zo te zien hetzelfde als Sport1.quote:Op maandag 2 november 2015 11:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
De vrije trainingen zijn, zo te zien, alleen met abonnement voor Ziggo Sport te bekijken.
Lijkt er wel op,quote:
Niet volgens Ziggo.quote:Op maandag 2 november 2015 12:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ziggo Sport is zo te zien hetzelfde als Sport1.
De programmering lijkt hetzelfde te zijn. Zelfde soort voetbal (EK kwalificatie, Champions league, Primera Division), golf, tennis en autosport (waaronder dus de F1). Dus alles wat je normaal bij Sport1 krijgt, zie je ook bij Ziggo Sport en mijn aanname is dus dat het hetzelfde is onder een ander labeltje. Sowieso is de eigenaar van beide bedrijven hetzelfde, namelijk Liberty Global, dus die samenwerking snap ik wel.quote:Op maandag 2 november 2015 13:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Niet volgens Ziggo.
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op maandag 2 november 2015 14:19 schreef tralalala het volgende:
F1 dus gewoon live, of er moet toevallig Barcalona-Real Madrid op hetzelfde tijdstip op de planning staan.
Volgens mij heeft Ricciardo weinig incidenten op zijn naam staan waar hij wat aan kon doen, maar ik weet het niet precies allemaal meer. Vorig jaar was hij natuurlijk indrukwekkend, zeker tov Vettel, en ik geloof dat dit een uitstekend coureur is.quote:Op dinsdag 3 november 2015 03:34 schreef opreis het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet raar dat kvyat blijft. Het doet het niet echt slechter dan ricciardo die het dit jaar voornamelijk van zn krediet van vorig jaar moet hebben. Het valt me dit jaar op dat ricciardo bijna altijd wel betrokken lijkt te zijn bij een incident.
En hier staat weer iets anders:quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:32 schreef JimmyManna het volgende:
Ik had ongelijk blijkbaar: Geen Renault voor Red Bull volgens Mateschitz... en ook geen Honda
http://www.skysports.com/(...)ault-engines-in-2016
het ligt er maar aan welk verhaal je gelooft. Volgens het verhaal van Adam Cooper heeft Red Bull zijn hand niet zozeer overspeelt, maar is het verhaal met Mercedes verkeerd afgelopen. Persoonlijk denk ik dat daar wel een hoop waarheid in zit.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:38 schreef franklop het volgende:
Ben die soap nu wel meer dan zat. Red Bull lijkt zijn hand gewoon overspeelt te hebben en zal straks op de blaren moeten gaan zitten...
Het is allemaal wel heel makkelijk gezegd maar de F1 heeft m.i. de gehele Red Bull raceorganisatie ook keihard nodig. Het is een enorme merknaam met wereldwijde exposure. Ze pompen ontzettend veel geld in de racerij, hebben een opleidingscentrum, besturen vier racestoelen, het is allemaal nogal wat.quote:Op dinsdag 3 november 2015 21:55 schreef twiFight het volgende:
RBR heeft altijd al een te grote bek gehad en zichzelf te belangrijk gevonden. Ze willen een competitieve motor... ja droplulletjes dat wil elk team wel. Ze dachten dat af te kunnen dwingen door te dreigen de F1 te verlaten. Tsja, dat riedeltje hebben we ettelijke keren gehoord van ze. De F1 wereld is het zat en heeft gezegd "je doet je best maar". Daar had Mateschitz niet op gerekend en nu zitten ze met de gebakken peren.
Maar geld regeert en daar heeft RBR genoeg van dus ik ga er vooralsnog van uit dat Ecclestone zijn macht gebruikt om de boel door te laten gaan.
Mee eens, ik zie ze ook liever blijven (als teams dan, of red bull de sponsor is zal me een worst zijn). Zoals je al aangeeft gaat de F1 ook wel door zonder ze en m.i. hebben ze in het verleden dat niet serieus genoeg genomen. Met als laatste 'wapenfeit' het publiekelijk afvallen van Renault. Nu zitten ze op de blaren.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:02 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Natuurlijk zal de sport zonder Red Bull overleven, maar zonder Ferrari gaat de F1 ook verder. Feit is - vind ik dan - dat het een ontzettende aderlating zou zijn als Red Bull er vandoor gaat. Ik hoop echt dat het niet zover zal komen.
Ze hebben hun zaakjes een stuk beter op orde daar bij Ferrari. Als dit een jaar of twee geleden was gebeurd werd er moord en brand geschreeuwd...quote:Arrivabene: "Mexicaanse GP was een goede les voor Ferrari"
Volgens Ferrari-teambaas Maurizio Arrivabene was de dubbele uitvalbeurt tijdens de Mexicaanse GP een goede les voor komend seizoen, als het team hoopt dichter bij Mercedes te komen. Tijdens de race moest Kimi Räikkönen voor de tweede keer opgeven na een aanrijding met Valtteri Bottas en kwam Sebastian Vettel na een spin in de muur terecht.
Ondanks de eerste dubbele uitvalbeurt sinds de GP van Australië in 2006 blijft Arrivabene positief: "Tijdens het seizoen hebben we vele hoogtepunten gehad en op zondag hadden we een dieptepunt. Het is een goede les voor iedereen. Het maakt ons klaar voor volgend jaar."
"Ik wil niet Kimi of Seb als schuldige aanwijzen. We hoeven ons niet te verontschuldigen en zij ook niet. We zijn een team. Ik heb op zaterdag al gezien hoe dit team reageert op moeilijkheden, toen we zowel de motor als de versnellingsbak [van Räikkönen] moesten vervangen in zo weinig tijd."
Of een tennisfinalequote:Op maandag 2 november 2015 14:19 schreef tralalala het volgende:
F1 dus gewoon live, of er moet toevallig Barcalona-Real Madrid op hetzelfde tijdstip op de planning staan.
quote:Williams Confirms Susie Wolff to Retire from Motorsport
04 Nov 2015
Williams can confirm that following four successful years with the team, Susie Wolff will retire from competitive motorsport at the end of the 2015 season.
Since being appointed as Development Driver in April 2012, Susie has worked closely with the team over the years before being promoted to Official Test Driver in 2015. Her role has seen her play a big part in the development of the FW35, FW36 and FW37 through extensive simulator work alongside getting behind the wheel for straight line aerodynamic tests and during numerous test days.
This culminated in her driving the FW36 during FP1 at the 2014 British and German Grands Prix, becoming the first female driver to drive in a Grand Prix weekend for two decades.
Speaking on her recent news Susie said: “I’d like to thank Williams for the opportunity they have given me over the last few years which has allowed me to achieve my dream of driving a Formula 1 car. It has been great to work with everyone at the team, both at Grove and trackside, and I’d like to thank everyone who has been part of my journey at Williams. I am now closing this chapter but looking forward to new challenges in the future.”
Claire Williams, Deputy Team Principal commented: “It has been a pleasure to work with Susie over the years and see her develop as a driver within the team. Her feedback and knowledge of the car has been an important part our recent development and we will be sorry to see her go. We want to thank her for all her efforts and wish her the very best for her future endeavours. We will of course be supporting both Susie and Felipe at the Race of Champions, and hope Susie has a great weekend to mark the last time we see her race.”
Tjah met een echte testrijder waren ze wel verder gekomen gok ik.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.williamsf1.com/racing/news/susiewolffretires
[..]
nog 4 seizoenen doelloos rondrijden kost ook een hoop...quote:Op woensdag 4 november 2015 10:06 schreef Johnny_Angel het volgende:
Red Bull zal misschien wel vertrekken maar de teams niet. Net zoals bij het vertrek van Honda en BMW zullen de teams waarschijnlijk voor een symbolisch bedrag aan het management overgedaan worden. No way dat Red Bull twee fabrieken op slot draait, 900 man personeel afkoopt, en de torenhoge boetes van de Formule 1 ophoest.
Ze wilde geen kinderen tijdens haar actieve carriere, dus wie weet is ze zwanger.quote:Op woensdag 4 november 2015 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.williamsf1.com/racing/news/susiewolffretires
[..]
Klopt, vandaar dat Red Bull's beste optie is om RBR voor een symbolisch bedrag aan Horner te verkopen.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:29 schreef nils7 het volgende:
[..]
nog 4 seizoenen doelloos rondrijden kost ook een hoop...
Maar levert ze nog steeds een hoop exposure op. Meer dan dat ze ergens anders zouden kunnen krijgen. Dus weegt het een waarschijnlijk wel tegen het ander op.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:29 schreef nils7 het volgende:
[..]
nog 4 seizoenen doelloos rondrijden kost ook een hoop...
Nu Coca-Cola weg is bij de FIFA biedt dat een mogelijkheid voor Dietrichquote:Op woensdag 4 november 2015 11:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar levert ze nog steeds een hoop exposure op. Meer dan dat ze ergens anders zouden kunnen krijgen. Dus weegt het een waarschijnlijk wel tegen het ander op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |