Echt een elite QB jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 02:05 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Aan de herhaling te zien was de enige die niet klaar was Tannehill.
Wie noemt hem elite? Hij is nog op de weg naar franchise QB maar elite?quote:
Was sarcastisch. Vind het een enorm matige QB, franchise is al te veel te veel eer voor hem. Nee dit is een makkelijke overwinning voor de Pats. Matige wedstrijd tot nu toe, hoewel de D van Miami wel aardig is, had het slechter verwacht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 02:21 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Wie noemt hem elite? Hij is nog op de weg naar franchise QB maar elite?
btw; Dolphins beginnen eindelijk op stoom te komen, nu nog een TD.
Hij is wisselvallig maar hij laat ieder jaar progressie zien tot nu toe dus ik houd hoopquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 02:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Was sarcastisch. Vind het een enorm matige QB, franchise is al te veel te veel eer voor hem. Nee dit is een makkelijke overwinning voor de Pats. Matige wedstrijd tot nu toe, hoewel de D van Miami wel aardig is, had het slechter verwacht.
Haha lekkere INT Tannehilquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 02:28 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Hij is wisselvallig maar hij laat ieder jaar progressie zien tot nu toe dus ik houd hoop
Gronkowski is niet scherp ondanks de TD, heeft toch 2 makkelijke ballen laten vallen.
Voorlopig is het geen walkover voor de Patriots.
Was het nog niet duidelijk danquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 02:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha lekkere INT Tannehil
Ben je Dolphins fan dan?
Patriots zijn momenteel echt een paar niveaus te hoog gegrepen voor meeste teams, ik zie momenteel alleen de Packers ze partij geven.quote:
Hoop wel dat de bengals en packers winnen zondag. Zijn de pats nog de enige undefeated team in de AFC.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 02:58 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Patriots zijn momenteel echt een paar niveaus te hoog gegrepen voor meeste teams, ik zie momenteel alleen de Packers ze partij geven.
Als ik dat schema bekijk dan zijn de Broncos de beste kans om de winning streak te stoppen, een team 16-0 zien halen, het zou kunnen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 03:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoop wel dat de bengals en packers winnen zondag. Zijn de pats nog de enige undefeated team in de AFC.
Packers zie ik sws niet 16-0 gaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 03:08 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Als ik dat schema bekijk dan zijn de Broncos de beste kans om de winning streak te stoppen, een team 16-0 zien halen, het zou kunnen.
Tegenstanders Browns 1695 passing yards 21 TDs. Tegenstanders Broncos 1153 passing yards en 12 TDs. Passing GB 1421 en 19 TDs (QB 15), Cards 1969 passing yards en 28 TDs (QB 16).quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 09:09 schreef Beach het volgende:
ff vraagje voor fantasy he
wie zal ik starten als QB Palmer of Rodgers?
Is dat de seahawks cowboys wedstrijd?quote:Op zondag 1 november 2015 16:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
Voor de liefhebbers; het is live op de BBC te kijken, gratis en in topkwaliteit. Gewoon even Hola gebruiken op UK.
http://www.bbc.com/sport/live/american-football/34357450
Hoe doet Kaep het daar?quote:Op zondag 1 november 2015 20:00 schreef Boezeidekoe het volgende:
Meer penalty's dan gescoorde punten in St. Louis
Volgens mij zijn beide QB's 0/10 ofzo, als er een 1st down gehaald wordt in deze game is het al heel wat.quote:
Oh lolquote:Op zondag 1 november 2015 20:10 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Volgens mij zijn beide QB's 0/10 ofzo, als er een 1st down gehaald wordt in deze game is het al heel wat.
Yards voor een QB bij winst met passes ja.quote:Op zondag 1 november 2015 20:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze nu altijd precies met die YardsIs dat qua gooien en passen of lopen of...
Ah, ok. Dus goed ontvangen passes, ongeacht hoe ver die dan looptquote:Op zondag 1 november 2015 20:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Yards voor een QB bij winst met passes ja.
21 -28 nuquote:Op zondag 1 november 2015 20:30 schreef Seam het volgende:
Matige 2nd quarter bij de Bengals zeg. Maar aangezien Giants - Saints nu gespeeld lijkt laat ik hem toch maar staan.
Nee, de yards die de receiver dan nog rent horen daar ook bij. Ik bedoelde dat de yards van running plays niet meetellenquote:Op zondag 1 november 2015 20:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ah, ok. Dus goed ontvangen passes, ongeacht hoe ver die dan loopt
Ja ik snap die wat geavanceerdere details nog niet echtquote:Op zondag 1 november 2015 20:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee, de yards die de receiver dan nog rent horen daar ook bij. Ik bedoelde dat de yards van running plays niet meetellen
Damn, ik heb echt de verkeerde wedstrijd gekeken dus. Giants op de valreep terug in de wesdtrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |