abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 oktober 2015 @ 08:54:41 #101
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_157078297
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Haas livery gelekt bij een bezoek aan de fabriek?


[ afbeelding ]
Nee is concept van een fan. Jaartje oud alweer ;)

http://www.racedepartment(...)thread.93398/page-18
* I intend to live forever, so far so good! *
  woensdag 28 oktober 2015 @ 13:12:24 #102
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_157158003
NASCAR driver Austin Theriault's HANS device broke in his scary head-on accident.

Lichtelijk off-topic, maar wel relevant omdat het HANS systeem natuurlijk ook door het Formule 1 veld wordt gebruikt.
Zover ik weet is dit de eerste keer in +/-13 jaar tijd dat het systeem faalt, toch wel een enge gedachte.

Kvyat parkeerde z'n bolide afgelopen weekend ook redelijk frontaal tegen een barriere, weliswaar met een flink lagere snelheid, maar toch... ook in de Formule 1 komt het meerdere keren per jaar voor.
Verder onderzoek lijkt me nuttig.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 29 oktober 2015 @ 12:24:23 #103
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157180714
quote:
"McLaren kan nog 2,5 seconde vinden"

McLaren-coureur Fernando Alonso gelooft dat zijn team in de winter 2,5 seconde kan vinden om komend Formule 1-seizoen om de overwinning te kunnen strijden. McLaren heeft moeite om aansluiting te vinden sinds het team is overgestapt naar de Honda-krachtbron in wat door de coureurs een veredeld testseizoen genoemd wordt.

Volgens Alonso is een winst van 2,5 seconde een realistisch doel als het team hard en goed gedisplineerd werkt de hele winter door en verenigd blijft. "Winnen is een andere stap, daarvoor moeten we Mercedes verslaan, iets wat zelfs de grootste teams niet lukt," voegde Alonso er aan toe. "Het wordt voor ons dus een enorme taak, maar we zijn er klaar voor."

Meer in bron
2,5 seconde, is dat niet zo'n beetje de achterstand die de Manors hebben? Kan nog leuk worden volgend jaar.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_157180755
Was toch al bekend dat Honda zn motoren wat had teruggeschroefd in performance, om te voorkomen dat ze tijdens de race zouden ploffen aan het einde.

Lijkt erop dat ze dat probleem hebben weten te fixen, waardoor ze nu op vol vermogen kunnen draaien.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_157180812
Ze komen nog steeds tekort op de rechte stukken doordat ze hun ERS niet genoeg kunnen opladen. Dat is pas voor volgend jaar gefixt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_157185947
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

2,5 seconde, is dat niet zo'n beetje de achterstand die de Manors hebben? Kan nog leuk worden volgend jaar.
denk dat Alonso een beetje droomt.
pi_157186864
Lijkt me best een realistisch doel.. Ik zou het raarder vinden als ze volgend jaar weer gem. 3,5 seconden langzamer zijn per rondje :P
Where facts are few, experts are many.
pi_157186939
Als er één team is dat het kan, is het McLaren wel.
pi_157187083
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Als er één team is dat het kan, is het McLaren wel.
Brawn heeft het gedaan, maar dat was dan ook een engineer enig in zijn soort
pi_157187534
Zelfs met alle sectortijden is het lastig te schatten waar ze zelf staan. We weten dat ze tekort komen omdat halverwege het rechte stuk hun ERS batterij leeg is en dat scheelt dan 120kw vanaf dat punt.

Waarschijnlijk om het te compenseren, rijdens ze met minder vleugel, waardoor ze in de bochten ook weer een beetje inleveren. Hoe goed het chassis zelf is, weten ze alleen zelf.

Ik heb er wel vertrouwen in door het filmpje van gp2 engine meerdere malen te bekijken. Het eerste stuk vanuit de chicane komt Alonso gewoon heel goed weg, totdat het ERS leeg is.

Ook is de racepace niet onaardig, ondank ze zelf aangeven heel vroeg te lift & coasten om brandstof te sparen. Dat zou ook impliceren dat bochtsnelheid en de eerste acceleratie vanuit de bochten goed is.

Ze hebben zelf ook aangegeven dat het zinloos was om dit jaar nog tokens in het ERS te steken en hebben alle focus op de ICE gezet, dan volgend jaar nieuwe ERS en een Promodeau chassis, we gaan het zien.
.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:49:41 #111
63302 rockstah
New World Disorder
pi_157199242
Tsja, ik denk inderdaad dat hun chassis ook lang niet zo goed is als dat ze beweren. Vorig seizoen waren ze ook nergens ondanks een mercedes PU en het lijkt me sterk dat ze in één keer zo'n sprong hebben gemaakt. Ik had ze ook een stuk hoger verwacht in de regen afgelopen weekend.
pi_157199517
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 09:49 schreef rockstah het volgende:
Tsja, ik denk inderdaad dat hun chassis ook lang niet zo goed is als dat ze beweren. Vorig seizoen waren ze ook nergens ondanks een mercedes PU en het lijkt me sterk dat ze in één keer zo'n sprong hebben gemaakt. Ik had ze ook een stuk hoger verwacht in de regen afgelopen weekend.
Je bedoelt hoger dan 5 en 6, zoals ze op een gegeven moment in de regen lagen?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_157201554
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 09:49 schreef rockstah het volgende:
Tsja, ik denk inderdaad dat hun chassis ook lang niet zo goed is als dat ze beweren. Vorig seizoen waren ze ook nergens ondanks een mercedes PU en het lijkt me sterk dat ze in één keer zo'n sprong hebben gemaakt. Ik had ze ook een stuk hoger verwacht in de regen afgelopen weekend.
Die vergelijking kun je dus niet maken. De kwaliteit van het chassis is heel erg afhankelijk van hoe strak je om de motor kan bouwen. Het chassis van Mercedes is zo goed, omdat zij precies weten hoe ver ze kunnen hiermee, zonder de motorprestatie te compromitteren.

En het zal niet anders dan logisch zijn, met de kennis dat ze op Honda zouden overstappen, dat Mercedes in 2014 niet alle details heeft doorgegeven, wat de motor kan hebben, kwa strak inbouwen en radiator formaat.
.
pi_157201828
http://www.nu.nl/formule-(...)eraan-in-mexico.html
quote:
McLaren-coureurs Fernando Alonso en Jenson Button zullen zondag wegens een gridstraf achteraan moeten starten in de Grand Prix van Mexico.
Bij de wagen van beide coureurs wordt aan de Honda-motor gesleuteld. Alonso moet daardoor minimaal vijftien plaatsen inleveren bij de start en Button wordt minimaal 25 plaatsen teruggezet, waardoor hij sowieso als laatste start.

Zowel de Spanjaard als de Brit heeft het maximaal toegestane aantal motoren voor dit seizoen al overschreden.

"Het is niet geweldig om het weekend op deze manier te beginnen. Maar het wordt sowieso een zwaar weekend voor ons. Vanwege onze compressor heeft het voor ons meer invloed dan bij andere teams", doelt Button op de Honda-motor.

Alonso moest eerder deze maand bij de Grand Prix van Sotsji al van de laatste plaats starten door verbeteringen aan de motor. De onderdelen voor Button waren toen nog niet aanwezig.

In de WK-stand spelen de oud-wereldkampioenen een bijrol. Alonso bezet de zestiende plaats en Button staat zeventiende.
Zullen de Renault-wagens volgen? :+
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:51:34 #115
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_157204426
quote:
Slechts bewaarde geheim van de F1 is bevestigd: Esteban Gutiérrez praat zijn mond voorbij

Het slechts bewaarde geheim van de paddock is bevestigd in Mexico: Esteban Gutiérrez neemt volgend jaar plaats in de F1-bolide van de F1 renstal van Haas naast Romain Grosjean in 2016. Haas zal later vandaag een officiële mededeling doen die live gestreamd zal worden op de websites van de sponsoren van Gutierrez: Claro en Telmex.

Het gerucht ging al enkele weken de ronde, maar werd bevestigd door Gutiérrez zelf op een sponsorevenement op donderdag. De reserve coureur van Ferrari sprak zijn mond voorbij en is verheugd om terug op de grid te staan. “Volgend jaar rijd ik voor het team van Haas en ik ben er heel blij mee. Het is een nieuw avontuur voor me. Ik ben een betere coureur geworden door de ervaring die ik heb opgedaan bij Ferrari”, vertelde Gutiérrez aan de pers op het sponsorevenement.
http://www.racexpress.nl/(...)mond-voorbij/n/69942

Duidelijk dus :)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:20:21 #116
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157204909
motosprint twitterde op vrijdag 30-10-2015 om 11:10:39 La KTM MotoGP è già scesa in pista al RedBull Ring, in Austria, con Alex Hofmann!https://t.co/MuG7f9ljmn https://t.co/rbfCJhDDbA reageer retweet
De 2017 KTM MotoGP machine, op de Red Bull Ring met Red Bull sponsoring. Er gaan geruchten (die men uiteraard met een flinke korrel zout moet nemen) dat Red Bull KTM gaat overnemen (of in ieder geval de motordivisie) en dan als fabrieksteam aan MotoGP gaat deelnemen. En dan uit de F1 stappen na 2016.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:28:19 #117
63302 rockstah
New World Disorder
pi_157205060
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 10:08 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Je bedoelt hoger dan 5 en 6, zoals ze op een gegeven moment in de regen lagen?
Vooral in de kwali, lijkt me een eerlijker vergelijk. Vergeet niet dat ze beweerden dat ze het beste chassis van het veld zouden hebben, dan verwacht je ze toch wel in de top 10 met zo'n stortbui?
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:33:11 #118
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_157205165
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 15:20 schreef Fir3fly het volgende:
motosprint twitterde op vrijdag 30-10-2015 om 11:10:39 La KTM MotoGP è già scesa in pista al RedBull Ring, in Austria, con Alex Hofmann!https://t.co/MuG7f9ljmn https://t.co/rbfCJhDDbA reageer retweet
De 2017 KTM MotoGP machine, op de Red Bull Ring met Red Bull sponsoring. Er gaan geruchten (die men uiteraard met een flinke korrel zout moet nemen) dat Red Bull KTM gaat overnemen (of in ieder geval de motordivisie) en dan als fabrieksteam aan MotoGP gaat deelnemen. En dan uit de F1 stappen na 2016.
ze hebben voor 2016 nog steeds geen motoren, dus we moeten maar ongeduldig afwachten
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:34:52 #119
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157205205
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 15:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ze hebben voor 2016 nog steeds geen motoren, dus we moeten maar ongeduldig afwachten
Sst, dat mag je niet zeggen. Alleen nieuws en geruchten hier.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157206171
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157209449
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157217601
Ik hoorde het ja, Aston Martin als naam terug in de F1. Klinkt mooi hoor. Johnny Walker sponsoring erbij en hopelijk horen we voorlopig niet meer van geldprobs bij dit team... (al weet ik niet of er nou nog een verbod op alcohol reclame in de racerij gaat komen...)
pi_157217629
Slechtste line-up volgend jaar zit bij Lotus. Maldonado en Palmer. Wilde stier en grijze muis. De ene is onbetrouwbaar als de pest en de andere heeft niet genoeg snelheid.
pi_157218804
quote:
Grappig weer, eerst al die geruchten ver Redbull Aston Martin, maar uiteindelijk komen ze toch echt naar de F1. Alleen op een iets andere manier.

Ben wel benieuwd hoelang VJM dan nog blijft. De hobbyist is een goede teambaas gebleken.
.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 10:42:49 #125
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_157219565
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 00:56 schreef JimmyManna het volgende:
Slechtste line-up volgend jaar zit bij Lotus. Maldonado en Palmer. Wilde stier en grijze muis. De ene is onbetrouwbaar als de pest en de andere heeft niet genoeg snelheid.
Opmerkelijk inderdaad.
pi_157219605
Kan me iig niet voorstellen dat als Renault erin stapt, ze dit soort middelmaat als rijder willen hebben.
pi_157219624
quote:
12s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 10:46 schreef JimmyManna het volgende:
Kan me iig niet voorstellen dat als Renault erin stapt, ze dit soort middelmaat als rijder willen hebben.
Pastor heeft een F1 race gewonnen. Hoeveel heeft Max er gewonnen?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157219772
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 10:48 schreef Beach het volgende:

[..]

Pastor heeft een F1 race gewonnen. Hoeveel heeft Max er gewonnen?
Impliceer je hiermee dat je Pastor de betere coureur vindt? :o
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_157219791
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 10:48 schreef Beach het volgende:

[..]

Pastor heeft een F1 race gewonnen. Hoeveel heeft Max er gewonnen?
Max heeft inderdaad al ontzettend veel kansen op een zege laten liggen.
pi_157219813
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 11:03 schreef Geralt het volgende:

[..]

Impliceer je hiermee dat je Pastor de betere coureur vindt? :o
Dat niet maar dat gebash is volkomen misplaatst.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157219856
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 11:06 schreef Beach het volgende:

[..]

Dat niet maar dat gebash is volkomen misplaatst.
Het is geen gebash. Maldonado en Palmer zijn geen Inoue's of zo. Dit zijn wel min of meer F1-waardige rijders, maar het zijn geen (sub) toppers en dat zullen ze ook nooit worden. F1-middelmaat. Niks meer, niks minder.

Een team als Renault - dat waarschijnlijk honderden miljoenen in het F1 project gaat pompen - kan niet aan komen zetten met F1-middelmaat. Die moeten echt hoger inzetten dan dat.

Eeuwig vasthouden aan die ene zege van Maldonado, terwijl de rest van diens oeuvre uiterst beperkt is, is in mijn ogen zwaar onterecht. Middelmaat. Meer is het niet. Geldt ook voor Palmer trouwens.
pi_157219857
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 11:06 schreef Beach het volgende:

[..]

Dat niet maar dat gebash is volkomen misplaatst.
Gebash op pastor is misplaatst? Die lul crasht om de andere race zo een beetje. Als het niet meer is :X
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:14:23 #133
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_157219886
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 11:06 schreef Beach het volgende:

[..]

Dat niet maar dat gebash is volkomen misplaatst.
Haha, kom op zeg. Pastor heeft zoveel races van andere coureurs verneukt, plus zijn eigen monteurs koppijn bezorgd door de zoveelste totaal onnodige crash, dat het onmogelijk is om hem tot de goede coureurs te rekenen. Hij heeft een tijdje geweldige kwalificaties neergezet en één keer de perfecte race neergezet en dat was het dan. Daar kan je toch onmogelijk je hele carrière op teren als je daarnaast ook zoveel fouten maakt?
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:34:43 #134
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157220899
quote:
Jammer, Williams paste beter...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_157220955
quote:
Honda chief Yasuhisa Arai says he is open to supplying a second team in Formula 1, amid speculation that Red Bull could switch to using the Japanese manufacturer's power units in 2016.

Red Bull is without an engine supplier in 2016, having provisionally agreed to split from Renault, while talks with Mercedes and Ferrari ended unsuccessfully.

McLaren is currently Honda's exclusive partner but Formula 1 supremo Bernie Ecclestone stated in Austin that McLaren CEO Ron Dennis is against any potential Honda-Red Bull deal.

However, Arai has suggested that Honda would still be willing to supply another team next season.

"Obviously we cannot discuss details at this moment," he explained ahead of the Mexican Grand Prix.

"We have been approached by the team but discussions are ongoing and nothing has been decided.

"I always say this season: we are always open, so we are in discussions that are ongoing - that's it."

Red Bull boss Dietrich Mateschitz has previously given a deadline of the end of October to conclude a 2016 deal.
http://www.gpupdate.net/e(...)pplying-second-team/
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:42:46 #136
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_157220979
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 11:06 schreef Beach het volgende:

[..]

Dat niet maar dat gebash is volkomen misplaatst.
dit zegt wel genoeg....


Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_157221211
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 11:10 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Het is geen gebash. Maldonado en Palmer zijn geen Inoue's of zo. Dit zijn wel min of meer F1-waardige rijders, maar het zijn geen (sub) toppers en dat zullen ze ook nooit worden. F1-middelmaat. Niks meer, niks minder.

Een team als Renault - dat waarschijnlijk honderden miljoenen in het F1 project gaat pompen - kan niet aan komen zetten met F1-middelmaat. Die moeten echt hoger inzetten dan dat.

Eeuwig vasthouden aan die ene zege van Maldonado, terwijl de rest van diens oeuvre uiterst beperkt is, is in mijn ogen zwaar onterecht. Middelmaat. Meer is het niet. Geldt ook voor Palmer trouwens.
Volgend jaar is een overgangsjaar. Dan maakt het niet uit wie er in zit. En betalende rijders hebben dan de voorkeur, zodat ze er dan minder geld in hoeven te pompen. Pas in 2017 (of 2018) zullen ze het team omdopen naar Renault als ze een beter idee hebben hoe goed hun motor geworden is. En kunnen ze het team verbeteren zonder dat het ten kostte gaat van hun naam.
Deden ze ook in 2000 toen ze Benneton kochten. Pas in 2002 werd dat Renault.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_157221851
Dat het zo zal gaan zit er nu inderdaad dik in.
pi_157222184
http://m.autosport.com/news/report.php/id/121575

quote:
Manor team principal John Booth and sporting director Graeme Lowdon have tendered their resignations from the Formula 1 squad, Autosport understands.

The duo, who formed Manor Grand Prix in 2009 prior to it being renamed Virgin Racing ahead of its entry into F1 the following year, look set to remain in place until the end of the current season in Abu Dhabi next month.

It is believed Booth and Lowdon have felt forced to act following a difference of opinion with owner Stephen Fitzpatrick about the way forward for the team.

Fitzpatrick, founder of independent energy company Ovo, stepped in and saved Manor in February, after Booth and Lowdon had fought hard to keep the team alive since it fell into administration last October.
.
pi_157222222
Nu is de weg vrij voor Colin Kolles om terug te komen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:20:04 #141
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_157222467
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 14:03 schreef Beach het volgende:
Nu is de weg vrij voor Colin Kolles om terug te komen.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_157223464
Kakkerlak van de f1
.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:33:47 #143
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_157223888
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 14:03 schreef Beach het volgende:
Nu is de weg vrij voor Colin Kolles om terug te komen.
Het is niet voor niets dat ie er destijds uitgebonjourd is bij Force India
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_157227977
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:29 schreef King_Merc het volgende:

[..]

Bob Bell ook..
Alleen is de vraag of dat er mee te maken heeft. Hij werd al een tijdje getipt om naar Lotus te gaan als het werd overgenomen door Renault. Hij zou daar zelfs al aan het werk zijn. Sowieso was hij slechts adviseur bij Manor.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:31:07 #146
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157228638
Als Mercedes dan toch zo van het ReBranden is.... waarom dan STR niet supporter met een Pagani Engine? :9
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_157229304
Gewoon Seat
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:59:42 #148
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_157229436
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:54 schreef JimmyManna het volgende:
Gewoon Seat
mja, dat is VW
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_157230046
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:59 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

mja, dat is VW
O ja.... duuuh
pi_157238830
Ben benieuwd wat Manor nu gaat dan. Die Fitzpatrick lijkt mij een typisch geval domme verkoper, die door geluk omhoog is gevallen en miljoenair geworden is. Maar totaal geen verstand van zaken heeft.

Grote kans dat ie een nog paar charlatans aantrekt nu. Dag Manor...
.
pi_157240130
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 02:42 schreef Fer het volgende:
Ben benieuwd wat Manor nu gaat dan. Die Fitzpatrick lijkt mij een typisch geval domme verkoper, die door geluk omhoog is gevallen en miljoenair geworden is. Maar totaal geen verstand van zaken heeft.

Grote kans dat ie een nog paar charlatans aantrekt nu. Dag Manor...
Dat zou zonde zijn. Ze leken toch wat stappen te kunnen maken deze winter. Ze krigen 2016-Merc motoren, een nieuw chassis dat dit jaar flink ontwikkeld is, financieel schijnen ze alles op orde te hebben met hier en daar wat nieuwe sponsoren. Niet dat ze zomaar ineens naar de middenmoot zouden opschuiven, maar dat enorme gat zou op zijn minst flink verkleind kunnen worden. Zou heel zonde zijn als zo'n ego-eigenaar dat verprutst.
pi_157241328
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 09:31 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Dat zou zonde zijn. Ze leken toch wat stappen te kunnen maken deze winter. Ze krigen 2016-Merc motoren, een nieuw chassis dat dit jaar flink ontwikkeld is, financieel schijnen ze alles op orde te hebben met hier en daar wat nieuwe sponsoren. Niet dat ze zomaar ineens naar de middenmoot zouden opschuiven, maar dat enorme gat zou op zijn minst flink verkleind kunnen worden. Zou heel zonde zijn als zo'n ego-eigenaar dat verprutst.
De nieuwe eigenaar heeft het team voor een prikkie gekocht en probeert het team met minimale investeringen zo duur mogelijk te verkopen. Vandaar de Mercedes motor en Williams versnellingsbak. Dat zou het team voor een nieuwe investeerder interessanter moeten maken.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_157241363
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 11:38 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

De nieuwe eigenaar heeft het team voor een prikkie gekocht en probeert het team met minimale investeringen zo duur mogelijk te verkopen. Vandaar de Mercedes motor en Williams versnellingsbak. Dat zou het team voor een nieuwe investeerder interessanter moeten maken.
Was nog beter geweest als die drie bepalende figuren er nog in dienst waren geweest. Maar goed, laten we dan maar hopen op een raceliefhebber als nieuwe eigenaar en niet de zoveelste gelukzoeker.
  zondag 1 november 2015 @ 11:50:04 #154
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_157241490
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 11:41 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Was nog beter geweest als die drie bepalende figuren er nog in dienst waren geweest. Maar goed, laten we dan maar hopen op een raceliefhebber als nieuwe eigenaar en niet de zoveelste gelukzoeker.
MP Motorsport _O_ de contacten zijn er al met Manor aangezien ze al meerdere samenwerkingen hebben gehad. Eindelijk een team wat kan promoveren vanuit GP2. Nederlands w/ . En dan de talenten van De Jong en Canamasas mee nemen _O_
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_157241565
quote:
9s.gif Op zondag 1 november 2015 11:50 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

MP Motorsport _O_ de contacten zijn er al met Manor aangezien ze al meerdere samenwerkingen hebben gehad. Eindelijk een team wat kan promoveren vanuit GP2. Nederlands w/ . En dan de talenten van De Jong en Canamasas mee nemen _O_
Daniel de Jong zal echt een sensatie zijn. Beter dan Max.
pi_157241876
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 11:53 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Daniel de Jong zal echt een sensatie zijn. Beter dan Max.
Ik heb bij De Jong vaak het idee dat hij een nakomeling is van Frankenstein :D :@
pi_157264839
SUPER NIEUWS. F1 wordt helemaal gratis voor Ziggo klanten vanaf volgende race. YES! https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-sport/
pi_157265021
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:46 schreef alwaysonhold het volgende:
SUPER NIEUWS. F1 wordt helemaal gratis voor Ziggo klanten vanaf volgende race. YES! https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-sport/
Nouja, ik vraag mij af wat helemaal is, ze moeten bij Sport1 toch ook leden trekken, dus VT's en voor + nabeschouwing lijkt me marketing technisch niet handig voor Sport1 ala ze dat ook vrijgeven. Natuurlijk wil ik het ook wel vrij kunnen kijken, maar zakelijk gezien niet handig voor Sport1.
  maandag 2 november 2015 @ 11:23:37 #159
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157265332
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 10:58 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Nouja, ik vraag mij af wat helemaal is, ze moeten bij Sport1 toch ook leden trekken, dus VT's en voor + nabeschouwing lijkt me marketing technisch niet handig voor Sport1 ala ze dat ook vrijgeven. Natuurlijk wil ik het ook wel vrij kunnen kijken, maar zakelijk gezien niet handig voor Sport1.
Denk dat ze Sport1 select gewoon door gaan geven, dus wil je wat meer zien dan kan je dat alleen zien met een abo.
Goed initiatief dat wel ^O^
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_157265389
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 10:58 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Nouja, ik vraag mij af wat helemaal is, ze moeten bij Sport1 toch ook leden trekken, dus VT's en voor + nabeschouwing lijkt me marketing technisch niet handig voor Sport1 ala ze dat ook vrijgeven. Natuurlijk wil ik het ook wel vrij kunnen kijken, maar zakelijk gezien niet handig voor Sport1.
Doen ze om KPN plus concurrenten een concurrentie stoot uit te delen. Uhm, kwalificatie wordt de komende races ook gewoon in HD uitgezonden staat op de site.
pi_157265593
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 10:58 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Nouja, ik vraag mij af wat helemaal is, ze moeten bij Sport1 toch ook leden trekken, dus VT's en voor + nabeschouwing lijkt me marketing technisch niet handig voor Sport1 ala ze dat ook vrijgeven. Natuurlijk wil ik het ook wel vrij kunnen kijken, maar zakelijk gezien niet handig voor Sport1.
De vrije trainingen zijn, zo te zien, alleen met abonnement voor Ziggo Sport te bekijken.
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 november 2015 @ 11:50:38 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157265734
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 11:23 schreef nils7 het volgende:

[..]

Denk dat ze Sport1 select gewoon door gaan geven, dus wil je wat meer zien dan kan je dat alleen zien met een abo.
Goed initiatief dat wel ^O^
Dat gaan ze iig niet doen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_157266136
Ik ben er blij mee. Scheelt me komend jaar 15 eu per maand :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 november 2015 @ 12:14:37 #164
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_157266199
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:46 schreef alwaysonhold het volgende:
SUPER NIEUWS. F1 wordt helemaal gratis voor Ziggo klanten vanaf volgende race. YES! https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-sport/
Niet iedere race zal op kanaal 14 te zien zijn. Als er andere evenementen zijn dan kan het zijn dat de F1 niet wordt uitgezonden op het open kanaal.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_157266542
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 12:14 schreef borisz het volgende:

[..]

Niet iedere race zal op kanaal 14 te zien zijn. Als er andere evenementen zijn dan kan het zijn dat de F1 niet wordt uitgezonden op het open kanaal.
denk dat het wel meevalt bovendien op tijdstip van F1 in de middag zal je weinig last hebben gezien de voetbal rechten bij fox liggen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_157266577
Verstappen dus bij deze 100% zeker Toro Rosso coureur 2016:

Red Bull Racing houdt in 2016 vast aan Kvyat en Ricciardo
Foto: ANP
Gepubliceerd: 02 november 2015 11:38
Laatste update: 02 november 2015 12:04

Daniil Kvyat en Daniel Ricciardo vormen ook volgend seizoen het coureursduo bij Red Bull Racing, zo bevestigde teambaas Christian Horner zondag na de Grand Prix van Mexico.
Voorwaarde is uiteraard wel dat Red Bull Racing een nieuwe motorenpartner vindt en dus actief kan blijven in de Formule 1.

Zowel de Australiër Ricciardo als de Rus Kvyat heeft een doorlopend contract, al was er bij laatstgenoemde wel sprake van een optie die moest worden gelicht.

"Daniil doet het echt fantastisch. Als wij uit blijven komen in de Formule 1, rijdt hij in onze auto", aldus Horner tegen Motorsport.com.

"Waarom we niet officieel bekend hebben gemaakt dat hij blijft? Waarom zouden we? Hij heeft gewoon een contract."

De 21-jarige Kvyat bezet momenteel de zevende plaats in de WK-stand, één plekje hoger dan de vijf jaar oudere Ricciardo.

Verstappen
De aankondiging van Horner maakt definitief een einde aan de geruchten dat Max Verstappen komend jaar wordt doorgeschoven naar Red Bull Racing.
pi_157267056
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 11:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

De vrije trainingen zijn, zo te zien, alleen met abonnement voor Ziggo Sport te bekijken.
Ziggo Sport is zo te zien hetzelfde als Sport1.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_157267063
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 11:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat gaan ze iig niet doen.
Lijkt er wel op,
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_157267400
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 12:59 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ziggo Sport is zo te zien hetzelfde als Sport1.
Niet volgens Ziggo.
pi_157268235
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 13:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Niet volgens Ziggo.
[ afbeelding ]
De programmering lijkt hetzelfde te zijn. Zelfde soort voetbal (EK kwalificatie, Champions league, Primera Division), golf, tennis en autosport (waaronder dus de F1). Dus alles wat je normaal bij Sport1 krijgt, zie je ook bij Ziggo Sport en mijn aanname is dus dat het hetzelfde is onder een ander labeltje. Sowieso is de eigenaar van beide bedrijven hetzelfde, namelijk Liberty Global, dus die samenwerking snap ik wel.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_157268363
Sport 1 wordt gewoon gerebrand.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_157268374
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_157268709
F1 dus gewoon live, of er moet toevallig Barcalona-Real Madrid op hetzelfde tijdstip op de planning staan.
pi_157271696
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 14:19 schreef tralalala het volgende:
F1 dus gewoon live, of er moet toevallig Barcalona-Real Madrid op hetzelfde tijdstip op de planning staan.
Dit dus.
pi_157281223
Ondertussen heeft Mateschitz het ultimatum toch nog maar 2 a 3 weken opgeschort.
pi_157282714
Hij wil de F1 ook niet uit. Nergens anders vindt hij zo'n marketing exposure.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_157284520
Ik vind het eigenlijk niet raar dat kvyat blijft. Het doet het niet echt slechter dan ricciardo die het dit jaar voornamelijk van zn krediet van vorig jaar moet hebben. Het valt me dit jaar op dat ricciardo bijna altijd wel betrokken lijkt te zijn bij een incident.
pi_157296262
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 03:34 schreef opreis het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet raar dat kvyat blijft. Het doet het niet echt slechter dan ricciardo die het dit jaar voornamelijk van zn krediet van vorig jaar moet hebben. Het valt me dit jaar op dat ricciardo bijna altijd wel betrokken lijkt te zijn bij een incident.
Volgens mij heeft Ricciardo weinig incidenten op zijn naam staan waar hij wat aan kon doen, maar ik weet het niet precies allemaal meer. Vorig jaar was hij natuurlijk indrukwekkend, zeker tov Vettel, en ik geloof dat dit een uitstekend coureur is.
pi_157296545
Ik had ongelijk blijkbaar: Geen Renault voor Red Bull volgens Mateschitz... en ook geen Honda

http://www.skysports.com/(...)ault-engines-in-2016
pi_157296656
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 18:32 schreef JimmyManna het volgende:
Ik had ongelijk blijkbaar: Geen Renault voor Red Bull volgens Mateschitz... en ook geen Honda

http://www.skysports.com/(...)ault-engines-in-2016
En hier staat weer iets anders:
http://www.gpupdate.net/n(...)-veel-andere-opties/

http://www.gpupdate.net/n(...)-drie-weken-besluit/

die zeep
pi_157299351
Red Bull heeft voor volgend jaar geen andere optie dan verder gaan met Renault al dan niet in een merkloze of gerebadgete variant.

Of Bernie moet Dennis overtuigen dat Honda echt aan Red Bull moet leveren, omdat de FIA/FOM wil dat de leveranciers aan meer dan één team leveren. Het liefst gelijkwaardig verdeeld. Honda zou voor 2015 een uitzondering gekregen hebben om ze terug in de F1 te krijgen.
Maar is het niet voor volgend jaar dan wel voor 2017, want ik heb gelezen dat de FIA in de regels wil zetten dat een leverancier niet mag weigeren aan #teams/#leveranciers (afgerond naar boven) te leveren. Dus wordt dat 11/4 = 3 teams.

Van die onafhankelijke motor verwacht ik weinig. Dat is meer een drukmiddel van de FIA om de kosten voor de huidige motoren te limiteren. Wat onlangs door een veto van Ferrari de kop is tegengehouden. Het voorstel van Todt om stabiliteit op motorengebied voor de komende 5 jaar te garanderen in ruil voor die cost-cap wijst hier ook op.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_157299617
Ben die soap nu wel meer dan zat. Red Bull lijkt zijn hand gewoon overspeelt te hebben en zal straks op de blaren moeten gaan zitten...
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_157301056
Nee ik snap ook niet hoe die low tech motor zou moeten meedraaien. Minder gewicht, meer brandstofverbruik.

In principe kwalificeren ze iedere race vooraan en starten ze de race met 50kg meer brandstof dan de rest. Dat wordt nog veel meer gezeik, dan nu al.

Misschien dat Sauber er wat aan heeft, of Manor. Maar voor Redbull werkt het echt niet.

Ik zag net iemand nog 1¤/blikje afrekenen bij de kassa en veel andere grote geldschieters zij er behalve Mercedes en Ferrari niet. Redbull en de formule 1 hebben elkaar nodig.

Iemand zal water bij de wijn moeten doen, of er komt een tijdelijke oplossing voor 2016, terwijl Redbull naar een lange termijn oplossing komt.
.
  dinsdag 3 november 2015 @ 21:55:12 #184
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_157302207
RBR heeft altijd al een te grote bek gehad en zichzelf te belangrijk gevonden. Ze willen een competitieve motor... ja droplulletjes dat wil elk team wel. Ze dachten dat af te kunnen dwingen door te dreigen de F1 te verlaten. Tsja, dat riedeltje hebben we ettelijke keren gehoord van ze. De F1 wereld is het zat en heeft gezegd "je doet je best maar". Daar had Mateschitz niet op gerekend en nu zitten ze met de gebakken peren.

Maar geld regeert en daar heeft RBR genoeg van dus ik ga er vooralsnog van uit dat Ecclestone zijn macht gebruikt om de boel door te laten gaan.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_157302325
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:38 schreef franklop het volgende:
Ben die soap nu wel meer dan zat. Red Bull lijkt zijn hand gewoon overspeelt te hebben en zal straks op de blaren moeten gaan zitten...
het ligt er maar aan welk verhaal je gelooft. Volgens het verhaal van Adam Cooper heeft Red Bull zijn hand niet zozeer overspeelt, maar is het verhaal met Mercedes verkeerd afgelopen. Persoonlijk denk ik dat daar wel een hoop waarheid in zit.
pi_157302547
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:55 schreef twiFight het volgende:
RBR heeft altijd al een te grote bek gehad en zichzelf te belangrijk gevonden. Ze willen een competitieve motor... ja droplulletjes dat wil elk team wel. Ze dachten dat af te kunnen dwingen door te dreigen de F1 te verlaten. Tsja, dat riedeltje hebben we ettelijke keren gehoord van ze. De F1 wereld is het zat en heeft gezegd "je doet je best maar". Daar had Mateschitz niet op gerekend en nu zitten ze met de gebakken peren.

Maar geld regeert en daar heeft RBR genoeg van dus ik ga er vooralsnog van uit dat Ecclestone zijn macht gebruikt om de boel door te laten gaan.
Het is allemaal wel heel makkelijk gezegd maar de F1 heeft m.i. de gehele Red Bull raceorganisatie ook keihard nodig. Het is een enorme merknaam met wereldwijde exposure. Ze pompen ontzettend veel geld in de racerij, hebben een opleidingscentrum, besturen vier racestoelen, het is allemaal nogal wat.

Natuurlijk zal de sport zonder Red Bull overleven, maar zonder Ferrari gaat de F1 ook verder. Feit is - vind ik dan - dat het een ontzettende aderlating zou zijn als Red Bull er vandoor gaat. Ik hoop echt dat het niet zover zal komen.

Kost ze overigens wel ontzettend veel geld aan boetes, mochten ze vertrekken.
  dinsdag 3 november 2015 @ 22:14:59 #187
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_157303095
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:02 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Natuurlijk zal de sport zonder Red Bull overleven, maar zonder Ferrari gaat de F1 ook verder. Feit is - vind ik dan - dat het een ontzettende aderlating zou zijn als Red Bull er vandoor gaat. Ik hoop echt dat het niet zover zal komen.
Mee eens, ik zie ze ook liever blijven (als teams dan, of red bull de sponsor is zal me een worst zijn). Zoals je al aangeeft gaat de F1 ook wel door zonder ze en m.i. hebben ze in het verleden dat niet serieus genoeg genomen. Met als laatste 'wapenfeit' het publiekelijk afvallen van Renault. Nu zitten ze op de blaren.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 3 november 2015 @ 23:28:41 #188
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 november 2015 @ 00:08:52 #189
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157306353
quote:
Arrivabene: "Mexicaanse GP was een goede les voor Ferrari"

Volgens Ferrari-teambaas Maurizio Arrivabene was de dubbele uitvalbeurt tijdens de Mexicaanse GP een goede les voor komend seizoen, als het team hoopt dichter bij Mercedes te komen. Tijdens de race moest Kimi Räikkönen voor de tweede keer opgeven na een aanrijding met Valtteri Bottas en kwam Sebastian Vettel na een spin in de muur terecht.

Ondanks de eerste dubbele uitvalbeurt sinds de GP van Australië in 2006 blijft Arrivabene positief: "Tijdens het seizoen hebben we vele hoogtepunten gehad en op zondag hadden we een dieptepunt. Het is een goede les voor iedereen. Het maakt ons klaar voor volgend jaar."

"Ik wil niet Kimi of Seb als schuldige aanwijzen. We hoeven ons niet te verontschuldigen en zij ook niet. We zijn een team. Ik heb op zaterdag al gezien hoe dit team reageert op moeilijkheden, toen we zowel de motor als de versnellingsbak [van Räikkönen] moesten vervangen in zo weinig tijd."
Ze hebben hun zaakjes een stuk beter op orde daar bij Ferrari. Als dit een jaar of twee geleden was gebeurd werd er moord en brand geschreeuwd...

Belooft echt wat voor volgend jaar :s)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 4 november 2015 @ 00:27:52 #190
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_157306559
Sowieso gaat alles nu zo veel beter dat je je afvraagt hoe ze het zo ver hebben kunnen laten komen toentertijd. De ingreep kwam minimaal 2 jaar te laat. Los daarvan vind ik die Arrivabene sowieso wel een toffe peer :)
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_157307297
Ik ook. Toch ben ik nog wat sceptisch als het gaat om het gat dichten met Merc. Dat zie ik komende winter toch niet zomaar gebeuren. Ferrari zit er dichterop dan een jaar terug, maar tov begin van het seizoen, zie ik niet dat ze veel ingelopen zijn. Eigenlijk helemaal niet.
  Redactie Sport woensdag 4 november 2015 @ 08:40:15 #192
274204 crew  Mexicanobakker
pi_157307904
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 14:19 schreef tralalala het volgende:
F1 dus gewoon live, of er moet toevallig Barcalona-Real Madrid op hetzelfde tijdstip op de planning staan.
Of een tennisfinale
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_157308289
http://www.williamsf1.com/racing/news/susiewolffretires

quote:
Williams Confirms Susie Wolff to Retire from Motorsport
04 Nov 2015

Williams can confirm that following four successful years with the team, Susie Wolff will retire from competitive motorsport at the end of the 2015 season.

Since being appointed as Development Driver in April 2012, Susie has worked closely with the team over the years before being promoted to Official Test Driver in 2015. Her role has seen her play a big part in the development of the FW35, FW36 and FW37 through extensive simulator work alongside getting behind the wheel for straight line aerodynamic tests and during numerous test days.

This culminated in her driving the FW36 during FP1 at the 2014 British and German Grands Prix, becoming the first female driver to drive in a Grand Prix weekend for two decades.

Speaking on her recent news Susie said: “I’d like to thank Williams for the opportunity they have given me over the last few years which has allowed me to achieve my dream of driving a Formula 1 car. It has been great to work with everyone at the team, both at Grove and trackside, and I’d like to thank everyone who has been part of my journey at Williams. I am now closing this chapter but looking forward to new challenges in the future.”

Claire Williams, Deputy Team Principal commented: “It has been a pleasure to work with Susie over the years and see her develop as a driver within the team. Her feedback and knowledge of the car has been an important part our recent development and we will be sorry to see her go. We want to thank her for all her efforts and wish her the very best for her future endeavours. We will of course be supporting both Susie and Felipe at the Race of Champions, and hope Susie has a great weekend to mark the last time we see her race.”
Ja doei.
  woensdag 4 november 2015 @ 10:04:22 #194
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157308959
quote:
Tjah met een echte testrijder waren ze wel verder gekomen gok ik.
Met alle respect van de wereld maar in de voorliggende klasses was ze nou niet echt een toekomstig pareltje, misschien voor Toto, maar niet voor de kampioenschappen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 4 november 2015 @ 10:06:58 #195
449378 Johnny_Angel
S.S. Lazio 1900
pi_157308996
Red Bull zal misschien wel vertrekken maar de teams niet. Net zoals bij het vertrek van Honda en BMW zullen de teams waarschijnlijk voor een symbolisch bedrag aan het management overgedaan worden. No way dat Red Bull twee fabrieken op slot draait, 900 man personeel afkoopt, en de torenhoge boetes van de Formule 1 ophoest.
  woensdag 4 november 2015 @ 10:29:21 #196
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157309318
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:06 schreef Johnny_Angel het volgende:
Red Bull zal misschien wel vertrekken maar de teams niet. Net zoals bij het vertrek van Honda en BMW zullen de teams waarschijnlijk voor een symbolisch bedrag aan het management overgedaan worden. No way dat Red Bull twee fabrieken op slot draait, 900 man personeel afkoopt, en de torenhoge boetes van de Formule 1 ophoest.
nog 4 seizoenen doelloos rondrijden kost ook een hoop...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_157309434
quote:
Ze wilde geen kinderen tijdens haar actieve carriere, dus wie weet is ze zwanger.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 4 november 2015 @ 10:49:58 #198
449378 Johnny_Angel
S.S. Lazio 1900
pi_157309582
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:29 schreef nils7 het volgende:

[..]

nog 4 seizoenen doelloos rondrijden kost ook een hoop...
Klopt, vandaar dat Red Bull's beste optie is om RBR voor een symbolisch bedrag aan Horner te verkopen.

Wat Susie Wolff betreft, ik kan maar weinig respect voor haar opbrengen. Door aan te pappen met de motorsport chef van Mercedes en haar goede looks is ze nog een heel eind kunnen komen. Maar puur op basis van haar 'talent' had ze in de formule Renault al af moeten haken en had ze nooit de DTM of F1 binnen kunnen komen. Toen Williams Sutil als reservecoureur aantrok moesten we een heel jankverhaal van haar aanhoren over dat het allemaal niet eerlijk is, terwijl ze zelf ook zou moeten weten dat ze niet in de Formule 1 thuishoort en alleen maar bij Williams rond mag lopen omdat Toto Wolff daar aandeelhouder is. Ik ben blij dat ze van het toneel verdwijnt.
pi_157310175
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:29 schreef nils7 het volgende:

[..]

nog 4 seizoenen doelloos rondrijden kost ook een hoop...
Maar levert ze nog steeds een hoop exposure op. Meer dan dat ze ergens anders zouden kunnen krijgen. Dus weegt het een waarschijnlijk wel tegen het ander op.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 4 november 2015 @ 13:03:20 #200
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157311833
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:31 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Maar levert ze nog steeds een hoop exposure op. Meer dan dat ze ergens anders zouden kunnen krijgen. Dus weegt het een waarschijnlijk wel tegen het ander op.
Nu Coca-Cola weg is bij de FIFA biedt dat een mogelijkheid voor Dietrich
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')