Drie dm's doet het meestal welquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet toch wel het nodige aan vooraf gaan.
O, ik kom net binnen vallen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En zo zijn we weer bij mijn originele punt
we zijn net mensen. je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:29 schreef SiIk het volgende:
Mannen werken trouwens ook niet allemaal hetzelfde. Dat valt ook nog niet mee soms
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:29 schreef SiIk het volgende:
Mannen werken trouwens ook niet allemaal hetzelfde. Dat valt ook nog niet mee soms
Zo moeilijk vind ik ze eigenlijk nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:29 schreef SiIk het volgende:
Achter je rug om klagen ze steen en been over je.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zo moeilijk vind ik ze eigenlijk niet
Krijg je als je alleen maar pubertjes doen, hoef je maar naar te kijken en ze komen alsquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zo moeilijk vind ik ze eigenlijk niet
quote:
Ben er fan van, maar nog nooit van klaargekomenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:31 schreef Fera het volgende:
Ik heb alleen nog nooit een man ontmoeten die niet van blowjobs hield.
Mijn dates zijn best wel stukje ouderquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Krijg je als je alleen maar pubertjes doen, hoef je maar naar te kijken en ze komen als
*zucht*quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
Als vrouw is het eigenlijk eenvoudiger om zelf aan je trekken te komen. Het utleggen aan een man is vrij arbeidsintensief met weinig garantie op resultaat.
Ik ben ooit 1 keer door een vrouw gevingerd, nog geen man bij in de buurt gekomenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
Als vrouw is het eigenlijk eenvoudiger om zelf aan je trekken te komen. Het utleggen aan een man is vrij arbeidsintensief met weinig garantie op resultaat.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben er fan van, maar nog nooit van klaargekomen
Al die chicks met kaakkrampen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben er fan van, maar nog nooit van klaargekomen
Ow, haiquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn dates zijn best wel stukje ouder![]()
daddy issues. Haha nee, niet zo oud.
Ontmoet als in gewoon tegengekomen, of als bedpartner?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:31 schreef Fera het volgende:
Ik heb alleen nog nooit een man ontmoet die niet van blowjobs hield.
Meh. Oneens.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben eigenlijk altijd wel tevreden. Of ik heb gewoon mazzel gehad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
Eerste.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ontmoet als in gewoon tegengekomen, of als bedpartner?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |