Mwhehequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik wil ook aardappelkroketjes! Bezorg je ook, mignonne?
Ohh wat lief <3 Voor goede tips wb babyapotheek staat mijn PM open!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:06 schreef Bloesem. het volgende:
Ik hoor net dat ik bij mignonne eet![]()
M'n ouders kwamen gisteren met een enorme tas vol spullen uit Duitsland voor m'n babyapotheekHeilwol, verschillende zalven, wasbare zijdewollen zoogcompressen, calendulabaden etcetera <3 Echt zo-veel spullen
Zo gaaf!
Fijn!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:06 schreef Bloesem. het volgende:
Ik hoor net dat ik bij mignonne eet![]()
M'n ouders kwamen gisteren met een enorme tas vol spullen uit Duitsland voor m'n babyapotheekHeilwol, verschillende zalven, wasbare zijdewollen zoogcompressen, calendulabaden etcetera <3 Echt zo-veel spullen
Zo gaaf!
Ik kom ze regelmatig tegen op marktplaats. Heb een alert ingesteld voor nieuwe advertenties met 'wolzijde' binnen kind en baby.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:23 schreef pinquit het volgende:
Ik wil ook nog een wolzijde mutsje, waar vind ik die? Mijn keind heeft alleen zon klein hoofd dat mt 44 nog veel te groot is
Wolgroepquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:30 schreef mignonne het volgende:
ik kan je trouwens wel aan die wolgroep toevoegen hoor als je dat wilt.
Nouja dat bedoel ik dus haha, dat is het her en der best ook wel. Niets mis mee verder hoor, maar gewoon.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:33 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wolgroep
Dat klinkt echt heel geitenwollen sokkerig
gedaan. Het moet wel bevestigd worden door zo'n admin dus kan even duren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:52 schreef Lamb29 het volgende:
Oh voeg mij ook eens toe! Al gok ik niet heel veel wol nodig te hebben met mijn eind maart kind.
Haha dat jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:31 schreef L-E het volgende:
Hehe Mignonne, herkenbaar ja. 'Deze jumpsuit kostte mij 22 euro en hij is bijna niet gedragen dus ik wil er minimaal !!! 19 voor hebben' Dude als ik m voor 3 euro meer nieuw kan hebben doe ik dat he, kusjesss en whateverrr ❤
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |