Hoe doet Kaep het daar?quote:Op zondag 1 november 2015 20:00 schreef Boezeidekoe het volgende:
Meer penalty's dan gescoorde punten in St. Louis
Volgens mij zijn beide QB's 0/10 ofzo, als er een 1st down gehaald wordt in deze game is het al heel wat.quote:
Oh lolquote:Op zondag 1 november 2015 20:10 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Volgens mij zijn beide QB's 0/10 ofzo, als er een 1st down gehaald wordt in deze game is het al heel wat.
Yards voor een QB bij winst met passes ja.quote:Op zondag 1 november 2015 20:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat bedoelen ze nu altijd precies met die YardsIs dat qua gooien en passen of lopen of...
Ah, ok. Dus goed ontvangen passes, ongeacht hoe ver die dan looptquote:Op zondag 1 november 2015 20:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Yards voor een QB bij winst met passes ja.
21 -28 nuquote:Op zondag 1 november 2015 20:30 schreef Seam het volgende:
Matige 2nd quarter bij de Bengals zeg. Maar aangezien Giants - Saints nu gespeeld lijkt laat ik hem toch maar staan.
Nee, de yards die de receiver dan nog rent horen daar ook bij. Ik bedoelde dat de yards van running plays niet meetellenquote:Op zondag 1 november 2015 20:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ah, ok. Dus goed ontvangen passes, ongeacht hoe ver die dan loopt
Ja ik snap die wat geavanceerdere details nog niet echtquote:Op zondag 1 november 2015 20:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee, de yards die de receiver dan nog rent horen daar ook bij. Ik bedoelde dat de yards van running plays niet meetellen
Damn, ik heb echt de verkeerde wedstrijd gekeken dus. Giants op de valreep terug in de wesdtrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |