Scheelt dat ik niet meer zo veel blow en veel komkommers in huis hebquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:11 schreef Fripsel het volgende:
Ik kan mezelf redelijk goed remmen gelukkiganders was ik nooit zoveel afgevallen.
Slaap lekker moppiequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:12 schreef Dqod het volgende:
Nooit spijt hebben fripsel. It's always worth it
Maar nu echt naar bed, anders ben ik me een partijtje fucked up suf morgen :$
Trusten![]()
zo naar binnen gietenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
Maar dan ook echt de om 4 uur s nachts wakker worden en voorraadkast doorzoeken op pakken hagelslag eetbuien.
Nog nooit last gehad van nagels, dus blijkbaar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:16 schreef HostiMeister het volgende:
Hebben jullie ook altijd je nagels super kort en bijgevijld voor het geval van een random vingerbeurt?
Ik verwacht geen random vingerbeurtquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:16 schreef HostiMeister het volgende:
Hebben jullie ook altijd je nagels super kort en bijgevijld voor het geval van een random vingerbeurt?
Kan wel eens hard gaan. Iemand ophalen is ook zo ietsquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nog nooit last gehad van nagels, dus blijkbaar.
De vingers dienen ten alle tijde uitwendig te blijven wat mij betreft, om bloedbaden te voorkomen :$quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:16 schreef HostiMeister het volgende:
Zou komen eten als ik niet comfy in bed lag.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kruidnoten, wat jij wil
Watquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De vingers dienen ten alle tijde uitwendig te blijven wat mij betreft, om bloedbaden te voorkomen :$
Kijk, is ook niet bij iedereen het geval, tijdje geleden drie vingers en gaan, moet je voorstellen als dat niet helemaal bijgeveild isquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De vingers dienen ten alle tijde uitwendig te blijven wat mij betreft, om bloedbaden te voorkomen :$
Nee, de clitoris stimuleren kan prima met wat langere nagels en als er iets in moet, kan dat beter met een speeltje.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:16 schreef HostiMeister het volgende:
Natuurlijk ook niet bij iedereen het geval, snap je ook wel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, de clitoris stimuleren kan prima met wat langere nagels en als er iets in moet, kan dat beter met een speeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |