Scheelt dat ik niet meer zo veel blow en veel komkommers in huis hebquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:11 schreef Fripsel het volgende:
Ik kan mezelf redelijk goed remmen gelukkiganders was ik nooit zoveel afgevallen.
Slaap lekker moppiequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:12 schreef Dqod het volgende:
Nooit spijt hebben fripsel. It's always worth it
Maar nu echt naar bed, anders ben ik me een partijtje fucked up suf morgen :$
Trusten![]()
zo naar binnen gietenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
Maar dan ook echt de om 4 uur s nachts wakker worden en voorraadkast doorzoeken op pakken hagelslag eetbuien.
Nog nooit last gehad van nagels, dus blijkbaar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:16 schreef HostiMeister het volgende:
Hebben jullie ook altijd je nagels super kort en bijgevijld voor het geval van een random vingerbeurt?
Ik verwacht geen random vingerbeurtquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:16 schreef HostiMeister het volgende:
Hebben jullie ook altijd je nagels super kort en bijgevijld voor het geval van een random vingerbeurt?
Kan wel eens hard gaan. Iemand ophalen is ook zo ietsquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nog nooit last gehad van nagels, dus blijkbaar.
De vingers dienen ten alle tijde uitwendig te blijven wat mij betreft, om bloedbaden te voorkomen :$quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:16 schreef HostiMeister het volgende:
Zou komen eten als ik niet comfy in bed lag.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kruidnoten, wat jij wil
Watquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De vingers dienen ten alle tijde uitwendig te blijven wat mij betreft, om bloedbaden te voorkomen :$
Kijk, is ook niet bij iedereen het geval, tijdje geleden drie vingers en gaan, moet je voorstellen als dat niet helemaal bijgeveild isquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De vingers dienen ten alle tijde uitwendig te blijven wat mij betreft, om bloedbaden te voorkomen :$
Nee, de clitoris stimuleren kan prima met wat langere nagels en als er iets in moet, kan dat beter met een speeltje.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:16 schreef HostiMeister het volgende:
Natuurlijk ook niet bij iedereen het geval, snap je ook wel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, de clitoris stimuleren kan prima met wat langere nagels en als er iets in moet, kan dat beter met een speeltje.
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat je je vingers niet in je kont moet steken?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kijk, is ook niet bij iedereen het geval, tijdje geleden drie vingers en gaan, moet je voorstellen als dat niet helemaal bijgeveild is
Kwestie van je handen wassen, smetvreesjequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat je je vingers niet in je kont moet steken?is bah.
?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Natuurlijk ook niet bij iedereen het geval, snap je ook wel.
Je hebt niet altijd een speeltje bij de hand, en niet elke vrouw is wild van clitoris stimulatiequote:
3 vingersquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kwestie van je handen wassen, smetvreesje
Wel met heet water dan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kwestie van je handen wassen, smetvreesje
Haters zullen haten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat je je vingers niet in je kont moet steken?is bah.
Deze dame weet, je wil niet weten wat er allemaal al in is gegaanquote:
De meeste mannen kunnen er gewoon niet mee omgaanquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je hebt niet altijd een speeltje bij de hand, en niet elke vrouw is wild van clitoris stimulatie
Geen eenmalig incident, ik zweer het je.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja dat merk ik, bloedbad veroorzaken tijdens het vingeren?
Ik ben altijd wel voorzichtig met vingers in de vagina, veel vrouwen vinden dat toch niet wat. Of iig niet meteen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je hebt niet altijd een speeltje bij de hand, en niet elke vrouw is wild van clitoris stimulatie
Dan hebben ze niet genoeg ervaring, tevens is niet elke vrouw hetzelfdequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
De meeste mannen kunnen er gewoon niet mee omgaan
Kan er ook niks aan doen dat wij ingewikkelde wezens zijn jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan hebben ze niet genoeg ervaring, tevens is niet elke vrouw hetzelfde
Moet toch wel het nodige aan vooraf gaan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel voorzichtig met vingers in de vagina, veel vrouwen vinden dat toch niet wat. Of iig niet meteen.
Is wel een beetje aanvoelen (huehuehue) inderdaad jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel voorzichtig met vingers in de vagina, veel vrouwen vinden dat toch niet wat. Of iig niet meteen.
Vingers voelen naar. Vooral die nagels.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
En zo zijn we weer bij mijn originele puntquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Vingers voelen naar. Vooral die nagels.
Beter het mooiste lichaamsdeel van de man toch.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Vingers voelen naar. Vooral die nagels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |