abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157123302
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)tertje-6-doden.dhtml

OM: Vader wilde naast Tygo (4) ook dochtertje (6) doden
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_157123764
Best gek. Een aantal jaren geleden zouden er 42 delen van dit topic zijn. Watskeburt?
  Milf maandag 26 oktober 2015 @ 22:11:30 #103
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_157123772
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 21:59 schreef Caesu het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)tertje-6-doden.dhtml

OM: Vader wilde naast Tygo (4) ook dochtertje (6) doden
Wat een klootzak. Echt. Ik heb er geen woorden voor. Narcistische en egoïstische klootzak.

Jochie dood, zus een enorm trauma omdat haar vader haar probeerde te vermoorden, misschien heeft ze zelfs gezien dat hij haar broertje heeft gedood.

Wat hebben die kinderen misdaan? :( :(

Echt :r :r
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_157124091
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:11 schreef nikky het volgende:

[..]

Wat een klootzak. Echt. Ik heb er geen woorden voor. Narcistische en egoïstische klootzak.

Jochie dood, zus een enorm trauma omdat haar vader haar probeerde te vermoorden, misschien heeft ze zelfs gezien dat hij haar broertje heeft gedood.
Hoe je daar als persoon ooit overheen komt, ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk dat gaat worden.Leven in de wetenschap dat je vader je om het leven trachtte te brengen.
Wat een bizar gedachtenpatroon heb je dan ontwikkelt als ouder.
pi_157124965
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:11 schreef nikky het volgende:

[..]

Wat hebben die kinderen misdaan? :( :(

Echt :r :r
Hoewel het natuurljk ziek is, ben ik wel benieuwd hoe iemand in staat is om zijn/haar eigen kinderen te vermoorden. Wat zou er bij zo'n iemand omgaan.
ROBODEMONS..................|:(
  Forum Admin maandag 26 oktober 2015 @ 23:00:09 #106
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_157125042
Als iemand ernstig schizofreen is en een helw heftige psychose krijgt misschien..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_157125090
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 22:57 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Hoewel het natuurljk ziek is, ben ik wel benieuwd hoe iemand in staat is om zijn/haar eigen kinderen te vermoorden. Wat zou er bij zo'n iemand omgaan.
In veel van ditsoort gevallen is de haat naar de ex-partner groter dan de liefde voor de kinderen. Zij vonden soms dat de ex-partner hun leven heeft verpest (bijv. vreemdgaan), en willen er alles aan doen om het leven van diegene net zo te verpesten.
pi_157130189
Ach, 6 jaar de bak in en daarna zal jeugdzorg vast aansturen op een nieuwe omgangsregeling.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_159414652
http://www.ad.nl/ad/nl/32(...)go-onder-water.dhtml

quote:
Vader Remko V. (34) die op 20 oktober zijn zoon Tygo (4) vermoordde in zijn woning in de wijk Stadspolders in Dordrecht blijkt de kleuter te hebben gewurgd en hield zijn hoofd onder water, volgens justitie. Dat weerzinwekkende feit blijkt uit de rechtbankrol die donderdag naar buiten kwam.

Volgende week is in de rechtbank in Dordrecht de eerste regiezitting. V. zou na de moord op Tygo, bedwelmende medicatie aan zijn dochter (6 jaar) hebben toegediend, in een poging het meisje te doden, zo blijkt uit de ten laste legging. Hij liet het meisje daarna aan haar lot over en vluchtte.

Volgens bronnen rond het onderzoek spuugde het meisje de medicatie snel uit, zonder dat haar vader het zag. Dat lijkt haar redding te zijn geweest. Remko V. vluchtte na het kindergeweld, maar kon later in zijn auto op de N3 bij zijn stad, worden aangehouden. De ouders van Tygo en zijn zus, waren gescheiden.
Weet eigenlijk niet wat ik hier over moet zeggen..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 26 januari 2016 @ 19:02:27 #110
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_159414786
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 18:57 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dat V. een beetje ziek is in zijn hoofd.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 26 januari 2016 @ 19:42:20 #111
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_159416007
quote:

[..]

;(
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_159416051
Hoe ver moet je toch heen zijn om je kinderen hun toekomst te ontnemen omwille van je eigen ellende...
pi_159416988
quote:

[..]

Een kind van 6 niet kunnen ombrengen, dan ben je best wel een faalhaas
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_159417118
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Soms is het maar goed dat iemand faalt. Zo ook in dit geval.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_159418393
Doodzonde. Een jong kind, in de bloei van z,n leven, afgemaakt door degene die je eigenlijk voor 100% had moeten kunnen vertrouwen. :N
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_159424262
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:47 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Doodzonde. Een jong kind, in de bloei van z,n leven, afgemaakt door degene die je eigenlijk voor 100% had moeten kunnen vertrouwen. :N
En daarnaast een meisje wat de rest van haar leven moet leven met de wetenschap dat haar vader haar broertje heeft vermoord en haar bijna ook.

Ik hoop dat ze alle zorg krijgt die ze nodig heeft om deze afgrijselijke periode mentaal gezond uit te komen.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 22:58:56 #117
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_159424594
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 23:01 schreef Physsic het volgende:

[..]

In veel van ditsoort gevallen is de haat naar de ex-partner groter dan de liefde voor de kinderen. Zij vonden soms dat de ex-partner hun leven heeft verpest (bijv. vreemdgaan), en willen er alles aan doen om het leven van diegene net zo te verpesten.
het is vaak niet eens het vreemd gaan maar de negatieve verhalen die de " goede "vaak over zich heen krijgt aan valse beschuldigingen wat die persoon dan helemaal gek maakt , je ben al belazerd en dan krijg je vaak nog een shitload aan negatieve dingen over je heen omdat de Ex partner vaak het vreemdgaan gaat goed praten in het negatieve van de andere partner

Daarom vraag ik me ook vaak af wie is hier dan de hoofddader ?
die vreemd is gegaan en negatieve uitspraken doet , of de persoon die gewoon wraak wil op de andere ? actie is reactie
En daarom zo als ik al eerder zei : ze zijn beide schuldig als er dan iets fout gaat ..

ik vind zelf dat de vreemdgaande meer schuld heeft want die heeft vaak de keuze gehad om vreemd te gaan en ook is die al langer bezig om andere dingen te doen in een relatie wat de andere kan beschadigen, deze keuze is vaak bewust gedaan .

dat is heel anders dan iets uit stress of spanningen doen .
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  dinsdag 26 januari 2016 @ 23:08:12 #118
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_159424916
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:58 schreef RAVW het volgende:
ik vind zelf dat de vreemdgaande meer schuld heeft
Zeg je nu dat de moeder van die twee kinderen meer schuld heeft dan de v(d)ader?
  dinsdag 26 januari 2016 @ 23:13:21 #119
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_159425121
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:08 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Zeg je nu dat de moeder van die twee kinderen meer schuld heeft dan de v(d)ader?
dat zeg ik niet want volgens mij is die moeder niet vreemd gegaan ( als ik de kranten mag geloven)
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  woensdag 27 januari 2016 @ 00:01:45 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159426833
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:13 schreef RAVW het volgende:

[..]

dat zeg ik niet want volgens mij is die moeder niet vreemd gegaan ( als ik de kranten mag geloven)
Ah, dat is al een hele vooruitgang.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159451357
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:13 schreef RAVW het volgende:

[..]

Dus als ze wel vreemd was gegaan dan is het jouw mening dat ze net zo goed schuldig is aan moord en poging tot?
Aparte gedachtengang.
pi_159566192
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Het was nooit de bedoeling dat zijn kinderen zouden sterven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_159567337
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:58 schreef RAVW het volgende:

[..]

het is vaak niet eens het vreemd gaan maar de negatieve verhalen die de " goede "vaak over zich heen krijgt aan valse beschuldigingen wat die persoon dan helemaal gek maakt , je ben al belazerd en dan krijg je vaak nog een shitload aan negatieve dingen over je heen omdat de Ex partner vaak het vreemdgaan gaat goed praten in het negatieve van de andere partner

Daarom vraag ik me ook vaak af wie is hier dan de hoofddader ?
die vreemd is gegaan en negatieve uitspraken doet , of de persoon die gewoon wraak wil op de andere ? actie is reactie
En daarom zo als ik al eerder zei : ze zijn beide schuldig als er dan iets fout gaat ..

ik vind zelf dat de vreemdgaande meer schuld heeft want die heeft vaak de keuze gehad om vreemd te gaan en ook is die al langer bezig om andere dingen te doen in een relatie wat de andere kan beschadigen, deze keuze is vaak bewust gedaan .

dat is heel anders dan iets uit stress of spanningen doen .
Zeg je nou dat als je vreemdgaat je schuldiger bent aan de dood van je kinderen, dan degene die ze vermoord heeft?
pi_159569537
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 13:41 schreef Physsic het volgende:

[..]

Zeg je nou dat als je vreemdgaat je schuldiger bent aan de dood van je kinderen, dan degene die ze vermoord heeft?
ja dat zegt hij. RAVW heeft serieuze issues :X
  maandag 1 februari 2016 @ 15:15:18 #125
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_159569707
Niet de oorzaak, maar wel de aanleiding. Je weet niet wat je kapot kan maken met vreemdgaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')