Meh, das naadjequote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo angstig en onzeker en weet ik veel meer waardoor ik mijn studie en kans om een HBO opleiding af te maken verneukt heb. Dus doorverwijzing fixen
Boem verliefd geworden, of dat nog niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik maak het straks goed met 180 minuten seks en net al heerlijke seksuele spanning en blikken in de pauze, ze straalde helemaal, ik vind haar echt leuk en te gek vrees ik
Succes dan met die 180 minutenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:49 schreef UitStraling het volgende:
ik vind haar echt leuk en te gek vrees ik
Daarom moet t eruit :$quote:
Kom je me lasagne voeren?quote:
De mijne ook. Wel een paar keer plezier van gehad. :$quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:15 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
Mijn lasagne is op. Ik mis het nu al.
Dat spel ken ik niet, hoe werkt dat?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
8 minutes in heaven of hoe heet dat spel
Oh oh...succesquote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik maak het straks goed met 180 minuten seks en net al heerlijke seksuele spanning en blikken in de pauze, ze straalde helemaal, ik vind haar echt leuk en te gek vrees ik
Jeetje, het is nog geeneens 17 uur.quote:
Lunch vergeet ik nooit maar dit herken ik wel van 's avonds...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:18 schreef Californium het volgende:
Ik heb nog geen lunch gehad bedenk ik me nu! Maar eens even wat eetbaars regelen
.
Tips?
Ik normaal ook niet, maar had groot ontbijt dus nu pas beetje honger gekregenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Lunch vergeet ik nooit maar dit herken ik wel van 's avonds...
https://en.wikipedia.org/wiki/Seven_minutes_in_heavenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:16 schreef yats het volgende:
[..]
Dat spel ken ik niet, hoe werkt dat?
Ik heb nog niks gegeten.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jeetje, het is nog geeneens 17 uur.
Ga je wat maken of moet je wat halen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar had groot ontbijt dus nu pas beetje honger gekregen
halenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ga je wat maken of moet je wat halen?
Leuke puberspelletjesquote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Seven_minutes_in_heaven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |